Skocz do zawartości

Talarek

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

2 761 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Talarek

  1. W jaki sposób zaokrąglić czas z np. 1 minuty 45.85 sekund na: 1 minutę 46 sekund? Nie wiem dokładnie w którym miejscu użyć opcji round od Skripta.
  2. Talarek

    Oszustwo - MasteriZiomaX

    Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Jeżeli będzie trzeba, to wrzucę jeszcze raz dowody, bo mi zdjęcia wygasły z tematu. Tutaj dowód, że nie otrzymałem żadnej informacji:
  3. Miałem dokładnie ten sam problem ze Skriptem. Klikając w coś, akacja wykonywała się czasami 2x. Myślę, że najlepiej byłoby napisać ten błąd bezpośrednio na githubie. Ja poradziłem sobie z tym, przerzucając się z takimi rzeczami na plugin. Trzeba wtedy też sprawdzić dokładnie, na którą rękę wykonujesz akcję. Skript pewnie uwzględnia 2 ręce i od tego się to powtarza. Być może używając addonu skript-reflect dasz radę jakoś to naprawić z PlayerInteractEvent. if (event.getHand() != EquipmentSlot.HAND) { return; } W taki sposób można pozyskać prawą rękę (w skrypcie będzie trochę inaczej wyglądać)
  4. Talarek

