Skocz do zawartości

Talarek

Użytkownik
  • Zawartość

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Talarek

  • Tytuł
    Początkujący III

Ostatnie wizyty

591 wyświetleń profilu
  1. Talarek

    Zmiana lore po kliknięciu oraz otwieranie gui z tym lore

    Do zamknięcia. Dodałem variables dzięki któremu działa :).
  2. Talarek

    Zmiana lore po kliknięciu oraz otwieranie gui z tym lore

    A faktycznie. Jutro sprawdzę czy zadziała.
  3. Talarek

    Zmiana lore po kliknięciu oraz otwieranie gui z tym lore

    Komendą otwierasz GUI, a następnie klikasz w Item który ma np lore NIEAKTYWNE i po kliknięciu zmienia się lore na AKTYWNE i za każdym razem jak się otworzy GUI to ma być napis AKTYWNE chyba, że znowu klikniemy to lore ma być takie jak na początku i przy otwieraniu GUI też takie jak na początku. Mam nadzieję, że bardziej wytłumaczyłem.
  4. Hej! Ostatnio mam kłopot z czymś takim, że jak otwieram gui i klikam na przedmiot to ma zmienić się lore tego przedmiotu i za każdym razem ma się otwierać z takim samym lore, chyba że klikniemy kolejny raz, aby lore było takie jak na początku. command /test [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "test" to player wait 1 tick if {_fly} is true: set player's current inventory's slot 1 to feather named "&cFly" with lore "&7Status: &cNIEAKTYWNE" else: set player's current inventory's slot 1 to feather named "&cFly" with lore "&7Status: &aAKTYWNE" on inventory click: if name of current inventory is "test": if clicked slot is 1: if lore of clicked item is "&7Status: &aAKTYWNE": set lore of clicked item to "&7Status: &cNIEAKTYWNE" set {_fly} to true wait a tick close player's inventory on inventory click: if name of current inventory is "test": if clicked slot is 1: cancel event Niestety otwiera mi cały czas z lore AKTYWNE i jak kliknę to lore się nie zmienia .
  5. Talarek

    Sprawdzanie wersji gracza.. pomocy

    Lub może to on join: set {_wersja} to minecraft version of %player% loop all players: if loop-player has permission "wersja": send "&c%player% &6dołączył na wersji &c%{_wersja}%" to loop-player W tym 1 co dałem coś się zbudowało i dało jakoś dziwnie. Nie wiem tylko która opcja zadziała, ale myślę że ta 1 opcja zadziała
  6. Talarek

    Jak podłączyć dany skrypt pod MySQL?

    Ok, dzięki
  7. Talarek

    Jak podłączyć dany skrypt pod MySQL?

    Właśnie w tym tkwi problem, że jak podpiąłem skungee pod mysql i inne serwery też to ta zmienna globalna nie działała.
  8. Talarek

    Jak podłączyć dany skrypt pod MySQL?

    W sensie... Źle to napisałem. Chodzi o to w jaki sposób podłączyć takowy skrypt pod MySQL aby był do wykonania na każdym serwerze podpiętym pod bungeecorda.
  9. Witam! Jak podłączyć konkretny skrypt pod MySQL i gdzie go wtedy dodać? Chodzi o np coś takiego: command /test: trigger: send "&dTest" Chodzi mi, aby ten skrypt był na każdym serwerze (oczywiście to tylko do testu, bo taki skrypt mógłbym dodać wszędzie do serwera i było by to samo).
  10. Talarek

    Głowa z NBT w gui

    wziąłem ten od ciebie: command /test: trigger: set {_nbt} to "{SkullOwner:{Id:""3c5fc641-cbf1-463d-9ff4-70ca3521759c"",Properties:{textures:[{Value:""eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvMzVmNDVjODc1ZWZmNTM4ZmNlYzk4ZjZhY2MxZGYyYWVjYWUyOGY0ODYwYWVjZDI0ZTJkYmRmMTM5MjRiMzI3In19fQ==""}]}}}" open chest with 2 rows named "&6★ TEST &6★" to player wait a tick #zalecam używanie pluginy TuSke do gui format slot 0 of player with 1 of head with custom nbt "%{_nbt}%" named "TEST :D" to close a błąd dalej ten sam co wcześniej. Nawet próbowałem z armor standem i też jest jakiś błąd, gdyż chciałem żeby nie miał podstawki, fakt usunęło mu ale dodałem jeszcze żeby był obrócony o 90 stopni a cały czas jest w takiej samej pozycji co wcześniej. Mam tu coś takiego: spawn an armor stand at location 1.5 metres above target block set {_a} to last spawned armor stand add "{NoBasePlate:1b,NoGravity:1b,ShowArms:1b,Rotation:[90f]}" to nbt of last spawned armor stand Próbowałem nawet odzielić to 90 stopni i dać niżej w linijce, ale to samo dalej był w takiej samej pozycji.
  11. Talarek

    Głowa z NBT w gui

    Nic z tego nie działa .
  12. Talarek

    Głowa z NBT w gui

    Wersja serwera 1.12.2 Wersja SkStuff 1.6.4.1 (chyba najnowsza) I dodam tylko, że tylko to nie działa. Można normalnie dodać nawet do armor standa nbt, ale z głową w GUI coś nie bardzo
  13. Talarek

    Głowa z NBT w gui

    dalej to samo
  14. Talarek

    Głowa z NBT w gui

    Tak też próbowałem i tak samo. Po za tym format slot to najgorszy sposób do gui
  15. Talarek

    Głowa z NBT w gui

    Siemka! Mam pewien problem, gdyż jak robię gui i dodaję do niego głowę z nbt to nie działa . Posiadam skstuff mimo to skrypt nie działa. Kod: command /test: trigger: wait 1 tick open chest with 1 row named "Test" to player wait 1 tick Set player's current inventory's slot 15 to player head custom nbt "{SkullOwner:{Id:a324e31c-97f9-4c6b-b677-2a8080089d5d,Properties:{textures:[{Value:eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvYWMzZTNlMjZhMjQ3ZjhhNDkzYWIwNTc0ODk3YTQ3ZDVjYjk4ZDM0OWI3ZDM4ZDkxYjlhMjMwM2EyYmY0NzMifX19}]}}}" Błąd to, że to "{SkullOwner:{Id:a324e31c-97f9-4c6b-b677-2a8080089d5d,Properties:{textures:[{Value:eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvYWMzZTNlMjZhMjQ3ZjhhNDkzYWIwNTc0ODk3YTQ3ZDVjYjk4ZDM0OWI3ZDM4ZDkxYjlhMjMwM2EyYmY0NzMifX19}]}}} " is not a valid item data
×