Skocz do zawartości

Kubusieqqq

Użytkownik
  • Zawartość

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Kubusieqqq

  • Tytuł
    Początkujący II

Informacje

  • Nick w MC
    KubaBukaj

Ostatnie wizyty

289 wyświetleń profilu
  1. Pomoc PICKUP item

    Gracz gdy ma puste eq normalnie diamondblock wpada do eq potem znika i daje sie item ale jest mały problem bo jak gracz ma prawie całe eq zapełnione i zostaje mu jeden wolny slot to gdy gracz podniesie niesamowity przedmiot to niby wpada do eq ale przedmiot znika i jest nadal wolny slot on pick up: if event-item is diamond block: if name of event-item is "nies20": wait a tick broadcast "&3&l[DROP] &6Gracz &5&l%player% &6znalazl &3&lNIESAMOWITY &6przedmiot!" chance of 20%: execute console command "mm items give %player% czapkazwzmpnici" remove 1 of diamond block named "nies20" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% zbrojazwzmpnici" remove 1 of diamond block named "nies20" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% spodniezwzmpnici" remove 1 of diamond block named "nies20" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% butyzwzmpnici" remove 1 of diamond block named "nies20" from player's inventory stop execute console command "mm items give %player% mieczzwzmpnici" remove 1 of diamond block named "nies20" from player's inventory
  2. Pomoc przy błędzie z pandorami

    on place trapped chest: if player is holding a trapped chest named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}": if {puszki.kithc.on} is not set: remove 1 trapped chest named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" from the player chance of 15%: if player can hold diamond sword: give player {@item11} stop else: drop {@item11} stop chance of 10%: loop 24 times: if player can hold 1 enchantment table of infinity 1 named "&cKOPACZ FOSY" with lore "&5-&7Poloz Na Ziemi A Wykopie Dziure Do &8Bedroka": give player enchantment table of infinity 1 named "&cKOPACZ FOSY" with lore "&5-&7Poloz Na Ziemi A Wykopie Dziure Do &8Bedroka" else: drop enchantment table of infinity 1 named "&cKOPACZ FOSY" with lore "&5-&7Poloz Na Ziemi A Wykopie Dziure Do &8Bedroka" stop chance of 30%: if player can hold diamond pickaxe: give player {@item21} stop else: drop {@item21} stop chance of 30%: if player can hold diamond helmet: give player {@item31} stop else: drop {@item31} stop chance of 30%: if player can hold diamond chestplate: give player {@item41} stop else: drop {@item41} stop chance of 30%: if player can hold diamond Leggings: give player {@item51} stop else: drop {@item51} stop chance of 30%: if player can hold diamond boots: give player {@item61} stop else: drop {@item61} stop chance of 30%: loop 16 times: if player can hold emerald block: give player {@item71} else: drop {@item71} stop chance of 25%: loop 3 times: if player can hold enchanted golden apple: give player {@item81} else: drop {@item81} stop chance of 25%: loop 15 times: if player can hold golden apple: give player {@item91} else: drop {@item91} stop chance of 10%: loop 3 times: if player can hold ender pearl: give player {@item101} else: drop {@item101} stop chance of 100%: if player can hold chest named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}": give player trapped chest named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" stop else: drop trapped chest named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" stop on place: if player's tool is trapped chest named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}": cancel event Spróbuj tak. Nie testowane jak coś bo nie chce mi się mc włączać
  3. Rpg pomoc

    Napisałby mi ktoś skrypt na kowala?
  4. Drop ze skrzyni

    No w sumie losowanie to fajna rzecz Zaraz zobaczę ten skrypt czy działa. I mam jeszcze jeden problem odnośnie podnoszenia itemu z ziemi np diamond block named "jakostam" i losowanie szansy pomiędzy 5 itemami Bo niby to działało tylko że nie za każdym razem jak się podniosło block z ziemi to nie dawało itemu on pick up: if event-item is diamond block: if name of event-item is "exp3": wait a tick remove 1 of diamond block named "exp3" from player's inventory send "&6Gracz %player% znalazl &3&lNIESAMOWITY &6przedmiot!" to all players chance of 50%: execute console command "mm items give %player% helmznici" stop chance of 50%: execute console command "mm items give %player% spodnieznici" stop else: send "Znalazles przedmiot" to player Nw czy to dobrze opisałem Losowanie nie działa. Nie otwierają się wgl skrzynki Nie wiem nie działa twój skrypt @Kris2oo1
  5. Drop ze skrzyni

