Skocz do zawartości
  • 0

Event on click - %clicked-entity% nie działa.


bludis

Pytanie

Witam.

Mam tu taki kawałek skryptu:

on click:
	if player's tool is stick named "&2&lxNET&f&lCORE &7>> &a&nCZYSTY":
		if lore of player's tool is "&7>> Kliknij na kogos, aby Go oczyscic z zarzutow":
			if clicked entity is player:
				execute player command "check czysty %clicked-entity%"
			

Gdy reloaduje skrypt wyskakuje taki błąd:

'clicked-entity' is not an entity type

Za pomoc daaje ++.

@jaku49

@knugi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on click on entity:
	if player's tool is stick named "&2&lxNET&f&lCORE &7>> &a&nCZYSTY":
		if lore of player's tool is "&7>> Kliknij na kogos, aby Go oczyscic z zarzutow":
			if clicked entity is player:
				execute player command "check czysty %clicked entity% // %name of clicked entity%"

@LjayPL789

Edytowane przez ZiemniaQ
Ziemniaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, LuckyPotato napisał:

on click on entity: if player's tool is stick named "&2&lxNET&f&lCORE &7>> &a&nCZYSTY": if lore of player's tool is "&7>> Kliknij na kogos, aby Go oczyscic z zarzutow": if clicked entity is player: execute player command "check czysty %clicked entity% // %name of clicked entity%"

Błędów żadnych nie ma, ale gdy klikam na gracza nie działa.

@knugi

@LuckyPotato

 

Edytowane przez LjayPL789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ale wait wgl... Widziałeś że ja ci tam w ostatniej linijce napisałem dwie opcje? Żebyś sobie ewentualnie wybrał... XDD

"check czysty %clicked entity% // %name of clicked entity%"

@LjayPL789

Edytowane przez ZiemniaQ
Ziemniaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@LuckyPotato, a jak mam to zrobić:

send "hej" to clicked-entity

send "hej" to event-entity

execute console command "pex user %clicked-entity%

execute console command "pex user %name of clicked entity%

execute console command "pex user %event-entity%

execute console command "pex user %name of  event-entity%

?.... Które zadziała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@LjayPL789 To w ogólne nie chciało sprawdzać bezpośrednio nazwy i lore z przedmiotu... i właściwie to tak wyglądało jakby ci dwaj gracze (uderzający i uderzany)  sie skryptowi powalili XDDD No ale co by nie było... troszkę na około ale wyszło i działa:

on click on entity:
	set {_} to player
	set {_n} to name of {_}'s tool
	set {_l} to lore of {_}'s tool
	if {_n} is "&2&lxNET&f&lCORE &7>> &a&nCZYSTY":
		if {_l} is "&7>> Kliknij na kogos, aby Go oczyscic z zarzutow":
			if clicked entity is a player:
				execute {_} command "/check czysty %clicked entity%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...