Skocz do zawartości

Mroczekk

Użytkownik
  • Zawartość

    439
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Mroczekk

  • Tytuł
    Wyjadacz II
  • Urodziny 11 Lipiec

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Mroczekk

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

1352 wyświetleń profilu
  1. Mroczekk

    speed.hapgs.net Serwer Parkour [SPEED]

    Te zdjęcia mnie nie pokojom. I jeszcze te szkoło na 3 ss.
  2. Mroczekk

    Niesamowity skrypt.

    skript prosty. 3 linijki (serio xd). Ocena 0,05/1
  3. moje-rpg.tasrv.com (mam wykupioną domenę ale nie działa)
  4. Właśnie jak inni wchodzą na serwer to jest to samo...
  5. Jak kupiłem serwer na wersje 1.8.8 to do tego momentu mam ten problem. SS: https://imgur.com/a/dKkwBPR
  6. on rightclick on entity: if uncoloured name of entity is "Biolog Chaegir": a mi właśnie nie, może jest na to jakiś dodatek?
  7. @LloydPL masz: http://www.mediafire.com/file/4hf7ezptc4c2wy8/Citizens (2).jar
  8. @LloydPL dalej nie działa
  9. proszę on first join: set {misja1.%player%} to true set {biolog.misja1.%player%} to 0 set {misja1.licznik} to 150 set {misja.zadanie1.%player%} to true set {misja1.wynagrodzenie.%player%} to true set {misja2.%player%} to false set {biolog.misja2.%player%} to 0 set {misja2.wynag.%player%} to true variables: {misja1.%player%} = true {biolog.misja1.%player%} = 0 {misja1.licznik} = 150 {misja.zadanie1.%player%} = true {misja1.wynagrodzenie.%player%} = true {misja2.%player%} = false {biolog.misja2.%player%} = 0 {misja2.wynag.%player%} = true on death: if attacker is a player: if victim is not a player: name of victim is "&fZombie &6(Poziom 1)" or "&fZombie &6(Poziom 2)" or "&fZombie &6(Poziom 3)": add 1 to {biolog.misja1.%attacker%} on death: if attacker is a player: if victim is not a player: name of victim is "&fMumia &6(Poziom 1)" or "&fMumia &6(Poziom 2)" or "&fMumia &6(Poziom 3)": add 1 to {biolog.misja2.%attacker%} on rightclick on entity: if coloured name of entity is "Biolog Chaegirab": set {misja1.%player%} to true if {misja1.zadanie1.%player%} is true: wait 2 second send "&cBiolog: &aCo chcesz?" to player wait 2 second send "&a%player%: &aJestem tu nowy, i chcę troche zarobic. Masz moze jakies zadanie dla mnie?" to player wait 2 second send "&cBiolog: &aOwszem, mam dla ciebie zadanie! Zabij 150 mobow z expowiska 1" to player wait 2 second send "&a%player%: &aDlaczego tak duzo?" to player wait 2 second send "&cBiolog: &aNie to nie..." to player wait 2 second send "&a%player%: &aNie no chce!" to player wait 2 second send "&cBiolog: &aTo co jeszcze tu robisz?" to player wait 2 second send "&a%player%: &aJuz ide!" to player set {misja.zadanie1.%player%} to false else: if {biolog.misja1.%player%} is less than 150: send "&cBiolog: &aNie wypelniles mojego zadania! Zostalo ci jeszcze %{biolog.misja1.%player%}%/%{misja1.licznik}%" to player else: if {biolog.misja1.%player%} is more than 150: if {misja1.wynagrodzenie.%player%} is true: broadcast "&eGracz &a%player% &eukonczyl swoje pierwsze zadanie u biologa! Gratulacje!" send "&aUkonczyles swoje pierwsze zadanie u biologa! Jako nagrode dostaniesz 500 monet!" to player execute console command "/addcoin %player% 500" set {misja1.%player%} to false set {misja1.wynagrodzenie.%player%} to false # # ZADANIE 2: # if {misja1.%player%} is false: if {misja2.%player%} is true: send "&cBiolog: &fWitaj %player%, mam na ciebie zadanie!" to player wait 2 second send "&a%player%: &fJaka?" to player wait 2 second send "&cBiolog: &fMoj nie madry uczen, otworzyl krypte. Mowilem ze ma jej nie otwierac pod zadnym pozorem ale stalo sie!" to player wait 2 second send "&a%player%: &fMow dalej...!" to player wait 2 second send "&cBiolog: &fOd pewnego czasu pojawiaja sie tam mumie!. Powtrzymaj je!" to player wait 2 second send "&a%player%: &fTo bedzie trudne zadanie Biologu!" to player wait 2 second send "&cBiolog: &fDasz se rade %player%!" to player wait 2 second send "&a%player%: &fWiem, mam nadzieje!" to player wait 2 second send "&cBiolog: &fZabij ich 250" else: if {biolog.misja1.%player%} is less than 250: send "&cBiolog: &aNie wypelniles mojego zadania! Zostalo ci jeszcze %{biolog.misja2.%player%}%/250" to player else: if {biolog.misja2.%player%} is more than 250: if {misja1.wynagrodzenie.%player%} is true: broadcast "&eGracz &a%player% &eukonczyl swoje drugie zadanie u biologa! Gratulacje!" send "&aUkonczyles swoje pierwsze zadanie u biologa! Jako nagrode dostaniesz 600 monet!" to player execute console command "/addcoin %player% 600" set {misja2.%player%} to false set {misja1.wynag.%player%} to false command /wykonanemisja1biolog [<player>]: trigger: if player has permission "biolog.*": add 150 to {biolog.misja1.%player%} else: send "&cTa komenda nie istnieje!" to player command /resetbiolog [<text>] [<player>]: trigger: if player has permission "biolog.*": set {biolog.misja%arg-1%.%arg-2%} to 0 else: send "&cTa komenda nie istnieje!" to player @LloydPL
  10. a jak usune a to jest b jak usune b to nic juz sie nie pokazuje
  11. Villanger jest tylko przy villanger a przy NPC nie może tak być. @LloydPL prawda?
×