Skocz do zawartości

pawlo

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Mc - skripty | java
  • Nick w MC
    pawlo1020

Ostatnie wizyty

603 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pawlo

  1. Witam, mianowicie znalazłem taki fragment kodu ktory ustawia connection na onlinemode e.registerIntent(Main.getInst()); Main.getInst().getProxy().getScheduler().runAsync(Main.getInst(), () -> { e.getConnection().setOnlineMode(UserManager.userCreate(nick)); e.completeIntent(Main.getInst()); }); jest to do bungee lecz potrzebuje do zwyklego spigota. Rozmyslam nad tym troche czasu i nie moge nic wykombinowac (o ile jest to mozliwe, chociaz slyszalem ze tak). Podobny temat byl kiedys lecz finalnie skonczylo sie rowniez na bungee. Z gory dziekuje za odpowiedz
  2. Usuń: else: send "&cRozmawiasz juz z drwalem!" to player Poprawiona wersja: u mnie wszystko działa z pniami
  3. Znów źle wytabowane Poprawne wytabowanie: on right click on a entity: if name of clicked entity is "&eDrwal": if player has 256 oak log: if {drwal.zabezpieczenie.%player%} is true: set {drwal.zabezpieczenie.%player%} to false remove 256 of oak log from player's inventory send title "XD" with subtitle "KLISZ" to player stop else: send "&7[&EDRWAL&7] &7Nie uzbierales jeszcze &a256 pni." to player (Nie testowałem)
  4. No to w czym problem? Spełniasz wymagania pluginu?:
  5. Od kiedy w pl ustawia się online-mode? Wejdź w server.properties (Znajduje się w głownym katalogu, czyli tam gdzie silnik) i tam znajdź linie online-mode i zamiast true daj false poczym zapisz plik i zrestartuj serwer.
  6. Proszę bardzo, edytowałem tylko ten kod z eventem. Pamiętaj nigdy nie rób osobno eventu takiego samego w którym sprawdzasz czy npc może wykonać coś ponieważ na to nie zadziała cancel event! on right click on a entity: if name of clicked entity is "&eDrwal": if {drwal.zabezpieczenie.%player%} is true: cancel event send "&cRozmawiales juz z drwalem!" to player stop if {drwal.dialog.%player%} is false: set {drwal.zabezpieczenie.%player%} to true set {drwal.dialog.%player%} to true wait a tick send "&c» &7Ja: &fCześć.. przysłał mnie QUESTER" to player wait 1 seconds send "&c» &7Drwal: &fO hej! tak.. słyszałem coś o tobie.." to player wait 1 seconds send "&c» &7Drwal: &fMam do ścięcia kilka drzew.." to player wait 1 seconds send "&c» &7Drwal: &fPotrzebuje 256 pni drewna dębowego.." to player wait 1 seconds send "&c» &7Drwal: &fJesteś w stanie to dla mnie wykonać?" to player wait 1 seconds send "&c» &7Ja: &fPewnie.. czemu nie (:" to player wait 1 seconds send "&c» &7Drwal: &fSuper! trzymaj tutaj moje 2 siekiery.." to player wait 1 seconds send "&c» &7Drwal: &fGdy zbierzesz 256 pni drewna wpisz /oddaj" wait 2 tick drop 1 of stone axe drop 1 of stone axe set {drwal.dialog.%player%} to false else: send "&cRozmawiasz juz z drwalem!" to player (Trochę zminimalizowałem kod :D) Ps usuń ostatni event on right click on a entity!
  7. Ps. Wiem że chodziło o zabezpieczenia zaraz postaram się wysłać działający kod Hmm, poczekaj zaraz Ci poprawie ten kod i wysle W ogóle po co są tam dwie zmienne? Nie starczy jedna? Przykład: on right click on a entity: if name of clicked entity is "&eDrwal": if {drwal.zabezpieczenie.%player%} is true: if name of clicked entity is "&eDrwal": if {drwal.zabezpieczenia.%player%} is true: cancel event stop
  8. Cześć prawdopodobnie w evencie on right click on a entity jest źle wytabowany kod (Nie testowane). Przykład błędu na twoim kodzie: if {drwal.dialog.%player%} is false: set {drwal.dialog.%player%} to true wait a tick send "&c» &7Ja: &fCześć.. przysłał mnie QUESTER" to player dalsza czesc kodu... Poprawnie wytabowany kod: if {drwal.dialog.%player%} is false: set {drwal.dialog.%player%} to true wait a tick send "&c» &7Ja: &fCześć.. przysłał mnie QUESTER" to player dalsza czesc kodu... Warto wiedzieć: Głównie gdy na końcu linijki znajduje się dwukropek następna linia musi zwiększyć się o 1 tab! Tak jak w przykładach wyżej. Licze na naj
  9. pawlo

    Dźwięki

    #event: play raw sound "block.anvil.break" at player with pitch 1 volume 5 Wytłumaczenie: play raw soung "<dzwiek>" at <lokalizacja> with pitch <ton> volume <glosnosc> Wymagane addony: SkQuery Ps odpowiedziałem również na twoje wcześniejsze pytanie:
  10. Da się to zrobić tak (testowane na AZRank, działa): command /czasvip [<offline player>] [<text>]: trigger: if arg 2 is set: if offlineplayer is not argument 1: send "&4&l> &cPoprawne uzycie: &e/czasvip <nick>" stop if arg 1 is not set: run player command "rank %player%" as op if arg 1 is set: run player command "rank %arg 1%" as op Niestety inaczej tego się bodajże nie da zrobić. Sorry że skrypt zrobiony bardziej pod AZRank (tak jak pisałem wyżej) lecz nie korzystam z SetRank'a, najwyżej sobie poprawisz komendy (chyba że setrank takowych nie ma). Nie jest to ,,ile zostało do końca rangi" lecz kiedy dokładnie wygasa Miejmy nadzieję że w jakimś stopniu pomogłem! Licze na naj
  11. Zrób to tak (testowane, działa): on rightclick: if "%id of event-block%" is "144": if "%region at event-block%" contain "oferta": execute player command "/oferta" Czemu nie działa? Sam nie wiem, skript nie łapie takiej formy jak ty dałeś. (Jeżeli Ci nie działa też coś innego w takiej formie jak ty zrobiłeś testuj zawsze przez sprawdzanie ID bloku/przedmiotu tak jak ja to zrobiłem wyżej ) Licze na naj
  12. Witam, otóż mam problem ze sprawdzeniem czy gracz ma dany efekt na sobie po wpisaniu komendy, proszę o szybką pomoc. Z góry dziękuje!
  13. pawlo

    5 sek Komenda

    Polecam dodac opcje on leftclick jezeli mozna niszczyc na danym terenie, bo inaczej ity wypadna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...