gnomsy 53 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Napisałby mi ktoś statystyki zjedzonych koxów, refilii, rzuconych pereł, wykopanego kamienia, postawionych bloków? Z góry dzięki Gdyby komuś się chciało to w gui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 on consume: event-item is gold apple: add 1 to {refill::%player%} event-item is enchanted gold apple: add 1 to {kox::%player%} on place: add 1 to {placedBlocks::%player%} on mine: block is stone: add 1 to {stone::%player%} on rightclick: player's tool is enderpearl: add 1 to {pearls::%player%} command /stats: trigger: open a chest with 1 row named "&6Statystki" to player format slot 0 of player with air format slot 1 of player with air format slot 2 of player with golden apple named "&6Zjedzone refille: &e%{refill::%player%}%" format slot 3 of player with enchanted golden apple named "&6Zjedzone koxy: &e%{kox::%player%}%" format slot 4 of player with stone named "&6Wykopany kamien: &e%{stone::%player%}%" format slot 5 of player with planks:0 named "&6Postawione bloki: &e%{placedBlocks::%player%}%" format slot 6 of player with enderpearl named "&6Rzucone perły: &e%{pearls::%player%}%" bopke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 on place of any ore block: add 1 to {postawioneblocki.%player%} on consume (id refilka czy koxa lub nazwa): add 1 to {refil.%player%} on death: if attacker is a player: add 1 to {moby.%player%} # tutaj sobie dorob te koxy itp nie wiem niestety jak dac event na enderperle wiec sory command /staty: trigger: send "&aPostawione blocki: %{postawioneblocki.%player%}%" send "&aZjedzone Refile: %{refil.%player%}%" send "&aZabite moby: %{moby.%player%}%" stop jak zadziała to pisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Oedeopol 67 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Można też w taki sposób on consume: event-item is gold apple: add 1 to {refill::%player%} event-item is enchanted gold apple: add 1 to {kox::%player%} on place: add 1 to {placedBlocks::%player%} on mine: block is stone: add 1 to {stone::%player%} on rightclick: player's tool is enderpearl: add 1 to {pearls::%player%} command /stats: trigger: open a chest with 1 row named "&6Statystki" to player format slot 0 of player with air format slot 1 of player with air format slot 2 of player with %{refill::%player%}% of golden apple named "&eZjedzonych refili" format slot 3 of player with %{kox::%player%}% of enchanted golden apple named "&eZjedzonych koxow" format slot 4 of player with %{stone::%player%}% of stone named "&eWykopanych kamieni" format slot 5 of player with %{placedBlocks::%player%}% of planks:0 named "&ePostawionych bloków" format slot 6 of player with %{pearls::%player%}% enderpearl named "&eRzuconych perel" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Jak już tak, to chociaż poprawnie on consume: event-item is gold apple: add 1 to {refill::%player%} event-item is enchanted gold apple: add 1 to {kox::%player%} on place: add 1 to {placedBlocks::%player%} on mine: block is stone: add 1 to {stone::%player%} on rightclick: player's tool is enderpearl: add 1 to {pearls::%player%} command /stats: trigger: open a chest with 1 row named "&6Statystki" to player format slot 0 of player with air format slot 1 of player with air format slot 2 of player with {refill::%player%} of golden apple named "&eZjedzonych refili" format slot 3 of player with {kox::%player%} of enchanted golden apple named "&eZjedzonych koxow" format slot 4 of player with {stone::%player%} of stone named "&eWykopanego kamienia" format slot 5 of player with {placedBlocks::%player%} of planks:0 named "&ePostawionych bloków" format slot 6 of player with {pearls::%player%} enderpearl named "&eRzuconych perel" bopke i Oedeopol 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Oedeopol 67 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 7 minut temu, PoweredDragon napisał: Jak już tak, to chociaż poprawnie No tak, zagapiłem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ByczekTV 95 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 46 minut temu, piotrus131102 napisał: on place of any ore block: add 1 to {postawioneblocki.%player%} on consume (id refilka czy koxa lub nazwa): add 1 to {refil.%player%} on death: if attacker is a player: add 1 to {moby.%player%} # tutaj sobie dorob te koxy itp nie wiem niestety jak dac event na enderperle wiec sory command /staty: trigger: send "&aPostawione blocki: %{postawioneblocki.%player%}%" send "&aZjedzone Refile: %{refil.%player%}%" send "&aZabite moby: %{moby.%player%}%" stop jak zadziała to pisz Eh. Przyznaj, że pisałeś tą odpowiedź korzystając z jednego z poradników (chyba nawet na konkurencyjnym forum xD) A nie wiesz jak dodać event z ender perłą, bo nie ma tego w spisie eventów? XDDD Event z enderperłą dodajemy tak: (Ja Ci po polsku to wyjaśnię) Gdy gracz kliknie PPM a w ręku trzyma Enderperłę To dodaje mu wartość 1 do zmiennej PS. Ten twój zapis jest niekompatybilny, zobacz jak programiści wyżej napisali. {refil::%player%} //Takie dygresje na PW proszę ~PoweredDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 @PoweredDragon 10 błędów, 'player with' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Zakładam, że posiadasz aktualne SkQuery? command /stats: trigger: open a chest with 1 row named "&6Statystki" to player set {_ref} to {refill::%player%} parsed as quantity set {_kox} to {kox::%player%} parsed as quantity set {_stone} to {stone::%player%} parsed as quantity set {_pBs} to {placedBlocks::%player%} parsed as quantity set {_prls} to {pearls::%player%} parsed as quantity format slot 0 of player with air format slot 1 of player with air format slot 2 of player with {_ref} of golden apple named "&eZjedzonych refili" format slot 3 of player with {_kox} of enchanted golden apple named "&eZjedzonych koxow" format slot 4 of player with {_stone} of stone named "&eWykopanego kamienia" format slot 5 of player with {_pBs} of planks:0 named "&ePostawionych bloków" format slot 6 of player with {_prls} enderpearl named "&eRzuconych perel" bopke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 @PoweredDragon, dzięki już wszystko działa. Jedynie gdy gracz jest nowy to nie pisze mu 0, a <none> Da się to zmienić na 0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 na początku skryptu doklej to i powinno działać. variables: {refill::%player%} = 0 {kox::%player%} = 0 {stone::%player%} = 0 {placedBlocks::%player%} = 0 {pearls::%player%} = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 26 minut temu, bopke napisał: na początku skryptu doklej to i powinno działać. variables: {refill::%player%} = 0 {kox::%player%} = 0 {stone::%player%} = 0 {placedBlocks::%player%} = 0 {pearls::%player%} = 0 Wielkie dzięki, wszystko działa DO ZAMKNIĘCIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 30 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2017 Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gnomsy 53
Napisałby mi ktoś statystyki zjedzonych koxów, refilii, rzuconych pereł, wykopanego kamienia, postawionych bloków? Z góry dzięki
Gdyby komuś się chciało to w gui 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi