Skocz do zawartości

Polski Sześcian

Użytkownik
  • Zawartość

    687
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    2

Polski Sześcian ostatnio wygrał w dniu 21 czerwca

Polski Sześcian ma najbardziej lubianą zawartość!

1 obserwujący

O Polski Sześcian

Metody kontaktu

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Hobby
    Tworzenie serwerów gry Minecraft
  • Nick w MC
    _Zielony_

Ostatnie wizyty

1208 wyświetleń profilu
  1. różne Plecaki - Nieskończone miejsce!

  2. problem z victim

    https://code.skript.pl/RaghIlZX/ Masz... I nie mów mi że źle //Wstawiam kod na https://code.skript.pl/ ~Invi
  3. problem z victim

    variables: {poziom.%player%} = 0 {monety.%player%} = 0 {exp.%player%} = 0 on chat: set the player's display name to "&8[&6Poziom %{poziom.%player%}%&8] &b&l%player%" on death: if victim is a wolf: if victim's name is "&6Młody wilk &7[&6lvl 1 &7]": add 0.25 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker on death: if victim is a cave spider: if victim's name is "&6Lesny straznik &8[&4&lBoss&8]": add 2 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker send "&6Gracz %attacker% zabil Bossa Lesnego straznika!" to all players on death: if victim is a spider: if victim's name is "&6Obronca Lasu &8[&6Lvl 1&8]": add 0.50 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker on death: if victim is a wolf: if victim's name is "&6Wilcza Krolowa &8[&4&lBoss&8]": add 1 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles bossa! &2+1lvl" to attacker execute console command "bc &6Gracz %attacker% zabil &3Wilczą królową" on death: if victim is a skeleton: if victim's name is "&6Snieżny szkielet &8[&6Poziom 1&8]": add 0.75 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles moba" to attacker on death: if victim is a iron golem: if victim's name is "&f&lYeti &8[&4&lBoss&8]": add 5 to {poziom.%attacker%} execute console command "bc &6Gracz %attacker% zabil &3Yetiego!"
  4. problem z victim

    variables: {poziom.%player%} = 0 {monety.%player%} = 0 {exp.%player%} = 0 on chat: set the player's display name to "&8[&6Poziom %{poziom.%player%}%&8] &b&l%player%" on death: if victim is a wolf: if victim's name is "&6Młody wilk &7[&6lvl 1 &7]": add 0.25 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker on death: if victim is a cave spider: if victim's name is "&6Lesny straznik &8[&4&lBoss&8]": add 2 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker send "&6Gracz %attacker% zabil Bossa Lesnego straznika!" to all players on death: if victim is a spider: if victim's name is "&6Obronca Lasu &8[&6Lvl 1&8]": add 0.50 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker on death: if victim is a wolf: if victim's name is "&6Wilcza Krolowa &8[&4&lBoss&8]": add 1 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles bossa! &2+1lvl" to attacker execute console command "bc &6Gracz %attacker% zabil &3Wilczą królową" on death: if victim is a skeleton: if victim's name is "&6Snieżny szkielet &8[&6Poziom 1&8]": add 0.75 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles moba" to attacker on death: if victim is a iron golem: if victim's name is "&f&lYeti &8[&4&lBoss&8]": add 5 to {poziom.%attacker%} execute console command "bc &6Gracz %attacker% zabil &3Yetiego!"
  5. Co byś zrobił będąc właścicielem forum

    Usunąłbym ikonę bo znana Wam (lub nie) firma herbaty nie płaci serwisowi skript.pl za reklame
  6. admin EMB - EasyManageBlocks

