Skocz do zawartości

ZiomuuSss

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    310
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

838 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ZiomuuSss

  1. @Skav Hej, możesz dokładnie wyjaśnić tą sytuację? Kto, kiedy? Chciałbym to naprawić ale niestety nie dostarczyłeś szczegółów
  2. @vx1ne Poprawiłem nieco. Zrobiłem co mogłem, ale formatowanie na tym forum to porażka, dlatego niestety więcej nie zdziałam.
  3. IP: mc.4fun4you.pl Tryb: Towny Wersja: 1.12.2 Premium: nie jest wymagane Discord: (Kliknij tutaj) Grupa na FB: (Kliknij tutaj) MAPA Posiadamy nowy generator świata, z nowymi strukturami i biomami. Mapa ma rozmiar 12 000 kratek (czyli 6 000 kratek w każdą stronę od punktu 0,0 (spawna)). Posiadamy również losowy teleport, dzięki czemu w łatwy sposób możesz wybrać dogodne miejsce pod budowę. A oto kilka screenów z naszej mapy TOWNY Towny to plugin, który umożliwia zakładanie miast przez graczy. Jest on alternatywą dla gildii, ale bazuje bardziej na ekonomii i współpracy, niż na wojnie. Jest on w pełni spolszczony, a na spawnie znajduje się obszerny poradnik korzystania z Towny. DROP Na naszym serwerze wszystkie surowce wypadają z rud. Aby zapobiec cheaterom, posiadamy plugin, który rejestruje każdą interakcję gracza z blokiem. Dzięki temu gracze mogą np. zgłaszać miejsca, w których prawdopodobnie znajdował się cheater (np. tunel prosto do skrzynek pod ziemią), a my sprawdzimy wszystkie dane podejrzanego gracza i go osądzimy. Gracze również mogą sprawdzać pojedyńcze bloki pod kątem ich zmian komendą /co inspect EKONOMIA Chcemy, aby to gracze ustalili wartość pieniądza poprzez handel między sobą, dlatego mamy liczne usprawnienia: - na spawnie udostępniamy stragany do wynajęcia (automatyczne) - handel przedmiotami poprzez plugin ChestShop - handel pomiędzy dwoma graczami komendą /trade (gracz) - możliwość pokazywania na chacie przedmiotu trzymanego w ręce (wystarczy wpisać na chacie [item]) POTWORY Potwory upuszczają pieniądze. Są nieco trudniejsze niż te standardowe, poziom ich trudności można wywnioskować po kolorze ich nazwy nad głową. Z czasem planujemy dodać więcej potworów z ciekawym dropem AKTUALIZACJE Raz na tydzień, na naszym fanpage'u będziemy publikować listę zmian na serwerze z poprzedniego tygodnia. Mamy bardzo ambitne plany rozwoju serwera, liczymy także na Waszą kreatywność. Proszę o konstruktywną ocenę zarówno prezentracji, jak i serwera.
  4. Cześć! Potrzebuję kodu, który zapisywałby cały ekwipunek konia do zmiennej (siodło (lub jego brak), zbroja (lub skrzynia jeśli jest to osioł lub muł, oraz zawartość tej skrzynki).
  5. Witam. Przejdę od razu do rzeczy: Spigot 1.10, najnowszy Skript i SkStuff. Gdy używam w skripcie wyrażenia "add pathfinder goal follow owner to last spawned entity" wyskakuje błąd: "'pathfinder goal follow owner' can't be added to an entity because the former is neither an item type, an inventory nor an experience point ". Wygląda na to, że Skript blokuje w jakiś sposób SkStuff i używa swojego wyrażenia "add", więc wywala błąd. Ma ktoś rozwiązanie tego problemu?
  6. ZiomuuSss

