Skocz do zawartości

piter909

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Morkazoid

Ostatnie wizyty

731 wyświetleń profilu

Osiągnięcia piter909

  1. Hej, Dzisiaj przypadkiem znalazłem konkretny memory leak. Gdy wrzucę ten skrypt na swój serwer, po ok. 4 godzinach (zależnie od liczby graczy) wywala on serwer z powodu braku wolnego RAM'u. Nie trzeba się zastanawiać - to przez pętlę while. Tylko dlaczego? Gdzie popełniłem błąd, że dzieją się takie cuda? Dlaczego skript zapycha mi RAM przez ten skrypt? Po usunięciu tego skryptu, serwer mógłby działać nawet kilka stuleci. Z tym skryptem zaś, kilka godzin + dłużej, jeśli dodam więcej RAM'u. Będę wdzięczny za jakieś sugestie ;x command detector <player>: trigger: if sender is console: if player-argument is in the region "arenabp": if {skan::%player-argument%} is true: stop else: set {skan::%player-argument%} to true set {_locx%player-argument%} to x-location of player-argument set {_licznik%player-argument%} to 0 while {_locx%player-argument%} is x-location of player-argument: if {_locx%player-argument%} is x-location of player-argument: if {_licznik%player-argument%} <= 10: add 1 to {_licznik%player-argument%} if {_licznik%player-argument%} = 5: send "&4&lTańcz! Inaczej zostaniesz usunięty z areny!" to player-argument wait 28 ticks else: delete {skan::%player-argument%} wait 1 tick kick player-argument due to "&4&lDziwne zachowanie na parkiecie (Cheaty?)" stop else: delete {skan::%player-argument%} stop delete {skan::%player-argument%}
  2. loop {lista::*}: format slot 0 of player with loob-value to close then run "say Komenda"
  3. "Currently this is version dependant and only has support for 1.7.2 and 1.7.9." Sądzę, że ten addon automatycznie sczytuje wersję serwera (jeżeli inna niż ta i ta) i nie ładuje skryptu z te efekty.
  4. Nie wywala, ale nie działa. text MUSI być zamieniony na typ particles, żeby działało, tylko jak? parsed as particle i particle type też nie działa (nie rozpoznaje).
  5. Tak, dokładnie o to.. Tylko jak z typu text zrobić typ particle? :P To dla mnie ważne, bo robię sklepik efektów. Umieściłem cały config w .yml i stamtąd też są sczytywane dane na "on load", tyle, że zawsze w postaci textu (bo inaczej się nie da). I mój problem tkwi w tym, jak przekonwertować particle np. "fireworks spark" (text) w typ particles (taki jak w głównym poście, na samym dole). Chodzi mi dokładnie o coś takiego, tylko że z particles: set {_test} to "Kowalski" parsed as player
  6. Hej, Mam pewny problem z tym efektem: trail projectile with %particle% Jak nazywa się typ, który odpowiada za "%particle%"? Chciałbym zrobić coś takiego: on shoot: set {Particles::typ} to "explode" trail projectile with particle {Particles::typ} Niestety, po wstawieniu zmiennej, particles się nie ukazują, zaś, gdy wpiszę po prostu: on shoot: trail projectile with particle explode To wszystko działa bez zarzutu. I tu tkwi pytanie: Jak zrobić, aby z typu "text" zrobić typ particles? Trzeba zrobić parsed'a do jakiegoś typu? Jeśli tak, to do jakiego? Będę bardzo wdzięczny za pomoc :D! @edit Z tego co teraz wyczaiłem, robiąc odwrotną czynność: on shoot: set {_test} to fireworks spark send "%{_test}%" to shooter Tekst zawierający nazwe particles to odwołanie do klasy w pluginie: [email protected]8 Czy wie ktoś, jak zamienić zwykły tekst, aby skript "widział" go jako typ particle? ;/
  7. Ok :p Gdyby ktoś miał podobne rozkminy w przyszłości, można to zapisać tak: if {_moc} < 100: if {_moc} >= 10: send "test" to player Dzięki za pomoc :p
  8. Tak jak w temacie. Nie pojawiają się żadne błędy. Mam taki prosty, przykładowy skrypt: command "testujemy" trigger: set {_moc} to 12 if {_moc} >= 10 and {_moc} < 100: send "dziala (2 warunki)" to player if {_moc} >= 10: send "Dziala (1 warunek >= 10)" to player if {_moc} < 100: send "Dziala (1 warunek < 100)" to player Używam aktualnie silnika mc pod 1.8. Zauważyłem też, że nie działają w nim: - Całkowicie funkcje z skQuery - WildSkript ma memory leak - Format slot formatuje też przy okazji właściwość (np. run "dupa") zarówno okienka w skrzynce jak i okienka w player inventory. - Nie działa poprawnie sprawdzanie ownera regionu, na którym stoimy (<none>). Możliwe, że to przez WG 6.0 Z góry dzeki za pomoc :D
  9. piter909

