Skocz do zawartości

LuckyPotato

Użytkownik
  • Zawartość

    530
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana LuckyPotato w dniu 19 września

Użytkownicy przyznają LuckyPotato punkty reputacji!

6 obserwujących

O LuckyPotato

  • Tytuł
    Wyjadacz III

Ostatnie wizyty

1177 wyświetleń profilu
  1. LuckyPotato

    Sprawdzanie koloru i pogrubienia na tabliczkach

    A próbowałeś uncoloured line?
  2. LuckyPotato

    /List - Skrypt na listę graczy w gui

    Niby proste ale nie działa poprawnie - {_s} cały czas będzie równy 0
  3. LuckyPotato

    Blokowanie Unicode

    A zmieniałeś coś w nim? Bo w takiej postaci w jakiej ci skrypt wysłałem on działa bezbłędnie.
  4. LuckyPotato

    Blokada twardej ziemi

    Skripta sobie zaaktualizuj i najlepiej wersję serwera też... Ten skrypt jest poprawny i działa, bynajmniej u mnie: on mine of coarse dirt: cancel event
  5. LuckyPotato

    Fajne partikle :D

    Ej czekaj bo już się pogubiłem... Ty w końcu zadajesz pytanie, rozkazujesz/żądasz zrobienia skryptu, czy rzucasz nam jakieś wyzwanie? Powodzenia to ja mogę tobie życzyć w zabawie Tutaj masz link do dokumentacji - zrób sobie skrypt :/
  6. LuckyPotato

    Blokowanie Unicode

    on chat: set {_uni} to "abcdefghijklmnoprstuwxyz1234567890" set {_message::*} to message split at "" loop {_message::*}: if {_uni} does not contain loop-value: send "Nieodpowiednia wiadomość" cancel event stop loop
  7. LuckyPotato

    Wykonywanie komendy z permisją

    make player run command "/test" as op SkUtilities wymagane
  8. LuckyPotato

    Blokowanie Unicode

    set {_list::*} to %string% split at "" To wyrażenie rozdzieli ci tekst na poszczególne znaki i wrzuci do zmiennej. Wystarczy zapętlić ową zmienną i sprawdzać czy osobna lista z dozwolonymi znakami zawiera wynik naszej pętli (tj. dany znak).
  9. LuckyPotato

    Blokada twardej ziemi

    on mine of ("3:1" parsed as item): on mine: if event-block is ("3:1" parsed as item): A jak nie zadziała... To wrzuć poniższy kod, zniszcz tą ziemię i wpisz on mine of %to co ci wyskoczy%: on mine: send "%event-block%"
  10. LuckyPotato

    Skript 1.12.2

    Zainstaluj ten skript
  11. LuckyPotato

    Event WIDMO

    on place: if tool of player is wither skeleton head: if block under event-block is gold block: spawn 1 zombie at event-block set the name of last spawned entity to "&6WIDMO" set last spawned entity's max health to 999 equip last spawned entity with all diamond armor heal last spawned entity wait tick set event-block to air on death: if victim is zombie: if name of victim is "&6WIDMO": clear drops chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop on damage: if victim is zombie: if name of victim is "&6WIDMO": chance of 70%: set {_l} to location of victim drop (random integer between 1 and 10) of emerald at {_l}
  12. LuckyPotato

    Event WIDMO

    on place: if tool of player is wither skeleton head: if block under event-block is gold block: spawn 1 zombie at event-block set the name of last spawned entity to "&6WIDMO" set last spawned entity's max health to 999 equip last spawned entity with all diamond armor heal last spawned entity on death: if victim is zombie: if name of victim is "&6WIDMO": clear drops chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop on damage: if victim is zombie: if name of victim is "&6WIDMO": chance of 70%: set {_l} to location of victim drop (random integer between 1 and 10) of emerald at {_l} A teraz?
  13. LuckyPotato

    Event WIDMO

    Nie, nie jest istotne on place: if event-block is wither skeleton head: if block under event-block is gold block: spawn 1 zombie at event-block set the name of last spawned entity to "&6WIDMO" set last spawned entity's max health to 999 equip last spawned entity with all diamond armor heal last spawned entity on death: if victim is zombie: if name of victim is "&6WIDMO": clear drops chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop chance of 25%: execute console command "..." send "&6Wylosowales ..." stop on damage: if victim is zombie: if name of victim is "&6WIDMO": chance of 70%: set {_l} to location of victim drop (random integer between 1 and 10) of emerald at {_l}
  14. LuckyPotato

    Kilof 6/3/3 co 24h

    command /kilof: permission: kilof.kilof trigger: if {kilof::%player%} is not set: set {kilof::%player%} to now give 1 of diamond pickaxe of efficiency 6, fortune 3, unbreaking 3 to player else: if difference between {kilof::%player%} and now < ("24 hours" parsed as timespan): send "Odczekaj jeszcze %difference between {kilof::%player%} and (""24 hours"" parsed as timespan)%" else: give 1 of diamond pickaxe of efficiency 6, fortune 3, unbreaking 3 to player set {kilof::%player%} to now
  15. LuckyPotato

    Particle

    https://www.google.pl/search?q=JAK+ZROBIĆ+PARTICLE+W+SKRIPT
×