Skocz do zawartości

LuckyPotato

Użytkownik
  • Zawartość

    368
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana LuckyPotato w dniu 2 sierpnia

Użytkownicy przyznają LuckyPotato punkty reputacji!

6 obserwujących

O LuckyPotato

  • Tytuł
    Wyjadacz II

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. LuckyPotato

    Problem z name of clicked item!

    Zainstaluj Skellett, Umbaske i TuSKe; te dodatki mają większość opcji do formatowania GUI, a z tego co się orientuję Skellett posiada szukaną przez ciebie opcję.
  2. LuckyPotato

    Szukam technika

    Jakie, ile i za ile?
  3. LuckyPotato

    Problem z kowalem

    Posiadanie itemu: if [player/inventory] has [ilosc] of [item]: Dodawanie/Zabieranie itemu: [add/remove] [ilosc] of [item] <from/to> [player/inventory] Procentowe losowanie: chance of [ilosc]%:
  4. LuckyPotato

    Problem z format slot

    Niby powinno działać...
  5. LuckyPotato

    Wybieranie względnej w zależności odległości graczy

    options: #Opóźnienie 'sygnału' przypadające na odległość jednego klocka (w tickach) time: 2 #Maksymalana odległość na jaką dociera wiadomość (w kratkach) maxDist: 1000 on rightclick on sign: if line 1 is "": if line 2 is "[Użyj]": if line 3 is "Kliknij!": if line 4 is "": set {zmienna::%player%} to true on join: set {zmienna::%player%} to false command /uzyj [<player>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "Poprawne użycie: /uzyj <nick> <wiadomosc>" stop if {zmienna::%player%} is true: if arg 1 is online: if arg 2 is not set: send "Podaj wiadomość jaką chcesz wysłać do gracza %arg 1%" stop if world of arg 1 is world of player: if distance between player and arg 1 > {@maxDist}: send "Nasze antenty nie sięgają tak daleko." stop set {zmienna::%player%} to false wait (rounded down (distance between player and arg 1)*{@time}) ticks send "&4&l%player% &7>> &r%arg 2%" to arg 2
  6. LuckyPotato

    Problem z GUI

    Pobierz umbaske, tuske, skquery [lime], skript 2.2 dev 37 oraz skellett i raczej wszystko odnośnie formatowania gui bedzie dzialac.
  7. LuckyPotato

    Problem z GUI

    Wpisz z ID: ("373:coś" parsed as item)
  8. LuckyPotato

    Kolejny brak wyjaśnienia w pluginie skript

    Otóż przyjacielu moja odpowiedź cię z pewnością zaskoczy aczkolwiek tab w skript jest dokładnie tym samym co w minecraft: tab = jedno naciśnięcie przycisku "TAB" = 4 spacje... zaskakujące, czyż nie? Każdego dnia uczymy się coraz to nowych rzeczy... Jakie to jest piękne...
  9. LuckyPotato

    Pojedyncze kucanie

    No właśnie odwrotnie - "if player is not sneaking" Bo własnie to odnosi się do kucania, to co podałeś będzie działało podczas puszczania shifta (wstawania)
  10. LuckyPotato

    kasowanie NBT

    Owszem, jest możliwość (a nawet dwie): https://docs.skunity.com/syntax/search/shiny
  11. LuckyPotato

    kasowanie NBT

    https://docs.skunity.com/syntax/search/Nbt
  12. LuckyPotato

    Technik/Programista

    1. Otóż mój drogi, Krejzolek nie jest żadnym nauczycielem tak jak to słusznie zauważyłeś - jest (właściwie to już pewnie nie) twoim potencjalnym zleceniodawcą. I tak jak na przykład w CV wypisujesz swoje 'dokonania', wykształcenie - tak tutaj on chciał dostać dokładnie to samo. 2. Nie, nie pasują. 3. Nie ma to jak obrażać (i tu się powtórzę) 'swoich potencjalnych pracodawców'. Chociaż troche racji masz bo przywalanie się do tego 'XD' i ocenianie wieku na jego podstawie jest głupotą... Ponawiam zatem pytania poprzedników o twoje serwery i przykładowy plugin/fragment kodu. Pozdrawiam.
  13. LuckyPotato

    Pomoc przy mob spawn

    command /ustaw: trigger: add location of player to {spawny::*} every 10 seconds: loop {spawny::*}: spawn zombie at loop-value
  14. LuckyPotato

    Can't compare 'second line of lore of the player's tool'

    2nd zamiast second
  15. LuckyPotato

    Skript na ranking i /kolor

    Obawiam się, że musisz tłumaczyć... Jeżeli nie, to możesz skorzystać z tego skryptu: on join: while player is online: send "Ranking: %all players%" to player wait tick
×