Skocz do zawartości

Kormic

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    10 000
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    163

Odpowiedzi społeczności

  1. Kormic odpowiedź w Plugin/Skrypt na portfel został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę, oto skrypt. Do placeholderu wymagany dodatek skript-placeholders oraz plugin PlaceholderAPI.
    Zapisywanie w MySQL włączysz w pliku konfiguracyjnym Skripta, prawie na samym jego dole.
     
  2. Kormic odpowiedź w Sposób przechowywania zmiennych został oznaczony jako odpowiedź   
    Dlatego też należy pamiętać o czyszczeniu niepotrzebnych zmiennych. Oczywiście nie twierdzę, iż wszystkie zmienne u ciebie są zbędnę, ale na pewno stanowią jakąś część tego pliku (możliwe, że dużą). Mimo wszystko jest to dość dziwne, znam ludzi, u których plik variables.csv zajmuje ok. 3-4 GB i nie widzą różnicy w prędkości odczytu i zapisu zmiennych.
    Twój plik variables.csv zajmuje natomiast jedyne 26 MB, czyli w porównaniu do powyższych przykładów niezwykle mało.
    Z tego co mi wiadomo to z SQL'em w Skript'cie przez długi czas były problemy i skrypterzy skarżyli się na jego zawodność. Jak to wygląda obecnie? Nie wiem.
    Trzeba pamiętać o tym, że natywne zmienne są najbardziej dopieszczane przez deweloperów Skripta. Mimo wszystko warto przetestować. Problem z czego może wynikać? Z wielu rzeczy, podam jedynie 3 z wielu możliwych przyczyn:
    Błąd w twoim skrypcie. Dodatek powodujący problemy ze Skriptem i/lub zmiennymi. Inny plugin powodujący problemy.
  3. Kormic odpowiedź w Sprawdzane czy gracz jest w pobliżu regionu został oznaczony jako odpowiedź   
    Jest kilka sposobów, podam przykładowe trzy.
    1. Jakiś dodatek do Skripta wprowadzający taki warunek (lub wyrażenie)
    2. Zapętlenie bloków w promieniu 20 metrów od gracza i sprawdzenie czy w ich miejscu znajduje się jakikolwiek region (niezalecane, tps'y polecą na łeb na szyję).
    3. Pozyskanie z pliku regions.yml (w folderze WorldGuard) minimalnych i maksymalnych koordynatów wszystkich regionów (tutaj wymagany będzie dodatek pozwalający na korzystanie z YAMLa w Skript (skript-yaml, SkQuery, SkUtilities, itp.)). Następnie trzeba by je zapisać do jakiejś listy, którą należałoby zapętlić. Wtedy sprawdzasz czy dystans między graczem, a loop-value jest mniejszy, bądź równy 20. Jeżeli tak, zatrzymujesz pętlę i ustawiasz wartość dowolnej zmiennej lokalnej jako nazwę tego regionu.
    Już poza tą pętlą sprawdzasz czy ta zmienna jest ustawiona:
    jeżeli tak - wysyłasz tę zmienną zawierającą nazwę regionu jeżeli nie - znaczy to, że w promieniu 20 metrów od gracza nie ma ani jednego regionu Możesz oczywiście jeszcze samemu poszukać rozwiązań w internecie, na pewno coś się znajdzie.
  4. Kormic odpowiedź w Jaki silnik do serwera na 100 osob najlepiej uzyc na 1.16.5? został oznaczony jako odpowiedź   
    Wybierz Purpura i napisz do Heliosa w sprawie konfiguracji. On już ma gotowe configi.
    Co do całej reszty, przeczytaj mój post na ten temat.
     
