Skocz do zawartości

CoFFeIN04

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    2 988
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    49

Odpowiedzi społeczności

  1. CoFFeIN04 odpowiedź w Zmiana wiadomości essentials typu tpa, msg został oznaczony jako odpowiedź   
    A z paragrafem? np. §4
  2. CoFFeIN04 odpowiedź w stary skrypt do poprawnienia/zaktualizowania został oznaczony jako odpowiedź   
    U mnie działa ten kod:
    options: item1: 2 of diamond item2: 15 of iron ingot item3: 10 of grass block item4: 32 of dirt item5: 8 of gold ingot item6: 16 of gold ingot item7: 3 of diamond item8: 4 of diamond item9: 2 of golden apple item10: 30 of apple item11: 5 of obsidian item12: 10 of glowstone item13: enchanted golden apple item14: diamond pickaxe of efficiency 3 item15: diamond sword of unbreaking 3 on load: delete {drop::*} add {@item1} to {drop::*} add {@item2} to {drop::*} add {@item3} to {drop::*} add {@item4} to {drop::*} add {@item5} to {drop::*} add {@item6} to {drop::*} add {@item7} to {drop::*} add {@item8} to {drop::*} add {@item9} to {drop::*} add {@item10} to {drop::*} add {@item11} to {drop::*} add {@item12} to {drop::*} add {@item13} to {drop::*} add {@item14} to {drop::*} add {@item15} to {drop::*} on mine of stone: chance of 0.05%: drop 1 chest named "&aSkrzynka" with lore "&6Jest ciężka i chyba coś jest w środku." on place of chest: name of player's tool is "&aSkrzynka" cancel event set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool drop a random item out of {drop::*} send "&cW skrzynce coś było!"  
  3. CoFFeIN04 odpowiedź w Blokada wypadania cobbla ze stone został oznaczony jako odpowiedź   
    on item spawning of cobblestone: cancel event próbowałeś tego?
    no cóż, trzeba iść do przodu a nie stać w miejscu, korzystanie ze starej wersji to najgorsze co możesz zrobić
  4. CoFFeIN04 odpowiedź w Przerobienie skryptu został oznaczony jako odpowiedź   
    w 2 linijce daj 4 spacje
  5. CoFFeIN04 odpowiedź w Jak sprawdzić ilość graczy na danym świecie został oznaczony jako odpowiedź   
    Spróbuj:
    if amount of all players in world("poczekalnia") is 6:  
  6. CoFFeIN04 odpowiedź w Multiversecore nie ładuje światów został oznaczony jako odpowiedź   
    Nie trzeba było ich przypadkiem zaimportować? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  7. CoFFeIN04 odpowiedź w Błąd z ustawieniem efektu został oznaczony jako odpowiedź   
    Spróbuj
    chest inventory named "tu nazwa" with 3 rows  
  8. CoFFeIN04 odpowiedź w napisze mi ktoś skript został oznaczony jako odpowiedź   
    Da się, 
    command /bloczki [<material>]: trigger: if arg isn't set: send "&cMusisz wpisać, jaki blok chcesz zakupić!" stop if arg is not block: send "&cTaki blok nie istnieje!" stop if player's balance < 1: send "&cPotrzebujesz 1$ aby zakupić blok!" stop if arg is diamond block or bedrock: send "&cNie mozesz wziac tego bloku!" stop give 1 of arg to player remove 1 from player's balance
  9. CoFFeIN04 odpowiedź w nie wiem czemu ale nie dodaje pieniędzy został oznaczony jako odpowiedź   
    usuń zamienianie liczby w tekst 😜 
    set {_liczba} to random integer between 100 and 200  
  10. CoFFeIN04 odpowiedź w Jak przypisać item do jednego gracza? został oznaczony jako odpowiedź   
    Z eventem on pickup możesz sprawdzać lore czy jest do kogoś przypisana 
  11. CoFFeIN04 odpowiedź w [przerubka skrypty] skrypt n zgloś został oznaczony jako odpowiedź   
    command /zglos [<text>]: trigger: if arg is set: send "&cWyslano!" send "&6&l%player%: %coloured arg%" to all players where [input has permission "admin.sharpe"] log "&6&l%player%: %arg%" to "logs/zglos.txt" stop send "Moze napisz wiadomosc? :D"  
    oraz mały przekaz do ciebie
     