    A jak dam EXECUTE COMMAND zamiast DROP cos tam to zadziala? Bo wiesz ja tak jak na razie średnio ze skryptami ;D Ogarniam coś tam ale nie w 100%
  6. Drop ze skrzyni

    Pomoże ktoś? Mam taki problem ustawiłem 100% żeby był drop ze skrzynki ale nie za każdym razem coś wypada to mój skrypt on rightclick: if player's tool is chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia": chance of 20%: execute console command "mm items give %player% czapkazwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% zbrojazwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% spodniezwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% butyzwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop chance of 20%: execute console command "mm items give %player% mieczzwzmpnici" remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory stop remove 1 chest named "&3&l&oNiesamowita skrzynia" from player's inventory Chodzi mi o to że chce żeby po otwarciu skrzynki była 100% szansa na jakiś tam item bo teraz mam tak że nie za każdym razem wypada item Są puste skrzynie
  7. Itemy z mobów (Niesamowite itemy jak na IQ)

    Dzięki
  8. Skript na Kowala

    Podpinam się do tematu U mnie na profilu jest dokładnie opisane co ma posiadać
  9. Pomógł by mi ktoś ze skryptem? Mam problem z podnoszeniem tych itemów. Chcę żeby na przykład z jednego expowiska z mobów dropiły diamentowe bloki które dają tam jakiś itemek ale jest taki problem że nie potrafie nazwać tego w skrypcie bo jak zrobię tak on pick up of diamond block named "exp3": wait a tick remove 1 of diamond block named "exp3" from player's inventory chance of 25%: add 1 diamond helmet to player's inventory stop add 1 diamond helmet to player's inventory broadcast "&6Gracz %player% znalazl &6&l&oLEGENDARNY &6przedmiot!" to wyskakuje mi błąd. Wiem nie umiem tego wytłumaczyć ;p Prościej by było jakbym powiedział w sumie że chce żeby z danego moba np Zombie LVL1 dropił diamentowy blok nazwany jakoś tam który po podniesieniu znika ale daje item graczowi do EQ, tak samo z innymi mobami że dropi diamentowy blok nazwany jakoś tam i daje też jakiś tam item Ogólnie z każdego expowiska z mobów dropi diamond block i na np expowisku pierwszym z niesa dropi np Stone z drugiego Cobblestone itd
  10. Wyrzucanie itemów

    Dzięki Temat do zamknięcia!
  11. Skript na dodatkowe serca + speed

    Obejrzyj sobie poradnik na youtube
  12. Wyrzucanie itemów

    Napisze mi ktoś skript na nie wyrzucanie itemów? Pod komendą /wyrzucaniewlacz możemy włączyć wyrzucanie przedmiotów, pod komendą /wyrzucaniewylacz wyłączmy wyrzucanie przedmiotów.
  13. Skript na dodatkowe serca + speed

    Polecam plugin MythicMobs Tam możesz dodać sobie atrybuty do itemów
  14. Prośba o skrypt na kowala

