-
Ilość zawartości
77 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
643 wyświetleń profilu
Osiągnięcia SkryprowyPL

Użytkownik I (5/13)
0
Reputacja
-
siema bo robie sobie taki mini core na serwer i nie wiem jak zrobić np. test: test2: - 1 - 2 - 3 wiece w cfg ze zamiast test`: '1' test2: '2' test3: '3' to mg se to w liscie zrobic ze np pomoc dodaje - 1/2/3/4 tyle ile chce zamiast określonej liczby ze np. 1/2 rozumiecie chyba? w skrocie zamiast kilku zmiennych jest jedna zmienna ale poprostu lista
-
1.8.8-R0.1-SNAPSHOT Spigot
-
czyli na spokojnie sobie moge zainstalować 2.3-beta?
-
to jest jedyna wersja którą udało mi się wgrać i nie wyskakiwało /skript help jak się wpisywało /sk i ogl nie wywalało errorów przy /sk reload
-
mob ma normalnie nazwe a kod wygląda tak on damage: if name of event-entity is "&b&LPvP": cancel event on spawn: if name of event-entity is "&b&LPvP": apply slowness 100 to event-entity for 999 days set the last spawned entity's max health to 5000 heal event-entity set helmet of the spawned zombie to a golden helmet on right click on entity: if name of event-entity is "&b&LPvP": cancel event execute player command "tpvp"
-
nic sie nie zmieniło
-
nie mob nie ma efektu ani hełmu coloredname mam dlatego że kiedyś sobie znalazłem skrypt na bossy i sobie skopiowałem
-
nazwane jajko
-
0 błędów ale dalej ginie na 3 szczały mobek on damage: if colored name of event-entity is "&b&LPvP": cancel event on spawn: if colored name of event-entity is "&b&LPvP": apply slowness 100 to event-entity for 999 days set the last spawned entity's max health to 5000 heal event-entity set helmet of the spawned zombie to a golden helmet on right click on entity: if colored name of event-entity is "&b&LPvP": cancel event execute player command "tpvp"
-
próbowałem a umiał byś zrobić by mobowi nie dało się zadać hp ?
-
attribute: maxHealth: max: 2000000048.0 movementSpeed: max: 200000048.0 attackDamage: max: 20000000048.0
-
mam zmienione
-
Hej Napisałem Skrypt na coś takiego ale nie działa to by Entity miało 5000 hp ma 20 normalnie pomoże ktoś (chodzi o to by Entity nie gineło) plss on damage: if colored name of event-entity is "&b&LPvP": cancel event on spawn: if colored name of event-entity is "&b&LPvP": apply slowness 100 to event-entity for 999 days set the last spawned entity's max health to 5000 heal last spawned entity set helmet of the spawned zombie to a golden helmet on right click on entity: if colored name of event-entity is "&b&LPvP": cancel event execute player command "tpvp" Wersja Skripta: 2.2-dev26f
-
Nie Łatwiej coś takiego ? command /sc [<text>]: permission: s.c permission message: &c??? trigger: if arg 1 is set: loop all players: if loop-player has permission "s.c": send "&8[&c Chat&8 ]&a %player%&e %arg 1%" to loop-player Nie wiem czy są błędy bo nie testowałem ale mi się wydaje że nie ma tylko trzeba wyrównać (tab)