Skocz do zawartości

Szymoon202

Użytkownik
  • Zawartość

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Szymoon202

  • Tytuł
    Początkujący III

Ostatnie wizyty

155 wyświetleń profilu
  1. Szymoon202

    Kilka kont z jednego adresu ip

    ip forward na true w configu bungeecorda
  2. Szymoon202

    Loop Tablista

    No to nie dawaj tam tego stop. To działa tak, że bierzesz w pętlę wszystkich graczy, po czym w pierwszym loopie stopujesz całą pętlę. Wyrzuć stop.
  3. Szymoon202

    sLosowe

    No niestety skrypt twój nie jest, bo pełno takich samych jest na youtube więc nawet nie masz się co podpisywać że to twój. Takie samo nazewnictwo zmiennych i aliasu blocktp. Plagiat.
  4. Szymoon202

    Usuwanie tasku

    @GotoFinal zrobiłem za Twoją radą, lecz nie mogę w ogóle używać zmiennej task. @EventHandler public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Main.getPlayers().put(p, true); p.setLevel(45); p.setExp((float) 0.99); BukkitTask task = new BukkitRunnable() { int level = 45; double exp = 0.99; public void run() { if(!Main.getTasks().containsKey(p)) { Main.getTasks().put(p, task); } level--; exp = exp - 0.022; if(level != 0) { p.setLevel(level); p.setExp((float) exp); } } }.runTaskTimer(Main.getInst(), 0, 20); } https://scr.hu/8z5j0k
  5. Szymoon202

    Usuwanie tasku

    Cześć, da się jakoś usunąć, albo anulować dany task? @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent e) { Player p = e.getPlayer(); p.setLevel(45); p.setExp((float) 0.99); Bukkit.getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(Main.getInst(), new Runnable() { int level = 45; double exp = 0.99; public void run() { level--; exp = exp - 0.022; if(level != 0) { p.playSound(p.getLocation(), Sound.ITEM_FLINTANDSTEEL_USE, 100, 100); p.setLevel(level); p.setExp((float) exp); } else { anulujtentask(); } } }, 0, 20); } Próbowałem nadawać temu task'u id, i potem je anulować, ale tak też nie działa. @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent e) { Player p = e.getPlayer(); p.setLevel(45); p.setExp((float) 0.99); task = Bukkit.getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(Main.getInst(), new Runnable() { int level = 45; double exp = 0.99; public void run() { level--; exp = exp - 0.022; if(level != 0) { p.playSound(p.getLocation(), Sound.ITEM_FLINTANDSTEEL_USE, 100, 100); p.setLevel(level); p.setExp((float) exp); } else { Bukkit.getScheduler().cancelTask(task); } } }, 0, 20); } Ktoś ma jakiś pomysł?
  6. Szymoon202

    NetherEndStatus - łatwe zarządzanie Netherem i Endem.

    Człowiek się męczy, pisze, potem publikuje i jeszcze mu mówią że to nie jego autorstwa. Jeżeli nie masz innego zdania, to go poprostu nie pisz. Jak już mówię, pisałem po angielsku gdyż po Polsku nie umiem dokładnie opisywać. Naprawdę, trochę zaufania do innych.
  7. Szymoon202

    Problem z is greater:

    if {exp.%attacker%} is bigger than or equal to 100: set {poziom.%attacker%} to 1 send "&6Awans!" to attacker
  8. Szymoon202

    NetherEndStatus - łatwe zarządzanie Netherem i Endem.

    Nie wiem czy wiesz, ale w skryptach się zazwyczaj nie używa w ogóle kondycji z bukkita, na co pozwala nam skript-mirror otwierając duże pole możliwości. Dlatego niestandardowe, bo nie w każdym projekcie. Nie są to funkcje skripta, gdyby to były funkcje skripta to nie odwoływałbym się do importów bukkita i nie używał bym dodatku, który pozwala używać funkcji javy w skrypcie.
  9. Szymoon202

    NetherEndStatus - łatwe zarządzanie Netherem i Endem.