    Napisałby mi ktoś skrypt na kowala? Od razu mówię że nie mam pieniędzy żeby zapłacić komuś za napisanie takiego skryptu. Co chciałbym aby ten skrypt posiadał: 1. Po kliknięciu na Zombie nazwanego Kowal otwiera się GUI w którym można ulepszać zbroje i miecze. Drugim NPC jest Mag który oczyszczał by item z lore i była by dalsza możliwość ulepszania. Na dole jest wszystko podane). 2.Do ulepszenia potrzebny jest przedmiot który dropi z moba i serwerowa kasa. 3.Miecze ulepszają się o 5 ostrości i zbroje o 5 obrony (Maksymalne ulepszenie przedmiotu jest do 3 razy), (Po ulepszeniu przedmiotu do miecza nazwanego np.Mieczyk dodaję się lore czyli w tym przypadku "+1,+2,+3", czyli jak ulepszymy pierwszy raz to będzie miecz miał nazwę Mieczyk +1, jak drugi raz to Mieczyk +2). Oczywiście będzie też szansa na spalenie przedmiotu czyli, gracz na pierwsze ulepszenie ma 90% szans, na drugie, 50% szans i na trzecie 30% szans. Jeśli ulepszanie się nie powiedzie przedmiot zostaje usunięty z ekwipunku gracza. 4.Itemy czyli Metal kowala i książka oczyszczenia. Gdy posiadamy przedmiot Metal kowala w ekwipunku daje nam on 100% szans na ulepszenie przedmiotu, książka oczyszczenia daje nam możliwość oczyszczenia naszego przedmiotu z Lore czyli np gdy mamy Mieczyk +3 i użyjemy tej książki to lore automatycznie zmienia się nam na +2 i daje nam możliwość ponownego ulepszenia itemu(czyli jak pójdziemy do innego npc i klikniemy na niego to wyświetla się GUI w którym możemy usunąć sobie lore z itemu). 5.Itemy Metal kowala oraz książkę oczyszczenia musimy mieć tylko w ekwipunku. (Po ulepszeniu bądź oczyszczeniu przedmiot nam się usuwa z ekwipunku czyli metal kowala lub książka oczyszczenia. Trochę się rozpisałem ale mam nadzieje że zrozumieliście o co mi chodzi Jakby ktoś był taki dobry i napisał owy skrypt był bym bardzo wdzięczny.
  15. SKRYPT NA KOWALA

    Napisałby mi ktoś skrypt na kowala? Od razu mówię że nie mam pieniędzy żeby zapłacić komuś za napisanie takiego skryptu. Co chciałbym aby ten skrypt posiadał: 1. Po kliknięciu na Zombie nazwanego Kowal otwiera się GUI w którym można ulepszać zbroje i miecze. Drugim NPC jest Mag który oczyszczał by item z lore i była by dalsza możliwość ulepszania. Na dole jest wszystko podane). 2.Do ulepszenia potrzebny jest przedmiot który dropi z moba i serwerowa kasa. 3.Miecze ulepszają się o 5 ostrości i zbroje o 5 obrony (Maksymalne ulepszenie przedmiotu jest do 3 razy), (Po ulepszeniu przedmiotu do miecza nazwanego np.Mieczyk dodaję się lore czyli w tym przypadku "+1,+2,+3", czyli jak ulepszymy pierwszy raz to będzie miecz miał nazwę Mieczyk +1, jak drugi raz to Mieczyk +2). Oczywiście będzie też szansa na spalenie przedmiotu czyli, gracz na pierwsze ulepszenie ma 90% szans, na drugie, 50% szans i na trzecie 30% szans. Jeśli ulepszanie się nie powiedzie przedmiot zostaje usunięty z ekwipunku gracza. 4.Itemy czyli Metal kowala i książka oczyszczenia. Gdy posiadamy przedmiot Metal kowala w ekwipunku daje nam on 100% szans na ulepszenie przedmiotu, książka oczyszczenia daje nam możliwość oczyszczenia naszego przedmiotu z Lore czyli np gdy mamy Mieczyk +3 i użyjemy tej książki to lore automatycznie zmienia się nam na +2 i daje nam możliwość ponownego ulepszenia itemu(czyli jak pójdziemy do innego npc i klikniemy na niego to wyświetla się GUI w którym możemy usunąć sobie lore z itemu). 5.Itemy Metal kowala oraz książkę oczyszczenia musimy mieć tylko w ekwipunku. (Po ulepszeniu bądź oczyszczeniu przedmiot nam się usuwa z ekwipunku czyli metal kowala lub książka oczyszczenia. Trochę się rozpisałem ale mam nadzieje że zrozumieliście o co mi chodzi Jakby ktoś był taki dobry i napisał owy skrypt był bym bardzo wdzięczny.
×