Skocz do zawartości

Talarek

Użytkownik
  • Zawartość

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Talarek

  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

1 949 wyświetleń profilu
  1. Cześć! Czy wie ktoś może czy opcja async od dodatku mundosk sprawi, że skrypt będzie bardziej optymalny?
  2. to da się wykonać pakietami w skript

    1. Talarek

      Talarek

      Teraz to mi się już raczej nie przyda. Zobacz na datę tematu :kappalul:. Poradziłem sobie wtedy w inny sposób. 

  3. No właśnie wiem, ale placeholdery się tworzą cały czas jeśli ktoś będzie pisał na czacie i nie wiem czy to by akurat trochę nie lagowało serwera.
  4. Cześć, czy taki skrypt lagowałby przy sporej ilości osób na serwerze? on chat: set {_lvl} to placeholder "placeholder" set {_rangi} to placeholder "placeholder2" if player's group is "Wlasciciel": if {_lvl} is "0" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "9": set message format to "&7[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &5&lWlasciciel %display name of player%: &f%colored message%" stop if {_lvl} is "10" or "11" or "12" or "13" or "14" or "15" or "16" or "17" or "18" or "19": set message format to "&3[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &5&lWlasciciel %display name of player%: &f%colored message%" stop if player's group is "VIP": if {_lvl} is "0" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "9": set message format to "&7[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &b&lVIP %display name of player%: &f%colored message%" stop if {_lvl} is "10" or "11" or "12" or "13" or "14" or "15" or "16" or "17" or "18" or "19": set message format to "&3[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &b&lVIP %display name of player%: &f%colored message%" stop if player's group is "Gracz": if {_lvl} is "0" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "9": set message format to "&7[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &8%display name of player%: &f%colored message%" stop if {_lvl} is "10" or "11" or "12" or "13" or "14" or "15" or "16" or "17" or "18" or "19": set message format to "&3[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &8%display name of player%: &f%colored message%" stop if player's group is "Admin": if {_lvl} is "0" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "9": set message format to "&7[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &c&lAdmin &c%display name of player%: &f%colored message%" stop if {_lvl} is "10" or "11" or "12" or "13" or "14" or "15" or "16" or "17" or "18" or "19": set message format to "&3[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &c&lAdmin &c%display name of player%: &f%colored message%" stop Mam jeszcze ok. 4 rangi
  5. Cześć! Próbowałem podłączyć Skript pod mysql, aby zapisywały się tam zmienne (z jednego serwera na drugi). Nie wiem w czym polega problem, ponieważ na 1 serwerze Skript podłączony pod mysql działa normalnie, a na drugim serwerze wywala błąd: 12:11:58] [Server thread/WARN]: [Script][MySQL] MySQL DataSource class missing: com.mysql.jdbc.jdbc2.optional.MysqlDataSource. [12:11:58] [Server thread/ERROR]: #!#! [12:11:58] [Server thread/ERROR]: #!#! ===!!!=== Skript variable load error ===!!!=== [12:11:58] [Server thread/ERROR]: #!#! Unable to load (all) variables: [12:11:58] [Server thread/ERROR]: #!#! Cannot connect to the database 'database 2'! Please make sure that all settings are correct and that the database software is running. [12:11:58] [Server thread/ERROR]: #!#! [12:11:58] [Server thread/ERROR]: #!#! Skript will work properly, but old variables might not be available at all and new ones may or may not be saved until Skript is able to create a backup of the old file and/or is able to connect to the database (which requires a restart of Skript)! Z tego co wyczytałem to jest jakiś problem ze starymi zmiennymi, ale usunąłem plik ze zmiennymi, lecz błąd występuje cały czas. Kawałek od configu Skripta z sekcją zmiennych: https://pastebin.com/zPsscnRP (zakryłem dane od bazy) Wersja serwera: 1.12.2
  6. Cześć! W jaki sposób zrobić żeby gracza za każdym razem wywalało do góry z taką samą prędkością? push player upwards at speed 2 Ten kawałek kodu sprawia, że gracza wyrzuca do góry, ale jeśli gracz patrzy w dół, to siła wyrzutu jest bardzo mała. To samo gdy gracz patrzy w górę.
  7. Nie wiem czemu, ale to mi teraz działa, a jak tak robiłem wcześniej to nie działało. Dzięki
  8. Cześć! Czy wie ktoś może w jaki sposób poprawnie porównać zwróconą wartość w zmiennej od placeholdera? Coś takiego mi nie działa: command /ptest: trigger: set {_waluta} to placeholder "tm_tokens" parsed as integer if {_waluta} >= 100: send "Tak" else: send "Nie" command /ptest2: trigger: set {_waluta} to placeholder "tm_tokens" if {_waluta} >= 100: send "Tak" else: send "Nie" Nic z tego nie działa . Wyświetla się komunikat "Nie" Podałem placeholder od pluginu TokenManager. Jeśli nawet mam tą ilość tokenów, to wyświetla się ten komunikat "Nie"
  9. Talarek

    Problem z hologramem

    Przecież się różnią.
  10. Talarek

    Szukam pluginu/api

    https://www.spigotmc.org/threads/signmenu-1-15-2-get-player-sign-input.249381/
  11. Talarek

    Problem z hologramem

    Przecież sprawdzam teksty, a linie te same, bo tam się tekst zmienił.
  12. Talarek

    Problem z hologramem

    Czyli jak mniej więcej mogłoby to wyglądać? Bo trochę nie ogarniam.
  13. Cześć! Po kliknięciu na hologram, zamiast zmiany następnej wiadomość w hologramie ( z 1 na 2 ), jedna zostaje ominięta i zamiast 2 strony pojawia się 3. Próbowałem dawać jakieś opóźnienia, stopy etc, lecz nic nie pomogło . Skrypt nie posiada żadnych errorów. command /testholo: trigger: create interactive client side holo object "&bTest;;&7(1 strona);;&e1. &5Test 1" with id "h.0" at location 1.8 metres above sender to player create interactive client side holo object "&aKliknij prawym;;&6&l1 Strona &7| &72 Strona &7| &73 Strona" with id "xh.1" at location 0.2 metres under sender to player on hologram click: if text in line 2 of hologram "xh.1" is "&6&l1 Strona &7| &72 Strona &7| &73 Strona": edit holo object "h.0" to "&bTest;;&7(2 strona);;&5Test2" edit holo object "xh.1" to "&aKliknij prawym;;&71 Strona &7| &6&l2 Strona &7| &73 Strona" if text in line 2 of hologram "xh.1" is "&71 Strona &7| &6&l2 Strona &7| &73 Strona": edit holo object "h.0" to "&bTest;;&7(3 strona);;&5Test3" edit holo object "xh.1" to "&aKliknij prawym;;&71 Strona &7| &72 Strona &7| &6&l3 Strona"
  14. Cześć! Czy wie ktoś jak zrobić żeby tylko 1 osoba widziała hologram? Wiem, że istnieje taka opcja od hologramów: create holo object "test" with id "holo.2" at location 2 metres above player Niestety nie można dodać for player i czy zna ktoś jakiś inny sposób na to, aby tylko jedna osoba widziała takowy hologram?
×