Skocz do zawartości

Kamill0s

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    220
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Kamill0s w dniu 5 lipca 2021

Użytkownicy przyznają Kamill0s punkty reputacji!

2 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Kamill0s

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

2 264 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kamill0s

  1. nie wyrzuca gracza, bo nie jest zdefiniowane jaki gracz ma zostać wyrzucony. command /wywal [<player>]: trigger: if player has permission "wywal.wywal": set {_prefix} to placeholder "luckperms_prefix" from player-arg make console execute command "/kick %player-arg% &eaby &ezagrac &ena &etym &etrybie &ewejdz &eprzez &eIP &6&[ip]" send "%{_prefix}% %player-arg% &ewlasnie przeniosl sie na &6&l[ip]&e!" to all players
  2. Kamill0s

    Skript Konsola

    cześć, command /test: executable by: console, players trigger: send "test" to sender
  3. pewnie on right click: if type of player's tool is compass: if name of player's tool is "&6lubie placki": set {_gui} to chest with 6 rows named "&9GUI - lubie placki" set slot 3 of {_gui} to pumpkin pie named "&eplacek" with lore "&7moj ulubiony :)" open {_gui} to player stop if name of player's tool is "&4lubie pomidory": set {_gui} to chest with 6 rows named "&9GUI - lubie pomidory" set slot 3 of {_gui} to beetroot named "&epomidor" with lore "&7prawie jak pomidor" open {_gui} to player stop
  4. zamiast 'clicked item' spróbuj: 'type of clicked item' if type of clicked item is red dye: if name of clicked item is "&4Czerwony &bWywar": if {przedmiot-wywar::%player%} is not set: set {przedmiot-wywar::%player%} to clicked item set player's current inventory's slot 31 to clicked item with lore (lore of {przedmiot-wywar::%player%}) set player's current inventory's slot 49 to barrier named "&eWytwarzanie &7(&cKliknij&7)" set slot clicked slot of player to air else: if "%clicked slot%" is "31": add {przedmiot-wywar::%player%} to player delete {przedmiot-wywar::%player%} set player's current inventory's slot 31 to red glass pane named "&cBrak &bWywaru"
  5. dziękuję za pomoc, można zamknąć
  6. z pamięci Ci nie powiem, zajrzyj do dokumentacji. nie pomogę ci przez najbliższy tydzień bo nie ma mnie w domu
  7. tyle, że ja potrzebuje tego w skript, a nie javie stąd też wątek w odpowiednim dziale
  8. cześć, czy jest możliwość pobrania do zmiennej ilości punktów doświadczenia jakie posiada gracz? (nie chodzi tutaj o level) dokładnie tak jak jest to w przypadku komendy /whois w essentials: screen
  9. zmienna nie jest ustawiona bo jest to zmienna tymczasowa, która usuwa się po zakończeniu działania kodu, dokładnie w tym miejscu: if {_loc::%player%} is not set: send "&7>> &eZacząłeś obserwować gracza &7%arg 1%&e! Wpisz &7/stopoverwatch&e, aby przestać obserwować!" set {_loc::%player%} to player's location set the player's gamemode to spectator teleport player to arg 1 #Tu tymczasowa zmienna {_loc::%player%} sie resetuje, ponieważ zakończono wykonywanie kodu
  10. zamiast display "{walka::%loop-player%}" on bossbar with 100 percent by 10 seconds for player spróbuj display "%{walka::%loop-player%}%" on bossbar with 100 percent by 10 seconds for loop-player
  11. Opisz dokładniej o co chodzi, blok ma być niemożliwy do postawienia, czy znikać ma po jakimś czasie?
  12. Kamill0s

    przerobienie skryptu

    cześć, teraz powinno działać, bo przetestowałem - tamten poprzedni kod pisałem w drodze do pracy on break of stone: chance of 100%: broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN" on left click with blaze rod: if name of player's tool is "&6&lBrush 1": if clicked block is a block: if clicked block is not bedrock or air: set clicked block to air drop 1 cobblestone at location of clicked block chance of 100%: broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN" set {_loc} to location of clicked block if player's facing is west: remove 1 from x-coordinate of {_loc} if player's facing is east: add 1 to x-coordinate of {_loc} if player's facing is north: remove 1 from z-coordinate of {_loc} if player's facing is south: add 1 to z-coordinate of {_loc} if block at {_loc} isn't bedrock or air: set block at {_loc} to air drop 1 cobblestone at {_loc}
  13. Kamill0s

    przerobienie skryptu

    Kopie poziomo (usuwa blok za klikniętym blokiem), bo testowałem zanim umieściłem kod tutaj. Chyba myli ci sie pion z poziomem. Pionowo - koordynaty Y (wysokość) Poziomo - koordynaty X, Z (szerokość) Co do klikania w niebo, wystarczyło w warunku dać aby blokiem nie było powietrze: on break of stone: chance of 100%: broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN" on left click with blaze rod: if name of player's tool is "&6&lBrush 1": if clicked block is not bedrock or air: set clicked block to air drop 1 cobblestone at location of clicked block chance of 100%: broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN" set {_loc} to location of clicked block if player's facing is west: remove 1 from x-coordinate of {_loc} if player's facing is east: add 1 to x-coordinate of {_loc} if player's facing is north: remove 1 from z-coordinate of {_loc} if player's facing is south: add 1 to z-coordinate of {_loc} if block at location {_loc} isn't bedrock or air: set block at {_loc} to air drop 1 cobblestone at location {_loc}
  14. Kamill0s

    przerobienie skryptu

    łap: on break of stone: chance of 100%: broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN" on left click with blaze rod: if name of player's tool is "&6&lBrush 1": if clicked block is not bedrock: set clicked block to air drop 1 cobblestone at location of clicked block chance of 100%: broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN" set {_loc} to location of clicked block if player's facing is west: remove 1 from x-coordinate of {_loc} if player's facing is east: add 1 to x-coordinate of {_loc} if player's facing is north: remove 1 from z-coordinate of {_loc} if player's facing is south: add 1 to z-coordinate of {_loc} if block at location {_loc} isn't bedrock: set block at {_loc} to air drop 1 cobblestone at location {_loc}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...