Skocz do zawartości

tusicotugu2007

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana tusicotugu2007 w dniu 12 sierpnia 2018

Użytkownicy przyznają tusicotugu2007 punkty reputacji!

2 obserwujących

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

828 wyświetleń profilu

tusicotugu2007's Achievements

Świeżak

Świeżak (1/13)

16

Reputacja

  1. Szkoda, ze w bukkicie jest klasa ChatColor, z ktorej za granica korzysta prawie kazdy programista, a o komponentach czatu to juz nie wspomne. Niestety polaczki nie potrafia nawet korzystac z api, ktorego uzywaja. Zeby nie bylo ze nie daje opinii to przyczepie sie do nazewnictwa metod, ktore powinny zaczynac sie z malej litery zgodnie z camelCase, ale to jako programista powinienes wiedziec na samym poczatku.
  2. tusicotugu2007

    /v w essentials

    Jak chcesz uzyc komendy z sk to wpisujesz /skript:v a jak z essentials to /essentials:v a jesli chcesz usunac komende w ogole, ale bez ingerencji w kod pluginu to wchodzisz w plik plugin.yml essentialsa i w sekcji commands i szukasz komendy vanish, masz tam aliasy z nich usuwasz "v" finalnie sekcja vanish powinna wygladac tak vanish: description: Hide yourself from other players. usage: /<command> [player] [on|off] aliases: [ev,evanish]
  3. Odwolywal sie do czegos co nie istnieje, tworzac if(!at.isPlayer){ sendTitle("&» &4Mati17102 pisze pluginy."); sendTitle("&6» &4Serio!"); public object(PlayerJoinEvent){ ...
  4. Plugin nie jest plagiatem a kod ktory widziales najprawdopodoniej pochodzi z naszych prywatnych wiadomosci na discordzie. Mam nadzieje ze wyjasnilem wszelkie watpliwosci Skoro masz jakas uwage, ktora brzmi bardziej jako propozycja nie sadze ze mozesz mi narzucac czas w ktorym mam sie wyrobic by cos zrobic. W ogole to chcialem wstawic kod na gita dopiero jak bede mial sie czym pochwalic, ale jak juz to masz https://github.com/Tusicotugu/FreeMGP link do repo w samym temacie wstawie jak napisze to porzadnie. Poprawione Poprawione Gdy skonczone calkowicie plugin to wstawie link do repo w temacie co napisalem wyzej Obecnie planuje jeszcze zrobic dosc duzy code cleanup, zapis generatorow do jsona w async tasku i zamiast przechowywac usera zrobic jakis ludzki system requestow. //Tutaj podziekowania dla @TheMolkaPL za pomoc z gitem
  5. prosze https://skript.pl/temat/28897-freemcg-wolny-i-darmowy-plugin-na-generatory-kamienia-i-obsydianiu/?page=0#comment-190893
  6. Siema, z racji ze mi sie nudzilo a pewna osoba napisala jakis prosty plugin na generatory kamienia i obsydianu i chciala za to piazki przy czym byla dosc chamska, wpadlem sobie na pomysl, ze napisze darmowa alternatywe Tutaj dam link do oryginalu autorstwa @xDGWG, zeby nie byc baranen, jak pewna osoba o smiesznym nicku Tak w ogole sorki za jakosc kodu, ale nie chcialo mi sie jakos specjalnie starac pod czyms, co nasza kochana administracja w kazdej chwili moze uznac za plagiat Tutaj dodam jeszcze, ze nie ma pliku konfiguracyjnego, bo jest source Tutaj link do paczki razem z source w paczce: MediaFire Skan: VirusTotal Licencja: MIT Source: https://github.com/Tusicotugu/FreeMGP Jak ktos bedzie chcial to pisac to ogolnie kod poprawie bo jak nikt nie korzysta to mi sie nie chce
  7. Plugin do napisania w 20 minut. Nie ma sensu sprzedawac tak prostych wtyczek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...