-
Ilość zawartości
51 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Hobby
Mężczyźni lel
-
Nick w MC
Autysta001
Ostatnie wizyty
927 wyświetleń profilu
Osiągnięcia LikeIkeOne (Nupix)
-
LikeIkeOne (Nupix) obserwuje zawartość skrypt na komende o danej godzinie , Enderchest , Timer i exp i 6 innych
-
troche odkop, ale.. jak ci tak bardzo zależy, to możesz anulować event i odpalać customowe inventory na wzór skrzyni, gdzie można zmienić nazwę z pobranymi itemami od enderchest'a lub customowego yamla, a po jego zamknięciu zapisywać stan.
-
ItsMeTeyahi zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Timer i exp
-
1. Mozesz sprobowac jeszcze z nanoTime() (pamietaj ze zeby z niego zrobic milisekunde musisz podzielić przez 1,000,000). Millis i nanoTime to chyba najlepsze sposoby na timer, a działać tak ci moze dlatego bo pewnie masz serwer na swoim kompie lub moze idealnie konczysz timer kiedy sa równe liczby 2. Właśnie czysto matematycznie się nie zgadza Skoro startujesz z 0 lvlu, to do pierwszego potrzebujesz 7xp'a, podstawiając 7 do równania wychodzi pod koniec, że 7 chcesz podzielic przez 10, a w związku z tym, że są to int'y, to nie mają nigdy nic po przecinku, czyli zamiast 0,7xp'a, daje mu 0xp. Błędne koło Spróbuj z większym procentem albo baw się if'ami, wiedząc, że dopiero od 3 lvl'a potrzebny exp > 10 i będzie działać. Powodzonka
-
LikeIkeOne (Nupix) zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Odczekaj
-
Siedze w 7 bo pisze pluginsy jeszcze pod starsze wersje gry
-
public Map<String, BukkitTask> lista = new HashMap<String, BukkitTask>(); @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String label, String[] args) { if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("komenda")) { /*Pobiera komende, ignorujac wielkosci liter*/ final Player p = (Player) sender; /*ustawia zmienna gracza ktory wykonal komende*/ if(lista.containsKey(p.getName())) { /*Jezeli na liscie znajduje sie gracz*/ p.sendMessage("Odczekaj 30 sekund przed kolejnym uzyciem!"); return true; /*Wyskakuje ze musi odczekac, konczy komende*/ } else { /*Jezeli nie ma go w liscie, tzn. moze uzyc komende*/ BukkitTask task = Bukkit.getScheduler().runTaskLater(main.getInst(), new Runnable(){ /*Tworzy licznik czekania zapisujac go jako zadanie pod zmienna task*/ public void run() { ((BukkitTask)lista.remove(p.getName())).cancel(); /*Usuwa gracza z listy blokujacej komende, konczy zadanie*/ } }, 30*20); /*za liczbe 30 dajemy za ile sekund ma byc wykonany void run powyzej*/ lista.put(p.getName(), task); /*Gdy uzyje komende po wlaczeniu timera dodaje go do listy blokady wraz z jego zadaniem (zmienna task)*/ /* Tresc komendy */ } } return false; } Wykonane to wszystko oczywiscie w executorze,a nie w mainie Co do drugiego to wystarczy znów uzyc tego samego Schedulera juz nawet bez listy, odpowiada on wlasnie temu odczekaniu np. 30 sekund
-
Polecam się pobawić BukkitTaskiem, zrobic liste String gracza i jego Task, po uzyciu komendy dodac go do niej a potem odpowiednim schedulerem ustawic ze po 30 sekundach ((30*20)w tickach) usuwa go z niej. Jak bedzie wykonywac to po prostu szuka Keya w liscie z jego nickiem, taki standardzik, chyba nie muszę tłumaczyc. pozderki
-
Dane z plików zamiast ze zmiennych :O
LikeIkeOne (Nupix) odpowiedział(a) na LikeIkeOne (Nupix) pytanie w Pytania i problemy
Sęk własnie w tym, że ten sklep to tylko przykład bo ogólnie projekt jest bardziej rozbudowany -
Dane z plików zamiast ze zmiennych :O
LikeIkeOne (Nupix) opublikował(a) pytanie w Pytania i problemy
Witam hej czesc wrocilem D: Krótko i na temat: Co sądzicie o tym (ponieważ pracuję nad projektem), aby dane nie zachowywac ciągle w RAM'ie serva jako zmienne tylko współpracować z plikami YAML? Przykład: Zamiast mieć ciągle zajęty na RAM {coins::%player%} = 100, robić dla przykładu, że zapisujemy na starcie wartość coinsów w .yml. Kiedy gracz wchodzi na serwer to dopiero wtedy powstaje jego wartosc {coins::%player%} pobierana z pliku. Gra sobie, zarabia, kupuje rzeczy itd. Następnie kiedy wychodzi jego wartosc {coins::%player%} nadpisuje się na starą wartość w pliku a sama zmienna się usuwa Wydaje mi się, że to spoko rozwiązanie, jak sądzicie? -
Dodaj na skype: likeikeone.tajne i sie dogadamy
-
LikeIkeOne (Nupix) zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: LEAGUE OF MINECRAFT
-
Błąd z "format slot 4 of player..."
LikeIkeOne (Nupix) odpowiedział(a) na ejer pytanie w Pytania i problemy
1. Zamiast ,,to close and run" daj ,,to close then run" 2. Zamiast ,,run command" daj ,,execute player command" -
xNawi zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Skrypt na Parkour, timer na pasku XP
-
Skrypt na Parkour, timer na pasku XP
LikeIkeOne (Nupix) odpowiedział(a) na Flowak pytanie w Pytania i problemy
Ponoć skripty jest łatwo napisać ;] -
Skrypt spolszczenie komend islandworld
LikeIkeOne (Nupix) odpowiedział(a) na Brandon18 21 pytanie w Zlecenia
1. nikt ci za darmo sk na takie wyspy nie napisze 2. czy naprawde poziom ludzi piszacych sk az tak spadl? stwierdzam to po wczesniejszych ,,pomocnikach" -
skrypt na komende o danej godzinie
LikeIkeOne (Nupix) odpowiedział(a) na ZadusznyMPC pytanie w Zlecenia
ja jebix napisałem jako pierwszy. at 18:00: [TAB]execute console command "prezent" Jaki błąd wywala? -
skrypt na komende o danej godzinie
LikeIkeOne (Nupix) odpowiedział(a) na ZadusznyMPC pytanie w Zlecenia
at 18:00 [TAB]execute console command "prezent -
a to nie taby czy cos? bo na telefonie pisalem, ale spk potem wejde na kompa i zobacze
-
Szkoda, że tylko zedytował mój kod Tutaj masz też poprawiony i mniej lagujący bo działa gdy gracz wejdzie na trawe a nie gdy tylko sie ruszy .. options: dest: 2 #obszar niszczony przez mine damarea: 4 #obszar w ktorym gracze otrzymaja obraznia damage: 5 #ile serc ma odjac wybuch on walking on grass: if block 2 down player is daylight sensor: loop blocks in radius {@dest} of player: set loop-block to air loop all players in radius {@damarea} around event-location: damage loop-player by {@damage} make fake explosion at event-location