  12. CoFFeIN04 odpowiedź w [jak zmienić Menu] kto to wie jest prosem został oznaczony jako odpowiedź   
    format slot 13 of player with skull of ("globe" parsed as offlineplayer) to close then run [execute console command "give %player% diamond"] Zapraszam do poradnika z robienia GUI jednym z lepszych sposobów: 
     
  13. CoFFeIN04 odpowiedź w Ban hammer został oznaczony jako odpowiedź   
    No rzeczywiście, zapomniałem, poprawione:
    on rightclick on player: type of player's tool = stick name of player's tool = "&c&lBan hammer" ban clicked player due to "powod" #lub jak bardzo chcesz to wywolywanie komendy to prosze: #execute console command "ban %clicked player%"  
  14. CoFFeIN04 odpowiedź w skrypt na sprawdzenie monet został oznaczony jako odpowiedź   
    @hbrt a w którym miejscu w tym evencie pojawia się jakiś gracz?
    command /wymien: trigger: if points of player >= 100: remove 100 from points of player if player can hold 1 of diamond: add 1 of diamond to player else: drop 1 of diamond at player's location send "&cPomyslnie wymieniono 100 punktow na diament!" stop send "&cNie masz tyle punktow!" proszę, komenda /wymień
     
    Jeśli natomiast chcesz zrobić, żeby działo się to automatycznie, to proszę taki kod:
    on points change: if points of player >= 100: remove 100 from points of player if player can hold 1 of diamond: add 1 of diamond to player else: drop 1 of diamond at player's location send "&cPomyslnie wymieniono 100 punktow na diament!"
  15. CoFFeIN04 odpowiedź w [Voucher] Nietypowy skrypt, nie dla początkujących. został oznaczony jako odpowiedź   
    to pokaż te błędy?
     
    command /koddodaj [<text>] [<integer>] [<integer>]: trigger: if arg 1 and arg 2 and arg 3 is set: set {codes::%arg 1%::status} to true set {codes::%arg 1%::money} to arg 2 set {codes::%arg 1%::amount} to arg 3 send "Poprawnie dodałeś kod." else: send "Poprawne użycie: /koddodaj kod kwota ilosc" command /kod [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if {codes::%arg 1%::status} is set: if {codes::%arg 1%::status} is false: send "Ten kod został już wykorzystany" stop remove 1 from {codes::%arg 1%::amount} add {codes::%arg 1%::money} to player's balance if {codes::%arg 1%::amount} is 0: set {codes::%arg 1%::status} to false send "Wykorzystałeś kod" else: send "Nieprawidłowy kod." else: send "Poprawne użycie: /kod kod" ewentualnie spróbuj ten kod
  16. CoFFeIN04 odpowiedź w [Voucher] Nietypowy skrypt, nie dla początkujących. został oznaczony jako odpowiedź   
    to pokaż te błędy?
     
