Skocz do zawartości

PanMaruda

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    1 469
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    36

Ostatnia wygrana PanMaruda w dniu 26 września 2021

Użytkownicy przyznają PanMaruda punkty reputacji!

11 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

7 995 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PanMaruda

  1. region at event-block is "spawn" v "%region at event-block%" contains "spawn"
  2. PanMaruda

    Mob

    zamień 0.1 na 10% a co do reszty to zobacz co skopiowałeś
  3. PanMaruda

    Mob

    death: victim = player: chance of 0.1: spawn snowman named "balwanek" at victim victim = snowman name of victim = "balwanek": drop 1 cookie at victim
  4. damn bro, a co jeżeli gracz ma steava jako skina skoro już masz multiverse-core to zainteresuj się też multiverse-inventories ono zarządza ekwipunkiem, efektami i innych cholerstem podczas zmiany światów
  5. no tak, bo przecież całego kodu pokazać nie można bo jeszcze ktoś ukradnie... eh jak to jest w komendzie (a pewnie jest) to dla danej komendy można ustawić automatyczny cooldown - odsyłam do mojego poradnika o komendach (link w sygnaturze pod tym komentarzem)
  6. zróbmy test, sprawdź taki kod: on load: set {item} to head of ("foodar" parsed as offline player) command test: trigger: add {item} to player open chest with 1 row to player set slot 1 of current inventory of player to {item}
  7. w edytorze na samej górze masz guzik z ikonką <> on służy do wstawiania takiego kodu, tutaj tabulatory działają błąd wyskakuje dlatego, że wpisałeś argument w procentach, powinieneś je usunąć i kod prawdopodobnie zadziała na przyszłość: procenty w skript służą tylko do wyświetlania zawartości danej zmiennej lub wyrażenia (expression) w tekście; procentów można używać tylko wewnątrz tekstu (tj. wewnątrz cudzysłowów) albo w nazwach zmiennych ewentualnie odsyłam też do moich poradników z sygnatury (o json i komendach)
  8. No to w czym problem? Wszędzie gdzie masz chest wstawiasz chest named "&7&lNormal&6&lCase"
  9. zacznijmy od tego że pobierz sobie silnik Paper (ewentualnie Purpur) i wtedy sprawdź (bezpośredni link do pobierania: https://papermc.io/api/v2/projects/paper/versions/1.17.1/builds/408/downloads/paper-1.17.1-408.jar) są pluginy które również korzystają z rightclicka, czasem kolidują i też wywalają błędy jeżeli zmiana silnika nie pomogła to spróbuj wyłączać koljeno pluginy i sprawdzać czy wtedy działa (przykładowo: WorldEdit, FastAsyncWorldEdit, Essentials, SignShop|GUI, Citizens itp.) dodatkowo możesz podesłać listę pluginów z tego co się orientuję skript nie ma opcji zarządzania doświadczeniem, więc taka linijka nie ma prawa w czystym skripcie działać: give 100 xp to the player spróbuj ją zakomentować i wtedy sprawdź czy wywala jest opcja że do powyższego efektu korzystasz z jakiegoś starego dodatku do skripta i to on powoduje crash (może to być np. TuSKe lub WildSkript), wyślij listę pluginów i dodatkowo podaj wersje wszystkich posiadanych dodatków
  10. nie, sam skript nie zrobi schematu danego obszaru jeżeli chcesz to zrobić to i tak będziesz potrzebować pluginu WE lub FAWE oraz dodatku do skripta Skematic, najpierw musisz stworzyć sobie nowy wirtualny cuboid (https://skripthub.net/docs/?id=3245), a potem dopiero zapisujesz ten cuboid jako schemat (https://skripthub.net/docs/?id=3234)
  11. command /reset-end: trigger: kick all players due to "restart" wait second delete file path "nazwa-świata_the_end" execute console command "save-all" execute console command "reload" execute console command "reload confirm" wymagany skent
  12. PanMaruda

    Wiadomości o zgonie

    death of player: send "%victim% umarł" to all players in world (world of victim)
  13. PanMaruda

    Fireball

    silnik i wersja serwera, wersja skripta, lista dodatków oraz treść całego błędu z konsoli a nie kilku początkowych linijek
  14. PanMaruda

    Pomocy

    odsyłam do mojego poradnika o komendach (link z sygnatury pod tym komentarzem) tam masz opisane jak dodać obowiązkowy argument, jak ustawić jego typ i jak później odnieść się do jego zawartości kodzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...