Skocz do zawartości

Studziak

Użytkownik
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Studziak

  • Tytuł
    Początkujący II

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. to jest jeden z tych plików spigotowych (bukkit.yml, spigot.yml, paper.yml)
  2. Siemka! Mam mały problem. Nie działa mi skript. Powiedziałby ktoś jak to naprawić? Będę naprawde wdzięczny
  3. Studziak

    zlecenie na bank

    Chodzi o to że wpłacać te pióra szybkości i one zostają dodane do valut np. pisze /bank wplac 1 , Sprawdza czy masz tyle piór, jeśli masz dodaje ci +1 do balance a wypłata podobnie
  4. Studziak

    Poszukiwani redaktorzy

    Chodzi mi że sprzęt itd. to sie tym interesuje
  5. Studziak

    Poszukiwani redaktorzy

    Chętnie Jeśli chodzi o sprawy techniczne itd.
  6. Studziak

    zlecenie na bank

    Już może być na chacie. Chodzi mi o te funkcję które opisałem (już bez GUI)
  7. Witam! Chciałbym zlecić wykonanie skryptu na bank na pióra szybkości (walute) Chciałbym do tego gui gdzie można wpłacać i wypłacać te pióra Jeżeli ktoś kliknie na wpłać to w gui to musi podać liczbe ile chce wpłacić na chacie i dodaje tą liczbe (jeżeli użytkownik ma tyle piór przy sobie) do valut Jeżeli ktoś kliknie wypłać w gui to musi podać liczbę piór do wypłaty na chacie (jeżeli użytkownik ma tyle w banku) i dodaje mu to do ekwipunku (jeżeli gracz nie ma miejsca to pokazuje mu że nie ma miejsca i musi je zwolnić )usuwając tą liczbę z valut i na środku gui stan konta który po najechaniu na niego pokazuje stan konta użytkownika GUI 8 szerokości 3 wysokości
  8. hosting https://mpcforum.pl/topic/1662580-3-serwery-na-1-hostingu/ tutaj opisałem dużo i to co mnie interesuje
  9. Siema! Bodajże wczoraj pisałem o tym jak podłączyć dwa serwery. Teraz chciałbym wiedzieć jak to zrobić na jednej maszynie. Mam jedną maszynę i chciałbym aby bungeecord i cała reszta była dobrze zrobiona. Bungeecord, spigot i spigot. Jeśli na FTP zrobie kilka folderów to się nic nie stanie? Proszę o pomoc.
  10. Studziak

    Jak to zrobić?

    Dziękuje za pomoc
  11. Studziak

    Jak to zrobić?

    te porty musze dodać do strefy DNS do domeny?
  12. Studziak

    Jak to zrobić?

    Podasz jakiś bo serio dużo tego szukałem
  13. Siema. Mam swój serwer na którym mam 8gb ramu i wykorzystuje z tego 3 gb ramu (pluginy i gracze) i chcialem zrobic na tym samym serwerze kolejny serwer tym razem skyblock. Myślałem by to podłączyć przez BungeeCord ale nwm jak. Nie chce wydawać kolejnych pieniędzy na kolejny serwer tylko chce wykorzystywać to co mam teraz. Ktoś powie jak to zrobić? Lobby,Serwer Survival i Serwer Skyblock
  14. Klawiatura MIDI (Novation launchkey mini mk2)
×