Skocz do zawartości

Polski Sześcian

Użytkownik
  • Zawartość

    655
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Polski Sześcian

  1. Może być źle wytabowane ale to właściciel serwisu code.skript.pl za to odpowiada
  2. A ten ciągle zmienia zdjęcie 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Bielecki
    3. Peridot

      Peridot

      Co ?!

      Rozumiem że mnie nie lubisz ? :(

    4. Polski Sześcian

      Polski Sześcian

      A tek to nie mówiłem XD

      *tego

  3. Szkoda mi słów... Nie kumam o jaki "skrypt" tu chodzi
  4. Polski Sześcian

    coinsy

    Nie możesz mi powiedzieć że nie działa, ponieważ było testowane. Po za tym zamieniamy {coinsy.player} na {coinsy.%player%} ponieważ zmienna ta musi dotyczyć bytu. (w tym przypadku gracza)
  5. Polski Sześcian

    coinsy

    variables: {coinsy.%player%} = 0 on first join: set {coinsy.%player%} to 0 on death: if victim is player: if attacker is player: add 10 to {coinsy.%attacker%} send "&6Zabiles innego gracza, zdobywasz 10 coinsow!" to attacker command /coinsy: trigger: send "&6Posiadasz %{coinsy.%player%}% coinsów." Widzę państwo że nie myślicie o tym że musi być zmienna umieszczona w variables
  6. LOOOOOL tu nawet IP jest niepoprawne bo nie ma takiej domeny Hmm.. Wersja zniechęca - na dodatek nawet nie ma prezentacji No cóż.... Raczej nikt nie wejdze
  7. A skrypty są w formacie .sk ?
  8. Skrypt jako tako może być... Chociaż z tego co wiem to dało by się go troszeczkę skrócić. Widzę że znowu wszyscy zaczęli wklejać te ich rakowe teksty Skrypt niestety nie jest jakiś oryginalny . Ale no dobra... Niech Ci będzie... 3,9/10 ~ Raport z biura anty-plagiatowego:
  9. Pobierz Skript stąd: http://republicansensei.com/Skript 1.9%2B.jar Jeszcze coś. Skript ma taki jeden... mały... haczyk... Jak zmieniasz wersje to polecam pobrać zawartość folderu /scripts, następnie usunąć folder /plugins/Skript, uruchomić ponownie serwer i wrzucić Twoje skrypty do folderu /plugins/Skript. Taka fajna notatka ode mnie: Staraj się nazywać skrypty bez używania spacji.
  10. https://code.skript.pl/9p70ICnU/ //Dodaję link, z którego zostało skopiowane spolszczenie http://www.worldcretornica.com/plotme/caption/caption-polish.yml.txt ~Invi
  11. Od tej chwili "wprowadzam" na te forum mój system który będzie sprawdzał czy dany skrypt/plugin jest plagiatem. Działa on na takiej zasadzie że najpierw muszę zdobyć link do kodu (code.skript.pl/XXXXX) Wklejam go następnie do mojego programu i automatycznie program wyszukuje linki do stron które zawierają podobny kod. Następnie analizuje te strony i gdy skrypt lub plugin nie jest plagiatem piszę post z takim raportem: lub jeśli jest plagiatem: ~Dodam tyle że będę takie coś dodawał do każdego następnego pluginu/skryptu który dodacie, żeby nie odkopywać...
  12. https://code.skript.pl/RaghIlZX/ Masz... I nie mów mi że źle //Wstawiam kod na https://code.skript.pl/ ~Invi
  13. variables: {poziom.%player%} = 0 {monety.%player%} = 0 {exp.%player%} = 0 on chat: set the player's display name to "&8[&6Poziom %{poziom.%player%}%&8] &b&l%player%" on death: if victim is a wolf: if victim's name is "&6Młody wilk &7[&6lvl 1 &7]": add 0.25 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker on death: if victim is a cave spider: if victim's name is "&6Lesny straznik &8[&4&lBoss&8]": add 2 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker send "&6Gracz %attacker% zabil Bossa Lesnego straznika!" to all players on death: if victim is a spider: if victim's name is "&6Obronca Lasu &8[&6Lvl 1&8]": add 0.50 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker on death: if victim is a wolf: if victim's name is "&6Wilcza Krolowa &8[&4&lBoss&8]": add 1 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles bossa! &2+1lvl" to attacker execute console command "bc &6Gracz %attacker% zabil &3Wilczą królową" on death: if victim is a skeleton: if victim's name is "&6Snieżny szkielet &8[&6Poziom 1&8]": add 0.75 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles moba" to attacker on death: if victim is a iron golem: if victim's name is "&f&lYeti &8[&4&lBoss&8]": add 5 to {poziom.%attacker%} execute console command "bc &6Gracz %attacker% zabil &3Yetiego!"
  14. variables: {poziom.%player%} = 0 {monety.%player%} = 0 {exp.%player%} = 0 on chat: set the player's display name to "&8[&6Poziom %{poziom.%player%}%&8] &b&l%player%" on death: if victim is a wolf: if victim's name is "&6Młody wilk &7[&6lvl 1 &7]": add 0.25 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker on death: if victim is a cave spider: if victim's name is "&6Lesny straznik &8[&4&lBoss&8]": add 2 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker send "&6Gracz %attacker% zabil Bossa Lesnego straznika!" to all players on death: if victim is a spider: if victim's name is "&6Obronca Lasu &8[&6Lvl 1&8]": add 0.50 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles Moba +25expa" to attacker on death: if victim is a wolf: if victim's name is "&6Wilcza Krolowa &8[&4&lBoss&8]": add 1 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles bossa! &2+1lvl" to attacker execute console command "bc &6Gracz %attacker% zabil &3Wilczą królową" on death: if victim is a skeleton: if victim's name is "&6Snieżny szkielet &8[&6Poziom 1&8]": add 0.75 to {poziom.%attacker%} send "&6Zabiles moba" to attacker on death: if victim is a iron golem: if victim's name is "&f&lYeti &8[&4&lBoss&8]": add 5 to {poziom.%attacker%} execute console command "bc &6Gracz %attacker% zabil &3Yetiego!"
  15. Usunąłbym ikonę bo znana Wam (lub nie) firma herbaty nie płaci serwisowi skript.pl za reklame
  16. Polski Sześcian