    Zapraszam na pw, chętnie pomogę.
  10. Szymoon202

    NetherEndStatus - łatwe zarządzanie Netherem i Endem.

    Postaram się napisać polską wersję. Co do ustawień godzin otwarcia i zamknięcia to wydaje mi się, że jest to dosyć prosty oraz dobry sposób. Jeżeli się mylę, to proszę o poprawę.
  11. Szymoon202

    lista zbanowanych na tabliczkach

    Tak, jeżeli plugin do banowania zapisuje dane w sqlite bądź mysql. Lecz dla mnie pomysł bezsensu, tych tabliczek musiałby być z tysiąc...
  12. Autor: Szymoon202/SzymoonPL Wersja: 1.0-BETA Przetestowane wersje gry: 1.8.8 Przedstawiam projekt w bardzo wczesnej fazie budowy. Osobiście, nie zalecam korzystania z niego na publicznych, dużych serwerach. Całość działa, testowałem na wersji Minecraft 1.8.8. Z czasem, myślę 2-3 tygodnie, dodam pełne wsparcie dla najnowszych wersji gry, oraz opublikuję w pełni działającą wersję skryptu. Proszę się nie przestraszyć funkcją every second w kodzie. Skrypt testowałem przy 50 osobach, tps nie spadł przez działanie skryptu. Kod jest na ten moment dobrze zoptymalizowany. Funkcje Możliwość ustawienia godzin otwarcia i zamknięcia Netheru i Endu, Dodatkowe godziny otwarcia i zamknięcia dla graczy z odpowiednim uprawnieniem (można wyłączyć), W pełni modyfikowalne wiadomości, nazwy uprawnień z poziomu konfiguracji skryptu, Przyjazna dla oka oraz bardzo prosta konfiguracja, Automatyczny aktualizator, Przyjazny i chętny do pomocy autor. Konfiguracja oraz wiadomości są w języku angielskim. Myślę, że wszystko jest dobrze opisane, więc nie będzie problemów z konfiguracją. W razie problemów, chętnie pomogę w wiadomości prywatnej. Dostępne komendy /netherendstatus (/nes) - pokazuje informacje o autorze oraz aktualizuje skrypt. Niestety nie udało mi się na aktualnej wersji zrobić kopi zapasowej przy aktualizacji skryptu. Aktualizator sprawdza, czy w nowej wersji jest również nowy config - jeżeli jest, to trzeba ręcznie zrobić kopię zapasową konfiguracji, gdyż zostanie zresetowana! O wszystkim zostaniecie poinformowani dwa razy, więc o nic nie trzeba się martwić. Wymagane pluginy Skript by bensku 2.2 (Kliknij tutaj, aby pobrać) Skellett (Kliknij tutaj aby pobrać) skript-mirror (Kliknij tutaj, aby pobrać) Skrypt korzysta z niestandardowych funkcji Javy, dlatego wymagane są powyższe pluginy. Bez nich nawet nie ma co uruchamiać skryptu. Pobieranie 1.0-BETA: https://goo.gl/m5xurp 1.0-BETA (config): https://goo.gl/AQWKhA ToDo Naprawa znanych mi błędów oraz optymalizacja kodu Poprawa timera sprawdzającego godzinę, wprowadzenie lepszego systemu Wsze propozycje [...] Pozdrawiam oraz życzę przyjemnego korzystania.
  13. Szymoon202

    Hologramy

    HTTP://DOCS.SKUNITY.COM To naprawdę nie boli.
  14. Szymoon202

    xTTParticles - Cząsteczki Na Twoim Serwerze!

    To nie publikuj skryptów które nie działają. W twojej sprawie jest to aby skrypt przetestować, zoptymalizować. Jeżeli nawet nie umiesz zrobić serwera, to nie bierz się za skrypty.
  15. Szymoon202

    xTTParticles - Cząsteczki Na Twoim Serwerze!

    Testowałeś?
×