Skocz do zawartości

Nieogar

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Nieogar

  • Tytuł
    Początkujący I

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Pomorskie
  • Hobby
    Medytacja, sen, retrospekcja, porównywanie życia do programu komputerowego
  • Nick w MC
    Nieogar

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, chciałbym stworzyć coś w rodzaju rozbudowanego piecyka, który przy konkretnym rozstawieniu bloków byłby w stanie przepalać sztabki żelaza na sztabki żelaza, i żeby po przepaleniu sztabki w środku struktury zamiast bloków powietrza pojawiła się lawa Myślałem o strukturze jak na tym zdjęciu Chodzi mi o to w powietrzu, bardziej mnie interesuje ta prawa wersja, ale po lewej też nic złego nie będzie, bo struktura raczej będzie przytwierdzona do ziemi.
  2. Nieogar

    SkIris 1.11-1.12.2

    Problem rozwiązałem korzystając z dodatku TuSKe, jednak zostawiam błąd. Może zrobiłem coś nie tak, to zawsze dam szansę udowodnić, że się myliłem.
  3. Nieogar

    Przepalanie niestandardowych rzeczy w piecu

    Dziękuję, rozwiązałeś moje wszystkie problemy. Wiem też teraz, że muszę znaleźć więcej dokumentacji, bo jedna nie wystarcza.
  4. Witam, naszła mnie chęć do ponownej zabawy w tworzenie niszowego serwera. Chciałem dodać możliwość przepalania w piecu żelaznych sztabek na żelazne sztabki i węgla na węgiel. Próbowałem wyszukać odpowiednich linijek kodu w dokumentacji, szukałem rozwiązania zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wszystkie rozwiązania, które znalazłem okazały się nieaktualne. Ostatni był nawet z 28 sierpnia, ale developer postanowił najwidoczniej usunąć swoje rozwiązanie, o ile to nie był fake. Opracowałem już sposób na ewentualne oszukiwanie graczy za pośrednictwem resource packa, jednak chciałbym do tego podejść za pomocą skryptu, będzie to mniej przekombinowane. Zna ktoś może aktualny sposób jak dodać jakieś nietypowe przepisy w piecu? Nie chcę wgrywać żadnych modów, a takie coś da się zrobić od strony serwera.
  5. Nieogar

    SkIris 1.11-1.12.2

    Nie działa, w której wersji zostało to usunięte? Chciałem wgrać ten dodatek tylko dla tej funkcji, wszystko pozostałe mnie nie interesuje.
  6. Nieogar

    Niestandardowe potrawy i mikstury

    Już nie potrzebuję pomocy, gdyż uporałem się z kodem. Mówiąc ziemniak o nazwie "2Marchewki" miałem dosłownie na myśli ziemniaka zwykłego o id 392 ze zmienioną nazwą na "2Marchewki". Błąd udało mi się rozwiązać się poprzez mniej szczegółowe rozpisywanie kodu w skripcie.
  7. Nieogar

    Niestandardowe potrawy i mikstury

    Dzięki null za pomoc, bez Ciebie nie dałbym rady
  8. Witam, tworzę serwer role-play w minecrafcie i od niedawna zaczynam trafiać na dość nietypowe przeszkody, choć z większością sobie już poradziłem, to znacznie opóźniają one moją pracę, a chciałbym odrobinkę szybciej zrobić miłą niespodziankę moim starym znajomym. Przechodząc do tematu, tworzę aktualnie system gotowania i alchemii, który na serwerze akcji już dawno miałbym ukończony. Wiadomo, są jakieś mikstury w stylu sok z kaktusa: Na serwerze akcji wystarczyłoby ustawienie wydarzenia aktywacji konkretnych efektów w przypadku naciśnięcia prawego przycisku myszy trzymając w dłoni konkretną potkę miksturę lub potrawę, a następnie usunięcie jej z ekwipunku. Na moim serwerze niestety to nie może wypalić, ponieważ jest to serwer role-play, a zdolność do natychmiastowego jedzenia lub picia nie pasuje zbytnio ani do uniwersum, ani do balansu jaki planuję wprowadzić do rozgrywki. Chcę zrobić, żeby gracz, który wypije butelkę z wodą/miksturę z nazwą "&fSok z kaktusa" (czy po prostu "Sok z kaktusa" to jest?) otrzymywał 2 pkt nasycenia, lub np w momencie zjedzenia przedmiotu ziemniak o nazwie "2Marchewki" gracz otrzymywałby 8 pkt nasycenia. Coś już próbowałem zrobić z czytaniem nazwy przedmiotu ale coś nie wypaliło i efekt był w każdej butelce z wodą. Myślałem nad zapisywaniem tego co się trzyma w ręce a potem w przypadku spożycia czegokolwiek by się nakładały konkretne efekty jeśli był ostatnio trzymany w dłoni konkretny przedmiot, jednak wydaje mi się że jest to mało efektywny sposób. W skryptach na pierwszym miejscu musi być optymalizacja, jeśli nie chcemy przeciążyć serwera. Ma ktoś jakiś pomysł w jaki sposób rozwiązać mój problem? "Wrzuć do kociołka dwie marchewki... Wyciągnij ziemniaka!" ~ Edalb Dziękuję i pozdrawiam.
  9. Nieogar

    Ciemny dąb i akacja

    Mój skrypt to najprawdziwsze arcydzieło, byłem nieomylny i jak się okazało, nie miałem żadnego błędu w kodzie. Problemem były aliasy w skripcie, zabrakło tam dwóch literek i przez to wszystko się psuło. Dzięki za poradę. Przynajmniej się nie zniechęciłem, bo jeszcze trochę to chyba bym wrócił do pluginów.
  10. Nieogar

    Ciemny dąb i akacja

    Witam, ostatnio jak próbowałem stworzyć skrypt za pomocą pluginu Skript, spotkałem się z dość nietypowym problemem. Ciemny Dąb jest traktowany jako Ciemny Dąb i Akacja jednocześnie, zaś Akacja jest traktowana jako Akacja. Mój kod jest nieskazitelnie czysty, oswobodzony od błędów, istna perfekcja, więc musi coś leżeć po stronie pluginu. Spotkał już się ktoś z tym problemem, trzeba pobawić się z aliasami, jakieś dodatki wgrać czy w ogóle zmodyfikować plugin?
×