Skocz do zawartości

Toranktto

Użytkownik
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Toranktto

  • Tytuł
    Początkujący II

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poland, Radom
  • Nick w MC
    Toranktto

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

1 391 wyświetleń profilu
  1. Poczytaj o relacyjnych bazach danych (np popularny MySQL). Jest to rozwiązanie dużo bardziej wydajne, bezpieczne i łatwiejsze w utrzymaniu niż pomysł kolegi wyżej. Możesz zrobić sobie do niej webowego end-pointa (np w PHP) i obsługiwać bazę danych za pomocą "text from URL" w Skripcie.
  2. Oficjalna wersja WorldDownloadera wysyła do serwera informację o tym że klient (gracz) go używa. I wtedy bez problemu można go zablokować pluginem podanym wyżej. Jeśli jednak ktoś zdecyduję się na przerobienie oficjalnej wersji na taką która takich informacji nie wysyła zablokować się go technicznie nie da.
  3. Dodatkowo zmienna 'minuta' wygląda na lokalną toteż nie możesz jej wykorzystać poza funkcją.
  4. Co prawda nigdy nie tykałem za bardzo JSa ale na zdrowy rozum: document.getElementById("oo").innerHTML - minuta; Wydaje mi się że brakuje tu jeszcze przypisania które powinno wyglądać tak: document.getElementById("oo").innerHTML -= minuta;
  5. Jeśli używasz MinecraftForge możesz zainstalować SpongeForge (https://www.spongepowered.org/downloads/spongeforge/stable/1.12.2) a następnie doinstalować plugin pod SpongeAPI (w taki sam sposób jak mody) który to umożliwia np Nucleus (https://ore.spongepowered.org/Nucleus/Nucleus/versions).
  6. Toranktto

    Mam problem z MundoSK

    Aktualnie jak widać na załączonym obrazku plugin nie wspiera 1.13 i zostaje ci samodzielne dostosowanie pluginu na tą wersje, zrobienie tak jak kolega wyżej napisał albo znalezienie innego dodatku który będzie zapewniał podobną funkcjonalność. Możesz też ewentualnie poczekać aż autor zechce (o ile zechce) wypuścić oficjalną aktualizacje. Według mnie najlepszym wyborem (jeśli programowanie to nie jest twoje hobby) będzie znalezienie zamiennika, a jeżeli taki nie istnieje to właśnie użycie pluginu ViaVersion.
  7. Toranktto

    Gdzie dać temat?

    https://skript.pl/forum/208-współpraca/
  8. Czemu używasz rozszerzenia .yml skoro nie zapisujesz tam danych w YAML?
  9. Toranktto

    Problem z yml

    Usuń zbędne "s" na końcu (jest potrzebne tylko wtedy kiedy nie używasz negacji): if folder "plugins/core/" doesn't exist:
  10. Toranktto

    AntyWlam

    Skrypt nie zadziała jeżeli osoba atakująca posiada OP lub nieograniczone uprawnienia w odpowiednim pluginie (np '*' w PEX). A nawet jeśli nie posiada, wystarczy użyć pełnej komendy (w przypadku Essentials - /essentials:ban) lub jakiegoś aliasu i skrypt także nie zadziała. Opieranie serwera o tego typu zabezpieczenia jest bardzo ryzykowne i nie powinno być praktykowane. Kluczem do bezpieczeństwa jest używanie aktualnych wersji gry, pluginów i przemyślana polityka nadawania uprawnień nowym administratorom.
  11. Rozchodzi się o klucz 'server-ip'. Powinien być zostawiony pusty co pozwoli zbindowac się na wszystkie dostępne interfejsy sieciowe.
  12. Wrzuć plik server.properties
  13. Toranktto

    Do usuniecia

    https://code.skript.pl/YSI2JfrF
  14. No nie do końca, wątpię żeby @xDGWG to opatentował. Generatory stone są bardzo popularne od dawien dawna, każdy może zrobić swoją implementację. Szkoda tylko, że nie używasz jakiegoś ludzkiego systemu automatyzującego kompilację, kod też nie powala, no i wszystkie te generatory są trzymane w pamięci?? Nie ma żadnego sposobu zapisu??
  15. Czemu nie używasz jakiegoś systemu automatyzującego kompilacje na przykład Gradle czy Maven?
×