Skocz do zawartości

piter909

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez piter909

  1. Hej, Dzisiaj przypadkiem znalazłem konkretny memory leak. Gdy wrzucę ten skrypt na swój serwer, po ok. 4 godzinach (zależnie od liczby graczy) wywala on serwer z powodu braku wolnego RAM'u. Nie trzeba się zastanawiać - to przez pętlę while. Tylko dlaczego? Gdzie popełniłem błąd, że dzieją się takie cuda? Dlaczego skript zapycha mi RAM przez ten skrypt? Po usunięciu tego skryptu, serwer mógłby działać nawet kilka stuleci. Z tym skryptem zaś, kilka godzin + dłużej, jeśli dodam więcej RAM'u. Będę wdzięczny za jakieś sugestie ;x command detector <player>: trigger: if sender is console: if player-argument is in the region "arenabp": if {skan::%player-argument%} is true: stop else: set {skan::%player-argument%} to true set {_locx%player-argument%} to x-location of player-argument set {_licznik%player-argument%} to 0 while {_locx%player-argument%} is x-location of player-argument: if {_locx%player-argument%} is x-location of player-argument: if {_licznik%player-argument%} <= 10: add 1 to {_licznik%player-argument%} if {_licznik%player-argument%} = 5: send "&4&lTańcz! Inaczej zostaniesz usunięty z areny!" to player-argument wait 28 ticks else: delete {skan::%player-argument%} wait 1 tick kick player-argument due to "&4&lDziwne zachowanie na parkiecie (Cheaty?)" stop else: delete {skan::%player-argument%} stop delete {skan::%player-argument%}
  2. loop {lista::*}: format slot 0 of player with loob-value to close then run "say Komenda"
  3. "Currently this is version dependant and only has support for 1.7.2 and 1.7.9." Sądzę, że ten addon automatycznie sczytuje wersję serwera (jeżeli inna niż ta i ta) i nie ładuje skryptu z te efekty.
  4. Nie wywala, ale nie działa. text MUSI być zamieniony na typ particles, żeby działało, tylko jak? parsed as particle i particle type też nie działa (nie rozpoznaje).
  5. Tak, dokładnie o to.. Tylko jak z typu text zrobić typ particle? :P To dla mnie ważne, bo robię sklepik efektów. Umieściłem cały config w .yml i stamtąd też są sczytywane dane na "on load", tyle, że zawsze w postaci textu (bo inaczej się nie da). I mój problem tkwi w tym, jak przekonwertować particle np. "fireworks spark" (text) w typ particles (taki jak w głównym poście, na samym dole). Chodzi mi dokładnie o coś takiego, tylko że z particles: set {_test} to "Kowalski" parsed as player
  6. Hej, Mam pewny problem z tym efektem: trail projectile with %particle% Jak nazywa się typ, który odpowiada za "%particle%"? Chciałbym zrobić coś takiego: on shoot: set {Particles::typ} to "explode" trail projectile with particle {Particles::typ} Niestety, po wstawieniu zmiennej, particles się nie ukazują, zaś, gdy wpiszę po prostu: on shoot: trail projectile with particle explode To wszystko działa bez zarzutu. I tu tkwi pytanie: Jak zrobić, aby z typu "text" zrobić typ particles? Trzeba zrobić parsed'a do jakiegoś typu? Jeśli tak, to do jakiego? Będę bardzo wdzięczny za pomoc :D! @edit Z tego co teraz wyczaiłem, robiąc odwrotną czynność: on shoot: set {_test} to fireworks spark send "%{_test}%" to shooter Tekst zawierający nazwe particles to odwołanie do klasy w pluginie: [email protected]8 Czy wie ktoś, jak zamienić zwykły tekst, aby skript "widział" go jako typ particle? ;/
  7. Ok :p Gdyby ktoś miał podobne rozkminy w przyszłości, można to zapisać tak: if {_moc} < 100: if {_moc} >= 10: send "test" to player Dzięki za pomoc :p
  8. Tak jak w temacie. Nie pojawiają się żadne błędy. Mam taki prosty, przykładowy skrypt: command "testujemy" trigger: set {_moc} to 12 if {_moc} >= 10 and {_moc} < 100: send "dziala (2 warunki)" to player if {_moc} >= 10: send "Dziala (1 warunek >= 10)" to player if {_moc} < 100: send "Dziala (1 warunek < 100)" to player Używam aktualnie silnika mc pod 1.8. Zauważyłem też, że nie działają w nim: - Całkowicie funkcje z skQuery - WildSkript ma memory leak - Format slot formatuje też przy okazji właściwość (np. run "dupa") zarówno okienka w skrzynce jak i okienka w player inventory. - Nie działa poprawnie sprawdzanie ownera regionu, na którym stoimy (<none>). Możliwe, że to przez WG 6.0 Z góry dzeki za pomoc :D
  9. piter909

    GUI

    Poradziłem sobie z tym problemem. W MC nie da się otwierać innej skrzynki, gdy już jedna jest otawrta. Trzeba najpierw zamknąć jedną i otworzyć kolejną, bo inaczej gracz ma jednocześnie otwarte 2 skrzynki, gdzie skript odwołuje się do tej pierwszej (jeszcze nie zamkniętej) z właściwościami okienek, a aktualnie otwartą (drugą) formatuje tylko przedmiotami bez określonej funkcji. Radziłbym wam poprawić ten przykład :p
  10. piter909

