Skocz do zawartości

Kris2oo1

Użytkownik
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kris2oo1

  • Tytuł
    Początkujący II

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kris2oo1

    Otchłań v1.2.1

    W aktualizacji v1.1.0 starałem się trochę pousuwać tych statycznych zmiennych i funkcji ale tej nie zauważyłem po prostu, postaram się dodawać nowe aktualizacje
  2. Kris2oo1

    Otchłań v1.2.1

    @yooniks może byś jednak opisał co jest do zmiany, zamiast nabijać posty? Nie trzeba tego, co wskazywali poprzedni uczestnicy rozmowy, ale co innego jest wg Ciebie źle wykonane?
  3. Kris2oo1

    Otchłań v1.2.1

    Nazwy po prostu daje takie jak mi pasuje, juz wiem, że powinno się nazywać po angielsku i od następnego razu już tak będę robił. @McKoxu Czemu nie używać & ? Jest to czytelniejsze, bo zajmuje mniej miejsca (przynajmniej według mnie) i szybciej się to pisze w ten sposób Dzięki za odpowiedzi i następnym razem postaram się klasy "posegregować"
  4. Kris2oo1

    Otchłań v1.2.1

    Witam! Chciałbym przedstawić własny plugin na otchłań testowany na wersji 1.12.2. Nie ukrywam, że plugin ten nie należy do największych projektów oraz jego kod może nie być idealny, lecz będzie on rozwijany i udoskonalany (gdyż jest to wersja v1.0). Moim celem był akurat ten plugin, gdyż nie zauważyłem nigdzie aktualnej wersji tej pluginu (co nie oznacza że go nie ma). Działanie: Co określony czas wszystkie przedmioty z ziemi z określonych światów zostają przeniesione do tzw. otchłani, a dany czas przed tym wydarzeniem jest komunikat o tym, że otchłań zostanie otwarta za dany czas. Gdy otworzymy otchłań (komendy znajdują się poniżej) wyświetla nam się GUI z listą przedmiotów, które się tam znajdują. Lista jest automatycznie odświeżana dla wszystkich graczy z otwartym GUI zarówno podczas wyjęcia itemku z GUI, jak i przy przeniesieniu nowych. Plugin posiada także funkcję blokady otchłani, która polega na tym, że dany czas po przeniesieniu przedmiotów otchłań zostaje automatycznie zamknięta oraz przedmioty zostają usunięte. Jako admin jesteśmy także w stanie przeładować timer i config. Komendy: /ot lub /otchlan - otwiera otchłań na pierwszej stronie /ot <nr strony> - otwiera otchłań na danej stronie (która automatycznie się zmniejsza jeżeli jest większa od całkowitej liczby stron) /otadmin reload config lub /otchlanadmin reload config - przeładowuje config /otadmin reload timer - restartuje timer otchłani Permisje: otchlan.gracz.otworz - permisja do otworzenia pierwszej strony otchłani otchlan.gracz.numer - permisja do otworzenia dowolnej strony otchłani otchlan.admin - permisja do przeładowania configu i timera (razem) otchlan.admin.config - permisja do przeładowania configu otchlan.admin.timer - permisja do przeładowania timera Config: Wszystkie ustawienia są szczegółowo opisane w komentarzach configu, którego domyślna wersja wygląda tak: Link do githuba (znajduje się tam zarówno plugin - w folderze "Jars" jak i kod źródłowy - w folderze "src") : https://github.com/LessNop/Otchlan Mam nadzieję, że szczegółowo opisałem cały plugin i za wszelkie błędy, które się pojawiły w tym temacie, jak i ewentualne bugi pluginu z góry przepraszam Dziękuję za uwagę i życzę miłego użytkowania //UPDATE v1.1.0 Zmiany: Zewnętrzne: Poprawa błędu o nieprawidłowym czasie do zamknięcia otchłani Poprawa błędu o nieprawidłowej permisji dla gracza Naprawa omyłkowo dodanego eventu, który powodował błędy Wewnętrzne: Zmiana nazw wszystkich zmiennych i klas na angielskie "Posegregowanie" klas do odpowiednich package'ów Usunięcie nadmiaru używania statycznych zmiennych //UPDATE v1.2.0 Zmiany: Zewnętrzne: Poprawa błędu przy wyjęciu ostatniego przedmiotu Poprawa configu (minimalne błędy składniowe) Wewnętrzne: Usunięcie wszystkich statycznych zmiennych i funkcji zwiększenie wydajności refreshu okna //UPDATE v1.2.1 Zmiany: Wewnętrzne: "Poukładanie" klas Przeniesienie komend do nowych klas Próba edycji kodu na czytelniejszy
  5. Może zobacz czy jakiejś literówki nie ma albo spróbuj coś takiego: on rightclick on entity: send "nazwa: %name of entity%" to player Nie wiem czy jest taka opcja w skrypcie ale warto spróbować
  6. Spróbuj może bez coloured, po prostu name of entity Jak nie to spróbuj on rightclick on villager
  7. Kris2oo1

