Skocz do zawartości
tusicotugu2007

FreeMGP - Wolny i darmowy plugin na generatory kamienia i obsydianiu

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Siema, z racji ze mi sie nudzilo a pewna osoba napisala jakis prosty plugin na generatory kamienia i obsydianu i chciala za to piazki Onion-icon.png przy czym byla dosc chamska, wpadlem sobie na pomysl, ze napisze darmowa alternatywe 

Spoiler

na pewno to nie jest prowo :kappa:

Tutaj dam link do oryginalu autorstwa @xDGWG, zeby nie byc baranen, jak pewna osoba o smiesznym nicku

Tak w ogole sorki za jakosc kodu, ale nie chcialo mi sie jakos specjalnie starac pod czyms, co nasza kochana administracja w kazdej chwili moze uznac za plagiat :nokappa:

Tutaj dodam jeszcze, ze nie ma pliku konfiguracyjnego, bo jest source

Tutaj link do paczki razem z source w paczce: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Skan: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Licencja: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez tusicotugu2007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
3 godziny temu, tusicotugu2007 napisał:

Tak w ogole sorki za jakosc kodu, ale nie chcialo mi sie jakos specjalnie starac pod czyms, co nasza kochana administracja w kazdej chwili moze uznac za plagiat :nokappa:

No nie do końca, wątpię żeby @xDGWG to opatentował. Generatory stone są bardzo popularne od dawien dawna, każdy może zrobić swoją implementację.

Szkoda tylko, że nie używasz jakiegoś ludzkiego systemu automatyzującego kompilację, kod też nie powala, no i  wszystkie te generatory są trzymane w pamięci?? Nie ma żadnego sposobu zapisu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

może być i dość fajny pomysł na plugin :d ja bym tu poprawił tylko kilka rzeczy:
usermanager trzymasz jako obiekt w klasie głównej a w generatormanager już wszystko static, raz zwracasz optional, a potem i tak zwracasz null,

używasz optional, ale streamów to już nie, za każdym wykopywaniem 'generatora' tworzysz nowy itemstack i dropisz go na ziemie, a wystarczy raz gdzieś to trzymać, a potem tylko pobierać

Cytat
ArrayList<String> generatorLore = new ArrayList<String>();

raz używasz arraylisty implementacje listy), a tutaj:

Cytat
private final Reference<Player> bukkit;
Cytat
this.bukkit = new WeakReference<Player>(bukkit);

już trzymasz tylko interfejs

kod już troche brzydki sie robi przez te optional itd. raz go używasz a raz nie, do tego masz kilka niepotrzebnych metod

no i tak jak napisał ktoś wyżej, te generatory są trzymane w pamięci cały czas, do tego brak żadnego zapisu, w sumie to je niepotrzebnie trzymasz, bo po restarcie i tak sie usuną, a generatory które już były przed restartem przestaną działać, może wywal tą liste z generatorami i zrób to jakoś inaczej (bez zapisów itd, po prostu np. podczas kopania sprawdzaj blok pod wykopanym blokiem itd)? (no i jak juz masz package listener to wrzuc tam moze od razu listener z userami, a nie trzymasz pod package user)

i tak jakos znajomy kod, chyba kogos z discorda xd

Zax3_

Usuwam formatowanie.

Notatka dodana przez Zax3_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
W dniu 20.08.2018 o 22:55, Sop24PL napisał:

Ja myśle, że @yooniks ma trochę racji, ale zarzut że plugin jest plagiatem jest trochę nie na miejscu, ponieważ nie masz dowodów.

Plugin nie jest plagiatem a kod ktory widziales najprawdopodoniej pochodzi z naszych prywatnych wiadomosci na discordzie. Mam nadzieje ze wyjasnilem wszelkie watpliwosci

W dniu 20.08.2018 o 22:55, Sop24PL napisał:

A do autora też mam uwage:

Wrzuć projekt na GitHub masz 24h

Skoro masz jakas uwage, ktora brzmi bardziej jako propozycja nie sadze ze mozesz mi narzucac czas w ktorym mam sie wyrobic by cos zrobic. W ogole to chcialem wstawic kod na gita dopiero jak bede mial sie czym pochwalic, ale jak juz to masz

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! link do repo w samym temacie wstawie jak napisze to porzadnie.

 

W dniu 12.08.2018 o 14:22, Toranktto napisał:

Szkoda tylko, że nie używasz jakiegoś ludzkiego systemu automatyzującego kompilację, kod też nie powala, no i  wszystkie te generatory są trzymane w pamięci?? Nie ma żadnego sposobu zapisu??

Poprawione

 

W dniu 12.08.2018 o 15:56, yooniks napisał:

usermanager trzymasz jako obiekt w klasie głównej a w generatormanager już wszystko static, raz zwracasz optional, a potem i tak zwracasz null,

używasz optional, ale streamów to już nie, za każdym wykopywaniem 'generatora' tworzysz nowy itemstack i dropisz go na ziemie, a wystarczy raz gdzieś to trzymać, a potem tylko pobierać

raz używasz arraylisty implementacje listy), a tutaj:

już trzymasz tylko interfejs

kod już troche brzydki sie robi przez te optional itd. raz go używasz a raz nie, do tego masz kilka niepotrzebnych metod

no i tak jak napisał ktoś wyżej, te generatory są trzymane w pamięci cały czas, do tego brak żadnego zapisu, w sumie to je niepotrzebnie trzymasz, bo po restarcie i tak sie usuną, a generatory które już były przed restartem przestaną działać, może wywal tą liste z generatorami i zrób to jakoś inaczej (bez zapisów itd, po prostu np. podczas kopania sprawdzaj blok pod wykopanym blokiem itd)? (no i jak juz masz package listener to wrzuc tam moze od razu listener z userami, a nie trzymasz pod package user)

Poprawione

 

Gdy skonczone calkowicie plugin to wstawie link do repo w temacie co napisalem wyzej

Obecnie planuje jeszcze zrobic dosc duzy code cleanup, zapis generatorow do jsona w async tasku i zamiast przechowywac usera zrobic jakis ludzki system requestow.

//Tutaj podziekowania dla @TheMolkaPL za pomoc z gitem 

Edytowane przez tusicotugu2007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×