Skocz do zawartości

MiniGameShoot

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    213
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    JaJaMIoMate

Ostatnie wizyty

2 743 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MiniGameShoot

  1. MiniGameShoot

    Zmienna

    chyba tak bo wzór jest chyba taki: add [jakis item lub zmienna z itemami] to inventory of [entity/loc bloku]
  2. MiniGameShoot

    Zmienna

    on right click: add clicked-item to {itemy::*}
  3. zamiast prayer's group daj if player have permissions "gracz" itd
  4. A co to za różnica czy dwie czy jedna zmienna. Wyjaśnienie- są dwa teamy i mają dwa spawny. Więc dwa loopy robię tak jak w kodzie. Tylko czemy nie tepa wgl teraz?
  5. No przecież dodaje do teamów- dwóch zmiennych grupowych. Bardziej martwi mnie to, że nie tepa
  6. http://pastebin.com/GTxuKHiF dałem niby loop itd ale nic nie działa- nie tepa ale daje ity... Temu graczowi który ostatni dołączy. Czemu? I jak zrobić aby wiadomości o starcie pisało do graczy ze zmiennych bez loopowania bo w tedy nwm czy weit x seconds nie bd się kumulowało.
  7. Cześć, robię sobie sk na minigrę ale mam problem, gdyż po wystartowaniu areny nie tepa wszystkich graczy tylko 1 osobę... Czemu? kod na pastebinie: http://pastebin.com/jRKgNi3F
  8. MiniGameShoot

    Else if

    variables: {grupa::%player%} = falseon chat: {grupa::%player%} is true: cancel event loop all players: {teamred.%loop-player%} is true: send "&4%player% >> %message%" to loop-player else: if {teamblue.%loop-player%} is true: send "&3%player% >> %message%" to loop-player else if: {teamyellow.%loop-player%} is true: send "&6%player% >> %message%" to loop-player command /grupowy [<text&gt]: trigger: arg 1 is "on": set {grupa::%player%} to true send "&2Wlaczyles czat grupowy!" arg 1 is "off": set {grupa::%player%} to false send "&2Wylaczyles czat grupowy!"
  9. MiniGameShoot

    Chat grupowy

    Może dodawaj graczy do zmiennnych grupowych np {red::*} i w tedy bd tak: On chat: Tab if {teamred.%player%} is true: Tab tab Cancel event Tab tab send "%player% >> %message%" to {red::*} Albo najpierw loop {red::*} i send ".." to loop-value
  10. cs:go: zaczynam turniej, 1 runda zakończona w 32 s i ACE dla mnie ^.^

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. boleknowak

      boleknowak

      co? nie? mam może ss pokazać?

      no pokaż XD

    3. Fajerowskyy.

      Fajerowskyy.

      dat skill ace zrobil :D so good

    4. MiniGameShoot

      MiniGameShoot

      bolek... nie zrobiłem ss xD bo mi klawiatura wyleciała z rąk jak pisałem jakie to nooby... bo jeden z mojego teamu zamiast w nich to we mnie strzelał i z granatu piątego zabiłem [enemy], a w tym samym czasie padłem od swojego :P [luck is my skill]

  11. @up wiem thx. do tego można skrzynke powiekszyć lub wgl w zmienncyh zrobić aby nie było tak, że się skrzynka zapcha ale co ja tu bd dziecku pisał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...