kuscio4 1 Opublikowano 26 września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 Siema , potrzebuje pomocy. Chciałbym aby osoba która zabije kogoś dostawała 10 coinsów {coins.player} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xxdamixx 33 Opublikowano 26 września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 on death: add 10 to {coins.%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Peridot 507 Opublikowano 26 września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 on death: if victim is player: if attacker is player: add 10 to {coins.%attacker%} send "&6Zabiles innego gracza, zdobywasz 10 coinsow!" to attacker Liczę na repa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kuscio4 1 Opublikowano 26 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 Nie dziala Najlepiej jakbyście mi zrobili komende która daje monety danemu graczowi i execute console command "dajmonety %attacker% 10" To by wtedy dzialalo nie wiem jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 26 września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kuscio4 1 Opublikowano 26 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 Nie dziala :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 26 września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 Błędy się pokazują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kuscio4 1 Opublikowano 26 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 Nie {coinsy.player} to jest po prostu variabiles wiec nie wiem czemu zamieniacie player ja go tak tylko nazwalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Sześcian 94 Opublikowano 26 września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 (edytowane) variables: {coinsy.%player%} = 0 on first join: set {coinsy.%player%} to 0 on death: if victim is player: if attacker is player: add 10 to {coinsy.%attacker%} send "&6Zabiles innego gracza, zdobywasz 10 coinsow!" to attacker command /coinsy: trigger: send "&6Posiadasz %{coinsy.%player%}% coinsów." Widzę państwo że nie myślicie o tym że musi być zmienna umieszczona w variables Edytowane 26 września 2017 przez Polski Sześcian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kuscio4 1 Opublikowano 26 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 Nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Sześcian 94 Opublikowano 26 września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 (edytowane) Nie możesz mi powiedzieć że nie działa, ponieważ było testowane. Po za tym zamieniamy {coinsy.player} na {coinsy.%player%} ponieważ zmienna ta musi dotyczyć bytu. (w tym przypadku gracza) Edytowane 26 września 2017 przez Polski Sześcian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kuscio4 1 Opublikowano 26 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 lol to poczekaj xD Nie dziala mi jak kogos zabije to i tak nie dostaje sie coinsow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 27 września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 września 2017 a zabijasz gracza? a nie np krowe zrobiles reload skryptu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kuscio4 1
Siema , potrzebuje pomocy.
Chciałbym aby osoba która zabije kogoś dostawała 10 coinsów
{coins.player}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi