A co to za różnica czy dwie czy jedna zmienna. Wyjaśnienie- są dwa teamy i mają dwa spawny. Więc dwa loopy robię tak jak w kodzie. Tylko czemy nie tepa wgl teraz?
http://pastebin.com/GTxuKHiF dałem niby loop itd ale nic nie działa- nie tepa ale daje ity... Temu graczowi który ostatni dołączy. Czemu? I jak zrobić aby wiadomości o starcie pisało do graczy ze zmiennych bez loopowania bo w tedy nwm czy weit x seconds nie bd się kumulowało.
Cześć, robię sobie sk na minigrę ale mam problem, gdyż po wystartowaniu areny nie tepa wszystkich graczy tylko 1 osobę... Czemu? kod na pastebinie: http://pastebin.com/jRKgNi3F
variables: {grupa::%player%} = falseon chat: {grupa::%player%} is true: cancel event loop all players: {teamred.%loop-player%} is true: send "&4%player% >> %message%" to loop-player else: if {teamblue.%loop-player%} is true: send "&3%player% >> %message%" to loop-player else if: {teamyellow.%loop-player%} is true: send "&6%player% >> %message%" to loop-player command /grupowy [<text>]: trigger: arg 1 is "on": set {grupa::%player%} to true send "&2Wlaczyles czat grupowy!" arg 1 is "off": set {grupa::%player%} to false send "&2Wylaczyles czat grupowy!"
Może dodawaj graczy do zmiennnych grupowych np {red::*} i w tedy bd tak:
On chat:
Tab if {teamred.%player%} is true:
Tab tab Cancel event
Tab tab send "%player% >> %message%" to {red::*}
Albo najpierw loop {red::*} i send ".." to loop-value
bolek... nie zrobiłem ss xD bo mi klawiatura wyleciała z rąk jak pisałem jakie to nooby... bo jeden z mojego teamu zamiast w nich to we mnie strzelał i z granatu piątego zabiłem [enemy], a w tym samym czasie padłem od swojego :P [luck is my skill]