Skocz do zawartości

Talarek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    197
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Talarek

  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

2 096 wyświetleń profilu
  1. linka pojawia się dopiero po relogu (odchodzę kilkanaście kartek do momentu, aż płotek zniknie mi z obszaru renderowania i jak podejdę do płotka to nie ma linki, ale niby jest przypięta).
  2. Przywiązałem ręcznie nawet owcę do płotka i jak się oddalam to linka też jakimś cudem znika. To jest jakiś błąd mc?
  3. Dałem na owcę, lecz linka dalej znika.
  4. Ja się nie pytam w jaki sposób zrobić żeby mob nie znikał, TYLKO przypięta do niego linka...
  5. Po 1: Co niby takiego tutaj ma pomóc? Po 2: Nie można nazywać slime w taki sposób, trzeba zrobić osobną linijkę - set name of spawned entity to "nazwa"
  6. Siemka! Gdy spawnuję zwierzaka przyczepionego za pomocą smyczy do bloku, to po oddaleniu się o kilkanaście kratek, linka jakimś cudem znika (jest tylko na płotku pokazane, że niby coś jest przypięte, a linki nie ma). Dopiero po ponownym wejściu na serwer widać linkę, ale po oddaleniu się, znowu jej nie widać. Kod: command /test: trigger: spawn slime at player add "{NoAI:1}" to nbt of spawned entity wait 3 seconds leash spawned entity to block at location of player's target block send "&aPrzypieto" to player Wersja Skripta -
  7. Cześć! Czy wie ktoś może czy opcja async od dodatku mundosk sprawi, że skrypt będzie bardziej optymalny?
  8. to da się wykonać pakietami w skript

    1. Talarek

      Talarek

      Teraz to mi się już raczej nie przyda. Zobacz na datę tematu :kappalul:. Poradziłem sobie wtedy w inny sposób. 

  9. No właśnie wiem, ale placeholdery się tworzą cały czas jeśli ktoś będzie pisał na czacie i nie wiem czy to by akurat trochę nie lagowało serwera.
  10. Cześć, czy taki skrypt lagowałby przy sporej ilości osób na serwerze? on chat: set {_lvl} to placeholder "placeholder" set {_rangi} to placeholder "placeholder2" if player's group is "Wlasciciel": if {_lvl} is "0" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "9": set message format to "&7[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &5&lWlasciciel %display name of player%: &f%colored message%" stop if {_lvl} is "10" or "11" or "12" or "13" or "14" or "15" or "16" or "17" or "18" or "19": set message format to "&3[%{_lvl}%] &7[%{_rangi}%] &5&
  11. Cześć! Próbowałem podłączyć Skript pod mysql, aby zapisywały się tam zmienne (z jednego serwera na drugi). Nie wiem w czym polega problem, ponieważ na 1 serwerze Skript podłączony pod mysql działa normalnie, a na drugim serwerze wywala błąd: 12:11:58] [Server thread/WARN]: [Script][MySQL] MySQL DataSource class missing: com.mysql.jdbc.jdbc2.optional.MysqlDataSource. [12:11:58] [Server thread/ERROR]: #!#! [12:11:58] [Server thread/ERROR]: #!#! ===!!!=== Skript variable load error ===!!!=== [12:11:58] [Server thread/ERROR]: #!#! Unable to load (all) variables: [12:11:58] [Server thread/ER
  12. Cześć! W jaki sposób zrobić żeby gracza za każdym razem wywalało do góry z taką samą prędkością? push player upwards at speed 2 Ten kawałek kodu sprawia, że gracza wyrzuca do góry, ale jeśli gracz patrzy w dół, to siła wyrzutu jest bardzo mała. To samo gdy gracz patrzy w górę.
  13. Nie wiem czemu, ale to mi teraz działa, a jak tak robiłem wcześniej to nie działało. Dzięki
  14. Cześć! Czy wie ktoś może w jaki sposób poprawnie porównać zwróconą wartość w zmiennej od placeholdera? Coś takiego mi nie działa: command /ptest: trigger: set {_waluta} to placeholder "tm_tokens" parsed as integer if {_waluta} >= 100: send "Tak" else: send "Nie" command /ptest2: trigger: set {_waluta} to placeholder "tm_tokens" if {_waluta} >= 100: send "Tak" else: send "Nie" Nic z tego nie działa . Wyświetla się komunikat "Nie" Podałem placeholder od pluginu Token
×
×
  • Dodaj nową pozycję...