Skocz do zawartości

Dziubak

Użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Dziubak w dniu 5 stycznia

Użytkownicy przyznają Dziubak punkty reputacji!

1 obserwujący

O Dziubak

  • Tytuł
    Początkujący II

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Plymouth
  • Nick w MC
    Dziubakowy

Metody kontaktu

  • Discord
    Dziubak#4013

Ostatnie wizyty

1 561 wyświetleń profilu
  1. @PepeeYT replace all "-" in {zmienna} to ""
  2. W takim razie jaki jest w ogóle sens takiego logowania? "Jeżeli gracz nonpremium ma rozum, to nie będzie wchodził na nie swoje konto" Zrób to na UUID konta jak już, dodatkowo sam skrypt umożliwia pisanie na chacie, wyrzucanie przedmiotów oraz wpisywanie komend gdy nie jest się zalogowanym, a logowanie sprawdza every 2 seconds. Ktoś może się wstrzelić w 2 sekundy i wywołać komendę, gdy nie jest się zalogowanym, lepiej zrobić to na "on join"
  3. Dziubak

    Player

    Napisz do mnie na discordzie - Dziubak#4013
  4. Serwer Creative na modach startuje już dzisiaj (21.03.2020) o godzinie 20:00! Każdy, kto zjawi się na starcie otrzyma specjalną odznakę Serdecznie zapraszamy! Discord: https://discord.gg/sHD9cy9 IP: mc.crafti.pl Launcher do automatycznej instalacji modów: https://crafti.pl/download
  5. Serwerownia startuje już 21 lutego o godzinie 20:00!
  6. Dziubak