    Skript dla 1.9

    Witam. czy ma ktoś może w pełni działającego Skript dla wersji 1.9? Aktualnie pobrałem jakiegoś ale niestety nie działa poprawnie- nie tworzy żadnych plików po starcie serwera, a gdy dam mu pliki wygenerowane przez wersję skripta 2.1.2 to wyświetla komunikat "FAILED TO LOAD CONFIG". Działa poprawnie, ale nie odczytuje configu, a chcę go podpiąć pod mysql
  7. Witam. Mam dwa problemy a mianiowicie: ': &5&o%{_cena}%||&6&lIlosc: &5&o%{_ilosc}||&5&oKliknij, by %{_akcja}%|| ||%lore of %{_witem}%%"' is ot a valid item data (sklepy.sk, line 100: set lore of {_wi em} to "&6&lCena: &5&o%{_cena}%||&6&lIlosc: &5&o%{_ilosc}%| &5&oKliknij, by %{_akcja}%|| ||%lore of %{_witem}%%"')[19:37:46 ERROR]: ': &5&o%{_cena}%||&6&lIlosc: &5&o%{_ilosc} %||&5&oKliknij, by %{_akcja}%|| ||%lore of %{_witem}%%"' is not a valid item data (sklepy.sk, line 100: set lore of {_wi tem} to "&6&lCena: &5&o%{_cena}%||&6&lIlosc: &5&o%{_ilosc}%| |&5&oKliknij, by %{_akcja}%|| ||%lore of %{_witem}%%"') Dlaczego wyskakuje taki błąd? Zmienna {_witem} została wcześniej sparsowana jako item Oraz: There's no loop that matches 'loop-number' (sklepy.sk, line 87: set {_l} to loop-number') Dlaczego nie działa loop-number? Wcześniej jest zrobiona pętla. Jak inaczej mogę zapisać do zmiennej liczbę, która mówi mi, który raz pętla się wykonuje?
  8. Witam. Skript ma jakieś dziwne problemy z bazą mysql. Na początku zainstalowałem skript, podpiełem do mysql to wyskakiwał mi błąd, że potrzebuje sqllibrary O.o ale nieważne, zainstalowałem to sqllibrary to teraz mi spami w konsoli:"[06:59:38] [skript database monitor thread/ERROR]: [skript] database error: No operations allowed after statement closed." Czy wie ktoś jak to naprawić?
  9. Witam w zapowiedzi serwera 4Fun4You. Działamy na scenie Minecrafta od 2013 roku. 10 Sierpnia 2015 otworzyliśmy kolejną, trzecią edycję serwera. Serwer przygotowany przez nas tym razem to powrót do założeń pierwszej edycji - prosty, intuicyjny system Survival + Gildie z wieloma autorskimi rozwiązaniami. Nasz serwer jest połączeniem Survivalu z RPG. Na pierwszy rzut oka to połączenie może wydawać się dziwne, jednak po wejściu na serwer z pewnością zrozumiecie, o co nam chodzi. Bez zbędnego rozpisywania się, przejdźmy do konkretów. IP: sv.4fun4you.pl TeamSpeak3: ts.4fun4you.pl Strona: 4fun4you.pl Wersja serwera: 1.8.x Typ: Survival+Gildie Sloty: 50 (nasz serwer jest ulokowany na serwerze dedykowanym, w razie potrzeby możemy bezproblemowo zwiększyć) Na naszym serwerze znajdziesz między innymi McMMO (system specjalnych umiejętności), estetyczny spawn a także autorski system gildii, dropu z kamienia oraz ulepszania przedmiotów (enchantowania). Z czasem pojawią się także zadania od npc za które można otrzymać sowite nagrody. Potwory na naszym serwerze są silniejsze i występują częściej niż w zwyczajnym minecrafcie. Można również natknąć się na losowo generowane bossy, z których mogą wypaść cenne przedmioty, które są wymagane między innymi do ulepszenia naszej broni. Drop można zwiększyć na wiele sposobów, między innymi przez specjalne ulepszenie kilofa czy wypicie mikstury górnika. Serwer jest otwarty na propozycje graczy i stale rozwijany. Jeśli znudzi Ci się granie na survivalu zawsze możesz spróbować swoich sił na paintballu- cztery rozbudowana areny z pewnością Cię zadowolą. Nasza administracja ma spore doświadczenie, nie faworyzuje graczy czy gildii, oraz stara się pomóc w przypadku problemów. Kilka screenshotów spawnu: Jest ich całkiem sporo dlatego umieszczam je w spoilerze: Miejsce spawnu: Port: Magazyn: Stocznia: Arena: Główna brama: Akademia magów: Karczma: Biblioteka: Kopalnia: Koszary: Stajnia: Widok z góry: Farma: Jaskinia bandytów: Shadery użyte do zrobienia tych screenshotów to SEUS ULTRA. Resourcepack to Conquest (dostępny do pobrania na naszym forum lub na serwerze pod komendą /rp, jest on zalecanym przez nas resourcepackiem. Nie jest obowiązkowy.) Jak już wcześniej wspominałem, nasz serwer ma autorski system gildii. Jest on wynikiem wielodniowej pracy, został wytestowany pod wszelkimi możliwościami, jednak nie oznacza to że jest pozbawiony wszystkich bugów. Jednak liczę, że z Waszą pomocą szybko naprawimy ewentualne błędy. Tutaj umieszczam najważniejsze informacje dla zainteresowanych: Pvp między sojusznikami: nie Pvp między członkami gildii: możliwe do ustalenie przez przywódcę gildii, domyślnie włączone. Sposób podbijania gildii: Gildia, która chce zaatakować musi uprzednio ustawić wrogie stosunki ze swoją ofiarą. Następnie musi się dostać do jaja gildii (umieszczonego na środku jej terenu) i bić je za pomocą dowolnej broni. Po utracie całego życia gildii, zabezpieczenie terenu gildii zostaje usunięte, a podbita gildia może go ponownie stworzyć dopiero po 24 godzinach. Życie gildii można zwiększać, oraz uzdrawiać (po 12 godzinach od ostatniego ataku). Teren gildii: 100x100, minimum 50 kratek odstępu od innej gildii. Założenie terenu jest darmowe. Przedmioty wymagane na stworzenie gildii: 64 diamenty, 64 książki, 32 tnt, 16 szmaragdów oraz 16 pereł kresu+ sztandar gildii (sztandar gildii musi być unikalny, żadna gildia nie może mieć tego samego sztandaru) maksymalna ilość członków gildii: Na ten moment 10, może ulec zmianie. maksymalna ilość zastępców gildii (oficerów): 3 UWAGA! Pierwsza gildia na serwerze dostanie zwrot przedmiotów wymaganych do jej założenia. Drop jest z kamienia, niestety. Jest on także w 100% autorski, można zdobyć różne bonusy do dropu (poprzez różne mikstury, przez eventy, do kilofów które mają w sobie dodatkowy drop). Drop wygląda następująco: Już tłumaczę, o co w tym chodzi: Dolna linijka "Twój bonus" oznacza sumę Twoich bonusów (np vip dostaje 15% bonusu do dropu, a magiczna mikstura górnika 20%.- razem 35% bonusu) Liczba w nawiasie oznacza stały procent dropu, a liczba przed nawiasem oznacza nasz aktualny drop. Dodatkowo, jest stała, niezmienna szansa na wypadnięcie doświadczenia (50%). Jeśli nadal tego nie rozumiesz, zajrzyj na nasze forum. Naxter wszystko ładnie objaśnia w swoim poradniku Domyślny system enchantowania jest nudny. Dlatego postanowiliśmy to zmienić. Jest to nasz kolejny autorski pomysł oraz wykonanie. Od teraz, topory służą nie tylko do ścinania drzew, maksymalna ostrość miecza (lub topora) to 8, do niektórych przedmiotów można dodać specjalne ulepszenie... i wiele więcej! Enchant sam w sobie może enchantować do 8 poziomu, a każda biblioteczka naokoło dodaje kolejne 2 poziomy, i tak do maksymalnie 80 poziomu (72 poziomy z biblioteczek, 8 z enchantu). Oto maksymalne ulepszenie enchantu: A tak wygląda sam enchant: Proszę o pozostawienie opinii o prezentacji- co zmienić, usunąć lub dodać.
  10. ZiomuuSss

