Skocz do zawartości

AxSave - Skrypt na zapisywanie inventory ( SaveEq / BackEq )


xAxee
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ja jestem xAxee
a to mój skrypt na saveeq!
Skrypt ogólnie nadaje się na serwery
w których chodzi o zbieranie itemów (np. SkyBlock, RPG, Survival)

Skrypt był zapoczety od skryptu itachiego Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! ale został on potem napisany od nowa! 

Skrypt Posiada:

- Zapisywanie całego inventory z setem
- Pokazywanie zapisanego inventory w gui
- Automatyczne zapisywanie inventory co wyznaczoną ilość minut

- Blokadę spamienia zapisywaniem eq
- Możliwość wczytania 7 zapisanych inventory

Komendy:

/saveeq - Główna komenda która zapisuje inventory
/saveeq <gracz> - Pozwala zapisać kogoś inventory jako admin
/backeq  <gracz> - Komanda która możemy przywrócić do 7 inventory
/backeq <gracz> usun - Pozwala na usunięcie wszystkich zapisanych inventory gracza
/backeq <jakisgracz> dellall - Pozwala na usunięcie wszystkich zmiennych
/backeq - Wyswietla informacje o skrypcie

Permisje:

xAxee.* - Uprawnienie do komendy /backeq
xAxee.* - Uprawnienie do zapisania czyjegoś ekwipunku
xAxee.save - Uprawnienie do zapisywania eq jako gracz

Propozycje:

<none>

Wersje:

Spoiler

0.1 BETA - Napisanie skryptu
0.1 - 1.0 - Przepisanie skryptu od nowa! 
1.5 - Skrócenie kodu o ok. 250 linijek
1.6 - Zamiana format slot na Set player's...
1.7 - 1.8 - Zmiana wszystkich zmiennych na jedną OGROMNA
1.9 - Dodanie configu.yml i dodanie nowych rzeczy
2.0 - Wydanie Skryptu poprawienie estetyki
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

SS'y:

Zapisywanie eq:

Spoiler

mPjAUjo.png

Prezentacja gui /backeq <gracz> #1:

Spoiler

Bh5r3oP.png

Prezentacja gui /backeq <gracz> #2:

Spoiler

h8QAkm7.png

Prezentacja gui z zapisanymi wcześniej itemami:

Spoiler

lYSkMbA.png

Znalazłeś błąd? Napisz go pod tematem albo na PW!

Wszelkie opinie/sugestie Wskazane!

Ta wersja skryptu nie jest już wspierana!

Edytowane przez xAxee
Aktualizacja Yaml
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oszukujmy się, bardzo podobny do itachiego. Inventory prawie takie samo... Nawet główek nie zmieniłeś. Skrypt zapisany podobnie do itachiego, nawet komendy w tej samej kolejności, i te same komendy :/

Ten nieszczęsny event every minute :/\

W komendzie saveeq caly czas ustawiasz nowe zmienne, przy wiekszej ilosci graczy ten skrypty cos zawali :/

I po 2. Wiesz ze to itachiego pomysl, i prawie wykonanie. 4/10.

Na dodatek poprawilbym inventory, bo da sie je zbugowac

Edytowane przez HotAngel2K17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, HotAngel2K17 napisał:

Nie oszukujmy się, bardzo podobny do itachiego. Inventory prawie takie samo... Nawet główek nie zmieniłeś. Skrypt zapisany podobnie do itachiego, nawet komendy w tej samej kolejności, i te same komendy :/

Ten nieszczęsny event every minute :/\

W komendzie saveeq caly czas ustawiasz nowe zmienne, przy wiekszej ilosci graczy ten skrypty cos zawali :/

I po 2. Wiesz ze to itachiego pomysl, i prawie wykonanie. 4/10.

Na dodatek poprawilbym inventory, bo da sie je zbugowac

Główki jakos mi przypadły do gustu xd 

te same komendy bo jakie mogly byc inne xd :/

every minute WSM nie jest potrzebny bo on blokuje tylko spamienie i automatyczny save

co do zmiennych to nie są caly czas nowe tylko 1 - 7 potem sie clearuja

pomysl od itachiego ale wspomniałem o tym iwg ale skrypt jest calkiem inny (moze połowicznie)  dodałem duzo rzeczy skrocilem kod iwg dodałem zapis seta dodałem aby itemy z backeq poszly do GUI z ktorego mozna wyrzucać itemy graczowi

co do GUI to nie ma gdzie sie zbugowac :/ a jezeli jest to czesc tylko dla administratora 

dziękuję za opinie! :D postaram sie poprawic to i owo :D

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, jaku49 napisał:

Podoba mi się to!
 

