Skocz do zawartości

LuckyPotato

Użytkownik
  • Zawartość

    906
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana LuckyPotato w dniu 14 kwietnia

Użytkownicy przyznają LuckyPotato punkty reputacji!

11 obserwujących

O LuckyPotato

  • Tytuł
    Znany

Ostatnie wizyty

2 698 wyświetleń profilu
  1. Polecam wyrażenie 'location of %block%'
  2. LuckyPotato

    Cooldown

    command /xd: cooldown: 24 hours trigger: stop on click: if 1st line of lore of tool of player contains "/100": set {_} to 1st line of lore of tool of player replace "/100" with "" in {_} set {_} to {_} parsed as integer remove 1 from {_} ({_} parsed as integer) != 0: set 1st line of lore of tool of player to "%{_}%/100" else: remove tool of player from player
  3. Mi też nie działa... I szczerze mówiąc sam nie mam pojęcia jak powinno działać. Ale to chyba nie służy do miecza.
  4. on rightclick on anything: set {_material} to material from player's tool if player hasn't got a cooldown for {_material}: set the cooldown of {_material} for player to 100 wait 2 ticks if player has a cooldown for {_material}: broadcast "yes" https://www.spigotmc.org/resources/skript-java-addon-skellett.34361/update?update=160550
  5. LuckyPotato

    Vanish

    Pętla czyli kod który zapętla się daną ilość razy lub do momentu aż jakiś warunek jest spełniony dopóki vanish jest włączony: wykonaj kod odczekaj chwilę
  6. LuckyPotato

    Vanish

    To znaczy w jaki inny sposób? Co ci w nim nie pasuje?
  7. Umiejętności ładnego budowania na zlecenie... Ehhh... No ale budowania czego? Potrzebujesz spawnów, miast, aren do SkyWars'ów, mapek do parkoura, czy wielkich kilkutysięcznych map z biomami i zabudową? Podaj nam tutaj co mamy zbudować, określ mniej więcej wielkość i postaraj się opisać styl w jakim ma zostać wszystko utrzymane. @tomeskyy
  8. LuckyPotato

    Vanish

    Polecam pętlę: while vanish jest włączony: set action bar (...) wait %timespan%
  9. LuckyPotato

    Cenzura w yml

    on chat: set {_list::*} to yaml list "lista" from file "file.yml" loop {_list::*}: replace loop-value with "***" in message
  10. on inventory open: while player has a gui: format gui slot 5 of player with pumpkin wait seconds format gui slot 5 of player with glowing pumpkin wait second Wymaga TuSke
  11. A no to wybacz, moja wina, nie doczytałem wszystkiego dokładnie. U mnie całe zarządzanie plikami należy do SkUtilities i dlatego sypało błędami o braku plików i yaml.
  12. I ogólnie to ładnie by wyglądało gdyby efekty odświeżały się przy każdym edytowaniu koloru w GUI, żeby był podgląd na żywo bo tak to właściwie to możemy sobie poklikać w RGB a jaki nam kolor finalnie wyjdzie to już loteria Ale już pomijając powyższe: jest optymalnie, przejrzyście i oryginalnie, czyli tak jak być powinno.
  13. A niby co ci mamy w nim poprawiać?
  14. LuckyPotato

    Skrypt na drop dla rangi.

    on mine of stone: player has permission "x.drop": drop 1 of stone at event-block
  15. LuckyPotato

    NameTagEdit

    A próbowałeś postawić spację za prefixem?
×