xAxee 1 951 Opublikowano 17 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2018 (edytowane) CześćDziś Pewien użytkownik Poprosił mnie o napisanie Skryptu Na CheckPointyWięc z nudów go napisałem i dodałem parę rzeczy Skrypt Polega na ustawieniu punktów a następnie obliczeniu odległości pomiędzy jednym a drugim punktem Bez Zbędnego gadania przechodzę do prezentacji Skryptu Komendy: /checkpoint - informacje o komendach skryptu /checkpoint set <Nazwa pkt> - Ustawia punkt /checkpoint list - Pokazuje ustawione punkty /checkpoint del <pkt> - Usuwa punkt/checkpoint wyznacz <pkt 1> <pkt 2> - wyznacza odległość To Do: - Dodanie gui z CheckPontami /// Zrobione- Poprawienie estetyki - Dodanie gui do teleportów Propozycje Użytkowników: - Dodanie configu yaml- Dodanie teleportacji do punktow /// Zrobione- Dodanie "poruszających się hologramów" SSy: Wersje:Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Gdy skrypt dojdzie do wersji 2.0 nie bedzie już wspierany i ulepszany! ///Wszelkie Opinie Wskazane Edytowane 22 sierpnia 2019 przez xAxee Propozycja Użytkowników HeezQ, Polski Trybik, jaku49 i 1 inny 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peridot 507 Opublikowano 17 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2018 (edytowane) Nawet fajny pomysł, wykonanie też chyba dobre, 8/10 Przydała by się konfiguracja np. w plikach .yml Edytowane 17 lipca 2018 przez McKoxu xAxee 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaku49 690 Opublikowano 17 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2018 Pomysł 10/10 Jak wyżej przyda się to .yml. Skrypt krótki ale poprawny i działający. xAxee 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1 951 Opublikowano 17 lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2018 7 minut temu, McKoxu napisał: Nawet fajny pomysł, wykonanie też chyba dobre, 8/10 Przydała by się konfiguracja np. w plikach .yml 1 minutę temu, jaku49 napisał: Pomysł 10/10 Jak wyżej przyda się to .yml. Skrypt krótki ale poprawny i działający. Dziękuję za opinię jutro postaram się dodać to yml jaku49 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakieTamXD 0 Opublikowano 17 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2018 (edytowane) dziala 1.7 Edytowane 17 lipca 2018 przez TakieTamXD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LloydPL 436 Opublikowano 18 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2018 po co wam yml? 23 linijka literówka i to chyba waypointy a nie checkpointy bo nie można się do nich teleportować tylko trzeba samemu iść po koordach, ale dalej przydatne bo można użyć tego zamiast kartki ;v Yspar, Misio12320, xAxee i 1 inny 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZiemniaQ Opublikowano 18 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2018 @xAxee A gdybyś zrobił na komendę włączanie i wyłączanie tylko że hologramu? Zbindowanego na graczu (i dla gracza) w odległości powiedzmy 8 kratek od niego? Hologram byłby na linii gracz-waypoint. Poruszałby się z graczem i dajmy na to co sekundę/dwie odświeżał odległość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1 951 Opublikowano 18 lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2018 11 godzin temu, TakieTamXD napisał: dziala 1.7 Dziala ale bez title 5 godzin temu, LloydPL napisał: po co wam yml? 23 linijka literówka i to chyba waypointy a nie checkpointy bo nie można się do nich teleportować tylko trzeba samemu iść po koordach, ale dalej przydatne bo można użyć tego zamiast kartki ;v W kolejnej wersji postaram sie dodac teleportacje i poprawic wszelkie literówki 2 godziny temu, LuckyPotato napisał: @xAxee A gdybyś zrobił na komendę włączanie i wyłączanie tylko że hologramu? Zbindowanego na graczu (i dla gracza) w odległości powiedzmy 8 kratek od niego? Hologram byłby na linii gracz-waypoint. Poruszałby się z graczem i dajmy na to co sekundę/dwie odświeżał odległość? hmm Pomyśle Dzięki za propozycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1 951 Opublikowano 18 lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2018 (edytowane) Aktualizacja 1.5: Dodano gui pod /list (bez stron) Dodano możliwość teleportowania się do punktów Dodano nowy alias (/hp) Edytowane 18 lipca 2018 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Of3k 278 Opublikowano 18 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2018 W dniu 17.07.2018 o 23:05, xAxee napisał: Mama: Jak robi auto? Dziecko: Brum brum. Mama: Hmm... A jak robi krowa? Dziecko: Muuuuuu - odpowiada. Mama po chwili zastanowienia pyta znów syna - "A jak robi islamista?" Na to dziecko odpowiada: BUUUUM! // Kek, fajne. Z tego co widzę, odwołujesz się do argumentów za pomocą "arg", zalecam stosowanie "<typ>-argument [liczba]" (np. text-argument 2, player-argument etc.), poprawi to estetykę kodu i zaoszczędzi ci trochę czasu przy większej ilości argumentów. Spoiler if arg 1 is set: else: send "" send " &2-----{ &6AxCheckPoint &2}-----" send "&2/checkpoint set <pkt> &6- Wyznacza punkt" send "&2/checkpoint del <pkt> &6- Usuwa punkt" send "&2/checkpoint list &6- Pokazuje liste punktow" send "&2/checkpoint wyznacz <pkt1> <pkt2> &6- Wyznacza odleglosc miedzy pkt 1 a pkt 2" send "&2/checkpoint teleport <pkt> &6- Teleportuje do podanego punktu" Po sprawdzeniu, czy pierwszy argument został podany od razu lecisz z sprawdzaniem samej treści argumentu, gdzie dalszy kod wypełnia się m.in w przypadku argument 1 == set / del / list (...). Co jeżeli sama treść będzie różna od podanych warunków? > otóż kod się nie wykona - zastosuj "if text-argument 1 (lub. jak wolisz arg 1 ) is not "set" or "del" or [...]". Spoiler command /checkpoint [<text>] [<text>] [<text>]: if arg 2 is set: else: send "&6Poprawne uzycie /checkpoint set <pkt>" if arg 2 is set:" else: send "&6Poprawne uzycie /checkpoint del <pkt>" Z góry nakładasz iż argument 2 ma być liczbą, jednakże definiujesz go, jako text - użyj [<integer>] lub [<number>] (nie pamiętam, które było poprawne, ale jedno z nich działa). Spoiler open chest with 6 rows named "&6Lista:" to player set {_slot} to 0 loop {check::%player%::*}: Matematyka: 6x9=54, co jeżeli {_slot} wyniesie liczbę > 54? > Zacznie ci sortować w ekwipunku - zabezpiecz to zarówno w przypadku loopa (albo if {_slot} <= 54, albo stwórz listę, gdzie na kolejnej stronie wyświetla ci wartości, gdzie slot > 54), jak i w przypadku "add". Spoiler send "&2/checkpoint teleport <pkt> &6- Teleportuje do podanego punktu" Za pomocą "on rightclick", "on leftclick" i "if "%inventory name of player's current inventory%" is "&6Lista:":" (jeżeli dobrze pamiętam nazwy eventów), jesteś w stanie przykładowo w przypadku: LPM > wyświetlić odległość lokalizacja klienta - lokalizacja checkpointu, PPM > teleportować klienta do lokalizacji wybranego checkpointu. Spoiler command /checkpoint [<text=pomoc>] [<number/integer>] [<text>]: #nie pamiętam, które poprawne aliases: /hp trigger: if text-argument 1 is not "add" or "del" or "list": message "Podany pierwszy argument musi wynosić wartość = <add/del/list>" else: if text-argument 1 is "add": message "Hej! Jestem ADD!" if number-argument/integer-argument is set: message "ADD mówca mówi mówione mianowniki, mianowicie mówione są: %text-argument 2%" #kek if text-argument 1 is "del": message "Po ADD, jestem Ja! Czyli DEL!" if text-argument 1 is "list": message "Zawsze ostatni i spóźniony LIST - Zgłaszam się gotowy do akcji!" Skrawek kodu, który ci się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamill0s 47 Opublikowano 20 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 lipca 2018 Mam pewien problem: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Wersja silnika 1.8.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeezQ 231 Opublikowano 20 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 lipca 2018 Moim zdaniem, dobry pomysł, jeszcze nie testowałem, ale wydaje się fajny. Proponuję tak jak wyżej dodać jakieś 'hologramy'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JestemPsiak 0 Opublikowano 23 września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 września 2018 (edytowane) wersja silnika 1.9 wszystko cacy tylko ze nie widze tiittle potrzebuje moze jakis plugin ? Prosze o pomoc. Edytowane 23 września 2018 przez JestemPsiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShadowEk 60 Opublikowano 23 września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 września 2018 8 minut temu, JestemPsiak napisał: wersja silnika 1.9 wszystko cacy tylko ze nie widze tiittle potrzebuje moze jakis plugin ? Prosze o pomoc. skRayFall Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JestemPsiak 0 Opublikowano 23 września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 września 2018 3 minuty temu, ShadowEk napisał: skRayFall pobralem a powiesz mi dokladnie jaka mam to zrobic mozew ty mi to lepiej wyjasnisz.. jak mam zrobic ? to robilem /checkpoint 1 2 i to tak mam robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JestemPsiak 0 Opublikowano 23 września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 września 2018 robilem /checkpoint pkt 1 pkt 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShadowEk 60 Opublikowano 23 września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 września 2018 Teraz, JestemPsiak napisał: pobralem a powiesz mi dokladnie jaka mam to zrobic mozew ty mi to lepiej wyjasnisz.. jak mam zrobic ? to robilem /checkpoint 1 2 i to tak mam robic? Nie wiem, nie używałem tego. Pytałeś się, czemu Ci title nie działa, to Ci odpowiedziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JestemPsiak 0 Opublikowano 23 września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 września 2018 wgralem to i tak nie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShadowEk 60 Opublikowano 23 września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 września 2018 Teraz, JestemPsiak napisał: wgralem to i tak nie.. Jakieś błędy coś? Nic mi to nie mówi, że wgrałeś i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JestemPsiak 0 Opublikowano 23 września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 września 2018 3 minuty temu, ShadowEk napisał: Jakieś błędy coś? Nic mi to nie mówi, że wgrałeś i nic. No wlasnie nie.. Wszystko cacy ale jak wpisuje /checkpoint list to mi nie dziala to nie wyswietla tittle a jak wpisze /tittle nazwe to wyskakuje na 5 sek i znika.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi