Skocz do zawartości
  • 0

coinsy


kuscio4
 Udostępnij

Pytanie

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{coinsy.%player%} = 0
on first join:
	set {coinsy.%player%} to 0
on death:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			add 10 to {coinsy.%attacker%}
			send "&6Zabiles innego gracza, zdobywasz 10 coinsow!" to attacker

command /coinsy:
	trigger:
		send "&6Posiadasz %{coinsy.%player%}% coinsów."

Widzę państwo że nie myślicie o tym że musi być zmienna umieszczona w variables ;) 

Edytowane przez Polski Sześcian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie możesz mi powiedzieć że nie działa, ponieważ było testowane.
Po za tym zamieniamy {coinsy.player} na {coinsy.%player%} ponieważ zmienna ta musi dotyczyć bytu. (w tym przypadku gracza)

Edytowane przez Polski Sześcian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...