  5. Kormic odpowiedź w Fly podczas PvP został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę.
    on damage of player: attacker is a player attacker can fly: execute attacker command "fly" victim can fly: execute victim command "fly" set ({lastPvp::%attacker%} and {lastPvp::%victim%}) to now send action bar "&6Będziesz w PvP przez najbliższe 15 sekund!" to attacker and victim on command: command is "fly" sender is a player difference between {lastPvp::%player%} and now is less than 15 seconds cancel event send "&cNie możesz jeszcze latać!" to player  
  6. Kormic odpowiedź w Skrypt na bossbar został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę. Wymagany dodatek SkRayFall.
    on join: create bossbar titled "" and id "joinBossbar.%player%" with progress 90 with colors green loop 80 times: set bossbar "joinBossbar.%player%" value to ((value of bossbar "joinBossbar.%player%") - 1) wait 1 second set bossbar "joinBossbar.%player%" colour to red loop 10 times: set bossbar "joinBossbar.%player%" value to ((value of bossbar "joinBossbar.%player%") - 1) wait 1 second remove bossbar "joinBossbar.%player%"  
  7. Kormic odpowiedź w Obliczenia w skrypcie został oznaczony jako odpowiedź   
    1. Użyj 'if victim is a player', a najlepiej to wywal ten warunek i użyj 'on damage of player'.
    2. Powinieneś sprawdzać czy 'attacker is a player', abyś wiedział czy atakujący to w ogóle gracz.
    3. W eventach 'on damage' i 'on death' używamy 'victim' (ofiara) oraz 'attacker' (atakujący).
    4. Usuń tego 'victim' z procentów przy efekcie 'kill'.
    5. Używaj list zmiennych, są one o wiele lepsze.
    Wystarczy poszukać na forum, wielokrotnie o tym pisałem.
    EDIT:
    Warto wstawić te dzielenie w nawias, aby ułatwić Skriptowi robotę przy przeładowywaniu skryptu.
  8. Kormic odpowiedź w Przerobienie skripta został oznaczony jako odpowiedź   
    W takim razie proszę.
    on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&2test": cancel event event-slot is not cake named "&akliknij": kick player due to "&cNie kliknales w odpowiedni slot!" stop set {_i::*} to iron ingot named "&7Żelazo" and diamond named "&bDiament" give player (random item out of {_i::*})  
  9. Kormic odpowiedź w Czy da się tak zrobić? został oznaczony jako odpowiedź   
    Usuń sobie te zamienianie 'clicked slot' na tekst i porównuj do liczby.
    clicked slot is 0: Jeżeli nie zadziała, użyj 'index of clicked slot'.
  10. Kormic odpowiedź w Skrypt na liście został oznaczony jako odpowiedź   
    W przypadku argumentów typu 'number' i 'integer' używamy 'arg [numer]', a nie 'arg-[numer]'.
    Tak więc jeżeli już bawimy się w podrzucanie gotowego kodu, upośledzanie użytkowników i pozbawianie ich samodzielności...
    command /dajlisc [<integer>]: cooldown: 5 second permission: give.lisc trigger: (arg 1) is not set: send subtitle "&c&lPodaj ilosc" to player stop give (arg 1) of kelp named "&c&l&kffff &5&lMagiczny lisc &c&l&kffff " with lore "&c&l&kffff &f&lWymien lisc u vilaggera na spawnie &c&l&kffff" to player  
  11. Kormic odpowiedź w Skrypt na liście został oznaczony jako odpowiedź   
    W przypadku argumentów typu 'number' i 'integer' używamy 'arg [numer]', a nie 'arg-[numer]'.
    Tak więc jeżeli już bawimy się w podrzucanie gotowego kodu, upośledzanie użytkowników i pozbawianie ich samodzielności...
    command /dajlisc [<integer>]: cooldown: 5 second permission: give.lisc trigger: (arg 1) is not set: send subtitle "&c&lPodaj ilosc" to player stop give (arg 1) of kelp named "&c&l&kffff &5&lMagiczny lisc &c&l&kffff " with lore "&c&l&kffff &f&lWymien lisc u vilaggera na spawnie &c&l&kffff" to player  
  12. Kormic odpowiedź w Głowy graczy w kowadle został oznaczony jako odpowiedź   
    Warunek powinien być następujący:
    type of clicked inventory is anvil inventory:  
  13. Kormic odpowiedź w send title został oznaczony jako odpowiedź   
    Dodaj 'to all players' na końcu.
  14. Kormic odpowiedź w Rangi + levele został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę, oto skrypt.
    Należy wejść ponownie na serwer, aby skrypt zadziałał.
    on join: {levelExp::%player%} is not set set {levelExp::%player%} to 0 on death of player: attacker is a player add 10 to {levelExp::%attacker%} {levelExp::%attacker%} is 100 send "&7Otrzymałeś rangę: &aWojownik" to attacker command /poziom: trigger: send "&7-------[ &aPoziom &7]-------" to player send "" to player send " &7Posiadasz &a%{levelExp::%player%}% &8punktów doświadczenia!" to player if {levelExp::%player%} < 100: send " &7Twoja ranga: &8Nowicjusz" to player else: send " &7Twoja ranga: &aWojownik" to player send "" to player send "&7------------------------" to player on chat: if {levelExp::%player%} < 100: set {_r} to "&8Nowicjusz" else: set {_r} to "&aWojownik" set chat format to "%{_r}% &7%player% &8>> &f%message%" Jeżeli masz formatowanie czatu w jakimś pluginie, użyj placeholderów.
