Skocz do zawartości
  • 0

coinsy


kuscio4

Pytanie

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{coinsy.%player%} = 0
on first join:
	set {coinsy.%player%} to 0
on death:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			add 10 to {coinsy.%attacker%}
			send "&6Zabiles innego gracza, zdobywasz 10 coinsow!" to attacker

command /coinsy:
	trigger:
		send "&6Posiadasz %{coinsy.%player%}% coinsów."

Widzę państwo że nie myślicie o tym że musi być zmienna umieszczona w variables ;) 

Edytowane przez Polski Sześcian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie możesz mi powiedzieć że nie działa, ponieważ było testowane.
Po za tym zamieniamy {coinsy.player} na {coinsy.%player%} ponieważ zmienna ta musi dotyczyć bytu. (w tym przypadku gracza)

Edytowane przez Polski Sześcian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...