    Enchantowanie

    Witam. Mam problem z kodem: command /enchant [<text>]: trigger: set {_} to arg parsed as integer enchant player's tool with sharpness {_} Gdyż nie działa, a bardzo potrzebuję Takiego użycia tego efektu :( Ma ktoś jakiś pomysł? ps. nie, nie chcę używać do tego komend z czystego bukkita, timtheenchantera, essentialsa albo niczego innego.
  11. Witam. Dzisiaj zauważyłem pewną zależność. Otóż, taki kod nie działa prawidłowo (choć nie wyświetla błędów): set {_} to "%{zmienna}% seconds" parsed as timeif difference between {zmienna.z.czasem} and now is higher than {_} (dalszy kod)(tak, zmienna {zmienna} to liczba). Ale za to taki kod, nie wyświetla błędów i działa prawidłowo: if difference between {zmienna.z.czasem} and now is higher than {@opcja} seconds: (dalszy kod)Jednak taki kod już wyświetla błąd, i oczywiście nie działa. if difference between {zmienna.z.czasem} and now is higher than {jakas.zmienna} seconds: (dalszy kod)Rzecz jasna jest to jakiś dziwny błąd Skriptu, bo bezsensem jest że można postawić opcję, ale zmiennej już nie.Mam tylko dwa pytania odnośnie tego: 1. Czy można jakoś zsetować opcję(tzn. ustawić kodem wartość jakiejś opcji, np. set option (nazwa) to "1")? 2. Jeśli nie, to czy jest jakiś inny działający sposób aby sprawdzić, czy różnica pomiedzy datą ze zmiennej a teraźniejszą datą jest większa od danej liczby sekund?
  12. Witam. Dzisiaj zauważyłem, że kiedy wykonam jakiekolwiek obliczenia na liczbie mniejszej niż 0,09 to zawsze wychodzi 0 (no chyba że wynik jest wyższy od 0,009). Czy da się jakoś temu zaradzić? Mój skrypt będzie obliczał procenty z liczb 0,001 i niższych, a niestety jak dzisiaj zauważyłem, obliczenia na takich liczbach zawsze dają wynik równy 0... Bardzo tego potrzebuję... I nie, raczej nie wchodzi w grę integracja ze stroną, gdyż te obliczenia będą wykonywane przy evencie on mine, więc bardzo często i może to doprowadzić do strasznych lagów przy kopaniu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...