Skocz do zawartości

uiuin

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 385 wyświetleń profilu

Osiągnięcia uiuin

  1. uiuin

    Skrypt na drop

    Z tego co zauważyłem to skript nie schodzi poniżej wartości 0.01. Wszystko chyba zawsze jest równe 0, ale można to inaczej też EDIT: Sprawdziłem i na najnowszej wersji liczy nawet wartości poniżej 0.01. Pamiętam, że jakiś czas temu miałem problem, że szansa na drop poniżej 0.01 nigdy nic nie dawała ;d Swoją drogą milion stona po 10 gwiazdek? Szybciej się to mieczem wyfarmi xd
  2. Dalej nie działa, ale trudno. Wykombinuje to inaczej Dobra. Wgrałem skbee od nowa i wszystko magicznie działa
  3. Nie wiem czy dobrze wpisałem, ale taki błąd wyskakuje
  4. Cześć Można jakoś dodać nbt to przedmiotu z niestandardową receptruą? Zrobiłem coś takiego i wszystko działa, ale dodawanie nbt lub dopisywanie with nbt nie działa i wyskakuje błąd, że nie może zrozumieć warunku/efektu set {_ironpickaxe} to iron pickaxe with lore "&cObrazenia: &7+5" add "{HideFlags:3}" of nbt of {_ironpickaxe} register new shaped recipe for {_ironpickaxe} using iron ingot, iron ingot, iron ingot, air, stick, air, air, stick and air with id "test"
  5. 0 błędów i nic się nie dzieje
  6. on craft a any shovel: set name of event-item to "d" Teraz zobaczyłem, że nazwa też się nie zmienia. Po prostu miałem 1 łopatę z wcześniejszą nazwą. Błędów nie ma
  7. Cześć mam mały problem, bo chciałbym zmieniać nazwy i NBT wytwarzanych narzędzi. Wszystko działa do momentu, aż gracz nie zrobi ich kilka w jednym momencie. Wtedy tylko 1 przedmiot dostaje nazwę i swoje nowe NBT.
  8. Czyli mam wszystko czego mi potrzeba. Podziękował
  9. Powiedzmy, że wybieram opcję z Skellett. Mogę anulować wszystkie wcześniejsze przedmioty które gracz złowił?
  10. Dobra sprawa rozwiązana inaczej. Wywaliłem typa do innego świata xd Dzięki za chęci i skorzystam z kawałka w innym miejscu.
  11. Cześć Jak zrobić by istniało np. 15% szansy na to, że po udanym złowieniu ryby zamiast niej/z nią (nie wiem które jest możliwe) dostajemy jakiś inny/dodatkowy przedmiot? Chcę trochę urozmaicić łowienie no, ale nic nie znalazłem jak to zrobić
  12. Witam Muszę schować jednego znajomego przed resztą i szukam sposobu jak to zrobić. Gracz musi być niewidzialny dla wszystkich, nie widać go na TAB i serwer nie wlicza go do listy osób online.
  13. Mam wgrany najnowszą wersję pod 1.16 która wyszła 3 dni temu i działa normalnie. Wstawiłem 7 kilofów drewnianych normalnych w slotach 1-7 i w 9 dałem drewniany z nazwą ttt. Usuwało kilof z nazwą, a resztę zostawiało
  14. Hej jako, że z pewnym powodów postanowiłem się uczyć pythona obok php dowiedziałem się, że istnieje jakaś "wersja" pythona która podobno tłumaczy sobie na jave. Widziałem jeden film z 2012/2013 roku gdzie chłop pisał coś na serwer mc używając bukkita. Czy takie coś dalej ma rację bytu? Można jakoś pisać skrypty w pythonie tak by działały na serwerze mc?
  15. Emm pierw to po co łapiesz wszystkie moby, graczy i inne niezdecydowane wynalazki skoro chcesz zwiększać poziom gracza? Robisz jedną pętle na wszystkich graczy i tyle. Numero dwa. Jeśli robisz system wbijania poziomów to najlepiej będzie go zrobić w osobnych funkcjach. Jedna do dodawania doświadczenia, a druga do podbijania poziomu do czasu, aż ilość doświadczenia < wymagana ilość doświadczenia na wyższy poziom. Numero 3. Czytelniejsza nazwa zmiennych to {nazwa::gracz/coś/ktoś::dane}. Co daje taki zapis prócz tego, że jest czytelny? A no możesz cudować na takich zmiennych i np. łatwo wyciągać najwyższy poziom ze wszystkich. 4444 *Jhin main robi brrrrrrr* Jak robisz system doświadczenia i nie musi być on na gwałt dokładnie taki jak chcesz to możesz zrobić go w prostej postaci. Ilość wymaganego expa na następny poziom 40*poziom. Oczywiście jak startujesz z poziomu 0 to lepiej dać tam 40*(poziom+1). Jednak jest to dla mnie dziwne, że ktoś startuje z poziomu 0. Jak wolisz, bo to tylko zmiana kosmetyczna. Ogólnie osiągasz prawie nieskończone możliwości wbijania poziomów bez wymogu ręcznego pisania lvl 1 = 100, lvl 2 = 200, lvl 3 = 300 itd. No i ogólnie robienie systemu awansu na "co sekundę" jest głupie w momencie jak gracz otrzyma sporo doświadczenia i nagle mu wysypie się 15 wiadomości "awansowałeś" co sekundę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...