kubastion

Użytkownik
  • Zawartość

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    3

1 obserwujący

O kubastion

Użytkownik
Użytkownik
  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

262 wyświetleń profilu
  1. zostanę

    Nikt nie jest idealny I to chyba dobrze, że chłopak się dalej rozwija?
  2. Damage x3 powinien działać, ale z tym wyrzutem to nie testowałem i nie wiem czy nie za daleko, hah ;p
  3. Jeśli chodzi o potrójne dmg to robisz coś w postaci: on damage: set damage to damage*3 push victim backwards at speed 2 linijka "push victim backwards at speed 2" wyrzuca gracza
  4. Podeślij kawałek kodu, przy którym wysyłają się te wiadomości, to coś wykombinujemy
  5. Też nad tym myślałem, ale będzie to bardzo męczące, bo mam sklep do napisania i spodziewałem się innych pomysłów co do tego. No cóż, dzięki ;p
  6. tak, tylko jeśli gracz będzie miał to w zwykłej skrzyni, i będzie to działać, to nie fajnie ;x
  7. Nie w tym rzecz... Nie wiem jak bardziej mogę to rozpisać , jak gracz kliknie PPM to coś się wydarzy, i LPM wydarzy się coś innego, rozchodzi sie o ten sam przedmiot w GUI
  8. admin

    Zmień if player's have gamamode creative na if player has permission "essentials.fly"
  9. Hey! Orientuję się ktoś, jak zrobić, że gdy gracz kliknie w GUI prawym coś się wydarzy, i lewym - wydarzy się coś innego. Z góry dziękuję! :))
  10. 1 sprawa: give 1 book named "&b&lStarozytna Ksiega &4&l&o{Postep: 2/10}" with lore "&3&oRozwiaz zagadke Starozytnych!" to attacker's inventory 2: send "&3&lAlad V >> &4Nie! Nie! Nie! To mialo by inaczej!" to attacker wait 5 second send "&3&l{MISJA}: &b&oZlikwiduj &2&lZanuka The Hunter!" to attacker else: send "&3&oNie posiadasz przy sobie &b&lStarozytnej Ksiegi &3&oz &4&lPostepem 1/10!" to attacker 3: on death of a witch: if name of victim is "&4&l{BOSS} &3&lAlad V": Podstaw i powinno działać
  11. Zrób coś w stylu on script load: komenda Jeśli oczywiście w tej komendzie masz konkretną lokacje podaną
  12. Pewnie, wtedy robisz tak: on rightclick with clock: set {_gracze} to 0 set {_gracze2} to 0 loop all players in "knock": add 1 to {_gracze} loop all players in "hard": add 1 to {_gracze2} Itd. Robisz do każdej mapy inną zmienną
  13. Już poprawiłem wyżej
  14. command /abc: trigger: set {_gracze} to 0 loop all players in "world": add 1 to {_gracze} wait 2 ticks open chest with 1 rows to the player wait 2 ticks format slot 4 of player with head named "&6Survival" with lore "&aGraczy online: &7%{_gracze}%" to be unstealable O to chodzi?
  15. Próbowałeś pobrać inną wersje tego pluginu? Może w tym jest problem ;x