    Wymagane tutaj będzie PlaceholderAPI oraz dodatek skript-placeholders.
    on placeholderapi request for prefix "skript": placeholder is "skript_exp_ranga" if {levelExp::%player%} < 100: set result to "&8Nowicjusz" else: set result to "&aWojownik" Zastąp tym cały event 'on chat'.
    Placeholder to '%skript_exp_ranga%'.
  15. Kormic odpowiedź w Cooldown pomoc został oznaczony jako odpowiedź   
    Użyj po prostu 'cooldown bypass'.
    command /test: cooldown: 10 seconds cooldown bypass: test.bypass trigger: # Dalszy kod  
  16. Kormic odpowiedź w Cooldown do komendy został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę.
    options: odleglosc_mowienia: 20 on chat: if size of (all players in radius {@odleglosc_mowienia} around player) < 2: send "&cNikt nie usłyszał Twojego głosu" to player stop set chat recipients to all players in radius {@odleglosc_mowienia} around player command /krzyk [<text>]: trigger: arg 1 is not set: send "&cPodaj wiadomosc!" to player stop if player has permission "krzyk.vip": set {_c} to 30 minutes set {_t} to "&6[&bKRZYK&6] &6&l>> &f%player% %arg-1%" else: set {_c} to 1 hour set {_t} to "&6[&eKRZYK&6] &6&l>> &f%player% %arg-1%" {cooldownShout::%player%} is set: difference between {cooldownShout::%player%} and now is less than {_c} send "&cNie możesz jeszcze użyć tej komendy!" to player stop set {cooldownShout::%player%} to now send {_t} to all players in player's world  
  17. Kormic odpowiedź w Magiczny KIlof został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę. Możesz sobie w komendzie ustawić permisję.
    on mine: player's tool is wooden pickaxe named "&6Podwójny kilof" drop (drops of event-block using player's tool) at event-block command /kilof: permission: permisja.permisja trigger: give player wooden pickaxe named "&6Podwójny kilof"  
  18. Kormic odpowiedź w Give został oznaczony jako odpowiedź   
    Jeżeli chodzi o komendę /give, należy podać odpowiednie NBT.
    /give @s diamond_sword 1 {display:{Name:"Dobry miecz",Lore:["Przykładowy lore","Przykładowe lore 2"," Przykładowy lore 3"]}} # Lub: /minecraft:give @s diamond_sword 1 {display:{Name:"Dobry miecz",Lore:["Przykładowy lore","Przykładowe lore 2"," Przykładowy lore 3"]}} Masz również w Essentials komendę "/i".
    /i %player% diamond_sword 1 name:Dobry_miecz lore:Przykładowy_lore||Przykładowy_lore_2||Przykładowy_lore_3 Możesz równie dobrze stworzyć sobie jakąś własną w Skript.
  19. Kormic odpowiedź w Dropienie zelaznych itemow na ziemie został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę, skrypt nietestowany.
    on death of player: remove all iron armour and all iron swords from drops  
  20. Kormic odpowiedź w Jak zmodyfikować silnik serwera został oznaczony jako odpowiedź   
    Użyj w tym celu pluginu ViaVersion.
    Zainteresuj się również ViaBackwards i ViaRewind.
  21. Kormic odpowiedź w Skrypt na czaszki na tabie. został oznaczony jako odpowiedź   
    Pokaż ten błąd.
  22. Kormic odpowiedź w wiadomość pod komendą został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę.
    command /chat [<text>]: trigger: broadcast "%player's prefix% %player% >> %arg-1 ? """"%"  
  23. Kormic odpowiedź w Serwer został oznaczony jako odpowiedź   
    Zapewne plugin/skrypt blokuje.
    Najpierw wyłącz wszystkie skrypty i zobacz. Jeżeli nie pomoże, odinstaluj wszystkie pluginy i wrzucaj z powrotem jeden po drugim aż znowu przestanie działać. Wtedy wiesz który blokuje pisanie na czacie.
  24. Kormic odpowiedź w Kod Do Przepisania został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę, skrypt nietestowany.
    function randomizedCode(znaki: text, ilosc: integer) :: text: if {_znaki} is "all": set {_znaki::*} to "a", "b", "c", "d", "e", "f", "g", "h", "i", "j", "k", "l", "m", "n", "o", "p", "q", "r", "s", "t", "u", "w", "x", "y", "z", "1", "2", "3", "4", "5", "6", "7", "8", "9", "0" else: set {_znaki::*} to {_znaki} split at "," set {_kod} to "" loop {_ilosc} times: set {_kod} to "%{_kod}%%random element out of {_znaki::*}%" return {_kod} every 5 minutes: set {chatCode} to randomizedCode("all", 10) broadcast "&aPrzepisz kod! &6%{chatCode}%" wait 1 minute {chatCode} is set clear {chatCode} broadcast "&cNiestety nikt nie przepisał kodu..." command /kod [<text>]: executable by: players trigger: {chatCode} is not set: send "&cAktualnie nie ma kodu!" to player stop if arg-1 is {chatCode}: clear {chatCode} broadcast "&6%player% &aodgadł(a) hasło!" add (random integer between 120 and 300) to player's balance else: send "&cZły kod!" to player  
  25. Kormic odpowiedź w Randomowe itemy po zniszczeniu pajęczyny został oznaczony jako odpowiedź   
    Proszę.
    on break of cobweb: set {_i} to random element out of all items [where input is not bedrock or obsidian or any spawn egg] set item amount of {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_i}) cancel drops drop {_i} at event-block  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...