    command /koddodaj [<text>] [<integer>] [<integer>]: trigger: if arg 1 and arg 2 and arg 3 is set: set {codes::%arg 1%::status} to true set {codes::%arg 1%::money} to arg 2 set {codes::%arg 1%::amount} to arg 3 send "Poprawnie dodałeś kod." else: send "Poprawne użycie: /koddodaj kod kwota ilosc" command /kod [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if {codes::%arg 1%::status} is set: if {codes::%arg 1%::status} is false: send "Ten kod został już wykorzystany" stop remove 1 from {codes::%arg 1%::amount} add {codes::%arg 1%::money} to player's balance if {codes::%arg 1%::amount} is 0: set {codes::%arg 1%::status} to false send "Wykorzystałeś kod" else: send "Nieprawidłowy kod." else: send "Poprawne użycie: /kod kod" ewentualnie spróbuj ten kod
  17. CoFFeIN04 odpowiedź w komenda target do sprzedania kurczaka został oznaczony jako odpowiedź   
    command /kurczak: trigger: if player has permission "trade.kurczak": set {_p} to target player if {_p} is not set: send "Na nikogo nie patrzysz" stop if {_p}'s balance < 20: send "Gracz nie ma tyle pieniedzy" stop remove 20 from {_p}'s balance add cooked chicken to {_p} proszę
  18. CoFFeIN04 odpowiedź w komenda target do sprzedania kurczaka został oznaczony jako odpowiedź   
    command /kurczak: trigger: if player has permission "trade.kurczak": set {_p} to target player if {_p} is not set: send "Na nikogo nie patrzysz" stop if {_p}'s balance < 20: send "Gracz nie ma tyle pieniedzy" stop remove 20 from {_p}'s balance add cooked chicken to {_p} proszę
  19. CoFFeIN04 odpowiedź w Potrzebna szybka pomoc!! został oznaczony jako odpowiedź   
    Nie wskazałeś osoby, do której ma zostać wysłana wiadomość
    command /przygotowania:     permission: op     permission message: NIET!     trigger:         set {czas.przygotowania} to 100         set {hp} to 100         loop all players:             send "&4&l%{czas.przygotowania}% sekund do rozpoczęcia gry" to loop-player         loop 10 times:             wait 10 seconds             remove 10 from {czas.przygotowania}             send "&4&l%{czas.przygotowania}% sekund do rozpoczęcia gry" to all players              command /czas:     trigger:         send "%{czas.start}% %{czas.przygotowania}%"                   command /atak:     permission: op     permission message: NIET!     trigger:         set {czas.atak} to 600         set {hp} to 100 every second:     if {czas.atak} >= 1:         if {hp} >= 25:             remove 10 from {czas.atak}             send "&8&lPozostało &4%{czas.atak}% &8&lsekund do wygraniej obrońców!!" to all players         if {hp} <= 0:             set {czas.atak} to 0             send "&4&lWygrał Przeklenty end!! Wojownicy czas wracać do podziemi!!" to all players             set {start} to true             execute console command "restart"     if {czas.atak} <= 0:         if {hp} >= 25:             send "&4&lWygrali &2OBROŃCY!!" to all players             set {start} to true             execute console command "restart" every second:     if {start} = true:         execute console command "start"
  20. CoFFeIN04 odpowiedź w automatyczne robienie gui z listy został oznaczony jako odpowiedź   
    Odsyłam do poradnika ze zmiennymi: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 
    Tworzenie GUI: 
    Gotowy kod:
    command /locadd: trigger: add location of player to {locs::*} command /gui: trigger: if size of {locs::*} < 1: send "Brak lokalizacji!" stop open chest inventory with 6 rows named "&cLokalizacje" to player set {_} to 0 loop {locs::*}: set slot {_} of player's current inventory to paper named "%loop-index%" with lore "&cKliknij zeby sie przeteleportowac!" add 1 to {_} on inventory click: name of clicked inventory is "&cLokalizacje" clicked inventory is not player's inventory cancel event clicked slot is not air teleport player to {locs::%name of clicked slot%}  
  21. CoFFeIN04 odpowiedź w 0 błędów a coś sie wyświetla został oznaczony jako odpowiedź   
    Chodzi o to, że argument 2 jest już tekstem, więc nie ma go po co konwertować na tekst. Po wpisaniu "%{zmienna}%" zamieniana jest z każdego typu na tekst, przykład: w zmiennej jest player, po zmianie zostanie jego nick, czyli tekst, ale zmienna już nie będzie wskazywać na konkretnego gracza.
     
    W skrócie, w celu eliminacji tego ostrzeżenia pozbądź się tych cudzysłowów i procentów
  22. CoFFeIN04 odpowiedź w Player collition??? został oznaczony jako odpowiedź   
    w paper.yml
     
  23. CoFFeIN04 odpowiedź w Itemki został oznaczony jako odpowiedź   
    literowka...
    command /itemy: trigger: add ((all iron armor), (384 of stone), (32 of ladder), (1 of compass), (1 of iron axe), (1 of iron pickaxe), (1 of water bucket) and (1 of lava bucket)) to {_x::*} add {_x::*} to player  
  24. CoFFeIN04 odpowiedź w [przerobienie skryptu] skrypt do sklepu został oznaczony jako odpowiedź   
    Podany przeze mnie kod:
    options: item: diamond pickaxe of efficiency 6 and unbreaking 3 and fortune 3 named "&4&lKilof Boga" command /kilof [<player>]: permission: * permission message: "&c&l✘ nie masz op" trigger: if arg is online: give {@item} to arg send "&c&lOtrzymales kilof" to arg else: send "&c&lWpisz nazwe gracza ONLINE!: /daj <gracz>" to console został sprawdzony, nie zawiera żadnych błędów i działa tak jak powinien, jeśli po wgraniu powyższego kodu masz nadal jakieś problemy, to podaj wersję twojego serwera i silnika oraz skript 
  25. CoFFeIN04 odpowiedź w Invalid use of quotes... został oznaczony jako odpowiedź   
    myślę, że tutaj jest odpowiedź 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...