Skocz do zawartości

LikeIkeOne (Nupix)

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Mężczyźni lel
  • Nick w MC
    Autysta001

Ostatnie wizyty

927 wyświetleń profilu

Osiągnięcia LikeIkeOne (Nupix)

  1. troche odkop, ale.. jak ci tak bardzo zależy, to możesz anulować event i odpalać customowe inventory na wzór skrzyni, gdzie można zmienić nazwę z pobranymi itemami od enderchest'a lub customowego yamla, a po jego zamknięciu zapisywać stan.
  2. 1. Mozesz sprobowac jeszcze z nanoTime() (pamietaj ze zeby z niego zrobic milisekunde musisz podzielić przez 1,000,000). Millis i nanoTime to chyba najlepsze sposoby na timer, a działać tak ci moze dlatego bo pewnie masz serwer na swoim kompie lub moze idealnie konczysz timer kiedy sa równe liczby 2. Właśnie czysto matematycznie się nie zgadza Skoro startujesz z 0 lvlu, to do pierwszego potrzebujesz 7xp'a, podstawiając 7 do równania wychodzi pod koniec, że 7 chcesz podzielic przez 10, a w związku z tym, że są to int'y, to nie mają nigdy nic po przecinku, czyli zamiast 0,7xp'a, daje mu 0xp. Błędne koło Spróbuj z większym procentem albo baw się if'ami, wiedząc, że dopiero od 3 lvl'a potrzebny exp > 10 i będzie działać. Powodzonka
  3. Siedze w 7 bo pisze pluginsy jeszcze pod starsze wersje gry
  4. public Map<String, BukkitTask> lista = new HashMap<String, BukkitTask>(); @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String label, String[] args) { if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("komenda")) { /*Pobiera komende, ignorujac wielkosci liter*/ final Player p = (Player) sender; /*ustawia zmienna gracza ktory wykonal komende*/ if(lista.containsKey(p.getName())) { /*Jezeli na liscie znajduje sie gracz*/ p.sendMessage("Odczekaj 30 sekund przed kolejnym uzyciem!"); return true; /*Wyskakuje ze musi odczekac, konczy komende*/ } else { /*Jezeli nie ma go w liscie, tzn. moze uzyc komende*/ BukkitTask task = Bukkit.getScheduler().runTaskLater(main.getInst(), new Runnable(){ /*Tworzy licznik czekania zapisujac go jako zadanie pod zmienna task*/ public void run() { ((BukkitTask)lista.remove(p.getName())).cancel(); /*Usuwa gracza z listy blokujacej komende, konczy zadanie*/ } }, 30*20); /*za liczbe 30 dajemy za ile sekund ma byc wykonany void run powyzej*/ lista.put(p.getName(), task); /*Gdy uzyje komende po wlaczeniu timera dodaje go do listy blokady wraz z jego zadaniem (zmienna task)*/ /* Tresc komendy */ } } return false; } Wykonane to wszystko oczywiscie w executorze,a nie w mainie Co do drugiego to wystarczy znów uzyc tego samego Schedulera juz nawet bez listy, odpowiada on wlasnie temu odczekaniu np. 30 sekund
  5. Polecam się pobawić BukkitTaskiem, zrobic liste String gracza i jego Task, po uzyciu komendy dodac go do niej a potem odpowiednim schedulerem ustawic ze po 30 sekundach ((30*20)w tickach) usuwa go z niej. Jak bedzie wykonywac to po prostu szuka Keya w liscie z jego nickiem, taki standardzik, chyba nie muszę tłumaczyc. pozderki
  6. Sęk własnie w tym, że ten sklep to tylko przykład bo ogólnie projekt jest bardziej rozbudowany
  7. Witam hej czesc wrocilem D: Krótko i na temat: Co sądzicie o tym (ponieważ pracuję nad projektem), aby dane nie zachowywac ciągle w RAM'ie serva jako zmienne tylko współpracować z plikami YAML? Przykład: Zamiast mieć ciągle zajęty na RAM {coins::%player%} = 100, robić dla przykładu, że zapisujemy na starcie wartość coinsów w .yml. Kiedy gracz wchodzi na serwer to dopiero wtedy powstaje jego wartosc {coins::%player%} pobierana z pliku. Gra sobie, zarabia, kupuje rzeczy itd. Następnie kiedy wychodzi jego wartosc {coins::%player%} nadpisuje się na starą wartość w pliku a sama zmienna się usuwa Wydaje mi się, że to spoko rozwiązanie, jak sądzicie?
  8. LikeIkeOne (Nupix)

    Mini gra

    Dodaj na skype: likeikeone.tajne i sie dogadamy
  9. 1. Zamiast ,,to close and run" daj ,,to close then run" 2. Zamiast ,,run command" daj ,,execute player command"
  10. 1. nikt ci za darmo sk na takie wyspy nie napisze 2. czy naprawde poziom ludzi piszacych sk az tak spadl? stwierdzam to po wczesniejszych ,,pomocnikach"
  11. ja jebix napisałem jako pierwszy. at 18:00: [TAB]execute console command "prezent" Jaki błąd wywala?
  12. at 18:00 [TAB]execute console command "prezent
  13. a to nie taby czy cos? bo na telefonie pisalem, ale spk potem wejde na kompa i zobacze
  14. Szkoda, że tylko zedytował mój kod Tutaj masz też poprawiony i mniej lagujący bo działa gdy gracz wejdzie na trawe a nie gdy tylko sie ruszy .. options: dest: 2 #obszar niszczony przez mine damarea: 4 #obszar w ktorym gracze otrzymaja obraznia damage: 5 #ile serc ma odjac wybuch on walking on grass: if block 2 down player is daylight sensor: loop blocks in radius {@dest} of player: set loop-block to air loop all players in radius {@damarea} around event-location: damage loop-player by {@damage} make fake explosion at event-location
×
×
  • Dodaj nową pozycję...