Skocz do zawartości

insertt

Użytkownik
  • Zawartość

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O insertt

  • Tytuł
    Początkujący III

Informacje

  • Nick w MC
    insertt_

Metody kontaktu

  • Discord
    insertt#0225

Ostatnie wizyty

166 wyświetleń profilu
  1. Funnyguilds problem

    https://github.com/FunnyGuilds/FunnyCreator użyj tego, sam ci stworzy najnowszą wersję funnyguilds :-)
  2. Funnyguilds problem

    skompilować lub czekać na release 4.0.0.3 :-)
  3. Funnyguilds problem

    https://github.com/FunnyGuilds/FunnyGuilds/commit/ca2bec02ec8340cdb3cadd60b309c21081440723
  4. mało funkcji, dodaj wyświetlanie listy graczy, którzy posiadają w ekwipunku takie itemy ( ci offline też :-) ), no i edycje tych ekwipunków online/offline.
  5. marcin_Administracja

    ale głupotki piszesz, ta mapka jest kompletnie niepotrzebna
  6. Cooldown delay in 1.12.2

    to zależy, który attack speed chcesz zmienić, jeżeli playera, to w prosty sposób za pomocą atrybutów gracza i atrybutu: Attribute.GENERIC_ATTACK_SPEED a jeżeli przedmiotu, to musisz się bawić w nms i refleksje jeżeli multi-version, bo bukkit nie ma żadnego api od modyfikowania atrybutów przedmiotów: final ItemStack item = player.getInventory().getItem(0); final net.minecraft.server.v1_12_R1.ItemStack stack = CraftItemStack.asNMSCopy(item); final NBTTagCompound compound = stack.hasTag() ? stack.getTag() : new NBTTagCompound(); final NBTTagList list = new NBTTagList(); final NBTTagCompound attackSpeed = new NBTTagCompound(); attackSpeed.set("AttributeName", new NBTTagString("generic.attackSpeed")); attackSpeed.set("Name", new NBTTagString("generic.attackSpeed")); attackSpeed.set("Amount", new NBTTagInt(100)); attackSpeed.set("Operation", new NBTTagInt(0)); attackSpeed.set("UUIDLeast", new NBTTagInt(894654)); attackSpeed.set("UUIDMost", new NBTTagInt(2872)); list.add(attackSpeed); compound.set("AttributeModifiers", list); stack.setTag(compound); final ItemStack newItem = CraftItemStack.asBukkitCopy(stack); player.getInventory().setItem(0, newItem); możesz stworzyć własne factory lub nawet api od tego, nie użyłem refleksji, bo do tego sam musisz dojść
  7. Problem z pluginem

    dekompilujesz plugin, przez co kwiatki takie jak: for (Player p : ) { się pojawiają, więc nie dekompiluj kodu albo go popraw.
  8. Błąd (Pomocy)

    Bukkit.getPluginManager().registerEvents((Listener) new MainReplace(), this); inicjujesz drugi raz plugin, gdzie plugin jest singletonem, zamień tą linijke na: this.getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
  9. Dane z plików zamiast ze zmiennych :O

    no to podaj ilość danych albo opisz projekt, bo tak to wróżymy z fusów
  10. Dane z plików zamiast ze zmiennych :O

    ale co ci to da, taka pojedyńcza zmienna nie zjada 1MB ramu, żeby ją przechowywać w pliku, od tego jest ten RAM żeby coś w nim trzymać. co innego jeżeli chcesz ładować "leniwe" dane, możesz je sobie gdzieś zapisywać i ładować wtedy, gdy gracz(lub cokolwiek innego) tego potrzebuje no i jeszcze jedna kwestia, parsowanie plików, które mają ogromną strukturę zajmują jakiś tam ułamek, ale jednak potrzeba tego ułamka i to może mniej lub bardziej wpłynąć na wydajność, no to już zależy ile tych danych będzie itd.
  11. Mega Kilof

    1. well, no tak średnio to wygląda gdyby patrzeć od strony poprawnego kodu, bo w konstruktorach unika się takich side-effects no ale to tylko bukkit ¯\_(ツ)_/¯ 2. jeżeli chodzi ci o CommandExecutora to większej różnicy nie ma
  12. Poczekanie 1 sekundy

    @Ixidi dał ci rozwiązanie, a tak to możesz sleepować async taska w trakcie wykonywania tego taska
  13. Int dla kazdego gracza

    robisz obiekt np. Gracz i tam trzymasz int lub jakąś mapke, w której kluczem będzie uuid a wartoscia bedzie Integer.
  14. v0.2 "O Skript Kiddie"

    xD
  15. czemu używasz comparatora zamiast comparable, comparatora zazwyczaj używa się w przypadkach, gdy chcesz compare'ować obiekty, nad którymi nie masz kontroli albo chcesz wiele implementacji: https://github.com/Inder00/Drop/blob/master/src/pl/inder00/drop/comparators/DropComparator.java#L7 https://github.com/Inder00/Drop/blob/master/src/pl/inder00/drop/objects/User.java no i sam kod nie powala, wiele rzeczy mogłoby być obiektowe zamiast statyczne brak jakiejkolwiek kontroli danych, nazewnictwo paczek, package scope no i nie widzę też tego multithreadingu, który jest nadmieniony w prezentacji
×