Skocz do zawartości

xXx_Skrypter_xXx

Użytkownik
  • Zawartość

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O xXx_Skrypter_xXx

  • Tytuł
    Użytkownik I

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Półdupek
  • Hobby
    skrypty,java,minecraft
  • Nick w MC
    niegramwmc

Ostatnie wizyty

1 162 wyświetleń profilu
  1. if player's tool is 351:11 named "&bTotem Zycia" with lore "&f&lBonusy:|| ||&7- Dodatkowe Serca +4 || ||fKliknij ppm aby zalozyc!": if {dodatkoweserca::%player%} is 0: set rf max hp of player to 24 set {zalozonytotem::%player%} to 1 send "&a[BONUSY] Zalozyles &BTotem Zycia&a!" else: set {dodatkoweserca::%player%} to 0 set rf max hp of player to 20 set {zalozonytotem::%player%} to 0 send "&a[BONUSY] Sciagnales &BTotem Zycia&a!" stop Jak zrobić by po kliknięciu w ten item , on usuwał by się z ekwipunku i dodawał by się do inventory pod komenda /bonusy , a gdy już tam będzie jak klikniemy na niego już w tym inv /bonusy to wróci z powrotem do ekwipunku . Jeżeli ktoś czegoś nie rozumie to piszcie , spróbuje to jakoś lepiej wytłumaczyć. Z góry dzięki za pomoc!
  2. Dodaj poziomy i nowy drop do oblokowania od kolejnych poziomow
  3. command /tpa <player>: permission: tpa permission message: &cBrak uprawnien! trigger: if {tpa.%player%.to.%arg%} is not true: send "&c%player% &7prosi o prosi teleportacji do Ciebie" to arg send "&7Wpisz &c/tpaaccept &7aby zaakceptowac teleportacje, lub &c/tpadeny &7aby ja odrzucic." to arg send "&7W ciagu &c40 sekund &7prosba ulegnie przedawnieniu" to arg send "&7Prosba teleportacji wyslana do &c%arg%" to player set {tpa.%player%.to.%arg%} to true set {tpa.%arg%} to player wait 40 seconds set {tpa.%player%.to.%arg%} to false set {tpa.%arg%} to 0 else: send "&7Wyslales juz prosbe do tego gracza!" stop command /tpaccept: permission: tpa permission message: &cBrak uprawnien! trigger: if {tpa.%player%} is not 0: send "&7Teleport rozgrzewa si�..." teleport player to {tpa.%player%} set {tpa.%{tpa.%arg%}%.to.%player%} to false set {tpa.%arg%} to 0 command /tpadeny: permission: tpa permission message: &cBrak uprawnien! trigger: if {tpa.%player%} is not 0: send "&7Prosba teleportacji odrzucona" to {tpa.%player%} send "&7Prosba teleportacji odrzucona" set {tpa.%{tpa.%arg%}%.to.%player%} to false set {tpa.%arg%} to 0
  4. Dlaczego ten skrypt mi nie dziala? on sneak toggle: if "%region at player%" contains "autobus1" or "autobus2" or "autobus3" or "autobus4" or "autobus5": make player execute command "warp" mam stworzony w danym miejscu region autobus1 , gdy kucam nic się nie dzieje. Skrypt nie wywala żadnych błędów
  5. on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "&a<>&7-------&a&lDROP&7-------&a<>": cancel event if "%clicked slot%" is "51": if {blokwiadomosci::%player%} is 1: set player's current inventory's slot 51 to book named "&4&lPowiadomienia" with lore "&aStatus : Wlaczone!" set {blokwiad::%player%} to 1 set {blokwiadomosci::%player%} to 0 else: if {blokwiadomosci::%player%} is 0: set player's current inventory's slot 51 to book named "&4&lPowiadomienia" with lore "&aStatus : Wylaczone!" set {blokwiad::%player%} to 0 set {blokwiadomosci::%player%} to 1 @Medyk324 @Grex Mam taki problem , że gdy nazwe sobie skrzynkę i tam klikam w dany slot to wszystko działa.. ale jak gui jest otwierane komendą podaną w skrypcie to nie..
  6. Dalej nic Nie wiem może do tego skryptu są potrzebne jakieś dodatki?
  7. Dalej gdy klikam nic się nie dzieje
  8. on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "&a<>&7-------&a&lDROP&7-------&a<>": if slot is 51: if {blokwiadomosci::%player%} is 1: wait 1 tick set player's current inventory's slot 51 to book named "&4&lPowiadomienia" with lore "&aStatus : Wlaczone!" else: if {blokwiadomosci::%player%} is 0: wait 1 tick set player's current inventory's slot 51 to book named "&4&lPowiadomienia" with lore "&aStatus : Wylaczone!" Skrypt ma zmieniać lore gdy klikne w gui na ksiażkę , tylko że wlaśnie nie zmienia Skrypt nie ma żadnych błędów. Czy jest tu coś do zmiany , albo coś źle?
  9. Który dodatek skript będzie potrzebny do broadcast'a?
  10. Dlaczego komenda broadcast w skrypcie mi nie działa? Dodam jeszcze że jak używam komendy w grze , to wysyła wiadomość tak jak powinno. command /ogloszenie [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&cChyba cos Ci sie pomylilo... Sprobuj &e/ogloszenie <ogloszenie> &e!" else: broadcast "&6ADMIN &f- &c%arg 1%" Nie ma żadnych błędów , ale jak wpisuje komende ( /ogloszenie test ) to wyskakuje mi "An internal error occurred while attempting to perform this command".
  11. xXx_Skrypter_xXx

    TYTUL

    Zobacz czy dziala ... jak cos to pisz
  12. xXx_Skrypter_xXx

    TYTUL

    command /tytul [<text>]: trigger: if arg 1 is set: make console execute command "/pex user %player% prefix %arg 1%" else: send "Poprawne uzycie /tytul <nowy prefix>" Nie testowane , moze bedzie dzialac Wymagany plugin : PermissionsEX
  13. Jesteś mistrz Wszystko działa thx
  14. Umiał byś jeszcze zrobić tak ,że po rozwaleniu ten blok będzie respił się w miejscu w którym go położyliśmy co 10 sekund? Albo żeby komenda /kamien respiła ten emerald pod nami
  15. Gdy stawiam 1 emerald zachowuje się jak normalny emerald ore , gdy stawie ich więcej 1 z nich albo więcej ma te 100 hp i reszta działa.
×