LloydPL 436 Opublikowano 30 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 listopada 2017 (edytowane) Yo, oto jest mój hiper dodatek do Skript. Macie tu download, src i funkcje: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! jak nie działa to nie pisz tu nic już bo tego i tak nie naprawie! Funkcje: Spoiler EVENTS: Spoiler holding down rmb: like nie polecam tego używać Opis: Jest wywoływany podczas pojedyńczego kliknięcia lub ciągle wywoływany podczas trzymania wciśniętego prawego przycisku myszki (Działa na zasadzie ciągłego callowania eventu, lepszy rydz niż nic... btw. działa to tylko jeśli gracz ma jakiś przedmiot w ręce) Wzory: [on] hold[ing] down (rmb|right mouse button) Przykłady: on holding down rmb: shoot an arrow from player at speed 13 recieve virtual sign change: Opis: Jest wywoływany podczas zakończenia edycji wirtualnego znaku w edytorze tabliczki, otworzonym np. kodem z tego dodatku Wzory: -- Przykłady: on recieve virtual sign change: broadcast "&aRecieved virtual sign change!" broadcast "&e1&7: %1 line%; &e2&7: %2 line%; &e3&7: %3 line%; &e4&7: %4 line%" mobspawner spawn: Opis: Jest wywoływany tylko podczas spawnowania moba ze spawnera Wzory: -- Przykłady: on mobspawner spawn: broadcast "Spawner na koordach: %spawner location%" broadcast "Zrespił: %entity%" CONDITIONS: Spoiler command %sting% exist: Opis: Sprawdza czy komenda istnieje. Dzięki dla McKoxu za pomysł! Wzory: -- Przykłady: on command: if command "%command%" exist: stop else: cancel event send "Komenda %command% nie istnieje!" EFFECTS: Spoiler replace %player% inventory with %itemstack%: Opis: Zamienia ekwipunek danego gracza na daną listę itemów (max 41, przy mniejszej ilości elementów itemy w pustych miejscach zostają nadpisane powietrzem. Aby ustawić przedmioty w danych slotach należy w odpowiednie miejsca wstawić powietrze) Wzory: -- Przykłady: replace player inventory with {backup.%player%::*} replace inventory at %location% with %itemstack%: Opis: Zamienia ekwipunek danego bloku na daną listę itemów (ilość itemów w liście zależy od pojemności bloku, przy mniejszej ilości elementów itemy w pustych miejscach zostają nadpisane powierzem. Aby ustawić przedmioty w danych slotach należy w odpowiednie miejsca wstawić powietrze) Wzory: -- Przykłady: replace block at location {event.chest1} inventory with {loot.id5::*}: setspawner type at %location% to %string%: Opis: Ustawia typ spawnowanych mobów na danym spawnerze Wzory: -- Przykłady: command /setspawnertype [<text>]: trigger: set {_l} to location of targeted block setspawner type at {_l} to arg-1 send "Ustawiles typ spawnera na koordach %{_l}% na %arg-1%" setspawner delay at %location% to %string%: Opis: Ustawia opóźnienie na danym spawnerze Wzory: -- Przykłady: command /setspawnerdelay [<integer>]: trigger: set {_l} to location of targeted block setspawner delay at {_l} to arg-1 send "Ustawiles delay spawnera na koordach %{_l}% na %arg-1%" (power|disable) furnace at %location%[ for %timespan%]: Opis: Włącza/Wyłącza piecyk na danej lokacji. Przy włączaniu należy podać czas Wzory: (power|disable) furnace at %location%[ for %timespan%] Przykłady: set {_l} to location of targeted block set {_t} to "%arg-2% seconds" parsed as timespan power furnace at {_l} for {_t} #lub wylacz set {_l} to location of targeted block disable furnace at {_l} enter new furnace fuel %itemstack% with burning time %number%: Opis: Tworzy nowe paliwo do pieców które będzie się palić przez daną ilość sekund Wzory: -- Przykłady: #Magma bedzie paliwem w piecu palacym sie przez 100 sekund enter new furnace fuel magma block with burning time 100 enter new furnace ingredient %itemstack% to make %itemstack%: Opis: Tworzy nową recepture do przepalenia w piecu Wzory: -- Przykłady: #Gdy przepalimy w piecu diament, powstanie emerald enter new furnace ingredient diamond to make emerald open virtual sign to %player%[ with text on sign at %location%]: Opis: Otwiera edytor tabliczki dla gracza, z którego można pobrać tekst eventem on virtual sign change. Tekst w edytorze można ustawić podając lokacje tabliczki z tekstem, który ma się pojawić Wzory: open virtual sign to %player%[ with text on sign at %location%] Przykłady: open virtual sign to player #Pusta tabliczka open virtual sign to player with text on sign at {_loctabliczka} #Z tekstem na tabliczce na podanych koordynatach set %entity% (x|y|z)-velocity to %number%: Opis: Ustawia prędkość w danej osi danego entity na daną wartość (może być ujemna) Wzory: set %entity% (x|y|z)-velocity to %number% Przykłady: set player y-velocity to 5 set %entity% velocity to %number%, %number%, %number%: Opis: Ustawia prędkość kolejno w osiach x, y i z na dane wartości (mogą być ujemne) Wzory: set %entity% velocity to %number%, %number%, %number% Przykłady: set player velocity to 1, 5, -1 EXPRESSIONS: Spoiler random location in radius %number% around %location%: Opis: Wybiera losową lokalizacje poziomo w danym promieniu wokół danej lokalizacji Wzory: -- Przykłady: set {_loc} to random location in radius 10 around player's location list of blocks in flow area in radius %number% around %location%: Opis: Zwraca listę lokalizacji kwadratu położonego po przekątnej o podanej długości od środka do wierzchołka wokół podanej lokalizacji. Przydatne przy przewidywaniu lokacji rozlewania się cieczy na płaskiej powierzchni Wzory: -- Przykłady: set {_blocks::*} to list of blocks in flow area in radius 5 around location of player loop {_blocks::*}: set block at loop-value to stone sorted list %number% by value: Opis: Sortuje listę liczb od najmniejszej do największej Wzory: -- Przykłady: loop 999 times: add random number between -997 and 997 to {_list::*} set {_list::*} to sorted list {_list::*} by value sorted list %string% by alphabet: Opis: Sortuje listę ciągów znaków według alfabetu Wzory: -- Przykłady: set {_gracze::*} to all players set {_list::*} to sorted list {_gracze::*} by alphabet reversed list %object%: Opis: Odwraca listę o 180 stopni Wzory: -- Przykłady: set {_list::*} to reversed list {_list::*} %string% head: Opis: Daje głowę gracza o danej nazwie Wzory: -- Przykłady: give player "%player%" head fall distance of %player%: Opis: Pokazuje jaki dystans przebył dany gracz podczas jego aktualnego opadania Wzory: -- Przykłady: send "Do teraz przebyłeś drogę %fall distance of player% kratek spadając!" list of players in area (between|from) %location% (and|to) %location%: Opis: Zwraca nam listę graczy w przestrzeni zawartej między podanymi lokalizacjami Wzory: list of players in area (between|from) %location% (and|to) %location% Przykłady: set {_gracze::*} to list of players in area from {loc1} to {loc2} list of %number% elements in %number% row in list %object%: Opis: Zwraca nam listę podanej liczby elementów na miejscu podanego rzędu w danej liście Wzory: -- Przykłady: loop 100 times: add loop-number to {_list::*} set {_result::*} to list of 4 elements in 13 row in list {_list::*} send "%{_result::*}%" #Powinna być lista 49, 50, 51, 52 list of items in %player% inventory: Opis: Zwraca nam listę przedmiotów w ekwipunku gracza. Dodając na końcu "including air" zostanie zwrócona lista łącznie z pustymi miejscami Wzory: list of items in %player% inventory[ including air] Przykłady: send "Twoje itemy to %list of items in player inventory%" list of items in block at %location%: Opis: Zwraca nam listę przedmiotów w bloku na danej lokalizacji. Dodając na końcu "including air" zostanie zwrócona lista łącznie z pustymi miejscami Wzory: list of items in block at %location%[ including air] Przykłady: set {_itemy::*} to list of items in block at {_locskrzyni} send "Itemy w tamtym bloku to %{_itemy::*}%" %player% last damage cause: Opis: Pokazuje nam ostatnią przyczynę otrzymania obrażeń przez danego gracza Wzory: -- Przykłady: send "Ostatni raz zraniłeś się od %player last damage cause%" last attacker of %player%: Opis: Pokazuje nam ostatniego gracza który zadał obrażenia danemu graczowi Wzory: -- Przykłady: send "Ostatni raz uderzył Cie gracz %last attacker of player%" item %itemstack% with added lore %string%: Opis: Dodaje lore do itemu mającego już lore Wzory: -- Przykłady: set {_i} to player's tool set {_i} to item {_i} with added lore "&aDodane lore" set player's tool to {_i} item %itemstack% with set lore %string%: Opis: Ustawia nowe lore dla itemu Wzory: -- Przykłady: