Skocz do zawartości

kubastion

Użytkownik
  • Zawartość

    294
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O kubastion

  • Tytuł
    Wyjadacz I
  • Urodziny 28.09.2001

Ostatnie wizyty

608 wyświetleń profilu
  1. świat NetherEndStatus - łatwe zarządzanie Netherem i Endem.

    @Quintalinio, nie rozumiem Twojego toku myślenia. Jeśli jakiś skrypt jest przez Ciebie niejasny, to jest od razu do wyrzucenia? W configu wyraźnie piszę "open", "close" i nie trzeba umieć angielskiego, żeby wiedzieć co to oznacza. Co do skryptu całkiem ciekawy, aczkolwiek zmieniłbym wszystkie wiadomości na język polski, zaraz się przyczepią, że ukradłeś z jakiegoś zagranicznego forum.
  2. zabawa T-Enchanty - Skrypt na wybierane enchanty

    Dałoby się to znacznie skrócić, chociażby z argumentami: if arg 1 is "eff": if arg 2 is "1" or "2" or "3" or "4" or "5": if player's level is bigger than 9: remove 10 * arg 2 from player's level execute console command "enchant %player% efficiency %arg 2%" send "&cUlepszono" stop Zmieniłbym jeszcze w komendzie argument 2 z "tekst" na "number"
  3. ekonomia SSP Klejnoty - System Klejnotów Na twój serwer

    Za dużo komend ;/
  4. Dodawanie do zmiennej %now%

    #Up, jednak nie. Wyskakuje mi podobny błąd przy: add {_d} minutes to {test::%player%::%loop-number-2%} Gdy {_d} zamienię na jakąś liczbę, to działa bez zarzutów, ale nie mam pomysłu jak to rozwiązać. #Edit: Oczywiście nikt się nie odzywał, to szukałem po internecie, zajęło mi to ponad godzinę, ale znalazłem. Do zamknięcia
  5. Lewy/Prawy/Srodkowy PM

    Poradziłem sobie, dodatek skellett. Do zamknięcia e.e
  6. Realistyczne/Blokada kowadła

    Tu masz ten skrypt ze ścinaniem drzew, wystarczy trochę na google poszukać: https://code.skript.pl/Tpmxhjek/ Skrypt rzecz jasna nie jest mój
  7. CoolDown pisania

    on chat: if {cd::%player%} doesn't exist: set {cd::%player%} to now remove 8 seconds from {cd::%player%} if player has permission "player": if difference between {cd::%player%} and now is bigger than 5 second: stop else: send "&aMusisz jeszcze troche poczekac zanim znow cos napiszesz!" if player has permission "vip": if difference between {cd::%player%} and now is bigger than 4 second: stop else: send "&aMusisz jeszcze troche poczekac zanim znow cos napiszesz!" if player has permission "svip": if difference between {cd::%player%} and now is bigger than 3 second: stop else: send "&aMusisz jeszcze troche poczekac zanim znow cos napiszesz!" if player has permission "moderator" or "helper": if difference between {cd::%player%} and now is bigger than 2 second: stop else: send "&aMusisz jeszcze troche poczekac zanim znow cos napiszesz!"
  8. ANTY-FAWORKA

    on drop: if player has permission "antyfaworka": cancel event on rightclick on chest: cancel event
  9. Lewy/Prawy/Srodkowy PM

    Witam, czy istnieje sprawdzanie przy wydarzeniu "on inventory click", czy klikane było prawym, lewym, czy środkowym przyciskiem? A nawet prawym/lewym przyciskiem z shiftem? on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "test": if slot is 10: ???
  10. Dodawanie do zmiennej %now%

    Wyskakuje: ... is not an entity type Aczkolwiek poradziłem sobie, w taki sposób: loop {test::%player%} times: add 5 seconds to {_x} Do zamknięcia
  11. Dodawanie do zmiennej %now%

    Tyle to i ja wiem, w poście nie pytałem co powoduje błąd, tylko jak to naprawić. Nie jest istotne jaka jest zmienna, bo jeśli będzie słowem, liczbami, czy czymkolwiek to i tak ten błąd będzie wyskakiwał, bo ta linijka jest nieprawidłowa.
  12. Witam. Mam problem z takim kodem: command /test: trigger: set {_x} to now add {test::%player%} * 5 seconds to {_x} Taka komenda mi nie działa, ale taka już tak: command /test: trigger: set {_x} to now add 5 minute to {_x} Wie ktoś może jak zrobić, żeby pierwsza komenda działała? Błąd, który wyskakuje: '{test::%player%} * 5 seconds' is not an item type
  13. Dodawanie do zmiennych [czas]

    No tak, ale wątpie że istnieje "set {_c} to now + 5 minute", zreszta wtedy działało by tak samo, więc... #Edit: poradziłem sobie, faktycznie %now% pomimo moich obaw, działało jak należy. Do zamknięcia
  14. Witam. Otóż w kilku skryptach używane są u mnie zmienne czas, chciałbym, żeby po wykonaniu jakiegoś wydarzenia, np: on rightclick on bedrock: set {hour} to hour + 1 set {minute} to minute + 25 if {minute} is bigger than 59: set {_c} to {minute} - 60 set {hour} to hour +1 set {minute} to {_c} if {hour} is bigger than 23: set {_h} to {hour} - 24 set {hour} to {_h} set {day} to day + 1 Pytanie jest takie, czy da się to ułatwić? Konkretniej chodzi mi o to, że jeśli dzisiaj mamy (czysto teoretycznie) 31 stycznia, to żeby ustawiło się na nowy miesiąc a nie na 32 stycznia bo takiego dnia nie ma ;v. Nie chce robić żeby sprawdzało który jest miesiąc i zależnie od niego zmieniało na nowy, bo to za dużo linijek, mam nadzieję, że ktoś zna jakieś rozwiązanie. Wracając, wiem, że jest taka opcja: on rightclick on bedrock: set {hour} to hour + 1 set {minute} to minute + 25 if {minute} is bigger than 59: set {_c} to {minute} - 60 set {hour} to hour +1 set {minute} to {_c} if {hour} is bigger than 23: set {_h} to {hour} - 24 set {hour} to {_h} set {day} to day + 1 if month is 1: if {day} is bigger than 31: set {day} to 1 set {month} to 2 if month is 2: if {day} is bigger than 27: set {day} to 1 set {month} to 3 ... Jak widać za dużo tego, szczególnie że tych wydarzeń potrzebuję użyć dużo razy. Z góry dzięki za pomoc
  15. Wojsko

    Napisałem już ten skrypt, do zamknięcia...
×