Skocz do zawartości

PanMaruda

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    1 429
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    36

Ostatnia wygrana PanMaruda w dniu 26 września

Użytkownicy przyznają PanMaruda punkty reputacji!

9 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

6 429 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PanMaruda

  1. tu masz taki fajny efekt https://docs.skunity.com/syntax/search/id:1292 i wywal tą funkcję
  2. a daj zamiast 'current inventory...' > 'event inventory'
  3. poprawcie mnie jeśli się mylę, ale inventory close event jest czysto client side - to tylko informacja od gracza że zamknął ekwipunek, nie da się tego anulować, nie da się nic z tego pobrać bo event już został 'dokonany'
  4. PanMaruda

    Auction House

    proszę, przetłumaczyłem na czeski:
  5. PanMaruda

    NBT lore

    Super, a powiedz mi na jakiej podstawie wprowadziłeś tą zmianę? Korzystałeś z jakiejś dokumentacji czy po prostu stwierdziłeś że sobie sam coś dopiszesz i teraz płacz że nie działa?
  6. command spawn [<entity type=sheep>] [<integer=1>]: trigger: spawn arg 2 of arg 1 at player
  7. command spawn [<entity type=sheep>] [<integer=1>]: trigger: spawn arg 2 of arg 1 at player po ewentualne wyjaśnienie odsyłam do mojego poradnika o komendach
  8. PanMaruda

    Ping

    w craftserve był kiedyś taki problem z tmobile i podlegającymi pod nich firmami nie wiem od kogo oni biorą serwery, ani skąd ty wynajmujesz, ale wtedy wystarczało że przenieśli ci pliki na maszynę w innej lokalizacji i wszystko śmiagło jak passat w gazie
  9. PanMaruda

    WorldEdit

    naczytałeś się tych poradników od Heliosa czyż nie? XD no pewnie że się naczytałeś XDDD zostaw sobie tego FAWE bo jest najlepszą opcją, pobierz ostatniego builda czy tam ostatnią stabilną wersję i nie dawaj permisji przypadkowym osobom, a wszystko będzie dobrze
  10. dlatego że używasz 'player' w evencie, który go nie posiada
  11. view distance chunków na najmniejszą grywalną wartość xd view distance graczy i mobów na najmniejsze grywalne wartości xd zasięg reakcji mobów na najniższe grywalne wartości limit spawnowania mobów randomTickSpeed zmniejszyć limit na leje stackowanie itemów z ziemi wyłączyć przesuwanie się graczy wyłączyć antyxray wszystko co się da ustawić na asynchroniczne limit pakietów od graczy limit mobów na chunk stackowanie mobów jak uruchamiam serwer to z reguły wyłączam chrome i od razu kilka TPSów więcej jest xd znajdź żonę spłodź syna zasadź drzewo zbuduj dom albo nie wiem idź pobiegaj czy coś xd
  12. zapewniam cię, że jest - podałem ci nazwę zakładki, nazwę wyrażenia i link do dokumentacji, to nie jest trudne - szukaj, szukaj, przyda ci się taka umiejętność na przyszłość
  13. w pliku konfiguracyjnym musisz odszukać opcję 'date format' i dostosować ją pod swoje wymagania, wszystko masz tam dokładnie opisane razem z przykładami wyrażenie 'formatted time' znajdziesz w dokumentacji skripta (https://skriptlang.github.io/Skript/index.html) - tam również wszystko jest jasno opisane razem z przykładami
  14. tak, domyślny wygląd wyrażenia 'now' możesz zmienić w pliku konfiguracyjnym Skripta ewentualnie możesz skorzystać z wyrażenia 'formatted time' aby uzyskać jednorazową zmianę
  15. a więc może to wina sekcji 'to run' - zawsze były z nią problemy w tuske (bo zakładam że z tuske korzystasz) w takim razie są dwie opcje Jeżeli korzystasz z nowszej wersji minecrafta (powiedzmy 1.14+) to możesz spróbować z dodatkiem skript-gui. To jest taka kontynuacja gui z Tuske, z tego co pamiętam to składnia była identyczna (o ile nie taka sama). W każdym razie możliwe że wtedy będziesz musiał poprawić skrypty w których używasz GUI. Druga opcja teoretycznie prostsza o ile umiesz w funkcje - zrób sobie krótką z dwoma argumentami typu 'player' (dla gracza i argumentu), gdzie po prostu dodajesz tą liczbę i podmieniasz itemek w GUI. Potem tylko zamieniasz końcówkę 'to run' na 'to run function nazwa(player, arg)'
×
×
  • Dodaj nową pozycję...