    SdGui - Jak to naprawić?

    Napisalbys co bylo zle? (jakby ktos mial podobny problem)
  8. Kris2oo1

    SdGui - Jak to naprawić?

    Masz wgrane skQuery?
  9. Kris2oo1

    lsmc.pl - Lista serwerów minecraft

    Chyba w JS a nie w Javie
  10. Kris2oo1

    Skrypty na server rpg

    @rafaal123 po 1 to trochę ortografii i poprawnej polszczyzny by sie przydalo... po 2 to nikt za darmo ci tego raczej nie wykona po 3 to skrypty beda lagowac przy wiecej niz 20 graczach @MrJuliusz skrypty na takie serwery są jak oliwa na ogien, silnik sie spali ( ͡° ͜ʖ ͡°) //Łączę ~ JanekJaran
  11. Kris2oo1

    lsmc.pl - Lista serwerów minecraft

    Jaki cel mial ten post? Reklame tej strony zeby inne serwery dolaczaly na te liste? Ogolnie to fajna kolajna strona tylko mam pytanie - na czym to jest postawione?
  12. Kris2oo1

    Klikalna wiadomość

    send json "TEKST" tooltip "TEKST PO NAJECHANIU" run "/KOMENDA" to player Wydaję mi się że w skrypcie to się tak robi
  13. Witam, Od kilku dni próbuję zrozumieć jak działa wczytywanie danych z configu z folderu znajdującego się w "plugins", Napisałem taki plugin: config: plugin.yml: I nie wywala błędów podczas wczytywania pluginu, ale gdy wpisze się tą komendę to wywala błąd: https://imgur.com/a/v9cmH Proszę o pomoc, każda podpowiedź się przyda PS uczę się tego dopiero 2 tygodnie (mam na myśli jave pod Bukkita), więc proszę o wyrozumiałość
  14. Kris2oo1

    Drop ze skrzyni

    Po co tak komplikować ten skrypt?? Jest dobrze tylko ostatni wyjmij z chance of 20% i jak poprzednie nie dropną to ten ostatni dropnie, czyli kod bd taki: on rightclick: if player's tool is chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia": chance of 20%: execute console command "mm items give %player% czapkazwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% zbrojazwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% spodniezwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% butyzwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop execute console command "mm items give %player% mieczzwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory Jak chcesz to można dodać stop na końcu, ale nie trzeba. Wtedy matematycznie masz tyle samo szans na drop każdego z tych itów PS. losowanie o wiele łatwiej robi się poprzez coś takiego: Wtedy nie musisz dawać stop i możesz umieścić jeszcze jakiś kod za tym (i w dodatku zawsze wylosuje ci jakąś liczbę, integer to liczba całkowita jakbyś nie wiedział)
  15. Kris2oo1

    Skrypt na czasteczki niszczonego bloku

    Nie masz dodatku do skripta - skquery zainstalowanego
×