Skocz do zawartości

W1tt

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana W1tt w dniu 26 maja

Użytkownicy przyznają W1tt punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia W1tt

  1. W1tt

    problem z loop-items

    Zamień arg 1 na arg-1 lub arg
  2. A no racja, tylko umożliwia kopiowanie itemków z gui, skopiowałem kod użytkownika i go trochę zmieniłem, nie poprawiałem go całego
  3. Trochę się pobawiłem u siebie, teraz dobrze? on load: set {testList::*} to unbreaking function guiBlocks(P: player, t: text, item: item): if {_t} = "disenchant": open chest inventory with 3 rows named "test" to {_p} wait 1 tick set {_p}'s current inventory's slot 4 to {_item} set {_inv} to 10 set {_n} to 1 if {_item} is any helmet: if {_item} is enchanted with {testList::%{_n}%}: set {_var} to 5 loop 5 times: if level of {testList::%{_n}%} of {_item} is {_var}: set {_p}'s current inventory's slot {_inv} to enchanted book named "%{testList::%{_n}%}% %{_var}%" add 1 to {_n} add 1 to {_inv} exit loop else: remove 1 from {_var} else: add 1 to {_n}
  4. Trochę zmieniłem, ale raczej jest spoko: on left click: if player's tool is stick: set lore of player's tool to "&cX: %rounded x-location of player%" and "&cY: %rounded y-location of player%" and "&cZ: %rounded z-location of player%" send "&7Ustawiono miejsce teleportacji!" on right click: if player's tool is stick: if lore of tool is set: set {_x} to line 1 of lore of tool replace all "&cX: " with "" in {_x} set {_y} to line 2 of lore of tool replace all "&cY: " with "" in {_y} set {_z} to line 3 of lore of tool replace all "&cZ: " with "" in {_z} set {_x} to "%{_x}%" parsed as integer set {_y} to "%{_y}%" parsed as integer set {_z} to "%{_z}%" parsed as integer teleport player to location({_x}, {_y}, {_z})
  5. on rightclick: if player's tool is stick: if lore of tool is set: teleport player to (uncoloured lore of tool) parsed as location
  6. Nie wystarczy to w 15 linii? if level of {testList::%{_n}%} of {_item} is {_var}: U mnie takie sprawdzanie lvl'a działa
  7. if level of {testList::%{_n}%} of {_item} is {_var}: To do 15 linii spróbuj Problem jest w tym że skript nie zrozumiał twojej lini - zawsze możesz ustawić najpierw ustawić zmienna na sam enchant, a potem jego lvl tzn: set {x} to sharpness set level of {x} to 5 (Nie sprawdzane, ale podejrzewam że tak to działa ) A no, jak to nie zadziała to zrob to: set {_ench} to "%{testList::%{_n}%}% %{_var}%" parsed as enchantment type I sprawdzaj czy Item jest zenchantowany na {_ench}
  8. Zmień na skriptowe robienie GUI, trochę zajmie ale lepiej nie ryzykować, ktoś ogarnięty przyjdzie i ekonomia zniszczona.. :d Jeżeli nie jest to problemem to możesz użyć skript-reflecta - Napisz do mnie na dsc i wyjaśnij dokładniej co chcesz zrobić, to z chęcią pomogę - W1tt#1959
  9. W1tt