set {_i} to player's tool set {_i} to item {_i} with set lore "&aNowe lore" set player's tool to {_i} the closest player to %location/player%: Opis: Zwraca nam gracza który jest najbliżej danej lokacji lub jakiegoś wybranego gracza Wzory: -- Przykłady: send "Najbliższy gracz do lokacji na koordach %{skrzynka.loc}% to %the closest player to {skrzynka.loc}%" #lub send "Najbliższy gracz do Ciebie to %the closest player to player%" spawner type at %location%: Opis: Zwraca nam typ spawnowanego moba w spawnerze na danej lokacji Wzory: -- Przykłady: set {_l} to location of targeted block send "Spawner na który się patrzysz spawnuje: %spawner type at {_l}%" spawner delay at %location%: Opis: Zwraca nam opóźnienie spawnera na danej lokacji Wzory: -- Przykłady: set {_l} to location of targeted block send "Spawner na który się patrzysz ma delay: %spawner delay at {_l}%" (lower|upper) case %string%: Opis: Przerabia z różnych wielkościowo znaków na linię z dużych lub małych liter Wzory: (lower|upper) case %string% Przykłady: set {_entity} to upper case arg-2 list of commands in plugin %string%: Opis: Zwraca listę komend z pluginu Wzory: -- Przykłady: send "%list of commands in plugin arg-1%" surface location of %location%: Opis: Zwraca lokacje powierzchni na danej lokacji (najwyższy blok) Wzory: -- Przykłady: set {_l} to surface location of {_randomtp} teleport player to {_l} %number% line: Opis: Zwraca linię z tabliczki dla eventu on virtual sign change Wzory: -- Przykłady: send "Pierwsza linia wirtualnej tabliczki: %1 line%" lines: Opis: Zwraca listę linijek z tabliczki dla eventu on virtual sign change Wzory: -- Przykłady: send "Linijki z wirtualnej tabliczki: %lines%" colored potion %itemstack% to %string%: Opis: Zwraca miksturę ze zmienionym kolorem Wzory: -- Przykłady: command /setcl [<text>]: trigger: set {_i} to player's tool set {_i} to colored potion {_i} to arg-1 set player's tool to {_i} potion %itemstack% parsed to (arrow|splash|normal): Opis: Zwraca strzałę lub miksturę miotaną lub nie z efektami danej mikstury obojętnie jakiego typu lub strzały. Przy zamianie na lub z strzały czas się psuje ok 8 razy mniejszy przy parsowaniu na strzałe i 8 razy większy przy zamienianiu strzały na potkę Wzory: -- Przykłady: set {_i} to player's tool set {_i} to potion {_i} parsed to arrow #potka na strzałe give {_i} to player set {_i} to player's tool set {_i} to potion {_i} parsed to normal #potka miotana lub strzała na zwykłą potkę give {_i} to player set {_i} to player's tool set {_i} to potion {_i} parsed to splash #potka zwykła lub strzała na miotaną give {_i} to player potion %itemstack% with added effect %string% with duration %timespan% of %number%: Opis: Zwraca potkę z dodanym efektem o danych parametrach Wzory: -- Przykłady: set {_i} to player's tool set {_i} to potion {_i} with added effect "speed" with duration 1200 seconds of 4 #potka speeda 4 na 20 minut give {_i} to player potion %itemstack% with removed effect %string%: Opis: Zwraca potkę z zabranym efektem Wzory: -- Przykłady: set {_i} to player's tool set {_i} to potion {_i} with removed effect "speed" give {_i} to player singled values from %object%: Opis: Zwraca listę, z której usuwa powtarzające się elementy zostawiając tylko 1 Wzory: - Przykłady: loop 100 times: add random integer between 1 and 100 to {_l::*} set {_l::*} to singled values from {_l::*} remove repeating from %object%: Opis: Zwraca listę, z której usuwa powtarzające się elementy zostawiając tylko 1 Wzory: - Przykłady: loop 100 times: add random integer between 1 and 100 to {_l::*} set {_l::*} to remove repeating from {_l::*} number of %object% in %object%: Opis: Zwraca liczbę powtarzających się obiektów na danej liście Wzory: - Przykłady: send "Ilosc 3 na liscie: %number of 3 in {jakasLista::*}%" (x|y|z)-velocity of %entity%: Opis: Zwraca prędkość danego entity Wzory: (x|y|z)-velocity of %entity% Przykłady: send "Predkosc widocznego obiektu: X:%x-velocity of targeted entity% Y:%y-velocity of targeted entity% Z:%z-velocity of targeted entity%" color base of %itemstack% to %color%: Opis: Zwraca ustawiony banner ze zmienionym kolorem Wzory: - Przykłady: command /bannercolour [<text>]: trigger: set player's tool to color base of player's tool to (arg-1 parsed as color) send "Pokolorowales trzymany banner na %arg-1%" %itemstack% pattern %string% color %color%: Opis: Zwraca ustawiony banner z dodanym wzorem o danym kolorze Wzory: - Przykłady: command /bannerpattern [<text>] [<text>]: trigger: set player's tool to player's tool pattern arg-1 color (arg-2 parsed as color) send "Dodales wzor %arg-1% w kolorze %arg-2% na trzymany banner" list of banner patterns: Opis: Zwraca listę możliwych do ustawienia wzorów na bannerze (Przydatne podczas ich tworzenia w skryptach) Wzory: - Przykłady: send "Wzory patternów na bannerach: %list of banner patterns%" list of banner patterns on %itemstack%: Opis: Zwraca listę wzorów na bannerze Wzory: - Przykłady: send "Wzory na trzymanym bannerze: %list of banner patterns on player's tool%" base color of %itemstack%: Opis: Zwraca domyślny kolor bannera Wzory: - Przykłady: send "Kolor bannera w dloni to %base color of player's tool%" Edytowane 19 kwietnia 2019 przez LloydPL DαrϰVεnuς, neexipl, KrejzolekPRO i 4 innych 3 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrejzolekPRO 598 Opublikowano 30 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 listopada 2017 (edytowane) list of players in area from %location% to %location%: Zastąpiłbym bardziej po angielsku tzn: list of players in area between %location% and %location%: Edytowane 30 listopada 2017 przez KrejzolekPRO LloydPL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taq 155 Opublikowano 30 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 listopada 2017 Może kiedyś użyję ;D Rozwijaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 337 Opublikowano 1 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 grudnia 2017 Dodatek ciekawy, lecz posiada kilka zbędnych funkcji, np. wysyłanie informacji do konsoli, takie coś już istnieje (send "x" to console) Wiele funkcji ma także nieskładniowy kod, a twoja dokumentacja jest nieczytelna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ByczekTV 95 Opublikowano 1 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 grudnia 2017 Dodatek mi się akurat spodobał i moje oko przykuł event odnośnie callowania przycisku. Przydatny event, parę osób miało problem z tym. Pewnie skorzystam Rozwijaj dalej, propsy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usunięty#3468 229 Opublikowano 8 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2017 dodaj warunek if player holding down rmb: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShadowEk 60 Opublikowano 17 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2017 (edytowane) Użyje, chętnie tylko gdybyś dodał te dwie funkcje. Bym był szczęśliwy. Heh. "on kill:" Pamiętam w dawnym pluginie Skript, bardzo łatwo się robiło skrypt na statystyki Nie obrażę się za "on projectile shoot in block:, on shoot in block:" Mam wszystkie dodatki, i tak mi to nie działa Edytowane 17 grudnia 2017 przez Ixidi formatowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LloydPL 436 Opublikowano 17 grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2017 (edytowane) Dnia 17.12.2017 o 13:09, ShadowEk napisał: Użyje, chętnie tylko gdybyś dodał te dwie funkcje. Bym był szczęśliwy. Heh. "on kill:" Pamiętam w dawnym pluginie Skript, bardzo łatwo się robiło skrypt na statystyki Nie obrażę się za "on projectile shoot in block:, on shoot in block:" Mam wszystkie dodatki, i tak mi to nie działa to drugie to jest event Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! w defaultowym skripcie, a drugie to kiedy ma się wywoływać? @ShadowEk Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 18 grudnia 2017 przez LloydPL neexipl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShadowEk 60 Opublikowano 18 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 grudnia 2017 Dnia 17.12.2017 o 14:34, LloydPL napisał: to drugie to jest event Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! w defaultowym skripcie, a drugie to kiedy ma się wywoływać? Jak zabijesz jakiegoś gracza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usunięty#3468 229 Opublikowano 19 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2017 (edytowane) Dnia 18.12.2017 o 21:26, ShadowEk napisał: Jak zabijesz jakiegoś gracza. on death of player: if attacker is player: i reszta kodu Edytowane 19 grudnia 2017 przez Ixidi [code] neQYT 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShadowEk 60 Opublikowano 19 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2017 1 godzinę temu, Sewer napisał: on death of player: if attacker is player: i reszta kodu ale jest to łatwiejsza forma ;v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NorteX 16 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2018 To nieźle jeżeli event w którym jest potrzebny blok nie ma bloku... (w evencie nie ma bloku, czyli dla javowiczów event.getBlock()) Tak, używam najnowszego SkIris na 1.12.2 i Skript 37c. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LloydPL 436 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2018 50 minut temu, NorteX napisał: To nieźle jeżeli event w którym jest potrzebny blok nie ma bloku... (w evencie nie ma bloku, czyli dla javowiczów event.getBlock()) Tak, używam najnowszego SkIris na 1.12.2 i Skript 37c. on recieve virtual sign change: broadcast 1 line jak tak nie zadziała to daj "%1 line%" (ale powinno bo to zwraca stringa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NorteX 16 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, LloydPL napisał: on recieve virtual sign change: broadcast 1 line jak tak nie zadziała to daj "%1 line%" (ale powinno bo to zwraca stringa) coś się nie zgadza? (ciągle wywala błąd) Edit: przy próbie wpisania: if %line 1% is "cos" zamiast if line 1 is "cos" jest taki błąd: Edytowane 22 sierpnia 2018 przez NorteX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LloydPL 436 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2018 (edytowane) tak, zamiast %line 1% to miałeś dać %1 line% zgodnie ze składnią jaką zdefiniowałem linijka: Skript.registerExpression(SkOnVirtualSighChangeL.class, String.class, ExpressionType.SIMPLE, "%number% line"); jak widzisz zapisane jest "%number% line" (w sumie powinno być integer ale whatever) @NorteXtak, zgodnie z moją tęczową dokumentacją Edytowane 22 sierpnia 2018 przez LloydPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NorteX 16 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2018 1 minutę temu, LloydPL napisał: tak, zamiast %line 1% to miałeś dać %1 line% zgodnie ze składnią jaką zdefiniowałem linijka: Skript.registerExpression(SkOnVirtualSighChangeL.class, String.class, ExpressionType.SIMPLE, "%number% line"); Dobra, testuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NorteX 16 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2018 UWAGA dla wszystkich skriptowiczów używających SkIris! By to zadziałało trzeba napisać tak: if <int> line is "": if 3 line is "PODAJ GRACZA" LloydPL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nieogar 0 Opublikowano 29 września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 września 2018 W dniu 30.11.2017 o 18:21, LloydPL napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość enter new furnace ingredient %itemstack% to make %itemstack%: Opis: Tworzy nową recepture do przepalenia w piecu Wzory: -- Przykłady: #Gdy przepalimy w piecu diament, powstanie emerald enter new furnace ingredient diamond to make emerald Nie działa, w której wersji zostało to usunięte? Chciałem wgrać ten dodatek tylko dla tej funkcji, wszystko pozostałe mnie nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LloydPL 436 Opublikowano 30 września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 września 2018 8 godzin temu, Nieogar napisał: Nie działa, w której wersji zostało to usunięte? Chciałem wgrać ten dodatek tylko dla tej funkcji, wszystko pozostałe mnie nie interesuje. mi działało no wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nieogar 0 Opublikowano 30 września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 września 2018 11 minut temu, LloydPL napisał: mi działało no wszystkich Problem rozwiązałem korzystając z dodatku TuSKe, jednak zostawiam błąd. Może zrobiłem coś nie tak, to zawsze dam szansę udowodnić, że się myliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.