Skocz do zawartości

JanekMaSkrypta_

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    725
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez JanekMaSkrypta_

  1. Witam was serdecznie Jak można zauważyć stworzyłem dla was plugin na AntyLogout Jednak nie jest to zwyczajny plugin! Co takiego posiada plugin? Obszerny config w którym możesz ustawić takie rzeczy jak: - Czas antylogouta - Włączenie/wyłączenie actionbara z wiadomością walki (dodatkowa opcja: progressBar) - SpawnProtection (dodatkowa opcja: ustawienie światów na którym ma działać) - Włączenie/wyłączenie resetu czasu przy uderzeniu - Włączenie/wyłączenie możliwości otwierania enderchesta - Lista zablokowanych komend podczas walki - I ogólne ustawienia wiadomości Screen configu: *Dla Developerów* Plugin posiada też swoje API Aby użyć go wystarczy wrzucić plugin do Bibliotek w projekcie API posiada metody: CombatAPI.getAssisted(player); - Zwraca wszystkich graczy którzy asystowali w walce z graczem CombatAPI.getPlayerCombat(player); - Zwraca walke gracza CombatAPI.getAllActiveCombats(); - Zwraca wszystkie aktywne aktualnie walki Jeżeli macie jakieś pytania/pomysły piszcie śmiało oraz jeżeli znajdziecie jakikolwiek błąd też piszcie To wszystko z mojej strony, widzimy się w następnym pluginie! POBIERANIE: >> Kliknij << Skan: >> Kliknij <<
  2. Po prostu usuń klase Economy.class którą stworzyłeś w swoim projekcie ;d
  3. sorki zle przeczytalem znalazłem to może pomoże https://docs.skunity.com/syntax/search/addon:SkBee przyklady uzycia tego addonu: add 10 to total experience of player remove 100 from total experience of player set total xp of player to 1500 set {_t} to total experience of player
  4. https://docs.skunity.com/syntax/search/addon:SkBee
  5. https://docs.skunity.com/syntax/search/close inventory
  6. Witam, przychodzę z pytaniem o obliczenie koordynatów z punktu do punktu tzn. Chciałbym aby particle od punktu gracza doszedł do najbliższego mu moba (Miałoby to wyglądać że powiedzmy jest gracz i mob obok niego i aby od gracza wystrzelić particles w stronę moba) Jak na razie mam taki kod ale on mi jakieś kwadraty tworzy xD: Location entLoc = entity.getLocation(); double entX = entLoc.getX(); double entY = entLoc.getY(); double entZ = entLoc.getZ(); double pX = loc.getX(); double pY = loc.getY(); double pZ = loc.getZ(); double needX = (pX > entX ? pX-entX : entX-pX); double needY = (pY > entY ? pY-entY : entY-pY); double needZ = (pZ > entZ ? pZ-entZ : entZ-pZ); for(int toEnt = 0; toEnt < needX; toEnt++){ for(int toEnt2 = 0; toEnt2 < needY; toEnt2++){ for(int toEnt3 = 0; toEnt3 < needZ; toEnt3++){ loc.add(toEnt, toEnt2, toEnt3); FastParticle.spawnParticle(player.getsyf(), ParticleType.REDSTONE, loc, 30, Color.AQUA); loc.subtract(toEnt,toEnt2,toEnt3); } } }
  7. event.getDrops().clear(); - usuwanie przedmiotów możesz postawić po prostu drugą skrzynkę ale przed tym sprawdzić czy w inventory gracza jest wiecej przedmiotow niz moze pomiescic jedna skrzynka
  8. Pobierz dekompilator np. Luyten i pobierz całą zawartość pluginu Potem otwórz tą zawartość w jakimś środowisku do programowania dla przykładu IntelliJ IDEA Zmień wiadomości i skompiluj plugin powinno zadziałać
  9. http://plotme.worldcretornica.com/cmdsandperms.html
  10. Wywala ci dlatego że puste pole jest nullem i nie może wyciągnąć type'a z itemstacka
  11. Jak byś ukradł coś z pluginu to by właśnie nie działało w 100% bo sporo pluginów ma własne creatory od inventory itd
  12. masz tutaj moje małe API pod zapisywanie gracza. Wystarczy ze w jednym pliku gracza będziesz zapisywał wszystko niż robił więcej ich resztę raczej ogarniesz. #EDIT: Potrzebujesz lombok'a i instancje do klasy main
  13. https://pl.lmgtfy.com/?q=worldedit+api&pp=1
  14. JanekMaSkrypta_

    warn

    'NoClassDefFoundError' - Nie można odnaleźć podanej klasy. Najprawdopodobniej brakuje ci jakiegoś pluginu lub zle wgrales ten
  15. on death of player: if {Ranga.%victim%} < 0: set {_items::*} to items in victim's inventory loop all {_items::*}: chance of 100%: drop loop-item at victim remove loop-item from the victim troszkę zmodyfikowałem jeżeli by nie działało to zamien loop-item na loop-value
  16. set {_dmg} to uncoloured name of player's tool replace "Dodatkowe Obrazenia: " in {_dmg} to "" set {_dmgFromLore} to {_dmg} parsed as integer set {czardmg.%player%::2} to {_dmgFromLore} send "Damage: %{czardmg.%player%::2}%" Powinno zadziałać. Kod wyciąga z lore'a damage wpisany usuwając "Czar Zwiekszonych Obrazen: " w zmiennej #EDIT: @xAxee szczerze myślałem że pomożesz rozsądnie a nie pisząc najprostszą rzecz którą pewnie rozważał. Wiem nie napisał dokładnie co chce ale można było się domyśleć
  17. Poszukaj tutaj https://docs.skunity.com/syntax/ Wpisz coś w stylu load chunk lub chunk i znajdziesz
  18. Nie da się niestety tak zrobić ale możesz po prostu załadować chunk w lokacji zrespionego moba a on dopóki nie podejdzie gracz nie będzie się ruszał on tam będzie ciągle jeżeli chunk jest załadowany
  19. Wnoszę o usunięcie ponieważ jest to zwykły plagiat - Nawet PlayerInputCode nie zmieniłeś + hashmapy a mogłeś to zrobić sam jak byś chciał wszystko jest po prostu praktycznie 1 do 1 tylko ty dodałeś kilka komend. #EDIT: Czy to jest takie na prawdę trudne aby napisać własny system? A nie brać z internetu i się podpisywać pod to. Mogłeś przynajmniej zrobić oddzielnego User'a
  20. wykorzystaj event on command (Jeżeli masz komende TPA w jakimś pluginie) i jeżeli po prostu gracza nie stać to anuluj event i tyle
  21. Jest oczywiście kilka IDE ale ja polecam Intellij IDEA : https://www.jetbrains.com/idea/ Najpierw lepie poznać podstawy Javy: https://docs.oracle.com/en/java/ Jeżeli chodzi o zdjęcie to po prostu poszukaj na YouTubie jakiś poradników do pluginów i lepiej szukać zagranicznych
  22. https://docs.skunity.com/syntax/search/region
  23. Wiesz co dobrą rzeczą będzie to jak pokażesz nam logi z serwera. Wtedy będzie łatwiej odnaleźć błąd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...