Skocz do zawartości

neexipl

Użytkownik
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O neexipl

  • Tytuł
    Użytkownik I
  • Urodziny 10.07.1998

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    location of "neexipl" parsed as player
  • Hobby
    Minecraft
    Bukkit
    Skript
    Motor <3
  • Nick w MC
    chester4890

Ostatnie wizyty

670 wyświetleń profilu
  1. Komenda /crafting

    command /crafting: trigger: open crafting table to player
  2. PROBLEM Kopiowanie itemow z gui

    on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "DOKLADNA_NAZWA_TWOJEGO_INVENTORY": cancel event
  3. zabawa Prezenty na boże narodzenie

    Mógłbyś chociaż opisać jakie są wymagane pluginy, żeby to wszystko działało ;d
  4. SKRYPT NA GILDIE NIE DZIALA HELP!!

    https://github.com/FunnyGuilds/FunnyGuilds/releases
  5. item z lore

    Witam, Mam do was pytanie dlaczego w takim przypadku mam błąd.. (https://scr.hu/dXaMqW) Wczoraj wszystko działało, a dziś nawet przy takim czymś mi wywala błąd jeżeli nie dodaje lore to nie ma błędu i daje przedmiot normalnie. Pomożecie?
  6. Przedmiot z NBT

    Witam, mam problem przy "dropieniu" przedmiotu z NBT wczesniej zapisanym i odczytanym z YML. zapisywanie: odczytywanie i "dropienie" przedmiotu: Przy przeładowaniu skryptu, nie mam żadnego błędu dopiero podczas wykonywania kodu sypnie błędem w konsoli Tak wygląda zapis w pliku yml: https://scr.hu/dXMDo7 Wie ktoś może co nie tak robię i czy wgl da się tak zrobić? //edit Już sobie poradziłem, nie dopisałem 's' przy YML, mój błąd można zamknąć
  7. Głowa Gracza Ze Skinem

    format slot 5 of player with ("OmniHc" parsed as offline player)'s skull named "&6head" with lore "xxx" to close
  8. Mandat za brak biletu.

    Jak go nie miałeś to jest to traktowane tak jak byś go w ogóle nie miał. Nie wiem jaki jest u Ciebie regulamin przewozów, ale masz chyba 7 dni na zapłacanie tych "20-30zl" inaczej będzie rosło w górę.
  9. see block

    Witam, mam taki kod: on hotbar switch: if player's tool is paper: while player's tool is paper: set {_head} to location 4 meter forward location of player's head set {_b1} to {_head} set {_b2} to {_head} set {_b3} to {_head} set {_b4} to {_head} set {_b5} to {_head} add 1 to z-coord of {_b1} add -1 to z-coord of {_b2} add 2 to z-coord of {_b3} add -2 to z-coord of {_b4} add -1 to x-coord of {_b5} add {_b1} and {_b2} and {_b3} and {_b4} and {_b5} to {_xd::*} #... add {_head} to {_xd::*} loop {_xd::*}: if block at location of loop-value is air: make player see block at loop-value as red glass block else: remove loop-value from {_xd::*} wait 2 tick if {_xd::*} is set: loop {_xd::*}: make player see block at loop-value as air delete {_xd::*} Chodzmi w jakis sposob by zmienic system pojawiania sie tych blokow i znikania tak aby przechodzily one z klocka na klocek w miare plynnie i szybko bez efektu migotania tak jak ma to miejsce teraz. Z gory dziekuje za pomoc.
  10. sprzedam PLUGIN NA RUSTA

    Plugin nie jest wasza własnością wiec wstydzilibyście się brać za to pieniądze w dodatku ze jest on za darmo udostępniony w internecie (nie wiem czy autor w ogóle wyraził zgodę aby go upubliczniać).
  11. Niedzialacy skrypt

    W wiadomościach (send...) brakuje znaku " na koncu
  12. Niedzialacy skrypt

    https://pastebin.com/raw/6mTdFLGa
  13. delete yaml

    Cześć, mam problem nie działa mi "delete yaml value "list" from file "xxxxxxx"" Wersja serwera 1.11.2 Wersja skQuery 1.11.2 edytowane przez LimeGlassa To tylko mój problem czy spotkał się ktoś już z czymś takim? Log (ja zadnych bledow nie widze): https://code.skript.pl/ErlCHZI6/raw/
  14. Prawy & Lewy PM

    Nie możesz używać formatowania z skquery bo nie będzie działało. Uzyj tego: set slot 1 of player's current inventory to stone with lore "xx" Przyklad: on inventory click: cancel event send "%clicked type%" if clicked type is left mouse button: send "hihi" Wymagany dodatek: Skellett
  15. #zapytajadmina [1]

    1) Król posiadał 300 magów. By nie utrzymywać tak licznej grupy postanowił część spalić na stosie.Zapowiedział iż posadzi ich w rzędzie, każdemu na głowę założy białą, bądź czarną tiarę. Następnie magowie mają zgadywać jaki mają kolor tiary (nie widzą swej czapki, jedynie czapki magów stojących przed nim). Jaką strategie powinni obrać aby przeżyło jak najwięcej magów?
×