Skocz do zawartości

LuckyPotato

Użytkownik
  • Zawartość

    815
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Ostatnia wygrana LuckyPotato w dniu 29 stycznia

Użytkownicy przyznają LuckyPotato punkty reputacji!

10 obserwujących

O LuckyPotato

  • Tytuł
    Znany

Ostatnie wizyty

2 304 wyświetleń profilu
  1. LuckyPotato

    Skript na zestawedycja

    > pobierz essentials > zrób kit > wgraj skrypt: command /zestawedycja [<text>]: trigger: while 1 is 1: make player execute command "/kit nazwa" wait 5 minutes
  2. LuckyPotato

    Lore

    set {_lore::*} to lore of item split at "||" loop {_lore::*}: if loop-value contains "Srednie obrazenia": send "%loop-index%"
  3. LuckyPotato

    ODPYCHANIE GRACZY OD ADMINISTRACJI

    options: speed: 2 radius: 4 on any move: if player != op: loop all players in radius {@radius} around player: if loop-player = op: push player horizontally backwards from loop-player with speed {@speed} stop loop Wymaga SkQuery
  4. LuckyPotato

    wait arg 4 seconds

    no chyba nie command /time [<integer=1>]: trigger: wait arg 1 seconds send "Minęło %arg 1% sekund"
  5. LuckyPotato

    Jak zablokować zamknięcie danego GUI?

    Otworzyć jeszcze raz
  6. LuckyPotato

    Jak skutecznie się uczyć pisać skrypty?

    Znajomość angielskiego - jeżeli nie potrafisz w angielski to nie ma sensu nawet zaczynać ze Skriptem ani niczym innym w tym kierunku, gdzie wszystkie dodatki, strony, dokumentacje i składnia przede wszystkim są właśnie w tym języku; Pojęcie zmiennej i ich rodzaje w Skripcie - zmienne grupowe, zwykłe, tymczasowe - jak na nich operować (zapis, odczyt, dodawanie, odejmowanie, itp.); Typy zmiennych (integer, text / string, inventory, player) - czyli krótko mówiąc - wszystko co zmienna może przechowywać; Pojęcie wydarzenia / eventu - czym jest, jak go stosować i kiedy go stosować; Pojęcie warunku / condicion - czym jest, jak go stosować, gdzie go stosować, co zrobić gdy warunek jest spełniony, co gdy nie jest; Pojęcie wyrażenia / expression - czym jest, gdzie go można stosować, jak go stosować, jak go przyrównywać do innych wartości; Pętla i jej rodzaje - czym jest pętla, w jaki sposób działa, co możemy w niej zawrzeć, zagrożenie dla płynności działania spowodowane pętlą; Funkcja - czym jest, gdzie i jak ją stosować, co powoduje, argumenty funkcji, zwracanie wartości; Komendy - jak je definiować, jak korzystać z argumentów, co można do nich przypisywać; Czym są dodatki do skripta, jak je instalować i co one nam dają. Pod warunkiem że umiesz logicznie myśleć nauczenie się Skripta może ci przyjść bardzo łatwo. Szukaj gotowych skryptów (najlepiej z działów na forum: Skrypty oraz Skrypty>Promowane, z internetu: poradników na YT (np. Knugiego), ze Spigota albo SkriptTools). Przerabiaj te gotowe skrypty, wyszukuj w nich to wszystko co ci wyżej wymieniłem, staraj się zrozumieć jak daną rzecz wykorzystać, gdzie jej używać. Zawsze staraj się dać sobie cel powiedzmy taki sam skrypt jak ten pobrany, ale z mniejszym rozmachem - zamknij gotowca i próbuj się napisać coś podobnego samemu ewentualnie korzystając z dokumentacji. Jeżeli nie wiesz jak coś zrobić albo chcesz się nauczyć czegoś nowego - na tym forum jest już pełno poradników i wyjaśnionych pytań innych ludzi - wystarczy wpisać frazę w wyszukiwarkę a odpowiedź się znajdzie. Zaprzyjaźnij się z dokumentacją, jeżeli tego nie opanujesz to nic ci nie wyjdzie - SkriptTools, skUnity, skriptHUB, Skript 2.3 - przy czym ciebie na początku powinna interesować ta ostatnia. Ps. Nie publikuj tego co zrobisz na żadnym forum dopóki nie będziesz pewien że ktoś inny nie zrobił tego wcześniej, albo chociaż nie tak dobrze jak ty.
  7. LuckyPotato