    Oszustwo - MasteriZiomaX

    Cześć, przeglądając sobie ostatnio forum, trafiłem na ten temat: Postanowiłem napisać na discordzie do autora tematu, aby wymienić u niego kod psc na PayPala. Niestety użytkownik nagle "zniknął" i nie raczył odpisać. Kod z psc został już przez niego zużyty, a ja nie otrzymałem żadnych pieniędzy. Pisząc do niego z innego konta idzie szybciej otrzymać jakąkolwiek wiadomość (ja nie otrzymałem żadnej na swoim głównym koncie). Dowody: Gdyby @SkupPSC był aktywny, to na pewno bym nie pisał do @MasteriZiomaX. Niech ta skarga będzie także przestrogą dla innych użytkowników, by nie wymieniali kodów u niego.
  5. Po co tak cudować? Wystarczy użyć PlayerMoveEvent używająć addonu skript-reflect import: org.bukkit.event.player.PlayerMoveEvent on PlayerMoveEvent: send "chodzisz" to event.getPlayer()
  6. Jeżeli chcesz używać multiverse to musisz ustawić: firstspawnworld: twój-świat na świat w którym znajduje się spawn.
  7. Problem już rozwiązałem. Proszę o zamknięcie tematu.
  8. on load: set {hex::*} to split "0|1|2|3|4|5|6|7|8|9|a|b|c|d|e|f|k|l|m|n|o|r" at "|" function rgbToHex(values: numbers) :: string: loop {_values::*}: set {_r} to "%{_r} ? ""<##""%%{hex::%(( (round(loop-value)) - mod((round(loop-value)), 16)) / 16 + 1)%} ? """"%%{hex::%mod((round(loop-value)), 16) + 1%} ? """"%" return colored "%{_r}%>" function hslToRgb(h: number, s: number, l: number) :: integers: # set {_h} to {_h}/360 if {_s} = 0: set {_r}, {_g} and {_b} to {_l} else: set {_q} to (({_l} * ({_s} + 1)) if {_l} < 0.5, else ({_l} + {_s} - {_l} * {_s})) set {_p} to (2 * {_l}) - {_q} set {_r} to hueToRgb({_p}, {_q}, {_h} + 1 / 3) set {_g} to hueToRgb({_p}, {_q}, {_h}) set {_b} to hueToRgb({_p}, {_q}, {_h} - 1 / 3) return round(min(255, (255 * {_r}))), round(min(255, (255 * {_g}))) and round(min(255, (255 * {_b}))) function hueToRgb(p: number, q: number, t: number) :: number: add 1 to {_t} if {_t} < 0 remove 1 from {_t} if {_t} > 1 return {_p} + ({_q} - {_p}) * 6 * {_t} if {_t} < 1 / 6 return {_q} if {_t} < 1/2 return {_p} + ({_q} - {_p}) * (2 / 3 - {_t}) * 6 if {_t} < 2 / 3 return {_p} function gradient(input: string, color-from: integers, color-to: integers) :: string: loop {_color-from::*}: set {_i::%loop-index%} to ({_color-to::%loop-index%} - loop-value) / length of {_input} loop length of {_input} times: if subtext of {_input} from indices loop-number - 1 to loop-number - 1 = "§": set {_format} to "%{_format} ? """"%&%subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number%" if {hex::*} contains subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number clear {_format} if subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number = "r" continue loop set {_r} to "%{_r} ? """"%%rgbToHex({_color-from::*})%%{_format} ? """"%%subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number%" set {_color-from::*} to ({_color-from::1} + {_i::1}), ({_color-from::2} + {_i::2}) and ({_color-from::3} + {_i::3}) return colored {_r} function rainbow(input: string, saturation: number = 1, lightness: number = 0.5) :: string: loop (length of {_input}) times: if subtext of {_input} from indices loop-number - 1 to loop-number - 1 = "§": set {_format} to "%{_format} ? """"%&%subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number%" if {hex::*} contains subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number clear {_format} if subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number = "r" continue loop set {_l} to 360 / (length of {_input}) set {_r} to "%{_r} ? """"%%rgbToHex(hslToRgb((loop-number * ({_l} if loop-number != 1, else 1)), {_saturation}, {_lightness}))%%{_format} ? """"%%subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number%" return colored {_r} function rainbow2(input: string, saturation: number = 1, lightness: number = 0.5, stretch: number = 5, offset: number = 0) :: string: loop (length of {_input}) times: # ---- Remove the part below to remove color formatting if subtext of {_input} from indices loop-number - 1 to loop-number - 1 = "§": set {_format} to "%{_format} ? """"%&%subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number%" if {hex::*} contains subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number clear {_format} if subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number = "r" continue loop # ---- Remove the part above to remove color formatting set {_l} to loop-number * {_stretch}+{_offset} if loop-number*{_stretch}+{_offset} <= 360, else mod(loop-number*{_stretch}+{_offset}, 360) set {_r} to "%{_r} ? """"%%rgbToHex(hslToRgb({_l}, {_saturation}, {_lightness}))%%{_format} ? """"%%subtext of {_input} from indices loop-number to loop-number%" return colored {_r} No i spróbuj np zrobić send gradient("This is an Example Text",(250,250,110),(10,110,120)) i zamiast gradientu zrobi tekst z kolorów poniżej 1.16 (rainbow też nie dziala)
  9. Znalazłem taki skrypt w na skunity (podlinkowałem w temacie) i robi dokładnie to co opisałeś, ale zamiast robić te nowe kolory to uzupełnia je tymi starymi, tak jakby wystąpił jakiś błąd (i tak jest faktycznie bo nie działają).
  10. Chodzi tu o połączenie 2 kolorów w tekście. A tu jakiś przykład ze spigota:
  11. Cześć, w jaki sposób mogę użyć gradientu do kolorów w skrypcie? Szukałem w dokumentacji Skripta i jedyne co znalazłem to używanie kolorów hex. Przykładowo: send "<##kod koloru> Tekst" A o gradientach nic nie znalazłem, a jest to możliwe w wersji 1.16. Znalazłem również skrypt z funkcjami do kolorów (np zamiana hex na rgb), lecz nie działały mi tam gradienty. https://forums.skunity.com/threads/colorutils-1-16.12134/ Wersja Skripta: 2.5.3 Wersja silnika: PaperSpigot 1.16.4
  12. linka pojawia się dopiero po relogu (odchodzę kilkanaście kartek do momentu, aż płotek zniknie mi z obszaru renderowania i jak podejdę do płotka to nie ma linki, ale niby jest przypięta).
  13. Przywiązałem ręcznie nawet owcę do płotka i jak się oddalam to linka też jakimś cudem znika. To jest jakiś błąd mc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...