Skocz do zawartości
  • 0

Problemy Z GUI


Kozaczekkw
 Udostępnij

Pytanie

Witam , Wiec tak , Chce Zrobic Napis Z Glowek W GUI, Niestety Nie znam Nickow Gracza  Z Literami wiec Postanowilem Zrobic Skrypt aby to jakos Ustawic i stworzylem takie cos:

Glowka : [ Nicku Nie Znam , wiec Uzylem Komendy ktora jest Nizej i ja otrzymalem , po czym wpisalem Komende /Dodaj Lierke R , trzymajac Ta wlasnie Glowe. po czym 

/give @p skull 1 3 {display:{Name:"Red R"},SkullOwner:{Id:"3c5fc641-cbf1-463d-9ff4-70ca3521759c",Properties:{textures:[{Value:"eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvMzVmNDVjODc1ZWZmNTM4ZmNlYzk4ZjZhY2MxZGYyYWVjYWUyOGY0ODYwYWVjZDI0ZTJkYmRmMTM5MjRiMzI3In19fQ=="}]}}}

command /Dodaj [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if player is "Kozaczekk":
            if arg 1 is "Literke":
                if arg 2 is "R":
                    set {TEST::Litera::R} to player's tool
                    send "&cDodales Literke R"

command /TEST:
    trigger:
        teleport player to player
        open chest with 2 rows named "&6★ TEST &6★" to player
        wait 2 tick
        format slot 0 of player with 1 of {TEST::Litera::R} named "TEST :(" to close

Wszystko bylo Ok , ale Po restarcie Glowa Znika ;c 

Ktos Wie Jak Zrobic To Aby bylo Gites ? 

 

Edytowane przez nicku1
Nicku

Dodaje code.

Notatka dodana przez Nicku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Poprawione:

command /test:
	trigger:
		set {_nbt} to "{SkullOwner:{Id:""3c5fc641-cbf1-463d-9ff4-70ca3521759c"",Properties:{textures:[{Value:""eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvMzVmNDVjODc1ZWZmNTM4ZmNlYzk4ZjZhY2MxZGYyYWVjYWUyOGY0ODYwYWVjZDI0ZTJkYmRmMTM5MjRiMzI3In19fQ==""}]}}}"
		open chest with 2 rows named "&6★ TEST &6★" to player
		wait a tick #zalecam używanie pluginy TuSke do gui
		format slot 0 of player with 1 of head with custom nbt "%{_nbt}%" named "TEST :D" to close

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kozaczekkw

>sk reload sk
[10:01:49 INFO]: [Skript] Reloading sk.sk...
[10:01:49 INFO]: [Skript] Successfully reloaded sk.sk.

nie posiadasz skstuff lub/i skquery

 

i jeszcze zmień 

with 1 of head with

na

with 1 of player head with

wtedy będzie główka widoczna, a nie szkieleta :D 

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, Kozaczekkw napisał:

Ja was nie prosilem abyscie mi doradzili wersje dla mojego serwera tylko Abyscie mi pomogli przy Skrypcie , tak aby to dzialalo ?

Przecież ci pisałem żebyś sprawdził czy masz włączony zapis zmiennych w configu skripta. Jeżeli nie to właśnie ta zmienna z zapisanym w niej itemkiem (i wszystkie inne) po restarcie zostaną wyczyszczone, przez co skrypt będzie setował dany slot na <none>, wywali to błąd, a ty zobaczysz puste miejsce zamiast przedmiotu.

195 linijka configu "databases" - definiujesz sobie nową bazę danych ustawiasz ją na CSV i będzie ci działalo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

:facepalm: 

Spoiler

HdGAEVa.png

 

Tak serio się pytam, czy ciężko jest popatrzeć różnych wersji pluginu?

Ja pobrałem wersję 1.6.4.1 na początku wywaliło errory, póżniej zrestartowałem serwer i zaczęły skrypty działać :O 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <<< stąd pobrałem. Jak widzisz na ss'ie nic nie jest oszukane.

kod dalej ten sam:

command /test:
	trigger:
		set {_nbt} to "{SkullOwner:{Id:""3c5fc641-cbf1-463d-9ff4-70ca3521759c"",Properties:{textures:[{Value:""eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvMzVmNDVjODc1ZWZmNTM4ZmNlYzk4ZjZhY2MxZGYyYWVjYWUyOGY0ODYwYWVjZDI0ZTJkYmRmMTM5MjRiMzI3In19fQ==""}]}}}"
		open chest with 2 rows named "&6★ TEST &6★" to player
		wait a tick #zalecam używanie pluginy TuSke do gui
		format slot 0 of player with 1 of player head with custom nbt "%{_nbt}%" named "TEST :D" to close

 

Edytowane przez knugi
Knugi, to przecie ta sama wersja :facepalm:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...