    Zwoje

    Dodaj do skryptu command /dostanzwoj: trigger: give 1 diamond named "Twoja nazwa" to player stop
  7. Crafti.pl jest projektem, powstałym w grudniu 2019. Ogólnym zamysłem jest stworzenie serwerowni w pełni napędzanej modami Forge. Postanowiliśmy stworzyć coś kompletnie nowego - czegoś niespotykanego, czego nie można doświadczyć na innych serwerach Minecraft (przynajmniej w Polsce). Aktualnie posiadamy w planach trzy tryby - Creative, SkyBlock o tematyce technicznej oraz Survival, który będzie lekkim hardcorem, z mieszanką modów przygodowych oraz technicznych. Uważamy, że sam zamysł ma sens i jest całkiem ciekawą odskocznią od oklepanych systemów dostępnych w klasycznej grze, każdy tryb otwiera przed graczem wiele możliwości w zależności od zastosowanych modów - a warto napomnieć, że na każdym trybie mody są inne. Przechodząc do konkretów - chcemy wystartować na przełomie lutego i marca. Może z pewnością paść pytanie - "dlaczego tak długo?", odpowiedź jest taka, że cokolwiek robimy - zostaje to dopięte na ostatni guzik. Nie potrafimy wypuścić niczego z błędami, aby gracze dostali serwer, który jest niefunkcjonalny. Każdy aspekt serwera jest dopracowany w stu procentach, sprawdzany przez parę osób, a błędy są łatane na bieżąco. Nie przedłużając wstępu, poniżej przedstawiamy prezentację naszych serwerów oraz paru innych kwestii, które są niezbędne na taki serwer. Pierwszym, skończonym już przez nas w 95% serwerem który zostanie tutaj przedstawiony będzie Creative. Naszym zamysłem było wprowadzenie paczki modów, która umożliwi ogromne pole do popisu, jeśli chodzi o budowanie. Również chcieliśmy je zrobić na polskie standardy, czyli wprowadzić popularny u nas system Role-Play. Lecz do rzeczy, niżej przedstawię kilka możliwości, które będą dostępne na naszym serwerze Creative. Pierwszą kwestią, jest ilość mebli wgrana na nasz serwer. Ciężko to uwierzyć, lecz jest to liczba przekraczająca dwa tysiące dodatkowych mebli. Niektóre z nich są dodatkowo interaktywne. Myślę, że ta liczba jest całkiem imponująca, lecz żeby nie rzucać słów na wiatr, poniżej przedstawiam wnętrze "modern-house'u" udekorowanego właśnie dzięki naszym meblom. Drugą kwestią są mikrobloki - dokładniej pozwala nam na to mod Little Tiles. Umożliwia on na edycję mikrobloków, dzięki czemu mogą powstać wszelakie półki, lampy, elementy w ścianach, półpłytki oraz wiele, wiele innych dodatkowych bloków. Ogranicza nas jedynie wyobraźnia, możemy wcielić się w prawdziwych szlifierzy oraz tworzyć przepiękne meble. Trzecią kwestią, są samochody którymi można kierować. Samochodów posiadamy ponad trzydzieści, przebierając w różnych, realnych markach, typach pojazdów - od motocykli, aż po auta sportowe. Każdy znajdzie coś dla siebie - dodatkowo mod na znaki, ulice, słupy, lampy, oznakowania umożliwi stworzenie prawdziwego toru wyścigowego. Do aut można wsiadać w parę osób, a dzięki opcji tworzeniu własnych warpów oraz ogłaszaniu się można stworzyć prawdziwy event! Jazda autami jest przyjemna i w miarę realistyczna, jak na Minecrafta i jego leciwy silnik. Czwartą kwestią będzie system RolePlay, który śmiem stwierdzić - jest bardzo rozwinięty (osobiście nie widziałem aż tak wielu funkcji takowej formy rozgrywki, lecz jest oczywiście szansa, że takowy system jest już na innym serwerze). Posiadamy komendę /me oraz /do, która działa na obrębie 200 kratek i może opisywać działania postaci oraz otoczenie. Wiele osób wykonuje takie coś w gwiazdkach - u nas wygląda to estetycznziej, przy okazji nie "zaśmiecając" głównego czatu. Drugą opcją, jest komenda /lc - która umożliwia lokalne czatowanie na obręb 100 kratek. Dodatkowo przed naszym nickiem pojawia się prefix, który ustawiamy poprzez komendę /rola. Dodatkowo jest u nas dostępny autorski system ślubów, który umożliwi bawienie się w związki, rodziny oraz całkiem prawdopodobne, że połączy ze sobą dwóch graczy. Uważamy to za całkiem ciekawą opcję, która umożliwia naprawdę wiele. Piątą kwestią będą działki - gracz będzie posiadał dwie działki 200x200 kratek, VIP zaś dziesięć takich samych, z taką różnicą, że VIP będzie mógł połączyć razem cztery działki. Myślimy, że jest to wystarczający rozmiar działki na budowanie czego dusza zapragnie Szóstą kwestią jest WorldEdit, który jest dostępny dla każdego gracza grającego na naszym serwerze - niezależnie od wieku, czasu przegranego na serwerze, rangi, pieniędzy wydanych w dotacjach na serwer, każdy u nas jest równy, dlatego każdemu przysługuje WorldEdit. Jest on na limit tysiąca kratek oraz obsługuje bloki z modów. Spis komend wygląda następująco: Siódma, ostatnia kwestia - parę dodatkowych rzeczy. Warto też wspomnieć o głosowaniu na dzień, które odpala się o dziewiętnastej minecraftowego czasu. Jeśli połowa graczy na serwerze zagłosuje (ilość graczy dzielona na dwa i zaokrąglana) komendą /dzien, czas zostanie przeniesiony do godziny szóstej. Może być to bardzo przydatne dla osób, których denerwuje mała widoczność w noc. Nie można również zapomnieć o tańcach z fortnite, broniach oraz telefonach do dłoni, które umożliwią lepszą wyżej wspomnianą grę RolePlay. W trzeciej kwestii wspomnieliśmy o warpach graczy - te są zakładane specjalną komendą, widoczne są one pod GUI na /menu. Gracze mogą ustawiać dowolne ikonki oraz nazwy tych warpów. Przejdźmy do SkyBlocka Technicznego - całkiem wyczekiwanego na naszej sieci serwera. Póki co jest on dopiero skończony w samych podstawach, jedyne co