Przynajmniej nie kłamane :)

  • fajnie że jest obsługa YAML'a :) 
  • zrobione na podstawie "on inventory click"

Dzieki za pozytywna opinie :D masz jakis pomysl aby cos poprawic / dodac? 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Skrypt przy większej ilości graczy okaże się czarnym koniem serwera. Sam posiadałem kiedyś zapis ekwipunków graczy do zmiennych (pojedyncza kopia a w owym skrypcie moze byc ich nawet milion) i plik ze zmiennymi ważył cholernie dużą ilość. Przy około 400 zapisach było to już 40MB a jak na skrypta to jest to bardzo dużo (Jeżeli mamy zapisywane variablesy w pliku variables.csv to zbyt duża pojemność pliku nie sprzyja wydajności serwera gdy jest na nim dużo graczy). Ogólnie jeżeli ktoś chce korzystać z tego sk, zalecam dodanie bazy danych MYSQL bądź też SQLite do configu skripta a następnie przerobić te zmienne aby trafiały do innej bazy danych.

Edytowane przez szymonjjay
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, szymonjjay napisał:

Skrypt przy większej ilości graczy okaże się czarnym koniem serwera. Sam posiadałem kiedyś zapis ekwipunków graczy do zmiennych (pojedyncza kopia a w owym skrypcie moze byc ich nawet milion) i plik ze zmiennymi ważył cholernie dużą ilość. Przy około 400 zapisach było to już 40MB a jak na skrypta to jest to bardzo dużo (Jeżeli mamy zapisywane variablesy w pliku variables.csv to zbyt duża pojemność pliku nie sprzyja wydajności serwera gdy jest na nim dużo graczy). Ogólnie jeżeli ktoś chce korzystać z tego sk, zalecam dodanie bazy danych MYSQL bądź też SQLite do configu skripta a następnie przerobić te zmienne aby trafiały do innej bazy danych.

Każdy ze zmiennymi może zrobić sobie co chce ;) Oceń wykonanie, Orginalność itp :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

zamiast tego

execute player command "/backeq %{NICK.%player%}% del"
execute player command "/backeq %{NICK.%player%}%"

możesz stworzyć proste funkcje ?, i możesz stworzyć osobną komendy gdzie możesz zająć 2 sloty na back & save, dzięki czemu możesz zaoszczędzić na optymalizacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Queito napisał:

zamiast tego

execute player command "/backeq %{NICK.%player%}% del"
execute player command "/backeq %{NICK.%player%}%"

możesz stworzyć proste funkcje ?, i możesz stworzyć osobną komendy gdzie możesz zająć 2 sloty na back & save, dzięki czemu możesz zaoszczędzić na optymalizacji :)

Niezbyt rozumiem o co ci chodzi z tymi slotami xd co do funkcji to wiem ale nigdy mi się nie chce kontynuować tego sk(Bo nie ma pomysłu lub czasu xd) :D (wyjaśnij o co chodzi z tymi slotami na pw :D)

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, xAxee napisał:

Niezbyt rozumiem o co ci chodzi z tymi slotami xd co do funkcji to wiem ale nigdy mi się nie chce kontynuować tego sk(Bo nie ma pomysłu lub czasu xd) :D (wyjaśnij o co chodzi z tymi slotami na pw :D)

tworzysz po prostu nową komendę która otwiera menu i na slocie X dajesz np. BackEq, a na slocie Y dajesz np. SaveEq ;p, bo wywołując komendę obciążasz serwer, a wywołując funkcję już nie tak bardzo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Queito napisał:

tworzysz po prostu nową komendę która otwiera menu i na slocie X dajesz np. BackEq, a na slocie Y dajesz np. SaveEq ;p, bo wywołując komendę obciążasz serwer, a wywołując funkcję już nie tak bardzo ;)

Co do funkcji to wiem miałem zrobić ale nie mam czasu lub mi się nie chce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...