Skocz do zawartości

insertt

Użytkownik
  • Zawartość

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O insertt

  • Tytuł
    Początkujący III

Informacje

  • Nick w MC
    insertt_

Metody kontaktu

  • Discord
    insertt#0225

Ostatnie wizyty

234 wyświetleń profilu
  1. Rejestracja + Baza danych

    to wrzuć tutaj logi, nikt z fusów nie będzie wróżył
  2. Lagi poprzez random tp

  3. Gui Kits

    tak, posiadam, a o co chodzi?
  4. Auto-Unban

    co z commandblockami?
  5. Executor ?

    Player player = this.getServer().getPlayer("insertt"); this.getServer().dispatchCommand(player, "lobby");
  6. Wysylanie pakietu do gracza i czekanie na odebranie

    możesz zrobić to na dwa sposoby: 1. klient wysyła w określonym przedziale czasu pakiet do serwera w celu weryfikacji (na przykład podczas wchodzenia na serwer). 2. serwer wysyła do klienta pakiet, a klient odsyła mu response, jeżeli klient nie wyśle odpowiedniej odpowiedzi, to go po prostu disconnectujesz.
  7. Komenda o danej godzinie

    crontab -e 0 0 * * * <twoja_sciezka_do_serwera>/restart-script.sh restart-script.sh: #!/bin/sh screen -S <twoj_screen> -X eval 'stuff "stop\015"' a następnie: chmod +x restart-script.sh
  8. DropFile

    pokaż klasę ETools
  9. Funnyguilds problem

    https://github.com/FunnyGuilds/FunnyCreator użyj tego, sam ci stworzy najnowszą wersję funnyguilds :-)
  10. Funnyguilds problem

    skompilować lub czekać na release 4.0.0.3 :-)
  11. Funnyguilds problem

    https://github.com/FunnyGuilds/FunnyGuilds/commit/ca2bec02ec8340cdb3cadd60b309c21081440723
  12. marcin_Administracja

    ale głupotki piszesz, ta mapka jest kompletnie niepotrzebna
  13. Cooldown delay in 1.12.2

    to zależy, który attack speed chcesz zmienić, jeżeli playera, to w prosty sposób za pomocą atrybutów gracza i atrybutu: Attribute.GENERIC_ATTACK_SPEED a jeżeli przedmiotu, to musisz się bawić w nms i refleksje jeżeli multi-version, bo bukkit nie ma żadnego api od modyfikowania atrybutów przedmiotów: final ItemStack item = player.getInventory().getItem(0); final net.minecraft.server.v1_12_R1.ItemStack stack = CraftItemStack.asNMSCopy(item); final NBTTagCompound compound = stack.hasTag() ? stack.getTag() : new NBTTagCompound(); final NBTTagList list = new NBTTagList(); final NBTTagCompound attackSpeed = new NBTTagCompound(); attackSpeed.set("AttributeName", new NBTTagString("generic.attackSpeed")); attackSpeed.set("Name", new NBTTagString("generic.attackSpeed")); attackSpeed.set("Amount", new NBTTagInt(100)); attackSpeed.set("Operation", new NBTTagInt(0)); attackSpeed.set("UUIDLeast", new NBTTagInt(894654)); attackSpeed.set("UUIDMost", new NBTTagInt(2872)); list.add(attackSpeed); compound.set("AttributeModifiers", list); stack.setTag(compound); final ItemStack newItem = CraftItemStack.asBukkitCopy(stack); player.getInventory().setItem(0, newItem); możesz stworzyć własne factory lub nawet api od tego, nie użyłem refleksji, bo do tego sam musisz dojść
  14. Problem z pluginem

    dekompilujesz plugin, przez co kwiatki takie jak: for (Player p : ) { się pojawiają, więc nie dekompiluj kodu albo go popraw.
  15. Błąd (Pomocy)

    Bukkit.getPluginManager().registerEvents((Listener) new MainReplace(), this); inicjujesz drugi raz plugin, gdzie plugin jest singletonem, zamień tą linijke na: this.getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
×