funkcjonuje dobrze i zgrywa sie ze sobą jest to paczka modów. Lecz mimo wszystko - mamy odpowiedni zamysł na ten serwer. Chcemy zrobić kompletnie nową generację SkyBlocka - odmienną. Rozgrywka na SkyBlocku kojarzy się najbardziej z generatorem cobbla, rozbudową wyspy, spawnerami oraz świnkami. U nas rozgrywka polega na ogromnych maszynach obsługujących energię, automatyzację wielu rzeczy na wyspie, przesiewaniem bloków w sitkach, tworzenie zbroi napędzanych rdzeniami, pokonywaniem trudnych bossów, pozyskiwaniem ciężko dostępnych materiałów oraz wiele, wiele więcej tego typu. Całość jest odpowiednio przemyślana i wszystkie mody się łączą w spójną całość. Ponadto posiadamy wiele ciekawych zadań, dzięki którym wszystko będzie wiadome i gra się nie będzie nudzić. Wyspy będą miały możliwości ulepszenia, a całość będzie utrzymana w typowym, klasycznym klimacie. Naszym najgorętszym serwerem jest tryb Survival, co nikogo nie dziwi - jest to najpopularniejsza forma rozgrywki w Minecraftcie. Przechodząc do rzeczy, chcemy zrobić połączenie hardcore z survivalem, dodatkowo niektóre systemy zamierzamy wzorować na grze Rust. Na samym serwerze będą gildie które zakładane będą poprzez podanie na naszym forum, ich ilość będzie ograniczona w celu mniejszego problemu w znalezieniu chętnych do gildii. Same mody będą głównie o tematyce "adventure", lecz równiez będzie można znaleźć mody techniczne. Stoniarki będą trzy poziomowe z autorską teksturą - im większy poziom, tym szybciej będą one kopać. Dodatkowo, wracając do tematu hardcore, na serwerze będą życia, po której utracie gracz dostaje bana na 3 dni. Maksymalna ilość żyć to 5, dodatkowo są strzykawki umożliwiające szybsze usunięcie wszystkich żyć, oraz odpowiednie serce do odbanowania gracza. Jeżeli nie będziemy brać pod uwagi modyfikacji - gracze poczują się bardzo podobnie, jak na reszcie popularnych serwerów. Wszystkie elementy, które znajdują się na innych "ha ce" będą znajdowały się również u nas, lecz odpowiednio przerobione aby całość była zbalansowana. Na dzień dzisiejszy, serwer jeszcze nie jest skończony, dlatego nie mamy zbyt wielu screenów na pokazanie, lecz poniżej pokażemy parę już skończonych systemów. Nie wyobrażamy sobie serwera bez forum - dlatego również i my je posiadamy! Jest ono postawione na silniku NodeBB, pewnie zrodzi się pytanie dlaczego nie użyliśmy silnika MyBB bądź IPS? Odpowiedź jest prosta - innowacja oraz znajomość. Silnik ten odróżnia się od pozostałych swoim wyglądem i funkcjonalnością, dodatkowo język node.js jest nam znany, dzięki czemu bez problemu możemy sobie pozwolić na wszelkie modyfikacje. IPS jako, iż jest silnikiem płatnym nie został wykorzystany przez nas, wolimy te pieniądze wyłożyć na lepszą maszynę, a samo piractwo silnika nie jest w naszym typie, ponieważ szanujemy pracę innych twórców. Naszą mocną zaletą jest również strona WWW. Nie jest to generator stron, bądź template jak w przypadku wielu innych serwerów. Nasza strona jest autorska przy użyciu Vue.js. Dodatkowo korzystamy z własnego API do banów, dzięki którym będzie wiadomo, kto ma bana, gdzie i za co. W przyszłości planujemy napisanie autorskiego sklepu do zakupu różnych usług in-game. Póki co strona jest we wczesnym dostępie i znajduje się na niej parę błędów Zauważyliśmy, że wiele osób ma problem z zainstalowaniem modyfikacji pomimo jasnych instrukcji. Specjalnie dla takich ludzi, oraz dla wygody innych stworzyliśmy własny launcher który sam pobiera Forge'a, potrzebne mody i odpala grę - w osobnym folderze, nie ingerując w zainstalowanego wcześniej Minecrafta. Launcher obecnie jest niemalże prawie skończony - potrafi pobrać grę z serwerów, rozpakować, po czym odpalić na wybranym wcześniej nicku. Cały czas prace nad nim trwają i planujemy zintegrować w nim więcej rzeczy, przykładowo możliwość zmiany skina na serwerze, wszystko jest tylko i wyłącznie kwestią czasu. Na chwilę obecną nie możemy udostępnić tego launchera nikomu z poza grona administracji, lecz wrzucimy tutaj stan VirusTotala aby zapewnić, że nasz launcher jest bezpieczny w użyciu https://www.virustotal.com/gui/file/221dd3abb77e960fe2d099aa053d72c877ef21874350cf9b276272bcf44ea9ae/detection STRONA: CRAFTI.PL FORUM: FORUM.CRAFTI.PL DISCORD: discord.gg/sHD9cy9 SLOTY: 1000
  8. Cześć! Napisałem sobie skrypt na buty, które dają particlesy. Lecz po założeniu ich particlesy ma cały serwer (Zzasami jest przerwa, bo inny gracz nie ma butów) A chce, aby te particlesy miała dana osoba Kod: https://code.skript.pl/Rz0F8wm2/
  9. Udostępnisz mi skript do antixraya?

    1. TheMolkaPL

      TheMolkaPL

      Anti-xray masz wbudowany w Spigot/PaperSpigot ;)

  10. @Jqmey Dzięki! Do zamknięcia
  11. Cześć! Chciałbym zrobić skript, który działa podczas ruchu, on run i on move nie dziala Mniejwiecej coś takiego on move: (wlasnie te on move i on run nie dziala :/) chance of 10%: send "Dostales 1 diaxa!" give 1 diamond to player
  12. Cześć, mam takie mało pytanko, ponieważ nie znam jeszcze wszystkich możliwości skrypta. Czy można zrobić, aby coś wyrastało z nasionka? Np, z nasionka nazwanego Diamenty, po 1 godzinie wylatuje diax (po zniszczeniu sadzonki)
  13. Cześć! Aktualnie chciałbym zrobić pewien skrypt, lecz nie wiem jak zrobić ilość danej rzeczy Przykład: Komenda /dajdiaxy ilosc, np komenda /dajdiaxy 5 dawała by 5 diaxów.
  14. Dziubak

    Malutki problem

    Oo, przekopiowałem twój, chociaż ze był identyczny i zadziałało Dzięki, do zamknięcia
×