Skocz do zawartości

Talarek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    207
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Talarek

  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

2 355 wyświetleń profilu
  1. Miałem dokładnie ten sam problem ze Skriptem. Klikając w coś, akacja wykonywała się czasami 2x. Myślę, że najlepiej byłoby napisać ten błąd bezpośrednio na githubie. Ja poradziłem sobie z tym, przerzucając się z takimi rzeczami na plugin. Trzeba wtedy też sprawdzić dokładnie, na którą rękę wykonujesz akcję. Skript pewnie uwzględnia 2 ręce i od tego się to powtarza. Być może używając addonu skript-reflect dasz radę jakoś to naprawić z PlayerInteractEvent. if (event.getHand() != EquipmentSlot.HAND) { return; } W taki sposób można pozyskać prawą rękę (w skrypcie będ
  2. Cześć, przeglądając sobie ostatnio forum, trafiłem na ten temat: Postanowiłem napisać na discordzie do autora tematu, aby wymienić u niego kod psc na PayPala. Niestety użytkownik nagle "zniknął" i nie raczył odpisać. Kod z psc został już przez niego zużyty, a ja nie otrzymałem żadnych pieniędzy. Pisząc do niego z innego konta idzie szybciej otrzymać jakąkolwiek wiadomość (ja nie otrzymałem żadnej na swoim głównym koncie). Dowody: Gdyby @SkupPSC był aktywny, to na pewno bym nie pisał do @MasteriZiomaX. Niech ta skarga będzie także prz
  3. Po co tak cudować? Wystarczy użyć PlayerMoveEvent używająć addonu skript-reflect import: org.bukkit.event.player.PlayerMoveEvent on PlayerMoveEvent: send "chodzisz" to event.getPlayer()
  4. Jeżeli chcesz używać multiverse to musisz ustawić: firstspawnworld: twój-świat na świat w którym znajduje się spawn.
  5. Problem już rozwiązałem. Proszę o zamknięcie tematu.
  6. on load: set {hex::*} to split "0|1|2|3|4|5|6|7|8|9|a|b|c|d|e|f|k|l|m|n|o|r" at "|" function rgbToHex(values: numbers) :: string: loop {_values::*}: set {_r} to "%{_r} ? ""<##""%%{hex::%(( (round(loop-value)) - mod((round(loop-value)), 16)) / 16 + 1)%} ? """"%%{hex::%mod((round(loop-value)), 16) + 1%} ? """"%" return colored "%{_r}%>" function hslToRgb(h: number, s: number, l: number) :: integers: # set {_h} to {_h}/360 if {_s} = 0: set {_r}, {_g} and {_b} to {_l} else: set {_q} to (({_l} * ({_s} + 1)) if {_l} < 0.5, else ({_l} + {_s
  7. Znalazłem taki skrypt w na skunity (podlinkowałem w temacie) i robi dokładnie to co opisałeś, ale zamiast robić te nowe kolory to uzupełnia je tymi starymi, tak jakby wystąpił jakiś błąd (i tak jest faktycznie bo nie działają).
  8. Chodzi tu o połączenie 2 kolorów w tekście. A tu jakiś przykład ze spigota:
  9. Cześć, w jaki sposób mogę użyć gradientu do kolorów w skrypcie? Szukałem w dokumentacji Skripta i jedyne co znalazłem to używanie kolorów hex. Przykładowo: send "<##kod koloru> Tekst" A o gradientach nic nie znalazłem, a jest to możliwe w wersji 1.16. Znalazłem również skrypt z funkcjami do kolorów (np zamiana hex na rgb), lecz nie działały mi tam gradienty. https://forums.skunity.com/threads/colorutils-1-16.12134/ Wersja Skripta: 2.5.3 Wersja silnika: PaperSpigot 1.16.4
  10. linka pojawia się dopiero po relogu (odchodzę kilkanaście kartek do momentu, aż płotek zniknie mi z obszaru renderowania i jak podejdę do płotka to nie ma linki, ale niby jest przypięta).
  11. Przywiązałem ręcznie nawet owcę do płotka i jak się oddalam to linka też jakimś cudem znika. To jest jakiś błąd mc?
  12. Dałem na owcę, lecz linka dalej znika.
  13. Ja się nie pytam w jaki sposób zrobić żeby mob nie znikał, TYLKO przypięta do niego linka...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...