kubastion

Użytkownik
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    2

1 obserwujący

O kubastion

Użytkownik
Użytkownik
  • Tytuł
    Użytkownik I

Ostatnie wizyty

180 wyświetleń profilu
  1. Porę roku można zmienić w world edit, poszukaj na internecie a coś pewnie znajdziesz!
  2. Witam! Kiedyś korzystałem z takiego efektu, który ustawia poziom zniszczenia danego przedmiotu, tzn. jeśli coś zrobię np: on rightclick with diamond pickaxe: To ustawi mi zniszczenie poziomu na 1300/1561 I czy da się sprawdzić ile dany przedmiot jest już zniszczony? Z góry dziękuje!
  3. Piszę mi, że ten event można użyc tylko przy śmierci //Daj screena ~Myszak
  4. Witam, czy wie ktoś jak za pomocą skryptu, bądź czegoś innego można zablokować cały drop z łowienia? Chcę dodać swój, i nawet mam to już zrobione, tylko te śmieci, które ciągle lecą będą dla graczy irytujące. Z góry dziękuje!
  5. Wtedy jak cos "bierze" to po kliknieciu wedka nie schodzi tak jak powinna, tylko gdy ryba odplynie trzeba kliknac jeszcze raz aby miec splawik w rece
  6. Kod: on fishing state of caught fish: remove event-item from player's inventory Błąd: There's no item stack in an on on fishing state event Z góry dziękuje!
  7. Kolega użył komendy z essentials, jeśli nie posiadasz takowego pluginu (bądź podobnego) to nie będzie Ci działać
  8. Właśnie tu jest problem, przed tym postem szukałem randomSK, skUnity jest wyłączone a na innych stronach nie mogę pobrać, nawet na stronie oficjalnej, wyskakuje jakiś błąd... Podesłałby ktoś DZIAŁAJĄCEGO link'a?
  9. Już ogarnąłem, tylko skunity nie działa i nie mogę pobrać randomSK aby działał event "on fishing state of caught fish:" #Edit Podeśle ktoś może linka'a do randomsk? Tylko nie skunity bo strona nie działa od jakiegoś czasu
  10. Kojarzy ktoś może event na łowienie?
  11. Tak, zmienna ta występuje na chacie Przykład - jeżeli chcesz zrobić "swój chat": on chat: cancel event broadcast "&b[Gracz]%display name of player%&c >&a %message%"
  12. Zle! XD Musi byc jeszcze hp on death: if victim is player: chance of 30%: spawn zombie at location of victim set name of last spawned entity to "Zombiak" set health of last spawned entity to 20 if entity is zombie: if name of entity is "Zombiak": drop 1 gold ingot at victim
  13. Zrób coś takiego jak variables, dodaj zmienną: variables: {hajsiwo::%player%} = 150 teraz, komenda, przy zmiennych, które mają być widoczne dla graczy zawsze dodajemy %%: command /smoczemonety: trigger: send "&a&lAktualnie posiadasz %{hajsiwo::%player%}% smoczych monet!" i komenda command /daj: trigger: if player has permission "uprwnienie.jakies": add 10 to {hajsiwo::%player%} Mam nadzieję, że pomogłem!
  14. flesh, nie flash
  15. Jakimś cudem działa, nie wiem dlaczego o tym nie pomyślałem e.e. Pewnie myślałem, że to to samo XD Dzięki śliczne. Do zamknięcia!