Skocz do zawartości

kubastion

Użytkownik
  • Zawartość

    338
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O kubastion

  • Tytuł
    Wyjadacz I
  • Urodziny 28.09.2001 (17.906220558 lat)

Ostatnie wizyty

1 104 wyświetleń profilu
  1. kubastion

    Reklama

    Cześć, otóż na koncie bankowym i na paypalu uzbierała się już pewna sumka z serwera, lecz teraz graczy brak. W jaką reklamę najlepiej zainwestować, nie wydając najlepiej od razu 200 zł, tylko mniej lecz ze skutecznością. Pozdro! ^_^
  2. Za dużo jest do pokazania, żeby to wcisnąć w krótką i zwięzłą reklamę, a nie chcemy Was przecież zanudzić. Dzięki za komentarz, mam nadzieję że do zobaczenia
  3. No niestety, ja to jestem chyba jeszcze tej starej daty, że nowsze wersję już mnie nie "pociągają" Mimo wszystko zapraszamy, może się miło zaskoczysz, pozdro
  4. Ruszamy już w ten wtorek o godzinie 18, zapraszamy!
  5. Czy ja wiem czy szybciej? Tutaj wystarczy zamienić send na broadcast, a tak to trzeba zrobić loopowanie etc
  6. Mała luka podczas przeglądania skryptu: send "&8>>> &6Gracz %player% awansowal na %{prestiz.%sender%}% poziom prestizu!" Domyślam się że ta wiadomość ma być wysłana do wszystkich graczy więc zamień "send" na "broadcast". Ignoruj te wszystkie [ciach], na tym forum potrafią tylko krytykować, pozdro! ^_^
  7. Cześć, po tym jak załadowały mi się skrypty przy włączeniu serwera, od razu się wyłączył i całkiem mocno zaspamił mi konsolkę, tu są logi: Czytam i nie mogę się doczytać w czym konkretnie jest problem, jeśli ktoś wie o co chodzi będę niezmiernie wdzięczny, pozdro!
  8. kubastion

    Serduszka

    command /resetserc [<player>] [<number>]: permission: reset.serc trigger: set {_x} to arg-player's max health set arg-player's max health to {_x} - arg 2 give arg 2 of redstone block of unbreaking 10 named "&4&lDODATKOWE SERCE: &7&l+1" to the arg-player Uzycie komeny to /resetserc <nick gracza ktoremu ma zabrac serca> <ilosc serc ktore maja zostac zabrane>
  9. Witam, jak zrobić żeby w jednej wiadomości przy kliknięciu na dwa inne wyrazy działo się zupelnie co innego? wiadomosc: [ X ] [ Y ] Chce zeby przy kliknieciu X wyswietlalo po wycelowaniu "xyz" i uzylo komende /x, a przy kliknieciu y wyswietlalo "zyx" i wykonalo komende /y. Probowalem wcisnac to jedna zmienna, ale nigdzie nie moge znalezc przykladow. Z gory dzieki ^_^ Wiem jak zrobic to w osobnych linijkach, wiec bez zbednych komentarzy.
  10. Witam, mój kod wygląda następująco: ... set {_l::*} to lore of player's tool split at "||" replace all "&fPzm:&d " with "" in {_l::3} set {_l::3} to uncoloured {_l::3} parsed as number replace all "&fPkt:&d " and "%%" with "" in {_l::4} set {_l::4} to uncoloured {_l::4} parsed as number set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%" Wcześniejszy kod jest nieistotny. Otóż problem jest w tym, że linijka: set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%" Nie działa, po wykonaniu czynności nic się nie dzieje, a gdy postawię ją tu: ... set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%" set {_l::*} to lore of player's tool split at "||" replace all "&fPzm:&d " with "" in {_l::3} set {_l::3} to uncoloured {_l::3} parsed as number replace all "&fPkt:&d " and "%%" with "" in {_l::4} set {_l::4} to uncoloured {_l::4} parsed as number Wszystko działa i zmienia lore przedmiotu jak trzeba Wszystko dzieje się na GM 0, co ciekawe gdy włączę sobie tryb kreatywny, niezależnie od tego gdzie znajduje się owy kod, wszystko działa jak należy. Niestety linijka ta nie może być na początku, ponieważ bierze liczbę z "replace" więc musi znajdować się na końcu. Próbowałem chyba wszystkiego i już nie mam pojęcia w czym może być problem. Ma ktoś jakieś sugestie? Z góry dzięki
  11. kubastion

    Kolorki

    Lekko zmodyfikowałem i działa, dzięki.
  12. kubastion

    Kolorki

    Tyle wiem, ale po to pisze tu (na SKRIPT.PL) zeby zobaczyc czy da sie zrobic to (tak jak mozna wywnioskowac z calej mojej poprzedniej wypowiedzi) w skrypcie, poniewaz chcialbym zrobic to automatycznie
  13. Witam czy istnieje w skrypcie cos takiego, ze np. komenda (to juz sam sobie ogarne) mozna zmienic dana litere nicku na inny kolor? Chodzi mi o to ze w kubastion robie sobie komende i np. 3 literke (w tym przypadku "b") zmieniam na (?) jasnoniebieski. Jesli nie to istnieje chociaz mozliwosc losowego kolorowania nicku? Ale nie w jednym kolorze bo to banal i chyba kazdy potrafi, lecz kazda literka na inny
×