Skocz do zawartości

xXx_Skrypter_xXx

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    211
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana xXx_Skrypter_xXx w dniu 25 stycznia

Użytkownicy przyznają xXx_Skrypter_xXx punkty reputacji!

O xXx_Skrypter_xXx

  • Urodziny 03.04.2003 (19.498591533 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    skrypty , java
  • Nick w MC
    Patriszio

Ostatnie wizyty

2 283 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xXx_Skrypter_xXx

  1. Posiadam skinsrestorer a skiny biorę ze strony minecraft-heads. Serwer jest już w online mode, ale nic to nie zmienia. Dalej nie widzę skina główki w inventory.
  2. Zmieniłem na tryb online, ale główki w inventory dalej są bez skina.
  3. Nie korzystam z modyfikacji. Pluginy: EssentialsX oraz skript 2.6.3 Główkę dostaję komendą /skull z essentials oraz komendą zrobioną w skrypcie w obydwóch przypadkach skina nie widać.
  4. Tak, ustawiłem online mode, ale nic to nie zmieniło, dalej nie widać skina w ekwipunku.
  5. Witam, potrzebuję pomocy. Nie widzę skinów na głowach graczy w inventory. Po postawieniu główki na ziemi skina normalnie widać. Wersja silnika: purpur 1.19.2 Testowałem również 1.18.2 , 1.19.1 lecz ten sam problem. Jedynie na wersji 1.17.1 wszystko działa jak należy.
  6. Jak wykryć czy gracz zdejmuje lub zakłada zbroję eventem "on armor change"? A może jest jakiś inny sposób, żeby to sprawdzić? Wersja serwera 1.16.4, dlatego SharpSk odpada, ponieważ nie wykrywa zbroji z nether update.
  7. Tworzysz region z world guard. W tym przypadku "event" command /test: trigger: loop all players: if "%region at loop-player%" contains "event": send "jestem w regionie event!" to loop-player else: send "nie jestem w regionie event!" to loop-player
  8. Próbowałeś wysyłać wiadomość od razu do zmiennej? Mogę też ci zaproponować żebyś stworzył sobie region w którym odbywa się event, i wysyłać wiadomość do graczy tylko w tym regionie.
  9. xXx_Skrypter_xXx

    Komenda /napraw

    command /napraw: trigger: if player has permission "permisja": wait 2 tick open chest inventory with 1 row named "&7&LNAPRAWA" to player loop 9 times: set player's current inventory's slot loop-number -1 to gray stained glass pane named "&7Czy napewno chcesz naprawic wszystkie itemy w ekwipunku?" set player's current inventory's slot 3 to emerald named "&aTAK" with lore "&2Koszt: &f1000pkt. xp" set player's current inventory's slot 5 to redstone named "&cNIE" else: send "&cNie posiadasz permisji do uzycia tej komendy!" to player stop on inventory click: if name of player's current inventory is "&7&LNAPRAWA": cancel event if clicked inventory is not player's inventory: if "%clicked slot%" is "3": if player's exp is greater than or equal to 1000: remove 1000 from player's exp loop all items in player's inventory: repair loop-item send "&cPrzedmioty w twoim ekwipunku zostaly naprawione!" to player close player's inventory stop else: send "&cPosiadasz zbyt malo pkt. expa! &a%player's exp% &7/ &21000" to player close player's inventory stop if "%clicked slot%" is "5": close player's inventory Nie testowane, powinno działać
  10. command /test: trigger: add player to {test::*} Dodałem 2 graczy do zmiennej, i oboje dostali wiadomość command /test2: trigger: send "cos tam" to {test::*} Jeżeli to ci nie pomoże, to możesz jeszcze spróbować wrzucić sobie te 2 skrypty na serwer i przetestować. Jeżeli będzie działało to coś nie tak jest w takim razie w kodzie.
  11. Wersja skrypta? Jaki silnik serwera?
  12. Mogę kawałek kodu w którym zapisujesz graczy do zmiennej?
  13. Chcesz mieć tą skrzynkę w ekwipunku? Czy chcesz klikać kluczem na położoną skrzynie?
  14. if type of player's helmet is a leather helmet: #Gdy gracz ma założony skórzany hełm if player's helmet is enchanted with protection 1: #Gdy hełm gracza posiada enchant protection 1 if display name of player's helmet is "Skorzany Helm": #Gdy hełm gracza nazywa się 'Skorzany Helm' set {_helm} to helmet of player if lore of {_helm} contains "predkosc": #Gdy w lore hełmu jest napisane 'predkosc' apply speed 1 to player for 30 second
  15. command /test: trigger: loop all players: add loop-player to {test::*} command /test2: trigger: loop {test::*}: send "Coś tam" to loop-value U mnie działa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...