Skocz do zawartości

MrPatryk07

Użytkownik
  • Zawartość

    640
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MrPatryk07

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    minecraft :P lol

Ostatnie wizyty

1946 wyświetleń profilu
  1. MrPatryk07

    Timer w js

    https://codepen.io/anon/pen/oPMoZV nie ma za co
  2. MrPatryk07

    Zaproszenia - Nagrody za zapraszanie graczy!

    @Allows nie chodzi tu o liczbe zaproszonych a liste graczy i osobę która ich zaprosiła, co spowoduje, że nie bd buga podczas restartu skryptu/serwa
  3. MrPatryk07

    Texturpack

    w server.properies ustawic? Lub jeśli ma na 100% używać to był jakiś plugin który wymuszał to na graczu na spigot.org
  4. MrPatryk07

    Zaproszenia - Nagrody za zapraszanie graczy!

    zgadzam się z UP ale też nie zapominajmy, że co restart będzie to działać na nowo [resetują się zmienne]. Radzę użyć SQL albo configu. Szyk? players: gracz: zaproszony=przez kogo czy jakoś tak. GL
  5. MrPatryk07

    [DEV][BUD][MODELARZ] Atharia - serwer RP

    więc programista za pisanie w pocie czoła kilka godzin, w sumie może nawet parę dni dostanie w zamian "uprzywilejowane rangi na serwerze minecraft, discord i forum serwerowym." czyli to co budowniczy, machające klockami dziecko... No to niezła oferta
  6. MrPatryk07

    Ringo pomocy;/

    caaały kod trzeba podać a nie. Na ss jest mowa o linijce 12 a tu chyba nie o tą chodzi.
  7. MrPatryk07

    Hosting a serwer

    tu kolega w błąd po części może wprowadzać, bo jest coś takiego jak _minecraft._tcp czy coś takiego dodawanego przed nazwą serwera w rekordzie A. W necie masz od groma poradników
  8. MrPatryk07

    Skrypterem

    wiec tak....1. Średniej/Wysokiej jakości skrypty. Że co? Albo wykonujesz coś na odpierdzi*l albo dobrze... A nie sobie wybierasz "a może teraz sb odpuszczę i nie przyłożę". 2.Nie lepiej nauczyć się w 2-3h pisania pluginów (jeśli znasz jakieś podstawy programowania w javie). 3. Skrypterem. Heh
  9. MrPatryk07

    Topki serwerowe

    każdy kto coś się zna na pluginach/skryptach jest w stanie napisać to w max 5-10 min xd ale jak najbardziej @UP ma racje
  10. MrPatryk07

    Skrypt na topki

    "zabujstw " xd @topic na top kasy raczej sie nie da napisac chyba ze bd sprawdzal przy on join ile osoba ma kasy i wtedy robic cos z topką
  11. MrPatryk07

    Team Project MmoRpg

    nie jestem jeszcze zainteresowany, a po prostu informuję, że taka informacja bardzo by pomogła
  12. MrPatryk07

    Txt Rust

    miłej zabawy https://www.blockbench.net/web/
  13. MrPatryk07

    Team Project MmoRpg

    to jest takie 4fun czy przewidujecie jakieś kwoty bo wiadomo programista za free nawet nie odpali środowiska do pisania sponsor też od tak nie wyłoży kasy i powie bawcie się... Tu potrzebne są konkrety
  14. MrPatryk07

    Skrypty i Mapy na serwer RPG *ALL ZA 15 PSC/PayPal*

    "skrypty" śmiechłem XD i jeszcze propozycja 130zl za SKRYPTY. no niezle... A oto lista skryptów które są w necie: TARG Aukcja Zbroje dodające efekty Skrypt na OX z łatwą konfiguracja i systemem System Leveli Ten Kupiec/Sprzedawca nie rozumiem, ale jeśli chodzi o wystawianie itemów w jakiś sposób do sprzedaży to też na to był skrypt. @up Płac za coś co jest dostępne w necie. Jak nie na stronie spigota w resources to na tym forum. Gl hf PS. @gajda42 jeśli szukałbyś pluginów to pw
  15. MrPatryk07

    Ochrona gracza 5s

    Witam mam problem z kodem. Mianowicie po restarcie pluginu wykonuje się kod dobrze, ale gdy gracz respawni sie drugi raz to juz nie działa. nw czemu. https://pastebin.com/GTDeeVKf arena to kolejna klasa ktora zawiera HashMape<UUID,Integer> - uuid gracza, czas ochrony. Po raz pierwszy [po restarcie serwa] gdy gracz sie zrespawnuje to mam go w Ochrona i nie moge go atakować [powiązane z innym kodem https://pastebin.com/zztAfYG7]. Gdy zrespawnuje się drugi raz to juz ochrona wyglada tak: {}
×