Skocz do zawartości

krfcm

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Nick w MC
    Krfcm

Ostatnie wizyty

727 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krfcm

Użytkownik I

Użytkownik I (5/13)

3

Reputacja

  1. krfcm

    DROPY I BRONIE

    @Robinek napisz na skype krfcmpriv lub mail [email protected]
  2. krfcm

    Skrypt na rangi

    Jeżeli chcesz masz tu zupadtowanego Azranka (plugin) https://www.spigotmc.org/resources/azrank.22612/
  3. on death of player: loop drops: chance of 50%: add loop-item to {drops::%victim%::*} clear drops on respawn: wait a second add {drops::%player%::*} to player clear {drops::%player%::*} Poprawiony kod loop-item a nie loop-value
  4. Hey mam pytanie, czy da się zrobić komendę, która nie wyświetli się w konsoli, ani nie zostanie w logach ?
  5. Hey, tak jak w temacie szukam skryptu dzięki któremu po śmierci z gracza wypadnie 50% ekwipunku a resztę będzie miał dalej po śmierci.
  6. Hej, chciałbym się dowiedzieć jak użyć "Show image in chat from URL" w umbaska. Chodzi mi o jakiś przykład (komenda na wyświetlenie obrazka ) show player image from "http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2012/154/c/f/creeper_face_by_cyantnt-d524q5v.jpg" with "&6&lYOLO", "YOLO", "YOLOOO"
  7. krfcm

    Max graczy online

    on join: number of all players is greater than {max.ludzi}: set {max.ludzi} to number of all players broadcast "&6Rekord online pobity: &c%{max.ludzi}%"Trochę poprawiony, może komuś się przyda.
  8. krfcm

    Max graczy online

    Jak w temacie potrzebuje skryptu który będzie odpowiadał za max graczy online w historii i dodawał ją do zmiennej. Mniej więcej będzie działać tak jeśli wczoraj było 26 osób i do dzisiaj nie było większej ilości osób online to max osób zostaje 26 jeśli będzie więcej to logiczne że ma się zmienić. Trochę chaotycznie wyjaśnione ale mam nadzieję że zrozumiecie :P
  9. Logo zostało ukradzione od DGCraft ...
  10. http://scr.hu/0zgr/chdvx command /gildia [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt]: argument 1 is "zapros" or "invite": if {gildia.%{gildia.%player%.tag}%.lider} or {gildia.%{gildia.%player%.tag}%.officer} is player: if argument 2 is set: set {gildia.%argument 2%.zapro} to {gildia.%player%.tag} message "&7Zaprosiles gracza &3%arg 2% &7do swojej gildii." send "&7Zostales zaproszony do gildii &3%{gildia.%player%.tag}%. &7Aby dolaczyc potrzebujesz 20 diamentow." to arg 2 stop
  11. Jak w temacie. message "&7Zostales zaproszony do gildii &3%{gildia.%player%.tag}%. &7Aby dolaczyc potrzebujesz 20 diamentow." to arg 2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...