    GUI

    Niestety, przykład z: command /menu [<player&gt] [<integer&gt]: executable by: console trigger: if arg 2 is 1: wait 2 tick #//Proponuje dodac, bo bez tego moga byc bugi open chest with 1 rows named "Menu - Poradnik (1/2)" to player-arg wait 1 tick #//Proponuje dodac, bo bez tego moga byc bugi format slot 0 of player-arg with 1 of head named "%player-arg%" with lore "To jest twoja glowa." to be unstealable format slot 8 of player-arg with 1 of nether star named "Strona: 1" with lore "Kliknij, aby przejsc na 2 strone." to run "menu %player-arg% 2" if arg 2 is 2: wait 2 tick #//Proponuje dodac, bo bez tego moga byc bugi open chest with 1 rows named "Menu - Poradnik (2/2)" to player-arg wait 1 tick #//Proponuje dodac, bo bez tego moga byc bugi format slot 1 of player-arg with 1 of arrow named "Strzala bez kakala" with lore "Ta strzala nie ma kakala." to be unstealable format slot 8 of player-arg with 2 of nether star named "Strona: 2" with lore "Kliknij, aby przejsc na 1 strone." to run "menu %player-arg% 1"nie działa. Losowo, gdy zmienia się strony, okna jakoś źle się formatują i można je wyjmować. Da się temu jakoś zaradzić :/?
  11. Też miałem ten problem, gdy robiłem kupca na własnym serwerze, który sprawdzał za pomocą "contains", czy item ma wartość. Jedyna opcja to: loop {tlzm::*}: if loop-value contains "%arg%": set {_zawiera} to true exit loopif {_zawiera} is true: send "tak" to playerelse: add arg to {tlzm::*} send "ok" to player stop
  12. on break of stone: if chance of {@diamond}: give "%random integer between 1 and 2% diamonds" parsed as item to player send "DIAMENT!" to player
  13. Skrypt ładuje się bez błędów i nie działa?
  14. Mam dokładnie taki sam błąd. Jest on spowodowany złym kodem w pluginie - patrząc z poziomu dewelopera: funkcja <twoja>, która zostaje odwołana w innej funkcji (lambdzie), która jest następnie użyta w funkcji (formatowaniu okienka inventory). Plugin źle "kompiluje" tą składnie i wpisuje w kod coś błędnego. Coś, co wywala ten błąd.
  15. Spróbuj w przedostatniej linijce zamiast "head" dać coś innego. PS. Używaj funkcji skQuery, są znacznie lepsze, bo zwracają wartości, a nie tylko (tak jak tutaj) wykonują efekt.
  16. Hej! Mam problem z jednym z moich skryptów :/ Wygląda on tak: On Death of player: #drop player's Inventory loop all items in the player's inventory: if loop-item is not air: if chance of 50%: drop loop-item at player remove loop-item from player else: give loop-item to playerZ góry mówię, że nie działa - w sensie nie ma błędów, ale nic i tak się w grze nie zmienia. Gracze nadal tracą całe inventory. :x Chciałbym, aby z graczy nie wypadało 100% itemków, tylko ~50% zależnie od szansy. Da się tak zrobić? Z góry dziękuję za pomoc :D
  17. piter909

    Nametag

    To zmienia tylko prefix na czacie, a nie w grze.. :( Dołączam się do pytań :c
  18. Hej Mam ogromny problem. Nie działa mi w skripcie sczytywanie w funkcji nazwy inventory. Robię to tak: Method "testowa" {gracz}: set {_g} to arg{1}; open chest with 3 rows named "&1&ltest" to {_g} parsed as player set {_test} to inventory name of current inventory of {_g} parsed as player send "%{_test}%" to {_g} parsed as playercommand test: trigger: function "testowa" {"%player%"};Output po wpisaniu /test: <none>Powinno być: &1&ltest Gdy zrobię to bez funkcji, wszystko działa poprawnie.Dlaczego tak jest?Z góry dziękuję za pomoc :c
  19. Czyli exit loop, gdy się go użyje, wraca z powrotem potem do tego loopa? To działa jak pauza? :x
  20. Hej, Czy jest w skripcie jakiś sposób, aby ukryć graczy nie usuwając ich z tablisty? Dla przykładu, effect: hide all players to player Sprawia, ze nie widzimy graczy, ale znikają oni także z tablisty :( Zależy mi na tym, aby gracze znikneli, ale tylko z widoczności, a nie z każdego zakamarka ;c Da się tak? Z góry dziękuję za pomoc :D
  21. Może dodaj, żeby było kilka typów plecaków, były w postaci itemków, a nie komendy, był możliwy ich crafting i autopurge plecaków, które nie są używane przez pewny okres czasu. :P Wtedy byłoby to coś epickiego
  22. Skrypt o dziwo jednak działa :x Wytłumaczysz mi jak to funkcjonuje? Bo nie potrafię tego zrozumieć :x
  23. Niedługo sprawdzę :D Dziękuję za odp
  24. Działa, ale zamiast zliczać przedmiot z 1 slota, toola czy czegokolwiek innego, zlicza z całości wybranego inventory - bawiłem się z tym i nie wypaliło, dlatego mam zrobione tak jak up ^ i stworzyłem ten temat, bo brak takich podstawowych rzeczy to chyba ogromna wada skripta i jakoś mi się nie chciało i nadal nie chce wierzyć, że czegoś takiego w nim nie ma.. Wnioskując, że nie ma ilości przedmiotu, to nie ma także pewnie efektu z sczytaniem typu przedmiotu w zmiennej, enchantów, nazwy, lore itd. (bez loopa, który sprawdza itd) ;p Także.. Ten.. Lipa no.. ;c
×
×
  • Dodaj nową pozycję...