Skocz do zawartości

LuckyPotato

Użytkownik
  • Zawartość

    251
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana LuckyPotato w dniu 31 Maj

Użytkownicy przyznają LuckyPotato punkty reputacji!

4 obserwujących

O LuckyPotato

  • Tytuł
    Wyjadacz I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. LuckyPotato

    Skrypt na NoPL

    Wspaniałe. Serio. Świat na to czekał.
  2. LuckyPotato

    Statusy - Zaawansowane statusy dla graczy!

    No super wszystko fajnie... szkoda tylko że przez to send wspaniałe spora część innych skryptów/pluginów na chat nie bedzie sie nadawać do niczego....
  3. LuckyPotato

    Kupno raz w sklepie

    Zrób zmienną np. {przedmiot::%player%} ustawioną powiedzmy na false, a po kupieniu zmien ją na true, za kazdym razem gdy gracz bedzie chcial kupic ten item, sprawdzaj czy zmienna jest false, jeżeli nie, blokuj mu zakup. lub: Przy każdej próbie zakupu sprawdzaj czy gracz nie ma jakiejś permisji, jeżeli jej nie będzie miał, po kupieniu przedmiotu dodawaj mu ją np. sklep.przedmiot. lub: Stwórz osobne sklepy dla każdego gracza i po kupieniu przedmiotu usuwaj go z danego slotu. Pozdrawiam, Ziemniak.
  4. LuckyPotato

    Skrypt na DUEL

    @xAxee, nie zadziała, bo event on death zawiera %player%
  5. LuckyPotato

    loop

    Pisząc "enderchest" miałem na myśli hosting i ich wspaniałe serwery...
  6. LuckyPotato

    loop

    Jeżeli nie będziesz tego sprawdzał co jeden tick i nie będziesz tego robił na serwerze z enderchestu za 0.25 grosza to możesz być spokojny.
  7. LuckyPotato

    TellRaw nie dziala ;-;

    Ogólnie mówiąc to nie będzie działać ze względu na te wszystkie cudzysłowy które zawiera komenda... Dopiero jeżeli wczytasz cały ten tekst ze zmiennej, to podziała. Ewentualnie możesz skorzystać ze skryptu Json.sk (Żeby zadziałał, musi zostać zapisany i uruchomiony jak normalny skrypt w folderze ...Skript/scripts) Wymagany Skript v2.2 (funkcje) Jakiś event: json("%player%", "&eKliknij aby przeteleportować się do gracza||cmd:/tp TestNick")
  8. LuckyPotato

    Problem ze writefile (wildskript)

    Ta zmienna jest zbędna... I tak jak kolega wyżej - arg na arg 1 command /sendplugin [<text>]: permission: ytska.pluginsend permission message: &b>&r &4Nie masz dostepu do tej komendy! trigger: if arg 1 is set: wf "Config pluginu: %player% - %arg 1%" to "plugins/YTSka/pluginy.yml" else: send "&b>&r &cUzycie: /sendplugin <link do configu pluginu na pastebin.com oraz nazwy>"
  9. LuckyPotato

    Skrypt problem

    No to jeżeli pierwsza opcja wystarczy, to już masz ją napisaną XD, co do drugiej sprawa już tak fajnie nie wygląda niestety... Trzeba się zaznajomić ze skryptem Json.sk, a dokładniej jego funkcjami, bez żadnych urozmaiceń wyglądałoby to tak: command /vip: trigger: json("%player%", "&nKliknij mnie aby otworzyć link||url:https://skript.pl/temat/27711-skrypt-problem/") *Żeby to zadziałało musisz mieć ten skrypt zainstalowany na serwerze.
  10. LuckyPotato

    Skrypt problem

    1. W sensie coś takiego (czysty link na chacie)? command /vip: trigger: send "https://skript.pl/temat/27711-skrypt-problem/" 2. Czy może masz na myśli wysłanie dowolnego tekstu np. Kliknij mnie aby otworzyć link. 3. Chyba że chodzi o coś takiego typu: gracz wpisuje komendę i od razu przekierowuje go do danej strony bez żadnych linków na chacie... No to tak sie z tego co kojarze nie da XD
  11. LuckyPotato

    Szukam Technika/Budowniczego/Admina

    @Koks222 Jakiej mapy/budowli potrzebujesz, jaką kwotę jesteś w stanie za nią zapłacić i jakim sposobem? (Uprzedzając twoją wiadomość: nie, nie chcę takich rzeczy załatwiać na priv, chciałbym (inni pewnie też) odpowiedź dostać tutaj w komentarzu). Pozdrawiam.
  12. LuckyPotato

    Działki SkyBlock

    Wartość zmiennej w zmiennej możesz wpisywać tylko poprzez zawarcie jej w %% Klik
  13. LuckyPotato

    Skrypt na wiadomość po śmierci na title!

    No dobrze... Ale jakie ty chcesz puntky, mogłeś to opisać w pierwszej wiadomości 'potrzebuje skryptu na dodawanie graczowi losowej ilosci punktów po zabiciu i wyświetlanie jej w title wszystkim graczom, chce zeby za zabicie moba tez dawalo punkty, chciałbym żeby te punkty zmieniały się zależnie od ilosci zabójstw i bym mogl ustawic początkowe' nie wiem... Cokolwiek, byleby tylko ktoś kto ci pisze miał jakieś miejsce zaczepienia... Opisz dokładnie to ci zrobię.
  14. LuckyPotato

    Zamiana bloków po przyłożeniu mokrej gąbki

    Po kliknięciu gąbką PPM, zapętla bloki wokół punktu na który wycelujesz, i zmienia ich położenie wraz ze zmianą położenia kursora, jednocześnie 'czyszcząc' bloki zamszonego bruku pod spodem. Zamieniają się one jedynie w 30% przez co dłuższe trzymanie w danym miejscu da lepszy rezultat od chaotycznego machania wszędzie kursorem... Powiedzmy że daje to efekt 'realnego czyszczenia' zabrudzonych powierzchni XD; Domyślny promień gąbek: 1.5; Żeby wyłączyć wystarczy kliknąć drugi raz PPM, lub nacelować na blok oddalony (domyślnie) o 20 kratek lub więcej od ciebie; Cobble 'brudzi się' od chodzenia po nim, tj. Jeżeli gracz wejdzie na dany blok (tutaj losowanko od 10 do 25) razy wtedy ten blok zamieni się na zamszony; Nie wiem jakie masz te questy, więc machnąłem coś na szybko - 'umycie' 20 bloków - w miejscu na te questy mozna wszystko zmieniać. @Monfaria Kod działa, testowany, nie wymaga nic poza aktualnym Skriptem: Link do Skryptu Pozdrawiam, ZiemniaQ.
  15. LuckyPotato

    zeby nazwa podczas walki nie zanikala

    A ty nie masz gdzieś czasem skryptu który by ci tą nazwe krowy kasował? Poszukaj czy nie masz czegoś w stylu: on damage: if victim is a sheep: set name of victim to ""
×