    Pomocy

    Tutaj w GUI komenda jest wywoływana jako OP, więc gracza nie musi mieć permisji do komendy /kupauto: format gui slot 20 of player with minecart item named "&aCzarny Samochod" with lore "&aKoszt auta:&f 20000$" to close then run player command "/kupauto 1" with permission "*" Tylko że ta komenda wywołuje przez gracza kolejne komendy, daj graczowi permisje do tych komend, to ci pewnie zadziała: execute player command "getcar BLACK"
  8. LuckyPotato

    Zmienna z lokacją z yaw oraz pitch

    Wbudowana w skripta funkcja zwraca ci lokalizację razem z kątami: location(x, y, z, world, yaw, pitch) location(number, number, number, world, number, number)
  9. pyraHelix: Skrypt stworzony właściwie dla testu, dodający możliwość tworzenia własnych spirali poprzez jedną prostą komendę. Instalacja i działanie: Skrypt należy pobrać i umieścić w dowolnym pliku .sk w folderze plugins/Skript/scripts/ Nie posiada on konfiguracji oraz zbędnych dodatków, po załadowaniu skryptu na serwer będzie on gotowy do użycia. Niewłaściwe korzystanie może doprowadzić do przeciążenia serwera ze względu na zbyt dużą ilość lokalizacji, którą skrypt będzie musiał wygenerować. Użycie: Cały skrypt posiada jedną komendę /helix [promień] [kąt] [wysokość] [delta] [kąt początkowy] [ID bloku], gdzie: promień - jest to odległość od gracza do powierzchni walca na której generowana będzie spirala; kąt - wyrażony w stopniach oznacza kąt poziomy pomiędzy kolejnymi punktami spirali; wysokość - określa wysokość całej spirali; delta - jest to różnica wysokości pomiędzy kolejnymi punktami spirali; kąt początkowy - wyrażony w stopniach określa miejsce, z którego zacznie generować się spirala (tj. gdy równy 0 - spirala zacznie generować się na zachodzie od pozycji gracza); ID bloku - ID lub nazwa (ze skripta) bloku, z którego zostanie stworzona spirala. Wymagania: Skript 2.2 (funkcja) Download: pyraHelix v1.0
  10. LuckyPotato

    Błąd, nie dziala.

    Skoro argument musi być graczem offline, to po co potem jeszcze raz ustawiać go na gracza offline? Jeżeli już musisz to usuń tem myślnik tam i zrób tak jak w argumencie.
  11. LuckyPotato

    Teleportacja gracza gdy jego y < 1

    on any movement: if y-location of player <= 0: teleport player to {upadajacy.spawn}
  12. LuckyPotato

    Ruszający się Blok

    options: radius: 10 block: diamond block tp block: red wool block time: 3 on place: if event-block = {@block}: set {_loc} to event-location while block at {_loc} = {@block}: loop all blocks in radius {@radius} around {_loc}: if loop-block = {@tp block}: set block at {_loc} to air set loop-block to {@block} set {_loc} to location of loop-block stop loop wait {@time} seconds
  13. LuckyPotato

    Ruszający się Blok

    options: radius: 10 block: diamond block tp block: red wool block time: 3 on place: if event-block = {@block}: set {_loc} to event-location while 1 is 1: loop all blocks in radius {@radius} around {_loc}: if loop-block = {@tp block}: set block at {_loc} to air set loop-block to {@block} set {_loc} to location of loop-block stop loop wait {@time} seconds
  14. LuckyPotato

    Osobne kity na światach

    Sam essentials tego chyba nie oferuje, ale Skriptem + essentials już można coś zdziałać.
  15. LuckyPotato

    System coinsów [Bungeecord]

    Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia czy to działa i jak to działa, ale Skungee oferuje takie coś jak global variable: fuction addCoins(p: player i: number) :: boolean: if {_i} < 0: if (global variable {coins::%{_p}%}) >= abs({_i}): add {_i} to (global variable {coins::%{_p}%}) else: return false else: add {_i} to (global variable {coins::%{_p}%}) return true Czyli w skrócie - dla każdej liczy dodatniej lub równej zero funkcja zwróci true, coinsy zostaną dodane. Jeżeli liczba jest mniejsza od zera to funkcja zwróci true gdy gracz ma wystarczająco coinsów, oraz false jeżeli mu brakuje (wtedy coinsy nie zostaną odjęte z konta) Przykładowe użycie: if addCoins(player, -100) = true: send "Pomyślnie zakupiłeś 2 ziemniaki." to player else: send "&4Nie masz wystarczająco kasy żeby kupić 2 ziemniaki." to player
×