    EMB - EasyManageBlocks

    command /replacenear [<text>] [<text>]: trigger: loop blocks in radius arg 1: set loop-block to arg 2 Polecam dodać... tylko żeby współpracowało z twoim skryptem Ooo... Przyszedł mi pomysł na komendę /walls command /walls [<item>]: aliases: wall trigger: if player is op: if arg 1 is not set: send "&c/walls [NUMER BLOKU XD]" stop add 1 to {WORLDEDIT::%player%::TIMES} if {X1::%player%} is smaller than {X2::%player%}: set {_x1} to 1 set {_x2} to 2 else: set {_x1} to 2 set {_x2} to 1 if {Y1::%player%} is smaller than {Y2::%player%}: set {_y1} to 1 set {_y2} to 2 else: set {_y1} to 2 set {_y2} to 1 if {Z1::%player%} is smaller than {Z2::%player%}: set {_z1} to 1 set {_z2} to 2 else: set {_z1} to 2 set {_z2} to 1 set {_x} to difference between {X%{_x1}%::%player%} and {X%{_x2}%::%player%} set {_y} to difference between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%} set {_z} to difference between {Z%{_z1}%::%player%} and {Z%{_z2}%::%player%} set {_z} to {Z%{_z1}%::%player%} loop numbers between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%}: loop numbers between {X%{_x1}%::%player%} and {X%{_x2}%::%player%}: set {_y} to "%loop-number-1%" parsed as number set {_x} to "%loop-number-2%" parsed as number set block at location ({_x}, {_y}, {_z}) to arg 1 set {_z} to {Z%{_z2}%::%player%} loop numbers between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%}: loop numbers between {X%{_x1}%::%player%} and {X%{_x2}%::%player%}: set {_y} to "%loop-number-1%" parsed as number set {_x} to "%loop-number-2%" parsed as number set block at location ({_x}, {_y}, {_z}) to arg 1 set {_x} to {X%{_x1}%::%player%} loop numbers between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%}: loop numbers between {Z%{_z1}%::%player%} and {Z%{_z2}%::%player%}: set {_y} to "%loop-number-1%" parsed as number set {_z} to "%loop-number-2%" parsed as number set block at location ({_x}, {_y}, {_z}) to arg 1 set {_x} to {X%{_x2}%::%player%} loop numbers between {Y%{_y1}%::%player%} and {Y%{_y2}%::%player%}: loop numbers between {Z%{_z1}%::%player%} and {Z%{_z2}%::%player%}: set {_y} to "%loop-number-1%" parsed as number set {_z} to "%loop-number-2%" parsed as number set block at location ({_x}, {_y}, {_z}) to arg 1 ⚠ Ale musisz to przerobić żeby współpracowało z Twoim skryptem ⚠ Fajnie by też było jakbyś dodał //cut i //paste
  17. Wiesz co.. Jako tako to się sprawdzi ;P Ale on może mieć taki jeden malutki problem...
  18. Wiem dla czego. Ale fajnie by było jakby chociaż się pojawiały w takim samym rozmiarze jak przy normalnej czcionce Jeszcze lepiej jakby się pokazywały w skali np. 1:2, 1:3, 1:4, 1:5, itd.
  19. Hmm.. Ostatnio zauważyłem że emotikony działają tylko w domyślnym rozmiarze czcionki. Czyli tym Jak napiszę ":kappa:" to się pokaże: Jak napiszę ":kappa:" to nawet nie ma szans żeby zadziałało: :kappa:
  20. Ale w tym przypadku to by nie miało sensu
  21. Nie wiem czy ten skrypt miałby sens... Bo to można zrobić na zasadzie: on mine of stone: add 1 to {stone.%player%} {stone.%player%} is 100: send "&aAwansowales 1 poziom w gore!" set {stone.%player%} to 0 add 1 to {lvl.%player%} on first join: set {lvl.%player%} to 0 set {stone.%player%} to 0 on chat: cancel event broadcast "&7[&e%{lvl.%player%}%&7] &f%player%&7: %message%" A co do chatu to jeszcze tyle Ci mogę pomóc: on chat: cancel event {lvl.%player%} is 1: broadcast "&7[&eSwiezaczek&7] &f%player%&7: &f%message%" {lvl.%player%} is 2: broadcast "&7[&eSwiezak&7] &f%player%&7: &f%message%" Myślę że to było by głupie https://www.spigotmc.org/resources/bungeechat-inactive.3/ Polecam Ale... hmm... skrypt napisze i tak
  22. Mogę zrobić ale mogę zrobić tylko skrypt w Skriptcie, a nie w PHP Bo mi się nie chce (ew. może jak mi się zechce to go zrobie)
×