Skocz do zawartości

Revilo17

Użytkownik
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Revilo17 w dniu 30 stycznia

Użytkownicy przyznają Revilo17 punkty reputacji!

1 obserwujący

O Revilo17

  • Tytuł
    Początkujący II

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

316 wyświetleń profilu
  1. Spróbuj: on join: loop all players: send "gracz dolaczyl na wersji: %minecraft version of player%" to loop-player
  2. Patrząc sobie na forum, widziałem kilka twoich niezbyt ciekawych zachowań - Przez to taka moja opinia. Lecz może po prostu tylko na takie przypadki trafiłem. Nie chcę mi się marnować czasu na bezsensowne dyskusję o to co powiedziałem więc pozwól że nie będę się więcej rozpisywał na ten temat, ani nie będę odpowiadać na twoje odpowiedzi.
  3. Jak mieć ból dupy o wszystko na forum. Możesz dać if name of player's tool is "&bPierscien Driady": if lore of player's tool is "&3Gdy jest zalozony &a+0.2 &3do ataku i &a+1 &bdo szybkosci": if {dodatkowedmg::%player%} is not set: set {dodatkowedmg::%player%} to 0.2 set player's walk speed to 1 send "&a[AKCESORIA] &cZalozyles &bPierscien Driady!" else: delete {dodatkowedmg::%player%} reset player's walk speed send "&a[AKCESORIA] &cSciagnales &bPierscien Driady!" stop on damage: add {dodatkowedmg::%attacker%} to damage lub if name of player's tool is "&bPierscien Driady": if lore of player's tool is "&3Gdy jest zalozony &a+0.2 &3do ataku i &a+1 &bdo szybkosci": if {dodatkowedmg::%player%} is not set: set {dodatkowedmg::%player%} to 0.2 apply speed 1 to player for 99999 seconds send "&a[AKCESORIA] &cZalozyles &bPierscien Driady!" else: delete {dodatkowedmg::%player%} remove speed from player send "&a[AKCESORIA] &cSciagnales &bPierscien Driady!" stop on damage: add {dodatkowedmg::%attacker%} to damage
  4. on rightclick with yellow dye: if name of player's tool is "&bPierscien Raleksa": if {dodatkowe.dmg::%player%} is not set: set {dodatkowe.dmg::%player%} to 0.2 send "&a[AKCESORIA] &cZalozyles &bPierscien Raleksa!" else: delete {dodatkowe.dmg::%player%} send "&a[AKCESORIA] &cSciagnales &bPierscien Raleksa!" stop if name of player's tool is "&bPierscien Orma": if {dodatkowe.dmg::%player%} is not set: set {dodatkowe.dmg::%player%} to 0.4 send "&a[AKCESORIA] &cZalozyles &bPierscien Orma!" else: set {dodatkowe.dmg::%player%} to true send "&a[AKCESORIA] &cSciagnales &bPierscien Orma!" stop on damage: add {dodatkowe.dmg::%attacker%} to damage Jak coś nie tak to pisz śmiało, bo nie sprawdzałem.
  5. Revilo17

    Command output

    Nie wiem czy o to dokładnie chodziło ale możesz chyba wyłączyć to komendą /gamerule sendCommandFeedback false
  6. Revilo17

    Skungee

    Na serwerze na którym ma się ustawiać taka zmienna. Dla przykładu: Masz serwer na którym gracz ma jakiś poziom. Więc tam ustawiasz zmienną poziomu gracza set network variable {poziom::%player%} to 12 Tymczasem np. na serwerze lobby możesz gdzie chcesz wstawić tą zmienną ustawioną na tamtym serwerze. %network variable {poziom::%player%}%
  7. Revilo17

    Skungee

    Nie jestem pewien, ale tak najprawdopodobniej tworzy się globalną zmienną w Skungee. set network variable {cotamchcesz::%player%} to cokolwiek
  8. Jak sprawdzić czy mam w ekwipunku item nazwany "Mieczor"?
  9. Revilo17

    motd skrypt

    Zamiast have, spróbuj dać has. if player has permission "vip.join":
  10. Revilo17

    IslandWorld

    Zwiększ island-size na trochę więcej, powinno zadziałać.
  11. Mniejsza, poradziłem sobie sam. Ale dzięki wszystkim za pomoc. Można zamknąć
  12. @Rejszpat Mam nadzieje że dobrze zrozumiałem to o co prosiłeś. Na chacie mam "player head".
  13. @Rejszpat Nie ma błędów, lecz item nadal mam w ekwipunku
  14. @MrJuliusz Myślę że from player a from player's inventory to raczej to samo, no chyba że się mylę. Tak czy siak item nadal pozostaje w ekwipunku.
  15. on pickup: if event-item is item named "&2$20": send "&7Podniosles %name of event-item%" to player add 20 to {money::%player%} wait 2 tick remove event-item from player Item nie usuwa się, dlaczego?
×