bludis 418 Opublikowano 28 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2018 Witam. Mam tu taki kawałek skryptu: on click: if player's tool is stick named "&2&lxNET&f&lCORE &7>> &a&nCZYSTY": if lore of player's tool is "&7>> Kliknij na kogos, aby Go oczyscic z zarzutow": if clicked entity is player: execute player command "check czysty %clicked-entity%" Gdy reloaduje skrypt wyskakuje taki błąd: 'clicked-entity' is not an entity type Za pomoc daaje ++. @jaku49 @knugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 28 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2018 (edytowane) To daj może on click of entity Edytowane 28 czerwca 2018 przez knugi Autokorekta telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 28 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2018 Nie działa: can't understand this event "on click of entity" @knugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 neexipl 21 Opublikowano 28 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2018 clicked entity nie clicked-entity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 28 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2018 event-entity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 28 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2018 (edytowane) on click on entity: if player's tool is stick named "&2&lxNET&f&lCORE &7>> &a&nCZYSTY": if lore of player's tool is "&7>> Kliknij na kogos, aby Go oczyscic z zarzutow": if clicked entity is player: execute player command "check czysty %clicked entity% // %name of clicked entity%" @LjayPL789 Edytowane 28 czerwca 2018 przez ZiemniaQ Ziemniaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 29 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2018 (edytowane) 21 godzin temu, LuckyPotato napisał: on click on entity: if player's tool is stick named "&2&lxNET&f&lCORE &7>> &a&nCZYSTY": if lore of player's tool is "&7>> Kliknij na kogos, aby Go oczyscic z zarzutow": if clicked entity is player: execute player command "check czysty %clicked entity% // %name of clicked entity%" Błędów żadnych nie ma, ale gdy klikam na gracza nie działa. @knugi @LuckyPotato Edytowane 29 czerwca 2018 przez LjayPL789 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 29 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2018 A że tak głupio zapytam... Klikasz go patykiem z odpowiednią nazwą i lore? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 29 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2018 @LuckyPotato, tak. Sprawdź czy u Ciebie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 29 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2018 (edytowane) Ale wait wgl... Widziałeś że ja ci tam w ostatniej linijce napisałem dwie opcje? Żebyś sobie ewentualnie wybrał... XDD "check czysty %clicked entity% // %name of clicked entity%" @LjayPL789 Edytowane 29 czerwca 2018 przez ZiemniaQ Ziemniaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 29 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2018 (edytowane) To i to nie działa XD tzn. nie ma błędów, ale nie wykonuje komendy @LuckyPotato Edytowane 29 czerwca 2018 przez LjayPL789 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 29 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2018 To nie wiem o co z tym chodzi... samo to działa: on click on entity: if clicked entity is a player: send "czesc" to player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 29 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2018 @LuckyPotato, a jak mam to zrobić: send "hej" to clicked-entity send "hej" to event-entity execute console command "pex user %clicked-entity% execute console command "pex user %name of clicked entity% execute console command "pex user %event-entity% execute console command "pex user %name of event-entity% ?.... Które zadziała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 29 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2018 @LjayPL789 To w ogólne nie chciało sprawdzać bezpośrednio nazwy i lore z przedmiotu... i właściwie to tak wyglądało jakby ci dwaj gracze (uderzający i uderzany) sie skryptowi powalili XDDD No ale co by nie było... troszkę na około ale wyszło i działa: on click on entity: set {_} to player set {_n} to name of {_}'s tool set {_l} to lore of {_}'s tool if {_n} is "&2&lxNET&f&lCORE &7>> &a&nCZYSTY": if {_l} is "&7>> Kliknij na kogos, aby Go oczyscic z zarzutow": if clicked entity is a player: execute {_} command "/check czysty %clicked entity%" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
bludis 418
Witam.
Mam tu taki kawałek skryptu:
on click: if player's tool is stick named "&2&lxNET&f&lCORE &7>> &a&nCZYSTY": if lore of player's tool is "&7>> Kliknij na kogos, aby Go oczyscic z zarzutow": if clicked entity is player: execute player command "check czysty %clicked-entity%"
Gdy reloaduje skrypt wyskakuje taki błąd:
'clicked-entity' is not an entity type
Za pomoc daaje ++.
@jaku49
@knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.