Skocz do zawartości

MateoxPL

Użytkownik
  • Zawartość

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MateoxPL

  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

888 wyświetleń profilu
  1. Witam Tworzę plugin który ma wysyłać tak jakby item ale widziany tylko ze strony gracza Niestety dopiero zaczynam z packetami i nie wiem jak za to się wziąć Stworzyłem taki kod lecz nie działa open inventory @EventHandler public void onInventoryOpen(final InventoryOpenEvent event) { Player player = (Player) event.getPlayer(); ItemStack itemStack = new ItemStack(Material.BLAZE_POWDER); { ItemMeta meta = itemStack.getItemMeta(); meta.setDisplayName("§6§lCosmetics"); itemStack.setItemMeta(meta); } for (int i = 1; i <= 4; i++) { PacketPlayOutSetSlot packet = new PacketPlayOutSetSlot(0, i, CraftItemStack.asNMSCopy(itemStack)); ((CraftPlayer) player).getHandle().playerConnection.sendPacket(packet); } } Pozdrawiam
  2. Witam Mam pewien problem z wiadomością json używam json.sk mianowicie chodzi o to że wiadomość jest w połowie kolorowa a chciałbym, aby była cała oto kod: command /json1: trigger: json("@a", "&4aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa||ttp: Text") A oto jaki jest obecny rezultat https://ibb.co/266wTpb
  3. @xAxee Dzięki za próbę pomocy lecz nadal nie działa. Sam próbuję różnych sposobów. Może jest jakoś aby sprawdzało 1 raz nazwe efektu a 2 raz poziom ?
  4. @xAxee Wywala błąd tak samo [17:14:45 ERROR]: can't understand this condition: 'attacker has absorption 1' (core2.sk, line 151: if attacker has absorption 1:') @Magiczny_Miki Nie działa
  5. Wszystko już sprawdzałem i nadal nie działa
  6. Sprawdzałem to też i nie działa
  7. Chodzi o to aby sprawdzać również tier efektu.
  8. Witam Mam problem ze sprawdzaniem efektu potionów dla danego gracza oto kod: on damage: if attacker is player: if attacker has absorption of tier 1: send "Text" to attacker Niestety nie działa. Natomiast to działa on damage: if attacker is player: if attacker has absorption: send "Text" to attacker Pozdrawiam
  9. if player's tool is diamond sword named "MIECZ": apply potion of strenght of tier 1 to player for 1 seconds apply potion of speed of tier 2 to player for 1 seconds on damage: if attacker's tool is diamond sword named "tunazwa": set damage to 0.5 hearts Proszę
  10. Witam Tworzę plugin na przenoszenie graczy na serwer bungee lecz wyskakuje mi błąd oto kod: @EventHandler public void interact(PlayerInteractEvent event) { Player player = event.getPlayer(); if (player.getItemInHand().getType() == Material.TORCH) { ByteArrayDataOutput out = ByteStreams.newDataOutput(); out.writeUTF("Connect"); out.writeUTF("survival"); player.sendPluginMessage((Plugin) this, "BungeeCore", out.toByteArray()); player.sendMessage("Connect with" + ChatColor.MAGIC + " ||||||||"); } } Błąd: org.bukkit.event.EventException at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$1.execute(JavaPluginLoader.java:302) ~[mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at co.aikar.timings.TimedEventExecutor.execute(TimedEventExecutor.java:78) ~[mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:62) ~[mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.fireEvent(SimplePluginManager.java:501) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:486) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R3.event.CraftEventFactory.callPlayerInteractEvent(CraftEventFactory.java:228) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerInteractManager.interact(PlayerInteractManager.java:463) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:763) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInBlockPlace.a(PacketPlayInBlockPlace.java:52) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInBlockPlace.a(PacketPlayInBlockPlace.java:1) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnectionUtils$1.run(SourceFile:13) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter.call(Unknown Source) [?:1.8.0_211] at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source) [?:1.8.0_211] at net.minecraft.server.v1_8_R3.SystemUtils.a(SourceFile:44) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.B(MinecraftServer.java:774) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at net.minecraft.server.v1_8_R3.DedicatedServer.B(DedicatedServer.java:378) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.A(MinecraftServer.java:713) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:616) [mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] at java.lang.Thread.run(Unknown Source) [?:1.8.0_211] Caused by: java.lang.ClassCastException: bungeeconnect.lobby.BungeeCore cannot be cast to org.bukkit.plugin.Plugin at xlobby.xchest.naxynpl.BungeeCore.interact(BungeeCore.java:34) ~[?:?] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:1.8.0_211] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) ~[?:1.8.0_211] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) ~[?:1.8.0_211] at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source) ~[?:1.8.0_211] at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$1.execute(JavaPluginLoader.java:300) ~[mSpigot.jar:git-TacoSpigot-c2835dfc] ... 18 more Jak to mogę naprawić ?
  11. Panowie dzięki za odpowiedź tyle to wiem tylko mi chodzi o to, aby główna mapa była ENDEM
  12. Witam Wie ktoś jak stworzyć takie samo lobby jak na DragonSV? (Mianowicie lobby to jest pusty świat the end) Pozdrawiam
  13. Witam Wie ktoś jak zrobić aby tylko działały tylko komunikaty o zabójstwie z FG ? natomiast "DeathMessages" ze zwykłego minecrafta były wyłączone ? Próbowałem ustawiać w essentials oraz poprzez gamerule lecz to wyłącza również komunikat z FunnyGuilds Pozdrawiam
  14. Witam jak zrobić, aby stone generował się nad blokiem który posiada lokacje ? oto skrypt (niestety nie działa on break stone: if block under event-block is end stone: loop {stoniarka::*}: if location of event-block is above loop-value: wait 30 ticks set event-block to stone
  15. @dudimsp2 Po co głupio piszesz... nabijając posty? @fitofep Proszę myślę że o to ci chodziło Wymaga Skrayfall options: odliczanie: 5 # czas w sekundach command /start [<text>]: trigger: if player has permission "odliczanie.edycja": loop {@odliczanie} times: set action bar of all players to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - loop-value+1%&7 )" wait 1 seconds if loop-value = {@odliczanie}: send all players title "&6&lEdycja Serwera" with subtitle "&fNowa edycja rozpoczela sie" for 3 seconds
×