    command /replacenear [<text>] [<text>]: trigger: loop blocks in radius arg 1: set loop-block to arg 2 Polecam dodać... tylko żeby współpracowało z twoim skryptem Ooo... Przyszedł mi pomysł na komendę /walls command /walls [<item>]: aliases: wall trigger: if player is op: if arg 1 is not set: send "&c/walls [NUMER BLOKU XD]" stop add 1 to {WORLDEDIT::%player%::TIMES} if {X1::%player%} is smaller than {X2::%player%}: set {_x1} to 1 set {_x2} to 2 else: set {_x1} to 2 set {_x2} to 1 if {Y1::%player%} is smaller than {Y2::%player%}: set {_y1} to 1 set {_y2} to 2 else: set {_y1} to 2 set {_y2} to 1 if {Z1::%player%} is smaller than {Z2::%player%}: set {_z1} to 1 set {_z2} to 2 else: set {_z1} to 2 set {_z2} to 1 set {_x} to difference between {X%{_x1}%::%player%} and {X%{_x2}%::%player%} set {_y} to difference between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%} set {_z} to difference between {Z%{_z1}%::%player%} and {Z%{_z2}%::%player%} set {_z} to {Z%{_z1}%::%player%} loop numbers between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%}: loop numbers between {X%{_x1}%::%player%} and {X%{_x2}%::%player%}: set {_y} to "%loop-number-1%" parsed as number set {_x} to "%loop-number-2%" parsed as number set block at location ({_x}, {_y}, {_z}) to arg 1 set {_z} to {Z%{_z2}%::%player%} loop numbers between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%}: loop numbers between {X%{_x1}%::%player%} and {X%{_x2}%::%player%}: set {_y} to "%loop-number-1%" parsed as number set {_x} to "%loop-number-2%" parsed as number set block at location ({_x}, {_y}, {_z}) to arg 1 set {_x} to {X%{_x1}%::%player%} loop numbers between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%}: loop numbers between {Z%{_z1}%::%player%} and {Z%{_z2}%::%player%}: set {_y} to "%loop-number-1%" parsed as number set {_z} to "%loop-number-2%" parsed as number set block at location ({_x}, {_y}, {_z}) to arg 1 set {_x} to {X%{_x2}%::%player%} loop numbers between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%}: loop numbers between {Z%{_z1}%::%player%} and {Z%{_z2}%::%player%}: set {_y} to "%loop-number-1%" parsed as number set {_z} to "%loop-number-2%" parsed as number set block at location ({_x}, {_y}, {_z}) to arg 1 ⚠ Ale musisz to przerobić żeby współpracowało z Twoim skryptem ⚠
  7. ● Projekt "Skrypty bez ograniczeń" ●

    Wiesz co.. Jako tako to się sprawdzi ;P Ale on może mieć taki jeden malutki problem...
  8. Emotikony

    Wiem dla czego. Ale fajnie by było jakby chociaż się pojawiały w takim samym rozmiarze jak przy normalnej czcionce Jeszcze lepiej jakby się pokazywały w skali np. 1:2, 1:3, 1:4, 1:5, itd.
  9. Emotikony

    Hmm.. Ostatnio zauważyłem że emotikony działają tylko w domyślnym rozmiarze czcionki. Czyli tym Jak napiszę ":kappa:" to się pokaże: Jak napiszę ":kappa:" to nawet nie ma szans żeby zadziałało: :kappa:
  10. ● Projekt "Skrypty bez ograniczeń" ●

    Ale w tym przypadku to by nie miało sensu
  11. ● Projekt "Skrypty bez ograniczeń" ●

    Nie wiem czy ten skrypt miałby sens... Bo to można zrobić na zasadzie: on mine of stone: add 1 to {stone.%player%} {stone.%player%} is 100: send "&aAwansowales 1 poziom w gore!" set {stone.%player%} to 0 add 1 to {lvl.%player%} on first join: set {lvl.%player%} to 0 set {stone.%player%} to 0 on chat: cancel event broadcast "&7[&e%{lvl.%player%}%&7] &f%player%&7: %message%" A co do chatu to jeszcze tyle Ci mogę pomóc: on chat: cancel event {lvl.%player%} is 1: broadcast "&7[&eSwiezaczek&7] &f%player%&7: &f%message%" {lvl.%player%} is 2: broadcast "&7[&eSwiezak&7] &f%player%&7: &f%message%" Myślę że to było by głupie https://www.spigotmc.org/resources/bungeechat-inactive.3/ Polecam Ale... hmm... skrypt napisze i tak
  12. ● Projekt "Skrypty bez ograniczeń" ●

    Mogę zrobić ale mogę zrobić tylko skrypt w Skriptcie, a nie w PHP Bo mi się nie chce (ew. może jak mi się zechce to go zrobie)
  13. Projekt pt. "Skrypty bez ograniczeń" Witam, w tym poście możecie pisać pomysły na skrypty które ja napiszę, oczywiście zanim coś napiszecie, pomyślcie czy w ogóle Skript na to pozwala. Wzór: Nazwa skryptu: Na czym skrypt ma polegać: (Pomysł został "ukradnięty" @esej-owi)
×