Skocz do zawartości

kubastion

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    381
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O kubastion

  • Urodziny 28.09.2001 (20.647417911 lat)

Ostatnie wizyty

2 592 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kubastion

  1. kubastion

    RCON

    Witam, otóż gdy ze strony chcę wykonać komendę piszę mi że nie jest połączony z RCON'em mimo tego że wszystkie dane podałem prawidłowo. Serwer połączony jest z bungeecordem i nie wiem czy przez to coś się blokuję??
  2. Opisz trochę na czym polega ten skrypt, bo bez wchodzenia w kod ciężko to stwierdzić. Pozdro
  3. Orientuje się ktoś czy w skrypcie da się postawić kryształ endu? Kiedyś próbowałem i nic się nie działo przy próbie postawienia. Używam wersji 1.12.2
  4. kubastion

    Pomocy

    Spróbuj może: on rightclick on entity: if clicked entity is player: set name of clicked entity to {_x}
  5. kubastion

    Worldedit

    Z drzwiami naprawiło problem, ale pochodnie dalej wypadają
  6. kubastion

    Worldedit

    Wie ktoś może jak zrobić, aby przy wklejaniu schematów nie wyrzucało mi drzwi oraz pochodni na ziemię? Drzwi wyrzuca dlatego, że jest trawa w miejscu w którym są wklejane, ale pochodnie wyrzuca czasami całkowicie z [ciach] nawet jeśli w danym miejscu przed wklejeniem schematów nie ma żadnego bloku. Do wklejania schematów używam takiegoż oto kodu paste schematic "xxx" at location of event-block Z góry dzięki i pozdrawiam!
  7. Cześć, mam taki kodzik: on disconnect: kill {zmienna::%player%} Taki sam kod mam z "on quit", gdy wychodzę z gry teoretycznie powinno mi zabić moba, ale dopiero gdy wchodzę z powrotem to widzę jak ten mob ginie, nie mam pojęcia dlaczego. Chciałbym, żeby przy wychodzeniu z serwera mob ten ginął, wie ktoś może jak sobie z tym poradzić? Z góry dzięki! ^_^
  8. zamiast 134 możesz użyc np: set {_czas} to "1 hour 10 minutes 15 seconds" parsed as timespan
  9. Napisałbyś mi jak widzi Ci się ta funkcja? Bo będę miał trochę tych zmiennych i nie chcę przy każdej robić replace bo to wyjdzie sporo linijek
  10. Napisałem, że nie chcę wykorzystywać replace, bo może da się to zmienić gdzieś w configu albo coś i ograniczę dzięki temu masę niepotrzebnych linijek. Czekam dalej, dzięki mimo wszystko
  11. kubastion

    Spolszczenie

    Cześć stworzyłem przykładową zmienną: set {x} to "10 minute" parsed as timespan Teraz chcę ją zobaczyć, czyli: command /abc: trigger: send "%{_x}% Wie ktoś może co zrobić, żeby spolszczyć to co ma się wyświetlić? 10 minute -> 10 minut Wiem, że mogę wykorzystać "replace", ale czy jest jakaś inna metoda zamiast tworzyć bezsensowne linijki? W configu nic nie znalazłem. Z góry dzięki i pozdro!
  12. Tak. W jakim momencie chcesz żeby Ci sprawdzalo czy masz zbroje?? Przy wpisaniu komendy czy jak?
  13. a co chcesz żeby tu się działo, bo nie rozumiem zbytnio? variables: {skok::%player%} = 0 on Jump: add 1 to {skok::%player%} wait 1 second send "%{skok::%player%}%"
  14. kubastion

    Wilk

    Działa, dzięki wielkie
  15. kubastion

    Wilk

    Dalej siada @TermitCG Twój kod też nic nie zmienia, dalej siada
×
×
  • Dodaj nową pozycję...