Skocz do zawartości

Pytanie

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

VIP++
  • 0
on death:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			add 10 to {coins.%attacker%}
			send "&6Zabiles innego gracza, zdobywasz 10 coinsow!" to attacker

Liczę na repa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Nie dziala

 

Najlepiej jakbyście mi zrobili komende która daje monety danemu graczowi i execute console command "dajmonety %attacker% 10"

To by wtedy dzialalo nie wiem jak to zrobic 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
variables:
	{coinsy.%player%} = 0
on first join:
	set {coinsy.%player%} to 0
on death:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			add 10 to {coinsy.%attacker%}
			send "&6Zabiles innego gracza, zdobywasz 10 coinsow!" to attacker

command /coinsy:
	trigger:
		send "&6Posiadasz %{coinsy.%player%}% coinsów."

Widzę państwo że nie myślicie o tym że musi być zmienna umieszczona w variables ;) 

Edytowane przez Polski Sześcian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Nie możesz mi powiedzieć że nie działa, ponieważ było testowane.
Po za tym zamieniamy {coinsy.player} na {coinsy.%player%} ponieważ zmienna ta musi dotyczyć bytu. (w tym przypadku gracza)

Edytowane przez Polski Sześcian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×