    Output komendy

    Raczej nie jest to możliwe, możesz obejrzeć kod essentialsów i poszukać tam czegoś tego typu
  10. Pokaż cały skrypt, wrzucę u siebie i postaram się coś ogarnąć - wygląda na to, że te zmienne poprostu nie są ustawione, dlatego ich nie wykrywa Mój dsc: W1tt#1959
  11. A to przypadkiem nie zalicza zwykłego falldamage?
  12. Sprawdź [where region at input is region "afk" in world "world"]
  13. W tej lini użyłeś Expression o nazwie "totalkill" - a taki nie istnieje Prawdopodobnie chciałeś użyć placeholdera w skripcie - do tego wymagany jest specjalny dodatek, np. skript-placeholders EDIT: Jeżeli chciałeś użyć zmiennej to zamień %totalkill% na %{nazwa::zmiennej}%
  14. Witam! W tym wątku publikuję skrypt o nazwie [Tereny]. Jest to skrypt na bloki zabezpieczające chunki, czyli teren 16x16. Do terenów można dodawać graczy którzy będą mogli na nich budować Skrypt był inspirowany (oraz tworzony na podobiznę) skryptu na tereny autorstwa MorkaZoida, stworzonego na potrzebę jego serwera GC2. Skrypt robiłem kilka godzin (na przestrzeni dwóch dni) Teren kładzie się stawiając na ziemii blok terenu - chunk na którym go postawiłeś zostanie wtedy zabezpieczony. By zdjąć zabezpieczenia z terenu, kucając musisz kliknąć prawym przyciskiem myszki na postawiony blok terenu (bedrock). Do terenu teleportować możesz się za pomocą komendy /teren tp (nazwa) lub za pomocą menu pod komendą /teren list [numer strony]. UWAGA: Osoby z permisją 'tereny.admin' mogą omijać zabezpieczenia terenów! Komendy gracza: /teren tp (nazwa) - Teleportuje do twojego wybranego terenu /teren list [numer strony] - Otwiera menu z listą twoich terenów /teren nazwa (nazwa) - Zmienia nazwę terenu na którym stoisz /teren dodaj (nazwa gracza) [*] - Dodaje gracza do terenu na którym stoisz (lub do wszystkich, gdy dodasz '*') /teren usuń (nazwa gracza) [*] - Usuwa gracza z terenu na którym stoisz (lub z wszystkich, gdy dodasz '*') /teren info - Podaje informacje na temat chunka na którym stoisz /teren flow - Ustawia status rozlewania wody i lawy na terenie Komendy administracyjne (defaultowa permisja: tereny.admin): /terenadm delete - Usuwa teren na którym stoisz /terenadm deleteall (gracz) - Usuwa wszystkie tereny danego gracza /terenadm list (gracz) - Otwiera menu z listą terenów danego gracza /terenadm nazwa (nazwa) - Zmienia nazwę terenu na którym stoisz /terenadm dodaj (nazwa gracza) - Dodaje gracza do terenu na którym stoisz /terenadm usuń (nazwa gracza) - Usuwa gracza z terenu na którym stoisz /terenadm info - Podaje informacje na temat chunka na którym stoisz /terenadm get [ilość] - Daje Tobie daną ilość bloków terenu /terenadm flow - Ustawia status rozlewania wody i lawy na terenie Funkcje: getBlokTerenu() - Zwraca przedmiot bloku terenu (Przykładowe zastosowanie: give 1 of getBlokTerenu() to player) teleportToTeren(gracz który ma zostać przeteleportowany, gracz do którego teren należy, nazwa terenu) - Teleportuje danego gracza do danego terenu (Przykładowe zastosowanie: teleportToTeren(player, teren-1, player)) Opcje (Można je zmienić w pliku, w sekcji "options:"): prefix: &7[&6Tereny&7] - Prefix pojawiający się na początku wiadomości z skryptu itp. primarycolor: &6 - Główny kolor wiadomości z skryptu, np. nick gracza, nazwa terenu itp. secondarycolor: &e - Drugi kolor wiadomości z skryptu, głównie przekazywanie informacji, przerywany przez primarycolor określający informacje backgroundcolor: &7 - Kolor "w tle", dotyczy on myślników, opisu bloku terenu i innych pomniejszych rzeczy forbiddencolor: &c - Kolor błędu, zakazu perm: tereny.admin - Permisja administracyjna, czyli dla komendy /terenadm oraz omijania zabezpieczeń blok: diamond ore - Item jakim ma być blok terenu Zdjęcia prezentujące skrypt: Wymagane pluginy: Skript (Testowane na wersji 2.6 oraz 2.6.1) Skellett (Testowane na wersji 2.0.2) skript-reflect (Testowane na wersji 2.2.3) NBT-API (Testowane na wersji 2.8.0) HolographicDisplays (Testowane na wersji 2.4.9 - Wymagane od wersji skryptu v1.1) HolographicDisplaysAddon (Testowane na wersji 1.0.0b - Wymagane od wersji skryptu v1.1) Pluginy były testowane na silniku PaperSpigot 1.17.1 (git-Paper-402) Download: Wersja v1.0 Wersja v1.1 Wersja v1.2 Changelog wersji v1.1: Zabezpieczono przesuwanie bloków tłokami, detektor światła i obrażenia od mikstur; Dodano hologramowe powiadomienia (w przypadku gdy powiadomienia nie można wysłać do gracza - w wyniku tego wymagany jest plugin HolographicDisplays oraz HolographicDisplaysAddon) Changelog wersji v1.2: Zabezpieczono rozlewanie wody i lawy, dodano komendę /teren flow, zabezpieczono sadzenie sadzonek na obcych terenach, zabezpieczono teleportowanie perłami i refrenusami Jeżeli znajdziecie jakieś błędy lub skrypt nie będzie wam działał podeślijcie: - Błędy przy ładowaniu skryptu (o ile takie się pojawiają) - Błędy w konsoli (o ile takie się pojawiają) - Opis tego co konkretnie nie działa - Wersję serwera oraz wymaganych pluginów - Jeżeli skrypt koliduje w działaniu z innym skryptem, to treść waszego skryptu
  15. W1tt

    Problem GUI, Zmienna

    Zamiast X diamond napisz X of diamond
×
×
  • Dodaj nową pozycję...