Skocz do zawartości

Wakal

Użytkownik
  • Zawartość

    326
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Wakal

  • Tytuł
    Wyjadacz I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dobrze, tak więc zrobiłem, i teraz wszystko działa poprawnie, przeszukuje tą liste po kolei, i w razie problemu nie zatrzymuje się, tylko idzie dalej, jak napotka na dany tekst w opisie, to robi coś, i się zatrzymuje. if(command.getName().equalsIgnoreCase("check")) { Player p = (Player) sender; List<String> lore = p.getInventory().getItemInMainHand().getItemMeta().getLore(); for(String line : lore) { if(line.contains(ChatColor.GREEN + " Dodatkowe punkty zycia: ")) { String hpAdd = line.substring((ChatColor.GREEN + " Dodatkowe punkty zycia: " + ChatColor.DARK_GREEN).length()).trim(); int hpToAdd; try { hpToAdd = Integer.parseInt(hpAdd); }catch (Exception e) { return true; } sender.sendMessage(hpAdd); return true; }else { sender.sendMessage("Nie dziala."); } } return true; } return false; } }
  2. To będzie mało wydajne, przechowywanie setek a nawet tysięcy przedmiotów zamiast po prostu czytać to co mają w opisie.
  3. To było by bez sensu, chce zrobić coś takiego jak na serwerach rpg.
  4. Faktycznie, jest, ale ja chce sprawdzać czy przechowuje mniej więcej to, a nie dokładnie to.
  5. Witam. Mam problem który próbuje rozwiązać już kilka godzin, mianowicie, chodzi o to że potrzebuje pobierać wartość z opisu przedmiotu. W opisie będzie takie coś: ItemStack itemToGet = new ItemStack(itemType);{ ItemMeta itemMeta = itemToGet.getItemMeta(); List<String> lore = new ArrayList<>(); lore.add(" "); lore.add(" "); lore.add(ChatColor.GREEN + " Dodatkowe punkty zycia: " + ChatColor.DARK_GREEN + healthToAdd); itemMeta.setLore(lore); lore.clear(); itemToGet.setItemMeta(itemMeta); } Próbowałem odczytywać to już takim czymś: @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command command, String label, String[] args) { if(command.getName().equalsIgnoreCase("check")) { Player p = (Player) sender; List<String> lore = p.getInventory().getItemInMainHand().getItemMeta().getLore(); int hpToAdd; for(String lineOfLore : lore) { if(lineOfLore.contains("Dodatkowe punkty zycia: ")) { sender.sendMessage("Dziala."); return true; }else { sender.sendMessage("Nie dziala."); return true; } } } return false; } No ale cały czas wysyła że nie działa, nie wiem w czym problem, szukałem to już na kilku stronach. Proszę o pomoc, z góry dzięki.
  6. Wakal

    Głosowanie

    Wiadomo że więkoszość zagłosuje na koxy, bo to typowe dzieci albo gimbusy z auto-clickerami, ale starsi, bardziej zaawansowani gracze pewnie zagłosują na poty.
  7. @GotoFinal sry, 4 h dzisiaj to robilem... i nie zrobiłem ;C, a teraz jeszcze sie dowiedzialem że android studio lepsze xD.
  8. Dobre na serwery easy HC, 3/10.
  9. jw. kiedy pobieram to instaluje sie android studio ide... a w eclipsie pisze mi ze nie mam android sdk...
  10. Jest jakiś? Żeby można było w nim programować w javie na androida, jestem w tym nowy ale potrzebuje najlepiej jakiegoś programu, kompilator nie starczy.
  11. Wakal

    Ilosc

    if loop-player's is in world
  12. Witam. Nie będę się zbyt rozpisywać, moje pytanie brzmi jak mogę poprawić swoje umiejętności programowania w javie, teraz zajmuje się programowaniem GUI. Podstawy już znam, ale jak ogarnę gui, to co polecacie? Ps... możecie napisać jak sprawdzać na który przycisk nacisnąłem? Np. nacisne "w", dzieje się to, nacisne "s", dzieje się to.
  13. @GotoFinalA jakis zamiennik dla thread.sleep?
  14. @GoblicPL A jak chce dodac do zmiennej int gracza który wpisał daną komende?
×