Skocz do zawartości

EspaniololxPl

Użytkownik
  • Zawartość

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O EspaniololxPl

  • Tytuł
    Początkujący III

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam szukam osoby która sprzeda biomy w terraincontrol lub je zrobi.
  2. Jak masz link daj. Obszukałem neta i nigdzie nie ma
  3. Witam, problem polega na tym ze robie autorskie biomy w terraincontrol. Szukam osoby która posiada lub wie skąd dostane better bo3. Program to tworzenia obiektów 3d generowanych potem na mapie itp.
  4. Witam, chodzi o to ze chciałbym skrypt juz nie na motd, tylko na zakrycie kto jest na serwerze, na cos innego. Naprzykład na jakies informacje ;3
  5. EspaniololxPl

    MOTD

    Witam, chodzi o to ze chciałbym skrypt juz nie na motd, tylko na zakrycie kto jest na serwerze, na cos innego. Naprzykład na jakies informacje ;3
  6. Chciałeś biomy jak na dragon survival, moge ci zrobic za opłatą ;3

  7. Jak zablokować punch 2-1 ?. zeby nie mozna było enchantowac. I drugie pytanko czy zna ktos zmienne do islandworld
  8. Witam, chciałbym sie dowiedziec czy dałoby sie zrobic top lise wysp w pluginie islandworld, na tab. Podglad list mamy na /is rank. Po czym ukazuje nam sie lista 10 najlepszych wysp. A moje pytanie jest takie, czy wgl da sie w jaki kolwiek sposób zrobic top lise wysp na tab. Dzieki ;3
  9. Zrobił bys to, i za jaka cene ? ;3
  10. Witam, Istanieje taki plugin na wyspy jak IslandWorld. Otóż rozchodzi sie o to ze plugin posiada funkcje takie jak obliczanie ile nasza wyspa ma punktów za pomoca komendy /is calc. Oraz mamy top 10 graczy z najwieksza liczba punktów wyspy pod /island rank. I problem polega na stworzeniu top listy na tab, A najlepiej na funnyguilds. Lub oddzielnie. IslandWorld:https://dev.bukkit.org/projects/islandworld SS top listy: http://www32.zippyshare.com/v/1lhTdEtA/file.html Silnik serwera: wersja 1.8.8 Spigot
  11. wersja 1.8.8 Link do wizualnego pogladu listy: http://www32.zippyshare.com/v/1lhTdEtA/file.html Plugin: IslandWorld
  12. Witam, chciałbym sie dowiedziec czy dałoby sie zrobic top lise wysp w pluginie islandworld, na tab. Podglad list mamy na /is rank. Po czym ukazuje nam sie lista 10 najlepszych wysp. A moje pytanie jest takie, czy wgl da sie w jaki kolwiek sposób zrobic top lise wysp na tab. Dzieki ;3
  13. Witam wszystkich. Potrzebuje jakiegoś skryptu który będzie tworzyć questy w GUI. GUI to duża skrzynka. Zielona wełna to quest do wykonania. A czerwona ze wykonany. Każdy quest można wykonać tylko raz. Fajnie było by żeby była jakaś komenda do tworzenia questów. Prosze o cene i sie dogadamy
  14. juz dawno to skonczyłem do zamkniecia
  15. wytabuje ktos, skrypt nie jest moj. command /zadania [<text>] [<player>]: trigger: if executor is player: if arg-1 is not set: open chest with 6 rows named "&e&lZadania" to player wait 2 tick set {_} to 1 loop {zadania::*}: clear {_itemy} clear {_nagroda} set {_s} to 0 loop {ukonczone::zadania::%player%::*}: if "%loop-value-2%" is "%loop-value-1%": format slot {_} -1 of player with red wool named "&e&lZadanie %{_}%" with lore "&cUkonczone" to be unstealable set {_s} to 1 if {_s} is not 1: set {_itemy} to "%{itemy::%loop-value%::*}%" replace all ", " with "||&e&l- " in {_itemy} replace all "and " with "||&e&l- " in {_itemy} set {_nagroda} to "%{nagroda::%loop-value%::*}%" replace all ", " with "||&e&l- " in {_nagroda} replace all "and " with "||&e&l- " in {_nagroda} format slot {_} -1 of player with paper named "&e&lZadanie %{_}%" with lore "&cWymagane przednioty:||&e&l- %{_itemy}%||||&2&lNagroda:||&e&l- %{_nagroda}%" to run "zadania %{_}% %player%" add 1 to {_} else: stop else: loop {zadania::*}: if arg-1 is "%loop-value-1%": loop {itemy::%arg-1%::*}: broadcast "%loop-value-2% %arg-1%" if player-arg has loop-value-2: send "masz %loop-value-2%" to player-arg else: send "&cNie masz %loop-value-2%" to player-arg stop loop {itemy::%loop-value-1%::*}: remove loop-value-2 from player-arg loop {nagroda::%loop-value-1%::*}: give player-arg loop-value-2 send "&2Ukonczyles zadanie %loop-value-1%" to player-arg add "%loop-value-1%" to {ukonczone::zadania::%player-arg%::*} make player-arg execute command "zadania" command /admin [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if player is op if arg-1 is not set: send "&e&l/admin stworz &8&l- &etworzy zadanie" send "&e&l/admin itemy &8&l- &eedytuje wymagane itemy za zadanie" send "&e&l/admin nagroda &8&l- &eedytuje nagroda za zadanie" send "&e&l/admin usun &8&l- &eusuwa zadanie" if arg-1 is "stworz": set {_} to size of {zadania::*} +1 add {_} to {zadania::*} send "stworzono zadanie %{_}%" if arg-1 is "usun": loop {zadania::*}: if arg-2 is "%loop-value%": clear {nagroda::%loop-value%::*} clear {itemy::%loop-value%::*} remove loop-value from {zadania::*} send "usunieto zadanie %arg-2%" loop {ukonczone::zadania::*}: remove arg-2 from {ukonczone::zadania::%loop-index-2%::*} if arg-1 is "itemy": loop {zadania::*}: if arg-2 is "%loop-value%": open chest with 3 rows named "itemy do zadania %arg-2%" to player wait 2 tick set {_} to 0 loop {itemy::%loop-value%::*}: set slot {_} of player's current inventory to loop-value-2 add 1 to {_} if arg-1 is "nagroda": loop {zadania::*}: if arg-2 is "%loop-value%": open chest with 3 rows named "nagroda do zadania %arg-2%" to player wait 2 tick set {_} to 0 loop {nagroda::%loop-value%::*}: set slot {_} of player's current inventory to loop-value-2 add 1 to {_} on inventory close: if inventory name of player's current inventory contains "nagroda do zadania": set {_} to "%inventory name of player's current inventory%" replace all "nagroda do zadania " with "" in {_} clear {nagroda::%{_}%::*} loop 3*9 times: if slot loop-number -1 of player's current inventory is not air: add slot loop-number -1 of player's current inventory to {nagroda::%{_}%::*} send "&2Zapisano nagrody zadania %{_}%" if inventory name of player's current inventory contains "itemy do zadania": set {_} to "%inventory name of player's current inventory%" replace all "itemy do zadania " with "" in {_} clear {itemy::%{_}%::*} loop 3*9 times: if slot loop-number -1 of player's current inventory is not air: add slot loop-number -1 of player's current inventory to {itemy::%{_}%::*} send "&2Zapisano itemy zadania %{_}%"
×