Skocz do zawartości

kubastion

Użytkownik
  • Zawartość

    327
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O kubastion

  • Tytuł
    Wyjadacz I
  • Urodziny 28.09.2001 (17.654169931 lat)

Ostatnie wizyty

950 wyświetleń profilu
  1. kubastion

    Kolorki

    Lekko zmodyfikowałem i działa, dzięki.
  2. kubastion

    Kolorki

    Tyle wiem, ale po to pisze tu (na SKRIPT.PL) zeby zobaczyc czy da sie zrobic to (tak jak mozna wywnioskowac z calej mojej poprzedniej wypowiedzi) w skrypcie, poniewaz chcialbym zrobic to automatycznie
  3. Witam czy istnieje w skrypcie cos takiego, ze np. komenda (to juz sam sobie ogarne) mozna zmienic dana litere nicku na inny kolor? Chodzi mi o to ze w kubastion robie sobie komende i np. 3 literke (w tym przypadku "b") zmieniam na (?) jasnoniebieski. Jesli nie to istnieje chociaz mozliwosc losowego kolorowania nicku? Ale nie w jednym kolorze bo to banal i chyba kazdy potrafi, lecz kazda literka na inny
  4. kubastion

    Yml

    Dzięki! Do zamknięcia
  5. kubastion

    Nie ustawia zbroi

    Mam podobny błąd u siebie Po prostu przerzuca tekst całkowicie i skrypt jakby go nie odczytuje. Również czekam na rozwiązanie.
  6. Witam, posiadam taki kod: command /t: trigger: wait 2 ticks open chest with 1 rows to the player wait 2 ticks set {_lista::*} to value list "przedmioty" get of "plugins/Skript/scripts/przed.yml" set {_przed} to random element out of {_lista::*} wait 1 ticks set slot 4 of player's current inventory to {_przed} send "%{_przed}%" Plik yml wygląda tak: przedmioty: - 'mob spawner named "&6Spawner" with lore "||Test"' Jak zrobić, żeby przedmiot wyświetlał się w GUI? Na dodatek prawidłowo? Na czacie wyświetla się to co jest w "przedmioty" ale nie działają nawet kolory, co oznacza że jest to całkowicie przeniesione z pliku yml. Jak zrobić żeby przeniosło z owego pliku na skrypt i żeby działało prawidłowo?
  7. kubastion

    GUI

    Rozwiązałem, do zamknięcia
  8. Witam, otóż mam taki kod: ... loop {tytuly::%player%} times: format slot 9 + loop-number of player with paper named "" with lore "%{tytul::%loop-number%::%player%}%" to close then run [execute console command "garddaj tytul %{tytul::%loop-number%::%player%}% %player%"] Chodzi o to, że w lore są różne zmienne, a w komendzie która jest wykonywana, jest za każdym razem ta sama zmienna - czyli ostatnia z loopowania. Przykładowo mam {tytuly::%player%} = 3 więc są 3 zajęte sloty, w każdym z tych slotów w lore jest "1", "2" i "3", ale gdy klikniemy którekolwiek z nich ciągle jest "3, np jeśli kliknę 1 z owych slotów to w execute command i tak wykonuje komendę z ostatniego slotu czyli w tym przypadku trzeciego". Nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć, mam nadzieję, że jest w miarę zrozumiałe i ktoś mi z tym pomoże. Z góry dziekuję!
  9. żałosne to sa Twoje bledy, pisze sie po prostu i poza tym
  10. command /test: trigger: wait 2 ticks if inventory name of current inventory of player is "test": loop {test1::%player%::*}: if {test2::%player%} is less than 10: loop {test2::%player%} times: if slot loop-number - 1 of current inventory of player is air: format slot loop-number - 1 of player with written book named "&6Test &b##%loop-value%" with lore "&7%{test3::%player%::%loop-value%}%" to close then run [execute console command "komenda %loop-value% %player%"] Wszystko działa, lecz problem jest w tym, że w nazwie tam gdzie jest "loop-value" wyświetlają się wszystkie loop'y po kolei, a w komendzie wykonywany jest ciągle ten sam (loop) - ostatni. Nie wiem w czym jest problem. Komenda wykonywana po kliknięciu działa jak trzeba bo gdy ręcznie wpisze numerki jest okey, więc jej tutaj nie wrzucam. Ktoś wie w czym może być problem?
  11. kubastion

    Random integer

    Sprawdzałem wiele razy i ciągle 2 mi wyskakuje
  12. set {_x} to random integer between 1 and 2 Dlaczego wtedy {_x} zawsze wynosi 2? set {_x} to random integer between 0 and 2 Teraz wszystko fajnie, bo wynosi też 1, ale także i 0 Jak zrobić żeby było losowo między 1 i 2
  13. Ranga premium posiada lekkie ułatwienia tak jak na każdym serwerze VIP, czy SVIP, bo serwer z samej pasji sie utrzymywać nie będzie. Ale owa ranga nie jest jak to mówią "op". Pozdrawiam
  14. Dlatego daliśmy od 1.8 w górę, wiele osób gra właśnie tylko i wyłącznie na tej wersji, ale o gustach się nie dyskutuje. Pozdro ;D
  15. Wersję planujemy zrobić 1.8-1.12. Co to gildii, nie jest to kolejny izihc, gdzie seta zrobisz w 10 minut i idziesz na tzw. "klepe", tutaj eq robi się spory czas, dzięki kilku dodatkom które ulepszają ekwipunek etc. Co do sugestii przemyślimy, dzięki za komentarz
×