Skocz do zawartości

Queito

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    411
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Queito w dniu 8 kwietnia

Użytkownicy przyznają Queito punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    null
  • Hobby
    Java
  • Nick w MC
    renNvo

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

3 668 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Queito

  1. Queito

    Gui w pluginie

    Caused by: java.lang.IllegalArgumentException: Title cannot be longer than 32 characters znajomość angielskiego się kłania
  2. Queito

    Błąd!

    plik ban.sk, błąd z jakąś tablicą - tyle wiem po screenie
  3. Jak już chcesz to robić w tasku, to nie w asynchronicznym @edit i zgadzam się z @LeviBoyPL + dla optymalizacji ustawić priority na highest & ignore na true
  4. Queito

    PaperMC NPC

    to sobie craftbukkita zaimportuj do projektu
  5. Poświęciłem się i pobrałem: spigota, minecrafta oraz skripta Wytrzaskałem taki kod on break of ripe wheat plant: add 1 to {points::%player%} command /sprawdz: trigger: send "%{points::%player%}%" to player i działa @edit wersja serwera/clienta: 1.18.1
  6. https://github.com/SkriptLang/skript-aliases/blob/6457087fe7e33284a02b779e75d42d48f8043f6f/other.sk#L160 tu masz wszystkie ewolucje niby, może w czymś Ci to pomoże
  7. a próbowałeś "stage 8 wheat plant" źródło
  8. Nie chce nic mowic, ale tak dziala broadcast xD! https://github.com/Attano/Spigot-1.8/blob/master/org/bukkit/craftbukkit/CraftServer.java
  9. forEach online players -> (send bigMessage || for 0-150 -> sendMessage "")
  10. Portfolio – teczka z przykładowymi pracami artysty, a w szerszym znaczeniu prezentacja dokonań danej osoby lub firmy, np. plik zawierający próbki, przykłady i wizerunki wykonanych, kompletnych prac, mogących być podstawą do oceny jej umiejętności, zdolności do pracy na danym stanowisku lub wykonania danego zadania. @edit dalej nie rozumiem dlaczego ten temat jest w zlym forum przez ten cały czas, ale w porzadku
  11. Ja osobiście bym nie wczytywał tych backupów do pamięci serwera, tylko pojedynczo je wczytywać asynchronicznie z użyciem future, wtedy kiedy będą potrzebne - no chyba, ze nie o to Ci chodzi https://gist.github.com/graywolf336/8153678 <- BukkitSerialization.java
  12. teleport player to location at 0, 0, 0 in world "world" stworze sobie 3 zmienne liczbowe i podmień je za 0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...