Skocz do zawartości

insertt

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez insertt

  1. insertt

    <script>alert("a");</script>

    x
  2. insertt

    <b>a</b>

    a
  3. insertt

    <a>

    a
  4. insertt

    Pomoc z pluginem

    Prawdopodobnie chodzi o to (bo nie pokazałeś do czego przyczepia się Eclipse), że Bukkit.getOnlinePlayers() zwraca kolekcję, a nie tablicę obiektów Player.
  5. ale na podstawie czego ma sprawdzać czy może otrzymać przedmiot?
  6. http://wiki.vg/Minecraft_Forge_Handshake stąd możesz je wziąć, ale i tak na nic to się zda, bo te "lepsze" modyfikacje się ukrywają.
  7. wut, już pomijam te redundant keywordy przy metodach, to kompletnie nie pasują nazwy metod, bo deserializacja powinna zwracać kolekcję itemstacków, a serializacja jakiś obiekt (json czy mapka string -> object, w/e). a tak to masz kilka możliwości: base64(yaml,sql), blob, json, flat(mapping key-value), no i można też robic brzydko jak np. tworzyć gdzieś w niedostępnym dla gracza miejscu skrzynkę i w niej przechowywać przedmioty.
  8. użyj PreparedStatement#executeUpdate() zamiast PreparedStatement#executeQuery()
  9. jeżeli nie chcesz współpracować to nie oczekuj od nas pomocy - jedynym rozwiazaniem w tym wypadku jest zgłoszenie się do autora.
  10. insertt

    Rejestracja + Baza danych

    to wrzuć tutaj logi, nikt z fusów nie będzie wróżył
  11. insertt

    Gui Kits

    tak, posiadam, a o co chodzi?
  12. insertt

    Executor ?

    Player player = this.getServer().getPlayer("insertt"); this.getServer().dispatchCommand(player, "lobby");
  13. możesz zrobić to na dwa sposoby: 1. klient wysyła w określonym przedziale czasu pakiet do serwera w celu weryfikacji (na przykład podczas wchodzenia na serwer). 2. serwer wysyła do klienta pakiet, a klient odsyła mu response, jeżeli klient nie wyśle odpowiedniej odpowiedzi, to go po prostu disconnectujesz.
  14. insertt

    Komenda o danej godzinie

    crontab -e 0 0 * * * <twoja_sciezka_do_serwera>/restart-script.sh restart-script.sh: #!/bin/sh screen -S <twoj_screen> -X eval 'stuff "stop\015"' a następnie: chmod +x restart-script.sh
  15. https://github.com/FunnyGuilds/FunnyCreator użyj tego, sam ci stworzy najnowszą wersję funnyguilds :-)
  16. skompilować lub czekać na release 4.0.0.3 :-)
  17. https://github.com/FunnyGuilds/FunnyGuilds/commit/ca2bec02ec8340cdb3cadd60b309c21081440723
  18. ale głupotki piszesz, ta mapka jest kompletnie niepotrzebna
  19. to zależy, który attack speed chcesz zmienić, jeżeli playera, to w prosty sposób za pomocą atrybutów gracza i atrybutu: Attribute.GENERIC_ATTACK_SPEED a jeżeli przedmiotu, to musisz się bawić w nms i refleksje jeżeli multi-version, bo bukkit nie ma żadnego api od modyfikowania atrybutów przedmiotów: final ItemStack item = player.getInventory().getItem(0); final net.minecraft.server.v1_12_R1.ItemStack stack = CraftItemStack.asNMSCopy(item); final NBTTagCompound compound = stack.hasTag() ? stack.getTag() : new NBTTagCompound(); final NBTTagList list = new NBTTagList(); final NBTTagCompound attackSpeed = new NBTTagCompound(); attackSpeed.set("AttributeName", new NBTTagString("generic.attackSpeed")); attackSpeed.set("Name", new NBTTagString("generic.attackSpeed")); attackSpeed.set("Amount", new NBTTagInt(100)); attackSpeed.set("Operation", new NBTTagInt(0)); attackSpeed.set("UUIDLeast", new NBTTagInt(894654)); attackSpeed.set("UUIDMost", new NBTTagInt(2872)); list.add(attackSpeed); compound.set("AttributeModifiers", list); stack.setTag(compound); final ItemStack newItem = CraftItemStack.asBukkitCopy(stack); player.getInventory().setItem(0, newItem); możesz stworzyć własne factory lub nawet api od tego, nie użyłem refleksji, bo do tego sam musisz dojść
  20. dekompilujesz plugin, przez co kwiatki takie jak: for (Player p : ) { się pojawiają, więc nie dekompiluj kodu albo go popraw.
  21. insertt

    Błąd (Pomocy)

    Bukkit.getPluginManager().registerEvents((Listener) new MainReplace(), this); inicjujesz drugi raz plugin, gdzie plugin jest singletonem, zamień tą linijke na: this.getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
  22. no to podaj ilość danych albo opisz projekt, bo tak to wróżymy z fusów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...