
Lizak3
Użytkownik-
Ilość zawartości
65 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Hobby
Majgrawdy, Samoloty, Symulatory :P
Ostatnie wizyty
1 206 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Lizak3

Początkujący III (4/13)
10
Reputacja
-
Lukiz ™ (SteveN_) zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Skript - z czym to się je?
-
Czyli na tych 3 silnikach próbowałem. Nie pomogło. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Próbowałem również za argument podstawić chwilową zmienną i sprawdzić set {_nick} to arg 2if {gildia.wgildii::%{_nick}%} is false: send "bla bla bla"ale zwraca taki wynik jak by zmienna nadal była nie ustawiona.
-
Chociaż chwila...Teraz coś stało i zmienna się zapisuje ({gildia.wgildii::%player%}). Zwraca "false" więc jest to już działa nie wiem jak ale sam zapis jako tako działa. Gorzej, że gdy odwołuję się do tej zmiennej, wykazuje co innego: if {gildia.wgildii::%arg 2%} is false: #kodelse if {gildia.wgildii::%arg 2%} is true: send "Gracz %arg 2% jest w innej gildii"else if {gildia.wgildii::%arg 2%} is not set: send "Gracz nigdy nie gral na tym serwerze"i cały czas oczywiście jest 3 opcja Użycie: {gildia.wgildii::%arg 2 parsed as player%}odpada bo wystarczy wpisać literkę gracza na serwerze i skript nie operuje na graczu lecz na literce i wszystkie zmienne ustawia pod tą literkę tzn. gdybym jako argument dał "l" dostałbym zmienną {gildia.wgildii::l} a nie {gildia.wgildii::lizak} a do Lizaka wiadomość zostałaby dostarczona. EDIT. Reinstalacja nic nie dała. Wgrany tylko ten jeden skrypt.
-
Tak.
-
Norbi zareagował(a) na pytanie: Zmienna się nie zapisuje
-
Dzień Dobry. Mam problem ze zmienną w Skript'cie. Mam kilka skryptów, gdzie wszystko funkcjonuje normalnie, oprócz w jednym. Mam taką zmienną: {gildia.wgildii.%player%}W "variables" (na górze pliku) mam oczywiście ją ustawioną tzn. variables: {gildia.wgildii.%player%} = falsePróbowałem również w ten sposób: on join: if {gildia.wgidlii.%player%} is not set: set {gildia.wgildii.%player%} to falseNiestety bezskutecznie. Równolegle w skrypcie na statystyki, gdzie zmienną mam również "narzuconą z góry" wszystko działa. Dodam jeszcze, że zmiana na {gildia.wgildii::%player%} skutkuje tym samym. Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że to się stało z dnia na dzień. Działało i przestało. Zapis zmiennych: MySQL/SQLite/CSV skutkuje tym samym (inne zmienne się zapisują) Pluginy: Skript 2.1.2, Wildskript 1.8, SQLibrary 7.1, Essentials, PEX, World Guard/Edit Silnik: Spigot 1.7.2 R0.3-R0.4/1.8 Środowisko: Java 7/8 (64bit), Ubuntu 14.04.1 LTS
-
piesio98 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Argument ...
-
Command /daj 《text》 《integer》: //Edit norbi szybszy 50 sekund Tapatalk zjadło to co w pojedynczych ukosnikach
-
Lizak3 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: [Dyskusja] Propozycje
-
Zamiast pigzombie daj zombie pigman
-
Zapytam 2 raz. Jak wyznaczyłeś region?
-
Kolejny: On entering of a region: Set {_id} to Region.at{location of player}# lub też inna lokacja wyznaczona wcześniej (w sensie gracza) Send "% {_id}%" Gdy wchodzę na region z Wildskripta nic. Wszedłem przez przypadek na region z wg i się crash'owało: Stack trace:
-
1. "Nie minigames ponieważ jest takich dużo" Minigry przyciągają i zwykłych ludzi i zarówno YouTuberów=Dobra Reklama Oczywiście zapomnij o minigrach typu SG BlitzSg spleef spleeg i reszta którą każdy już się przejadł. Zaprojektuj własną minigrę i jeżeli pomysł będzie oryginalny to na pewno ludzie będą grali. 2. Dużo się piszę o RPG sporo osób ma pomysły lecz po przestają na nich gdyż nie wiedzą jak się za to zabrać (nie wszyscy oczywiście :) )
-
Co do "błędu" to nie błąd lecz ostrzeżenie ,że zmienna zostanie usunięta po wyłączeniu serwera (angielski się przydaje :P) Jeżeli tego nie masz dodaj weryfikacje. Np. (Wpleć w kod) victim is player: Attacker is player: set {l-dmg.%victim%} to attacker //edit i znów się nie odświeżyło
-
On damage of player: To obrażenie spowodowane przez gracza. W tym przypadku pvp do gracza będzie off. Ja bym dał: On damage of fireball: :)
-
Bawiąc się regionami chciałem wykorzystać nowe fukcje (Pobieranie id) Coś mi nie działało postanowiłem ,że stworzę nowy region niestety nadal mi nie działało. Posunąłem się do usunięcia variables.csv i przy ponownym uruchomieniu serwera nastąpiło to: Stack trace:
-
@up Działa Jak najbardziej :) Brawo Dragon. Ładna prezentacja możliwości Wildskripta :D
-
Nie mogę utworzyć regionu. Ogólnie mi nic z regionami nie działa. new Region "lol";lol is not a text.... Próbowałem z cudzysłowem. Dawałem create przed new. Nie działa. Robione wg. poradnika? Z doc z Complex :3 http://www.dzikoysk.net/projects/doc/complex/'>>http://www.dzikoysk.net/projects/doc/complex/
-
Nie trzeba pisać "more". Skript zaliczy jeżeli Gracz ma więcej itemków :) on portal: if player doesn't have 1 blaze rod named "cos": cancel event