Skocz do zawartości

Lethal

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Siemka, mam taki kodzik: every 5 seconds in "world": loop entities in "world": if the name of loop-entity is "<gold><bold>BOSS": make loop-entity shoot a fireball at speed 2 chciałbym jakoś lekko zoptymalizować by szukało entities tylko w danym zasiegu. Próbowałem coś w stylu z użyciem {loc1_} ale jakoś mi nie pykło i co nie próbowałem to źle wychodziło. Ktoś jakieś rady jak sposobem poniżej ograniczyć loopowanie entity do np radius 10 od danych kordów? every 5 seconds:
  2. Siemka, czy ktoś wie jakie wartości podać by wyświetlić czasowe particlesy używając rozszerzenia SkDragon. Fragment skryptu: drawWarpRings style 1 for 2 times, particle "redstone", center player, id "%player%.floor1", rainbowMode true, scan true, height 0, radius 2, ringCount 40, ringDensity 20, visibleRange 100 wait 3 ticks drawWarpRings style 1 for 2 times, particle "redstone", center player, id "%player%.floor2", rainbowMode true, scan true, height 0, radius 1.7, ringCount 40, ringDensity 20, visibleRange 100 wait 3 ticks drawWarpRings style 1 for 2 times, particle "redstone", center player, id "%player%.floor3", rainbowMode true, scan true, height 0, radius 1.4, ringCount 40, ringDensity 20, visibleRange 100 wait 3 ticks drawWarpRings style 1 for 2 times, particle "redstone", center player, id "%player%.floor4", rainbowMode true, scan true, height 0, radius 1.1, ringCount 40, ringDensity 20, visibleRange 100 wait 3 ticks drawWarpRings style 1 for 2 times, particle "redstone", center player, id "%player%.floor5", rainbowMode true, scan true, height 0, radius .8, ringCount 40, ringDensity 20, visibleRange 100 wait 3 ticks drawWarpRings style 1 for 2 times, particle "redstone", center player, id "%player%.floor6", rainbowMode true, scan true, height 0, radius .5, ringCount 40, ringDensity 20, visibleRange 100 wait 3 ticks drawWarpRings style 1 for 2 times , particle "redstone", center player, id "%player%.floor7", rainbowMode true, scan true, height 0, radius .2, ringCount 40, ringDensity 20, visibleRange 100 wait 3 ticks drawWarpRings style 1 for 2 times , particle "redstone", center player, id "%player%.floor8", rainbowMode true, scan true, height 0, radius 0, ringCount 40, ringDensity 20, visibleRange 100 Particlesy się pojawiają i działa fajnie tylko, że chciałbym ustawić by to działo się tylko przez np 5 sekund. Ktoś coś?
  3. Siemka, stworzyłem krótki prosty skrypt: (Polska nakładka na plugin) Zauważyłem, że moje komendy się nie tabują (nie ma wyświetlanych propozycji jak to w innych pluginach czy nawet pluginie, który tłumaczę). Czy ktoś wie czy jest możliwe dopisanie jakichś linijek do skryptu by autou zupełnianie komend działało? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!
  4. Jakaś opcja połączenia z mysql? Może wtedy nie musiałbym się męczyć z obciążeniami. Jest to w ogóle możliwe tak to połączyć?
  5. Witam! Czy skrypty wprowadzające ranking graczy lub statystyki mogą spowalniać serwer, w myśl obciążenia spowodowanego zapisywaniem tych danych? Pytanie może być głupie ale bardzo dawno nie pracowałem ze skryptami więc nie mam pojęcia jak to może działać. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
  6. Siemka! Mam pytanko, zaczynam pisać skrypt gui i napotkałem taki problem, że widać staty miecza np attack speed itp. Da się to usunąć? Kod: #Skript by Lethal command /menu: trigger: open chest with 1 row named "&6Mc-Day Menu" to player set player's current inventory's slot 0 to iron sword named "&3Staty" with lore "&7Twoje statystyki"
  7. Witam! Czy ktoś wie jak napisać skrypt, który po odnotowaniu, że ram ma wartość np 5gb, wywołuje komendę (np. komenda autorestartu)? Może być połączony z ClearLaggiem. Myślę o czymś w stylu if {ram} is 5gb execute console command. Czy coś podobnego da się zrobić?
  8. Lethal

    Skrypt na /Pomoc

    Zgadzam się, że każdy potrafi to napisać ale mimo tego jest to fajna opcja dla ludzi, którzy mają trudniejsze rzeczy na głowie. Można się spokojnie odciążyć i wziąć /pomoc stąd Dzięki, leci like!
  9. Znalazłem rozwiązanie. W minecraft 1.13 || już nie działa, linijki lore robi się w ten sposób: with lore: "linijka1", "linijka 2" and "Linijka 3" and "Linijka 4" Mam nadzięję, że komuś się przyda Pozdrawiam!
  10. Witam! Mam problem, ponieważ nie mogę utworzyć nowej linijki w lore Próbowałem || lecz nie działa. Ktoś potafi temu zaradzić?
  11. Hym, mój problem rozwiązałem w taki sposób, że nie daje graczowi rangi lecz sam prefix komendą ,,pex user %player% prefix &7Nowicjusz" i dodałem poszczególne permisje bezpośrednio do gracza, który wywołuje te komendy. Wielkie dzięki każdemu za zainteresowanie oraz poświęcony czas Pozdrawiam, można zamknąć
  12. Próbowałem już, dzieje się niestety to samo. Te komendy muszą działać naprzemiennie to znaczy kiedy gracz najpierw ma vipa lub gdy gracz najpierw ma range z gui. By z żadnej z tych sytuacji nie cofało rang
  13. Witam! Z góry przepraszam za niejasny tytuł ale ciężko, w krótkim opisie zmieścić mój problem. Więc piszę skrypt na kupowanie rang w gui za pieniądze (oczywiście z gry) Samo przyznawanie rang działa na razie dobrze lecz gdy gracz kupi vipa (w itemshopie) to ranga cofa mu się do Gracza (mimo, że wcześniej w gui zakupił już np ,,Zbieracza") chciałbym natomiast by ranga zakupiona w gui już została i dodał się sam prefix VIP. Wyglądałoby to w następujący sposób: [Vip] [Zbieracz] nick a neistety cofa się i wychodzi coś takiego [Vip] [Gracz] nick Jak zrobić by gracz zachował wczesniej kupioną rangę z tego sklepu gui oraz otrzymał Vipa (żeby było normalnie widać prefix itp.)? Ma ktoś jakieś porady? Męczę się i męczę i nic. Nie potrafię z tego wybrnąć. Podsyłam również to co jak na razie napsiałem:
×