Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na random teleport


DeepesT
 Udostępnij

Pytanie

Witam czy może ktoś mi pomóc i zrobić dla mnie skrypt na random teleport zdaje sobie sprawę iż takich skryptów jest jak grzybów po deszczu lecz żaden mi nie działa działanie skryptu po kliknięciu na przycisk który jest na gąbce teleportuje w losowe kordy które można ustawić w kodzie sk. gracz po teleportacji nie może zostać zabity przez uduszenie się w bloku Dziękuję za Pomoc

Informuję iż opcja if block behind clicked block is sponge: u mnie nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2
on rightclick:
	clicked block is a stone button
	loop blocks in radius 1 around location of clicked block:
		loop-block = sponge
		teleport player to getRandomLoc(100, -100, 1000, -1000, "world")
		send "przeteleportowano"
		stop loop

wymagana funkcja ziemniaka na losowe współrzędne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2
1 minutę temu, DeepesT napisał:

Witam czy może ktoś mi pomóc i zrobić dla mnie skrypt na random teleport zdaje sobie sprawę iż takich skryptów jest jak grzybów po deszczu lecz żaden mi nie działa działanie skryptu po kliknięciu na przycisk który jest na gąbce teleportuje w losowe kordy które można ustawić w kodzie sk. gracz po teleportacji nie może zostać zabity przez uduszenie się w bloku Dziękuję za Pomoc

Informuję iż opcja if block behind clicked block is sponge: u mnie nie działa

Proszę. Funkcja getRandomLoc() jest autorstwa użytkownika ZiemniaQ. Na górze skryptu masz dołączoną niewielką sekcję konfiguracyjną, w której ustawiasz świat oraz zakres dostępnych koordynatów przy teleportacji.

options:
	minX: -10000
	maxX: 10000
	minZ: -10000
	maxZ: 10000
	world: "world"

function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location:
	while {_return} is not set:
		set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax}
		set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax}
		set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world)
		if block at {_loc} != water or lava:
			set {_return} to {_loc}
			add 1 to y-loc of {_return}
	return {_return}
	
on right click on stone button:
	loop blocks in radius 1 around clicked block:
		loop-block is sponge
		teleport player to getRandomLoc({@minX}, {@maxX}, {@minZ}, {@maxZ}, {@world})
		stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Kormic napisał:

Proszę. Funkcja getRandomLoc() jest autorstwa użytkownika ZiemniaQ. Na górze skryptu masz dołączoną niewielką sekcję konfiguracyjną, w której ustawiasz świat oraz zakres dostępnych koordynatów przy teleportacji.




options:
	minX: -10000
	maxX: 10000
	minZ: -10000
	maxZ: 10000
	world: "world"

function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location:
	while {_return} is not set:
		set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax}
		set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax}
		set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world)
		if block at {_loc} != water or lava:
			set {_return} to {_loc}
			add 1 to y-loc of {_return}
	return {_return}
	
on right click on stone button:
	loop blocks in radius 1 around clicked block:
		loop-block is sponge
		teleport player to getRandomLoc({@minX}, {@maxX}, {@minZ}, {@maxZ}, {@world})
		stop

 

wyświetla mi się błąd w linijce function getrandomloc .... o to podgląd problemu 

Spoiler

image.png

 

 

8 minut temu, Kormic napisał:

Proszę. Funkcja getRandomLoc() jest autorstwa użytkownika ZiemniaQ. Na górze skryptu masz dołączoną niewielką sekcję konfiguracyjną, w której ustawiasz świat oraz zakres dostępnych koordynatów przy teleportacji.



options:
	minX: -10000
	maxX: 10000
	minZ: -10000
	maxZ: 10000
	world: "world"

function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location:
	while {_return} is not set:
		set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax}
		set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax}
		set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world)
		if block at {_loc} != water or lava:
			set {_return} to {_loc}
			add 1 to y-loc of {_return}
	return {_return}
	
on right click on stone button:
	loop blocks in radius 1 around clicked block:
		loop-block is sponge
		teleport player to getRandomLoc({@minX}, {@maxX}, {@minZ}, {@maxZ}, {@world})
		stop