    GUI

    Poradziłem sobie z tym problemem. W MC nie da się otwierać innej skrzynki, gdy już jedna jest otawrta. Trzeba najpierw zamknąć jedną i otworzyć kolejną, bo inaczej gracz ma jednocześnie otwarte 2 skrzynki, gdzie skript odwołuje się do tej pierwszej (jeszcze nie zamkniętej) z właściwościami okienek, a aktualnie otwartą (drugą) formatuje tylko przedmiotami bez określonej funkcji. Radziłbym wam poprawić ten przykład :p
  10. piter909

    GUI

    Niestety, przykład z: command /menu [<player&gt] [<integer&gt]: executable by: console trigger: if arg 2 is 1: wait 2 tick #//Proponuje dodac, bo bez tego moga byc bugi open chest with 1 rows named "Menu - Poradnik (1/2)" to player-arg wait 1 tick #//Proponuje dodac, bo bez tego moga byc bugi format slot 0 of player-arg with 1 of head named "%player-arg%" with lore "To jest twoja glowa." to be unstealable format slot 8 of player-arg with 1 of nether star named "Strona: 1" with lore "Kliknij, aby przejsc na 2 strone." to run "menu %player-arg% 2" if arg 2 is 2: wait 2 tick #//Proponuje dodac, bo bez tego moga byc bugi open chest with 1 rows named "Menu - Poradnik (2/2)" to player-arg wait 1 tick #//Proponuje dodac, bo bez tego moga byc bugi format slot 1 of player-arg with 1 of arrow named "Strzala bez kakala" with lore "Ta strzala nie ma kakala." to be unstealable format slot 8 of player-arg with 2 of nether star named "Strona: 2" with lore "Kliknij, aby przejsc na 1 strone." to run "menu %player-arg% 1"nie działa. Losowo, gdy zmienia się strony, okna jakoś źle się formatują i można je wyjmować. Da się temu jakoś zaradzić :/?
  11. Też miałem ten problem, gdy robiłem kupca na własnym serwerze, który sprawdzał za pomocą "contains", czy item ma wartość. Jedyna opcja to: loop {tlzm::*}: if loop-value contains "%arg%": set {_zawiera} to true exit loopif {_zawiera} is true: send "tak" to playerelse: add arg to {tlzm::*} send "ok" to player stop
  12. on break of stone: if chance of {@diamond}: give "%random integer between 1 and 2% diamonds" parsed as item to player send "DIAMENT!" to player
  13. Skrypt ładuje się bez błędów i nie działa?
  14. Mam dokładnie taki sam błąd. Jest on spowodowany złym kodem w pluginie - patrząc z poziomu dewelopera: funkcja <twoja>, która zostaje odwołana w innej funkcji (lambdzie), która jest następnie użyta w funkcji (formatowaniu okienka inventory). Plugin źle "kompiluje" tą składnie i wpisuje w kod coś błędnego. Coś, co wywala ten błąd.
  15. Spróbuj w przedostatniej linijce zamiast "head" dać coś innego. PS. Używaj funkcji skQuery, są znacznie lepsze, bo zwracają wartości, a nie tylko (tak jak tutaj) wykonują efekt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...