 

aa wiem identyczna zmienna jest w innym skrypcie czy można zmienić nazwę zmiennej ? 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Łączę posty, zamieniam link w obraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, DeepesT napisał:

wyświetla mi się błąd w linijce function getrandomloc .... o to podgląd problemu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

W takim razie albo wywal funkcję z tego skryptu, albo ze skryptu "Pomocsk.sk". Problem wynika z tego, że funkcja jest zdefiniowana już w innym skrypcie. Na przyszłość polecam czytać te błędy, a nie od razu zasuwać z nim na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, DeepesT napisał:

wyświetla mi się błąd w linijce function getrandomloc .... o to podgląd problemu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Funkcja już jest zapisana w innym pliku 

Teraz, DeepesT napisał:

identyczna zmienna

nie zmienna, funkcja

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Kormic napisał:

W takim razie albo wywal funkcję z tego skryptu, albo ze skryptu "Pomocsk.sk". Problem wynika z tego, że funkcja jest zdefiniowana już w innym skrypcie. Na przyszłość polecam czytać te błędy, a nie od razu zasuwać z nim na forum.

ok nie ma błędu ale nie teleportuje nie wiem dlaczego nic nie zmieniałem w kodzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, DeepesT napisał:

ok nie ma błędu ale nie teleportuje nie wiem dlaczego nic nie zmieniałem w kodzie 

Czy próbowałeś również z kodem Pana Marudy? Co się dzieje podczas klikania guzika?

Czy są jakieś błędy przy wykonywaniu skryptu?

Spróbuj zrobić debug w kodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Czy próbowałeś również z kodem Pana Marudy? Co się dzieje podczas klikania guzika?

Czy są jakieś błędy przy wykonywaniu skryptu?

Spróbuj zrobić debug w kodzie.

tak próbowałem po kliknięciu guzika na gąbce nic się nie dzieje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, DeepesT napisał:

tak próbowałem po kliknięciu guzika na gąbce nic się nie dzieje 

a na pewno klikasz w kamienny guzik?
na pewno gąbka jest sucha a nie mokra?

jeżeli powyższe są spełnione, to zmień jeszcze promień (radius) z 1 na 1.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, PanMaruda napisał:

a na pewno klikasz w kamienny guzik?
na pewno gąbka jest sucha a nie mokra?

jeżeli powyższe są spełnione, to zmień jeszcze promień (radius) z 1 na 1.1

Niestety po zmianach również nie działa tak jest kamienny guzik oraz gąbka jest sucha 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, DeepesT napisał:

Niestety po zmianach również nie działa tak jest kamienny guzik oraz gąbka jest sucha 

więc zrób debugowanie tak jak ci Kormic napisał - wstaw różne wiadomości broadcast za pętlą, za warunkiem na gąbkę i w pierwszej linijce funkcji - sprawdź które się wysyłają.

kolejna sprawa - miałeś dwie funkcje o takiej samej nazwie - jedną usunąłeś - czy jesteś pewien że ta, która została jest identyczna jak ta od Kormica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, PanMaruda napisał:

więc zrób debugowanie tak jak ci Kormic napisał - wstaw różne wiadomości broadcast za pętlą, za warunkiem na gąbkę i w pierwszej linijce funkcji - sprawdź które się wysyłają.

kolejna sprawa - miałeś dwie funkcje o takiej samej nazwie - jedną usunąłeś - czy jesteś pewien że ta, która została jest identyczna jak ta od Kormica?

nic się nie wyświetla  i tak została tylko zmienna Pana Kormica i nic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
39 minut temu, Kormic napisał:

Czy próbowałeś również z kodem Pana Marudy? Co się dzieje podczas klikania guzika?

Czy są jakieś błędy przy wykonywaniu skryptu?

Spróbuj zrobić debug w kodzie.

Mam dwa rozwiązania które działają:

1. Rozwiązanie: Tabliczka na gąbce i w pierwszej Lini text i teleport

2. Rozwiązanie - Płytka na gąbce i po wejściu teleport 

Oba działają Serdecznie dziękuję za Pomoc Jesteście Wielcy :) Pozdrawiam Dominik

Temat Uważam za Zamknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...